JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210622/0009027001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090270 z dnia 2021-06-22</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Bieliny. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BIELINY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 291009975</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Partyzantów 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bieliny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-004</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">drogi@bieliny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bieliny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Bieliny. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cd73db4f-d284-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00090270</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00007322/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.5 Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Bieliny</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie na adres e-mail: inwestycje@bieliny.pl, drogi@bieliny.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.<br/>2.	Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.<br/>3.	Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego Rozdziału;<br/>3.1	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Nazwa Jednostki: https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl <br/>3.2	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. <br/>3.3	Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. <br/>3.4	Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.<br/>4.	Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „zadaj pytanie lub przy użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wysłane". <br/>5.	Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/>6.	Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gmina Bieliny tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl <br/>7.	Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:<br/>7.1	dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>7.2	dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Bieliny, 26-004 Bieliny, <br/>ul. Partyzantów 17, e-mail: bieliny@bieliny.pl <br/>	dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Bieliny ul. Partyzantów 17, 26-004 Bieliny (Zamawiający: Gmina Bieliny): Robert Pytlik, tel: +48 795626770, e-mail: iod@abi-net.pl<br/>	odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Bieliny prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://gminabieliny.ezamawiajacy.pl<br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.); <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z środków UE;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 271.6.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> „Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Bieliny” dla <br/>Część 1: Budowa drogi gminnej nr 308004T w msc. Huta Stara wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji <br/>ZRID.<br/>Zakres planowanego przedsięwzięcia obejmuje projekt budowy drogi gminnej, publicznej - Wg. przebiegu drogi 1.KDD.1 w MPZP msc. Huta Stara- biegnącej po działkach będących własnością osób prywatnych, oraz instytucji (w tym na działce nr ewid. 244 oraz na działce nr ewid. 277 Huta Stara), wraz z elementami odwodnienia drogi, ciągiem pieszo-rowerowym i oświetleniem drogowym, oraz projektem kanalizacji sanitarnej i wodociągowej po obu stronach drogi.<br/>Wykonawca powinien przewidzieć zastosowanie procedury uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej. <br/>Należy zaprojektować drogę na odcinku: od strony północnej nawiązując do istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej 308004T Huta Szklana – Bartoszowiny (od wysokości działki nr 160 obręb ewid. 0013 Huta Stara gm. Bieliny) do skrzyżowania z drogą gminną 308018T Huta Stara – Wymysłów – Koszary wraz ze wszystkim pracami towarzyszącymi, które są konieczne do prawidłowego działania zaprojektowanych rozwiązań technicznych min. przebudowę/budowę zjazdów/przepustów/rowów/ skrzyżowań, przebudowę ogrodzeń (jeśli będzie to niezbędne) oraz odpowiednie włączenie się do drogi 308018T (dokładna trasa włączenia się do 308018T ustalona zostanie z Zamawiającym na etapie tworzenia koncepcji przez Wykonawcę).<br/>W opracowaniu należy uwzględnić wykonanie pomiarów natężenia ruchu i na jego podstawie określić kategorię obciążenia ruchu na drodze KR. <br/>Orientacyjna długość drogi, objęta opracowaniem – ok. 1 170 m. <br/><br/>W ramach zadania należy przewidzieć: <br/>1)	Budowę drogi gminnej, publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie. Projekt ma dostosować nowobudowaną drogę do warunków technicznych drogi gminnej klasy D – określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 124 ze zm.). <br/>W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować drogę, ciągi pieszo-rowerowe, o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, poboczami, zjazdami, oraz zaprojektować obustronną kanalizację sanitarną, sieć wodociągową i jednostronne oświetlenie uliczne. Zagospodarowanie pasa drogowego zgodnie z wynikającymi konsultacjami i decyzjami Zamawiającego.<br/>2)	Projekty podziałów działek w celu wydzielenia drogi niezbędne do złożenia wniosku o wydanie decyzji ZRID. Przewidywana ilość działek do podziału w decyzji ZRID – ok. 106 działek + 6 działki które należy ująć w dokumentacji geodezyjno-prawnej. Podana ilość działek do podziału jest ilością orientacyjną.<br/>- W wycenie projektów podziałów działek należy uwzględnić koszty wyniesienia i stabilizacji w terenie nowych punktów granicznych według procedury przewidzianej prawem.<br/>3)	Budowę oświetlenia drogowego z jednej strony drogi. Oświetlenie drogowego należy zaprojektować tak, aby było ono kompatybilne i aby współpracowało z systemem sterowania oświetlenia drogowego na terenie gminy Bieliny (obecny system sterowania na terenie gminy Bieliny – załącznik nr 5-system Telensa PLANet, oprawy oświetleniowe z gniazdami NEMA i sterownikami typu Planet).<br/>4)	Budowę odwodnienia i wykonania elementów odwodnienia pasa drogowego w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego, ciągu pieszo-rowerowego lub/i odtworzenie istniejących rowów.<br/>5)	Przebudowę/budowę skrzyżowań z istniejącą siecią drogową w zakresie koniecznych korekt geometrii oraz robót nawierzchniowych (jeśli będzie taka konieczność). <br/>- W projekcie należy uwzględnić rozwiązanie skrzyżowania z drogą wewnętrzną - działka nr ewid. 181.<br/>- Odpowiednie włączenie się do drogi gminnej 308018T (koniec inwestycji).<br/>6)	Inwentaryzacja drzew przeznaczonych do wycinki i uzyskanie na to stosownego zezwolenia.<br/>7)	Przebudowę istniejących zjazdów.<br/>8)	Przebudowę/ rozbiórkę lub budowę przepustów. <br/>9)	Przebudowę lub/i zabezpieczenie istniejącej, kolidującej infrastruktury technicznej. <br/>10)	Przebudowę lub/i budowę obiektów umożliwiających prawidłowe zrealizowanie i funkcjonowanie inwestycji np. ogrodzenia posesji, konstrukcji oporowych itp. <br/>11)	Uwzględniać wymagania zawarte w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych (projekt kanału technologicznego) (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 470 ze zm.). / lub uzyskanie odstępstwa od kanału technologicznego – do konsultacji z Zamawiającym.12)	Inne prace towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Bieliny dla <br/>Część 2: Budowa drogi gminnej w msc. Napęków „ Za Świetlicą” wraz z uzyskaniem<br/> ostatecznej decyzji ZRID.<br/><br/>1)	Budowę drogi gminnej, publicznej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie. Projekt ma dostosować nowobudowaną drogę do warunków technicznych drogi gminnej klasy D – określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 124 ze zm.). <br/>W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować drogę o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, poboczami, zjazdami oraz chodnikiem.<br/>Zagospodarowanie pasa drogowego oraz chodnik zgodnie z wynikającymi konsultacjami i decyzjami Zamawiającego.<br/>2)	Projekty podziałów działek w celu wydzielenia drogi niezbędne do złożenia wniosku o wydanie decyzji ZRID. Przewidywana ilość działek do podziału w decyzji ZRID – ok. 54 działek + 2 działek które należy ująć w dokumentacji geodezyjno-prawnej.<br/>Podana ilość działek do podziału jest ilością orientacyjną.<br/>- W wycenie projektów podziałów działek należy uwzględnić koszty wyniesienia i stabilizacji w terenie nowych punktów granicznych według procedury przewidzianej prawem.<br/>3)	Budowa odwodnienia i wykonania elementów odwodnienia pasa drogowego w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego.<br/>4)	Przebudowę skrzyżowań z istniejącą siecią drogową w zakresie koniecznych korekt geometrii oraz robót nawierzchniowych (jeśli będzie taka konieczność). <br/>5)	Konieczność wycinki drzew i uzyskanie na to stosownego zezwolenia (jeśli będzie taka konieczność). <br/>6)	Przebudowę istniejących zjazdów oraz budowa nowych.<br/>7)	Przebudowę/ rozbiórkę lub budowę przepustów. <br/>8)	Przebudowę lub/i zabezpieczenie istniejącej, kolidującej infrastruktury technicznej. <br/>9)	Przebudowę lub/i budowę obiektów umożliwiających prawidłowe zrealizowanie i funkcjonowanie inwestycji np. ogrodzenia posesji, konstrukcji oporowych itp. <br/>10)	Uwzględniać wymagania zawarte w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych (projekt kanału technologicznego) (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 470 ze zm.).<br/>11)	Inne prace towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Bieliny dla<br/> Część 3: Budowa drogi gminnej w msc. Bieliny łączącej ul. Polną z ul. Ludową – wg. <br/> przebiegu drogi 2.KDW.16 MPZP msc. Bieliny wraz z uzyskaniem ostatecznej<br/> decyzji ZRID.<br/>W ramach zadania należy przewidzieć: <br/>1)	Budowę drogi gminnej, publicznej wraz z jednostronnym chodnikiem i dwoma sięgaczami jako ciągi pieszo-jezdne, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie. Projekt ma dostosować nowobudowaną drogę do warunków technicznych drogi gminnej klasy D – określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 124 ze zm.). <br/>W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować drogę, chodnik oraz ciągi pieszo-jezdne, o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, poboczami, zjazdami, oraz zaprojektować obustronną kanalizację sanitarną, sieć wodociągową i jednostronne oświetlenie uliczne. Zagospodarowanie pasa drogowego zgodnie z wynikającymi konsultacjami i decyzjami Zamawiającego.<br/>2)	Projekty podziałów działek w celu wydzielenia drogi niezbędne do złożenia wniosku o wydanie decyzji ZRID. Przewidywana ilość działek do podziału w decyzji ZRID – ok. 30 działek + 2 działki które należy ująć w dokumentacji geodezyjno-prawnej. <br/>Podana ilość działek do podziału jest ilością orientacyjną.<br/>3)	Budowę odwodnienia i wykonania elementów odwodnienia pasa drogowego w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego, chodnika lub/i odtworzenie istniejących rowów.<br/>4)	Budowę oświetlenia drogowego z jednej strony drogi. Oświetlenie drogowego należy zaprojektować tak, aby było ono kompatybilne i aby współpracowało z systemem sterowania oświetlenia drogowego na terenie gminy Bieliny (obecny system sterowania na terenie gminy Bieliny – załącznik nr 5-system Telensa PLANet, oprawy oświetleniowe z gniazdami NEMA i sterownikami typu Planet).<br/>5)	Przebudowę skrzyżowań z istniejącą siecią drogową w zakresie koniecznych korekt geometrii oraz robót nawierzchniowych (jeśli będzie taka konieczność), oraz zaprojektować skrzyżowanie z ciągiem 1.KDX.5 tj. ul. Ludową.<br/>6)	Konieczność wycinki drzew i uzyskanie na to stosownego zezwolenia (jeśli będzie taka konieczność). <br/>7)	Przebudowę lub/i zabezpieczenie istniejącej, kolidującej infrastruktury technicznej. <br/>8)	Przebudowę lub/i budowę obiektów umożliwiających prawidłowe zrealizowanie i funkcjonowanie inwestycji np. konstrukcji oporowych itp. <br/>9)	Uwzględniać wymagania zawarte w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych (projekt kanału technologicznego) (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 470 ze zm.). / lub uzyskanie odstępstwa od kanału technologicznego – do konsultacji z Zamawiającym<br/>10)	Inne prace towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Bieliny dla<br/> Część 4: Budowa drogi gminnej przy szkole w msc. Lechów wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID.<br/>W ramach zadania należy przewidzieć: <br/>1)	Budowę drogi wraz z ciągiem pieszo-rowerowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie. Projekt ma dostosować nowobudowaną drogę do warunków technicznych drogi gminnej klasy D – określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 124 ze zm.). <br/>W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować drogę o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, poboczami, zjazdami i ciągiem pieszo-rowerowym lub innym zagospodarowaniem pasa drogowego wynikającym z konsultacji i decyzji Zamawiającego.<br/>2)	Projekty podziałów działek w celu wydzielenia drogi niezbędne do złożenia wniosku o wydanie decyzji ZRID. Przewidywana ilość działek, na których będzie realizowana inwestycja – 39 szt. Przewidywana ilość działek do podziału w decyzji ZRID – ok. 36 działek + 3 działki które należy ująć w dokumentacji geodezyjno-prawnej.<br/>Podana ilość działek do podziału jest ilością orientacyjną.<br/>- W wycenie projektów podziałów działek należy uwzględnić koszty wyniesienia i stabilizacji w terenie nowych punktów granicznych według procedury przewidzianej prawem.<br/>3)	Budowę odwodnienia i wykonania elementów odwodnienia pasa drogowego w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego oraz ciągu pieszo-rowerowego. <br/>4)	Przebudowę skrzyżowań z istniejącą siecią drogową w zakresie koniecznych korekt geometrii oraz robót nawierzchniowych (jeśli będzie taka konieczność). <br/>5)	Konieczność wycinki drzew i uzyskanie na to stosownego zezwolenia (jeśli będzie taka konieczność). <br/>6)	Budowę zjazdów do przyległych nieruchomości.<br/>7)	Budowę przepustów. <br/>8)	Budowę oświetlenia drogowego, które należy zaprojektować tak, aby było ono kompatybilne i aby współpracowało z systemem sterowania oświetlenia drogowego na terenie gminy Bieliny (obecny system sterowania na terenie gminy Bieliny – załącznik nr 5-system Telensa PLANet, oprawy oświetleniowe z gniazdami NEMA i sterownikami typu Planet).<br/>9)	Przebudowę lub/i zabezpieczenie istniejącej, kolidującej infrastruktury technicznej. <br/>10)	Przebudowę lub/i budowę obiektów umożliwiających prawidłowe zrealizowanie i funkcjonowanie inwestycji.<br/>11)	Uwzględniać wymagania zawarte w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych (projekt kanału technologicznego) (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 470 ze zm.). / lub uzyskanie odstępstwa od kanału technologicznego – do konsultacji z Zamawiającym<br/>12)	Inne prace towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Bieliny dla<br/>Część 5: Budowa drogi gminnej w msc. Bieliny wg. przebiegu drogi 1.KDD.16 MPZP wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji ZRID.<br/>W ramach zadania należy przewidzieć: <br/>1)	Budowę drogi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie. Projekt ma dostosować nowobudowaną drogę do warunków technicznych drogi gminnej klasy D – określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 124 ze zm.). W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować drogę o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, poboczami, zjazdami oraz innym zagospodarowaniem pasa drogowego wynikającym z konsultacji i decyzji Zamawiającego.<br/>2)	Budowę odwodnienia i wykonania elementów odwodnienia pasa drogowego w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego. <br/>3)	Przebudowę skrzyżowań z istniejącą siecią drogową w zakresie koniecznych korekt geometrii oraz robót nawierzchniowych (jeśli będzie taka konieczność). <br/>4)	Konieczność wycinki drzew i uzyskanie na to stosownego zezwolenia (jeśli będzie taka konieczność). <br/>5)	Budowę zjazdów do przyległych nieruchomości.<br/>6)	Budowę przepustów. <br/>7)	Przebudowę lub/i zabezpieczenie istniejącej, kolidującej infrastruktury technicznej. <br/>8)	Przebudowę lub/i budowę obiektów umożliwiających prawidłowe zrealizowanie i funkcjonowanie inwestycji.<br/>9)	Uwzględniać wymagania zawarte w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych (projekt kanału technologicznego) (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 470 ze zm.). / lub uzyskanie odstępstwa od kanału technologicznego – do konsultacji z Zamawiającym<br/>10)	Inne prace towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Bieliny dla <br/>Część 6:Budowa drogi gminnej w msc. Kakonin tzw. „ Szkolnej” wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę. <br/>W ramach zadania należy przewidzieć: <br/>1)	Budowę drogi gminnej wraz z ciągiem pieszo-rowerowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie. Projekt ma dostosować nowobudowaną drogę do warunków technicznych drogi gminnej klasy D – określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 124 ze zm.). W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować drogę z ciągiem pieszo-rowerowym o nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową, poboczami, zjazdami i/lub innym zagospodarowaniem pasa drogowego wynikającym z konsultacji i decyzji Zamawiającego.<br/>2)	Budowę odwodnienia i wykonania elementów odwodnienia pasa drogowego w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego, ciągu pieszo-rowerowego lub/i odtworzenie istniejących rowów.<br/>3)	Przebudowę skrzyżowań z istniejącą siecią drogową w zakresie koniecznych korekt geometrii oraz robót nawierzchniowych (jeśli będzie taka konieczność). <br/>4)	Przebudowę istniejących zjazdów lub budowę nowych.<br/>5)	Przebudowę/ rozbiórkę lub budowę przepustów. <br/>6)	Budowę oświetlenia drogowego, które należy zaprojektować tak, aby było ono kompatybilne i aby współpracowało z systemem sterowania oświetlenia drogowego na terenie gminy Bieliny (obecny system sterowania na terenie gminy Bieliny – załącznik nr 5-system Telensa PLANet, oprawy oświetleniowe z gniazdami NEMA i sterownikami typu Planet).<br/>7)	Przebudowę lub/i zabezpieczenie istniejącej, kolidującej infrastruktury technicznej. <br/>8)	Przebudowę lub/i budowę obiektów umożliwiających prawidłowe zrealizowanie i funkcjonowanie inwestycji np. ogrodzenia posesji, konstrukcji oporowych itp. <br/>9)	Wykonanie pomiarów natężenia ruchu i na jego podstawie określić kategorię obciążenia ruchu na drodze KR.<br/>10)	Uwzględniać wymagania zawarte w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych (projekt kanału technologicznego) (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 470 ze zm.). / lub uzyskanie odstępstwa od kanału technologicznego – do konsultacji z Zamawiającym<br/>11)	Inne prace towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu zamówienia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Bieliny dla <br/>część 7: Przebudowa drogi powiatowej nr DP 0337T Makoszyn - Widełki - Wólka - Nowa Huta od km 0+000 do km 2+175 – ETAP I. <br/>W ramach zadania należy przewidzieć: <br/>1)	Przebudowę drogi powiatowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie. Projekt ma dostosować przebudowywaną drogę do warunków technicznych drogi powiatowej klasy Z – określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 124 ze zm.). <br/>2)	Przebudowę odwodnienia i wykonania elementów odwodnienia pasa drogowego w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego lub/i odtworzenie istniejących rowów.<br/>3)	Przebudowę skrzyżowań z istniejącą siecią drogową w zakresie koniecznych korekt geometrii oraz robót nawierzchniowych (jeśli będzie taka konieczność). <br/>4)	Konieczność wycinki drzew i uzyskanie na to stosownego zezwolenia (jeśli będzie taka konieczność). <br/>5)	Przebudowę istniejących zjazdów.<br/>6)	Przebudowę/ rozbiórkę lub budowę przepustów. <br/>7)	Przebudowę lub/i zabezpieczenie istniejącej, kolidującej infrastruktury technicznej. <br/>8)	Przebudowę lub/i budowę obiektów umożliwiających prawidłowe zrealizowanie i funkcjonowanie inwestycji.<br/>9)	Wykonanie pomiarów natężenia ruchu i na jego podstawie określić kategorię obciążenia ruchu na drodze KR.<br/>10)	Uwzględniać wymagania zawarte w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych (projekt kanału technologicznego) (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 470 ze zm.). / lub uzyskanie odstępstwa od kanału technologicznego – do konsultacji z Zamawiającym<br/>11)	Inne prace towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu zamówienia.<br/>Dokumentacja obejmuje:<br/>-opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia oraz złożenie wniosku o wydanie decyzji o Środowiskowych uwarunkowaniach dla danego przedsięwzięcia,<br/>-opracowanie operatu wodnoprawnego oraz niezbędnej dokumentacji do złożenia wniosku o pozwolenie wodnoprawne (bez złożenia wniosku oraz uzyskania pozwolenia wodnoprawnego) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy i przebudowy dróg na terenie Gminy Bieliny dla Część 8: Przebudowy drogi powiatowej nr DP 0334T od km 5+810 do km 7+510–ETAP I.<br/>W ramach zadania należy przewidzieć: <br/>1)	Przebudowę drogi powiatowej, wraz z chodnikiem zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie. Projekt ma dostosować przebudowywaną drogę do warunków technicznych drogi powiatowej klasy Z – określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 124 ze zm.). <br/>2)	Przebudowę odwodnienia i wykonania elementów odwodnienia pasa drogowego w celu prawidłowego odwodnienia pasa drogowego lub/i odtworzenie istniejących rowów.<br/>3)	Przebudowę skrzyżowań z istniejącą siecią drogową w zakresie koniecznych korekt geometrii oraz robót nawierzchniowych (jeśli będzie taka konieczność). <br/>4)	Konieczność wycinki drzew i uzyskanie na to stosownego zezwolenia (jeśli będzie taka konieczność). <br/>5)	Przebudowę istniejących zjazdów.<br/>6)	Przebudowę/ rozbiórkę lub budowę przepustów. <br/>7)	Przebudowę lub/i zabezpieczenie istniejącej, kolidującej infrastruktury technicznej. <br/>8)	Przebudowę lub/i budowę obiektów umożliwiających prawidłowe zrealizowanie i funkcjonowanie inwestycji.<br/>9)	Wykonanie pomiarów natężenia ruchu i na jego podstawie określić kategorię obciążenia ruchu na drodze KR.<br/>10)	Uwzględniać wymagania zawarte w art. 39 ust. 6 ustawy o drogach publicznych (projekt kanału technologicznego) (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 470 ze zm.). / lub uzyskanie odstępstwa od kanału technologicznego – do konsultacji z Zamawiającym<br/>11)	Inne prace towarzyszące, niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu zamówienia.<br/>Dokumentacja obejmuje:<br/>- opracowanie Karty Informacyjnej Przedsięwzięcia oraz złożenie wniosku o wydanie decyzji o Środowiskowych uwarunkowaniach dla danego przedsięwzięcia,<br/>- opracowanie operatu wodnoprawnego oraz niezbędnej dokumentacji do złożenia wniosku o pozwolenie wodnoprawne (bez złożenia wniosku oraz uzyskania pozwolenia wodnoprawnego) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3)	zdolności technicznej lub zawodowej <br/>3.1)	warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy <br/><br/> Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech <br/> lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/> krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:<br/>Warunek dla części 1 / 2 / 3/ 4 / 5:<br/>	co najmniej jedną kompletną dokumentację projektową zawierającą projekt budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub remontu drogi wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie specustawy o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto.<br/><br/>Warunek dla części 6:<br/>	co najmniej jedną kompletną dokumentację projektową zawierającą projekt budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub remontu drogi wraz z uzyskaniem: pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie specustawy o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto.<br/><br/>Warunek dla części 7/ 8:<br/>	co najmniej: jedną dokumentację projektową zawierającą projekt budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub remontu drogi o długości drogi co najmniej 1 km i zakończoną co najmniej złożeniem wniosku o wydanie decyzji środowiskowej. <br/><br/>Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty (rozdział IX pkt.3).<br/><br/>3.2)	warunek dotyczący kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia <br/> <br/> Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje:<br/>	dla części 1 i części 3: <br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - projektant branży drogowej.<br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - projektant branży elektrycznej.<br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej - sieci, instalacji i urządzeń cieplnych / gazowych / wentylacyjnych / wodociągowych / kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - projektant branży sanitarnej.<br/><br/>	dla części 2, części 5, część 7, część 8: <br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - projektant branży drogowej.<br/><br/>	dla części 4 i części 6 <br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - projektant branży drogowej.<br/>- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności - sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - projektant branży elektrycznej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SWZ;<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej <br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> - dla Części 1 – 1 500,00 zł<br/>- dla Części 2 – 1 500,00 zł<br/>- dla Części 3 – 500,00 zł<br/>- dla Części 4 – 500,00 zł<br/>- dla Części 5 – 500,00 zł<br/>- dla Części 6 – 200,00 zł<br/>- dla Części 7 – 500,00 zł<br/>- dla Części 8 – 500,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:<br/>- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie <br/>z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie <br/>w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.<br/>- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, <br/>z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizować zamierzają poszczególni Wykonawcy.<br/>- W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia <br/>w rozdziale IX wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.<br/>- W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:<br/>- Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 3 ppkt 3.1) SWZ - w zakresie wykonanych robót wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres robót.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w przypadku uznania ich oferty za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązani są do przedłożenia umowy regulującej ich współpracę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Projektowane postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 5a i 5b do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę nalezy złożyć na Platformie pod adresem: https//gminabieliny.ezamawiajacy.pl w zakładce "OFERTY"</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-05 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-03</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com