JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210623/0009169201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00091692 z dnia 2021-06-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa trzech chłodni kontenerowych wraz z infrastrukturą II postępowanie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Krzystkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970040149</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Leśna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowogród Bobrzański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">683276532</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">683276533</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">krzystkowice@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.krzystkowice.zielonagora.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa trzech chłodni kontenerowych wraz z infrastrukturą II postępowanie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-abfeceee-d405-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00091692</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00053233/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa trzech chłodni kontenerowych wraz z infrastrukturą.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_krzystkowice/zamowienia_publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal (adres Elektronicznej Skrzynki <br/>Podawczej_ePUAP_/pgl_lp_1405/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej:<br/>krzystkowice@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej<br/>krzystkowice@zielonagora.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy<br/>użyciu miniPortalu. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do<br/>komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii<br/>dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny<br/>rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Ofertę, składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym. W celu prawidłowego złożenia oferty w postępowaniu wykonawcy powinni się<br/>posługiwać 32 znakowym Identyfikatorem z miniPortalu. Identyfikator postępowania generowany jest<br/>przez miniPortal (ID postępowania) i stanowi załącznik do SWZ. Dane postępowania można wyszukać<br/>również na Liście wszystkich postępowań klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony<br/>głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu. Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące<br/>wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawiera SWZ znajdująca<br/>się na stronie postępowania Zamawiającego<br/>http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_krzystkowice/zamowienia_publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje,<br/>iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Krzystkowice, 66-010 Nowogród Bobrzański,<br/>ul. Leśna 1 ; REGON 970040149; tel. 68-327-65-32, fax: 68-327-65-33<br/>www.krzystkowice@zielonagora.lasy.gov.pl. Z Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się<br/>na adres e-mail: iod@comp-net.pl. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich<br/>bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10<br/>RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP,<br/>do upływu terminu do ich wniesienia. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy na podstawie art. 6 ust.<br/>1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych<br/>osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w<br/>oparciu o art.18–19 oraz 74–76 PZP. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art.<br/>78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały<br/>okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezależnie od postanowień pkt 1.6.<br/>powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą<br/>przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego<br/>postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w<br/>imieniu administratora danych osobowych np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi<br/>prawne, i konsultingowe, firmom zapewniającym niszczenie materiałów itp. Stosownie do art. 22<br/>RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w<br/>tym również w formie profilowania. Pozostałe informacje znajdują się w dziale 21 SWZ na stronie<br/>Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.4.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech chłodni kontenerowych do przechowywania tusz<br/>dzikiej zwierzyny wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 51/1 w miejscowości Klępina gm.<br/>Nowogród Bobrzański. Istniejący stan- działka nr ew. 51/1 w miejscowości Klępina nie jest<br/>objęta miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Zgodnie z zapisem w rejestrze<br/>gruntów działka nr ewid. 51/1 stanowi grunty o powierzchni 32,31 ha w tym grunty orne RIV,<br/>grunty rolne zabudowane Br-RIVa i las Ls. Właścicielem działki jest Skarb Państwa –<br/>Państwowe Gospodarstwo Leśne, Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krzystkowice w Nowogrodzie<br/>Bobrzańskim. Działka nr 51/1 granicząca od północy z działką nr 607 (droga gminna gruntowa<br/>relacji Klępina - Sobolice), od strony zachodniej zabudowana budynkiem jednorodzinnym<br/>(leśniczówką) oraz budynkami gospodarczymi, a od południa bezpośrednio z drogą powiatową<br/>relacji Klępina – Drągowina dz. nr 479. Projektowane zagospodarowanie działki.Za obiektami<br/>gospodarczymi od strony wschodniej projektuje się budowę trzech chłodni kontenerowych wraz<br/>z infrastrukturą towarzyszącą.Sposób użytkowania pozostałej części działki nie ulegnie zmianie.<br/>Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania działki<br/>Element zagospodarowania działki ist. Powierzchnia Procent<br/>Powierzchnia działki nr 51/1 323100,00 m2 100%<br/>Powierzchnia zabudowy ist. budynkiem mieszkalnym 140,00 m2 0,04%<br/>Powierzchnia zabudowy ist. budynkiem gospodarczym nr 1 128,00 m2 0,04%<br/>Powierzchnia zabudowy ist. budynkiem gospodarczym nr 2 84,00 m2 0,02%<br/>Powierzchnia istniejąca utwardzona ( miejsca postojowe) na dz. nr 51/1 55,00 m2 0,02%<br/>Powierzchnia biologicznie czynna 322693,00 m2 99,86%<br/>Element zagospodarowania działek ist i proj Powierzchnia Procent<br/>Powierzchnia działki nr 51/1 323100,00 m2 100%<br/>Powierzchnia zabudowy ist. budynkiem mieszkalny, budynkami gospodarczymi z miejscami<br/>postojowymi. 407 m2 0,13%<br/>Powierzchnia utwardzona projekt. ( dojazd) 83,10 m2 0,03%<br/>Powierzchnia utwardzona komunikacja przed kontenerami – projekt. 300,51 m2 0,09%<br/>Powierzchnia utwardzona chodnik – projekt. 7,35 m2 0,01%<br/>Powierzchnia płyt żelbet. kontenerów chłodniczych 34,50 m2 0,02%<br/>Powierzchnia biologicznie czynna 322267,54 m2 99,72%<br/>Utwardzenie terenu. Projektuje się ciąg komunikacyjny od zjazdu z drogi gminnej. Ciąg<br/>komunikacyjny o nawierzchni mineralnej w części z nawierzchni z kostki betonowej z placem<br/>manewrowym umożliwiającym dojazd samochodu ciężarowego. Projektuje się cztery rodzaje<br/>nawierzchni utwardzonych: nawierzchnia z tłucznia mineralnego, nawierzchnia z kostki<br/>betonowej gr 8 cm Nawierzchnia chodników z kostki betonowej gr 6 cm, nawierzchnia z betonu<br/>wodoszczelnego W12. Teren z kontenerami projektuje się ogrodzić ogrodzeniem systemowym z<br/>paneli stalowych z wypełnieniem taśmą ogrodzeniową PP na całej wysokości panela. Wysokość<br/>paneli 1,8 m, długości 85,0 m , słupki o rozstawie 2,5 m, podmurówka o wysokości 30 cm wraz z<br/>łącznikami betonowymi (prostymi i narożnymi), podmurówka z deski cokołowej betonowej<br/>systemowej (10 cm nad terenem, 20 cm wkopana w ziemię). Z montażem bramy przesuwnej.<br/>Podstawowe dane gabarytowe kontenerów chłodniczych: Powierzchnia zabudowy (m2) Powierzchnia użytkowa (m2) Kubatura (m3)<br/>Jeden kontener<br/>9,4 7,92 14,40<br/>Trzy kontenery<br/>28,20 23,76 43,20<br/>Projektowane chłodnie składają się z trzech kontenerów typu BDK- 1, zespolonych z płytą żelbetową i przykrytych dachem z ocynkowanej blachy trapezowej T40 opartej na konstrukcji<br/>słupów i rygli stalowych poprzez łaty stalowe typu OMEGA50.<br/>Każdy z kontenerów składa się z przedsionka i komory chłodniczej. Na zewnętrznej ścianie<br/>szczytowej umocowane są agregaty chłodnicze z wewnętrzną jednostką chłodniczą. Obiekt jest<br/>zasilany energią elektryczną i posiada instalację wodno-kanalizacyjną z podłączeniem do<br/>szczelnego zbiornika na ścieki o pojemności 8 m3 zlokalizowanej na w/w działce w odległości 16<br/>m. Projektuje się ustawić dwie szafy przy ścianach bocznych kontenerów (kontener nr 1 i nr 2).<br/>Przestrzeń pomiędzy ustawionymi kontenerami (nr 1 i nr 2) projektuje się osłonić kurtyną z<br/>paków foliowych do drzwi chłodniczych. Konstrukcja zaprojektowane kontenery wykonane<br/>zostaną w konstrukcji szkieletowej stalowej wykonanej z elementów stalowych walcowanych ze<br/>stali S235JR o podanych parametrach w części rysunkowej (100x150x2,5 mm). Dach<br/>kontenerów zaprojektowano jako jednospadowy o spadku 5%. Układ konstrukcyjny w postaci<br/>stalowych elementów spawane w gotowe do montażu ramy. Poszczególne elementy po<br/>zespawaniu projektuje się zamocować do płyty fundamentowej za pomocą stalowych kotew<br/>poprzez stopę z blachy stalowej – kotwy typu np. Hilti Ø 12 cm długości 20 cm. Kotwy stalowe<br/>osadzone w płycie żelbetowej z montażem za pomocą zaprawy samopęczniejącej Ceresit CX15.<br/>Wszystkie połączenia montażowe zaprojektowano jako połączenia spawane. Całość konstrukcji<br/>malowana farbami chemoutwardzalnymi. Fundamenty – projektuje się płytę wykonaną z betonu<br/>C16/20 wylewanej na mokro o grubości 30 cm zbrojoną zbrojeniem siatką z prętów stalowych fi<br/>12 co 150 cm ( góra + dół) na warstwie podbudowy z klińca kamiennego frakcji 0-63 mm gr 30<br/>cm. Ściany – wykonane z płyty PW 10 z obróbkami z ocynkowanej blachy stalowej powlekanej,<br/>mocowane za pomocą wkrętów samogwintujących z uszczelką. Dach budynku – wykonany z<br/>ocynkowanej blachy trapezowej na łatach stalowych typu OMEGA50 z obróbkami z blachy<br/>stalowej powlekanej jako pasy nadrynnowe i wiatrownice – mocowane za pomocą wkrętów<br/>samogwintujących z uszczelką. Rynny i rury spustowe stalowe fi 75 cm i 63 mm z odprowadzeniem wody opadowej na teren działki poza obrys kontenera za pomocą korytek<br/>betonowych odwadniających. Drzwi chłodnicze wejściowe i wewnętrzne - wypełnione sztywną<br/>samogasnącą pianką poliuretanową wykonane z blachy kwasoodpornej, regulowane zawiasy i<br/>bezpieczny zamek z możliwością otwarcia od środka. Grubość drzwi komory chłodniczej 10 mm.<br/>Posadzka wykonana z płyty warstwowej pokrytej dodatkowo blachą kwasoodporną gr 1 mm.<br/>Posadzka wykonana ze spadkiem w kierunku drzwi wejściowych z wbudowanym odwodnieniem<br/>liniowym z odprowadzeniem do kanalizacji. Projektuje się zbiornik na ścieki żelbetowy o<br/>pojemności 8m3. Zbiornik typowy prefabrykowany. Na poziomie posadowienia zbiornika należy<br/>wykonać podsypkę z betonu gr. 15 cm klasy C16/20. Projektowane kontenery chłodnicze<br/>zaliczane są do pierwszej kategorii geotechnicznej. Na działce występują proste warunki<br/>gruntowe. Warstwy gruntu są jednorodne genetycznie i litologicznie nie obejmują mineralnych<br/>gruntów słabonośnych, gruntów organicznych i nasypów niekontrolowanych. Do poziomu 0,40<br/>m – ściółka leśna, poniżej glina pylasta, i warstwa iłu pylastego z przewarstwieniem z piasku<br/>drobnego. Projektuje się instalacje elektryczne zasilające trzy chłodnie kontenerowe<br/>obejmujące: Budowę kabli zasilających na dz. 51/1 od RG zlokalizowanej w dz. nr 607 wraz z<br/>WLZ ze skrzynki energetycznej z układem pomiarowym ZK zlokalizowanej przy granicy dz. nr<br/>125/4. Z rozdzielnicy RG projektuje się zasilanie: Lampy oświetleniowej terenu z oprawą LED<br/>uruchamianą czujką ruchu na słupie stalowym H=6m na której zamontowana zostanie również<br/>kamera IP66 WiFi zewnętrzna obrotowa zasilana napięciem 12V. Kabel przyłączeniowy YKY<br/>3x2,5 mm2. Siłownik bramy przesuwnej zasilanej napięciem 230V. Kabel YKY 3 x 2,5 mm2.<br/>Linie kablowe YKY 5x10 mm2 zasilające szafki elektryczne na trzech kontenerach ( każdy<br/>kontener dostarczony będzie z zainstalowaną instalacją oświetleniową, gniazdkową i zasilającą<br/>instalację chłodniczą). Awaryjnym źródłem zasilania ( w przypadku zaniku napięcia )<br/>zaprojektowano agregat prądotwórczy np. KraftWele 16 KVA Disel 400V 230V SILEN - SDG<br/>1000 12000W – zasilany kablem YKY 5x25mm2 do RG. Instalacja odgromowa. Ochronę<br/>przeciwprzepięciową. Ochronę od porażeń. Projektowane przyłącze wodociągowe zostanie<br/>wykonane na działkach nr 607 z budową studni wodomierzowej na granicy działki<br/>51/1.Kontenery projektuje się wyposażyć w instalację dla potrzeb bytowo-gospodarczych.<br/>Instalację wodociągową ze studni wodomierzowej należy podłączyć do instalacji w kontenerach – każdy z kontenerów zostanie dostarczony z kompletnym wyposażeniem sanitarnym j/w. Ścieki<br/>sanitarne z kontenera odprowadzane będą grawitacyjnie do kanalizacji zewnętrznej. Poziomy,<br/>piony oraz podejścia do przyborów wykonać z rur i kształtek HT/PVC. Połączenia rur i kształtek<br/>– kielichowe za pomocą fabrycznie wmontowanych uszczelek. W każdym kontenerze<br/>zainstalowany zostanie agregat chłodniczy typu monoblok firmy Techno BATN122AEN2122,<br/>przeznaczony do komór chłodniczych. Aparat jest gotowy kompletny do montażu. Agregat<br/>pasuje do chłodni o wymiarach 3 m z 2 m x 2,4 m do przechowywania wychłodzonych<br/>produktów od -1 °C do +7 °C. Budowa zjazdu z drogi gminnej dz. nr 607 w m/ Klępina, obręb<br/>0009 Klępina i 0006 Drągowina, na działkę nr 51/1. Zaprojektowano zjazd na podbudowie<br/>mineralnej o szerokości 5 m z łukami wyokrąglającymi o promieniach 5 m. Proj. zjazd dowiązany<br/>jest do istniejącego poziomu nawierzchni mineralnej drogi gminnej krawężnikiem betonowym<br/>najazdowym wtopionym 15x22 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem. Od strony<br/>południowej zjazd dowiązany jest do drogi wewnętrznej według oddzielnego opracowania.<br/>Pozostałe szczegóły zjazdu przedstawiono na planie sytuacyjnym i rysunkach szczegółowych.<br/>Pełen opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentach:<br/>1. PROJEKT BUDOWLANY: BUDOWA TRZECH CHŁODNI KONTENEROWYCH NA DZ. NR.<br/>EWID. 51/1 Z BUDOWĄ KABLOWEJ LINII ELEKTROENERGETYCZNEJ mm-0,4 kV na dz. Nr<br/>607 ( trzy pliki pdf.) - Załącznik nr 8 do SWZ<br/>2. PROJEKT BUDOWLANY – PRZYŁĄCZE WODOCIĄGOWE W DZ. NR EWID. 607 DO DZ.<br/>NR 51/1 Załącznik nr 8.1 do SWZ<br/>3. PROJEKT BUDOWLANY - BUDOWA ZJAZDU PUBLICZNEGO Z DROGI GMINNEJ NA DZ.<br/>NR EWID. 51/1 Załącznik nr 8.2 do SWZ<br/>4. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - załącznik nr 9 do SWZ<br/>5. PRZEDMIAR ROBÓT - załącznik nr 10 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi<br/>kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – z wagą 60 %, 2) Okres gwarancji i rękojmi (G)- z wagą 20%, 3) Termin wykonaniazamówienia (T) - z wagą 20%. Sposób obliczania punktów: 1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert<br/>zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: C =Cn / Co x100 pkt x 60 % gdzie: C – liczba punktów w<br/>ramach kryterium „Cena”, Cn -najniższa cena spośród ofert ocenianych Co - cena oferty ocenianej.<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Formularzu<br/>ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).2) W ramach kryterium –„Okres gwarancji i rękojmi” oceniane<br/>będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do udzielenia gwarancji jakości i rękojmi<br/>za wady na w/w roboty na okres 72 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót.<br/>Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do realizacji<br/>przedmiotu zamówienia w zakresie niniejszego kryterium w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Brak wskazania w formularzu oferty przyjęcia przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa<br/>powyżej będzie uznawane jako nieprzyjęcie takiego zobowiązania, a oferta uzyska 0 pkt w ramach<br/>niniejszego kryterium oceny ofert. Oferta Wykonawcy, który zaciągnie takie zobowiązanie otrzyma 20<br/>pkt. Nie przyjęcie przez Wykonawcę w/w zobowiązania spowoduje, że okres gwarancji i rękojmi na<br/>przedmiot zamówienia, wynosić będzie 60 miesięcy od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru<br/>robót. W ramach kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” oferta może uzyskać maksymalnie 20 punktów.<br/>3)W ramach kryterium „Termin wykonania zamówienia” – oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę<br/>zobowiązania skrócenia terminu wykonania zamówienia w stosunku do terminu wskazanego przez<br/>Zamawiającego licząc od dnia przekazania placu budowy. Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym<br/>(załącznik nr 1 do SWZ) zadeklaruje termin wykonania krótszy od wskazanego przez Zamawiającego<br/>to: - za skrócenie czasu realizacji o 7 dni - otrzyma 5 pkt (waga 5%) - za skrócenie czasu realizacji o 14<br/>dni- otrzyma 10 pkt (waga 10%) - za skrócenie czasu realizacji o 21 dni- otrzyma 15 pkt (waga 15%) -<br/>za skrócenie czasu realizacji o 28 dni - otrzyma 20 pkt (waga 20%). Zamawiający przyzna punkty<br/>maksymalnie za cztery tygodnie, dalsze skracanie terminu nie będzie miało wpływu na ocenę ofert.<br/>Wykonawca, który nie zadeklaruje /nie zaznaczy na formularzu oferty/ skrócenia terminu realizacji<br/>zamówienia, otrzyma w tym kryterium 0 pkt. Wskazanie innej ilości dni niż określona powyżej<br/>skutkować będzie zaliczeniem wskazania do niższego przedziału, a liczba dni otrzyma niższą wagę,<br/>np. wskazanie 10 dni otrzyma wagę 5% , wskazanie 27 dni otrzyma wagę 15 % itp. Ocena łączna<br/>stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów wg poniższego wzoru: P= C+<br/>G + T Gdzie: P- sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów, C- liczba punktów w<br/>ramach kryterium „Cena”, G- liczba punktów uzyskana w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” T- liczba<br/>punktów uzyskana w kryterium „Termin wykonania zamówienia” Uzyskana liczba punktów w ramach<br/>kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Po tak obliczonej ilości punktów<br/>zostanie ustalona kolejność ofert, w tym oferta najkorzystniejsza. Za najkorzystniejszą ofertę uznana<br/>zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów w<br/>kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Maksymalna zsumowana ilość punktów możliwa<br/>do uzyskania za powyższe kryteria oceny ofert wynosi 100.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym-Zamawiający<br/>nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku zdolności do<br/>występowania w obrocie gospodarczym. 2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia<br/>szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do sytuacji<br/>finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub<br/>zdolność kredytową nie mniejszą niż: 300 000 zł. 4)zdolności technicznej lub zawodowej. a)<br/>Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia w którym upływa termin składania<br/>ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej 1<br/>robotę budowlaną polegającą na budowie budynku o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 30<br/>m2 wraz z infrastruktura towarzyszącą tj. przyłączami wodociągowymi, kanalizacyjnym,<br/>elektrycznym, utwardzeniem terenu kostką brukową i budową ogrodzenia, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto. Przez robotę budowlaną rozumie się wykonanie prac na<br/>podstawie jednej umowy. b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub<br/>będzie dysponować: na czas realizacji zamówienia, co najmniej: - jedną osobą, która zostanie<br/>skierowana do realizacji zamówienia do pełnienia funkcji kierownika budowy o specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej zgodne z przepisami ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.<br/>U. 2020 poz. 1133 z późn. zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29<br/>kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 poz. 831),- co najmniej jedną osobą przewidzianą do<br/>pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych posiadającą uprawnienia budowlane do<br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i<br/>urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w co najmniej<br/>ograniczonym zakresie; - co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika<br/>robót elektrycznych posiadającą uprawnieniami budowlane do kierowania robotami budowlanymi<br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych w co najmniej ograniczonym zakresie; Zamawiający dopuszcza łączenie<br/>przez jedną osobę funkcji kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych.<br/>Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych<br/>dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na<br/>podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane<br/>obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z<br/>zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (Dz. U. 2020 poz. 1133 ) oraz<br/>ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220.), wówczas Wykonawca na własny koszt zapewni<br/>tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów<br/>związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę,<br/>jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod<br/>uwagę, złożony zakres przedmiotu zamówienia. Tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu<br/>zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. c) Warunek ten, w zakresie potencjału<br/>technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub<br/>będzie dysponować: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu<br/>spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art.108 ust.1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art.108 ust.1<br/>pkt4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>karnego, (c) art.109 ust.1 pkt 2lit a) PZP, (d) art.109 ust.1 pkt 2 lit b)PZP, dotyczącej ukarania za<br/>wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art.109 ust.1 pkt 3 PZP, dotyczącej skazania za<br/>przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu-sporządzonej nie<br/>wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem, 2)oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art.108 ust.1 pkt<br/>5PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2021 poz.275 ), z innym Wykonawcą, który złożył<br/>odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej-(zał. nr 3 do SWZ), 3)zaświadczenie<br/>właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem<br/>podatków i opłat, w zakresie art.109 ust.1 pkt 1)PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem<br/>dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności<br/>należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie<br/>spłat tych należności, 4)zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki<br/>organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art.109 ust.1 pkt1<br/>PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z<br/>opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca<br/>dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności, 5)odpis lub informacje z<br/>Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art.109 ust.1 pkt4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, 6) oświadczenia wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 PZP w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust.1 pkt 3PZP, b)art.108 ust.1 pkt4<br/>PZP odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego, c) art.108 ust.1 pkt5 PZP odnośnie do zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust.1pkt 6PZP; e)art.109 ust.1 pkt1<br/>PZP odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019r. poz.1170<br/>z późn.zm.),f) art.109 ust.1 pkt2 lit b) dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzone karę<br/>ograniczenia wolności lub karę grzywny, g)art.109 ust.1 pkt2 lit c PZP, h) art.109 ust.1 pkt3 PZP<br/>dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzone karę ograniczenia wolności lub karę<br/>grzywny, h) art.109 ust. 1 pkt 5-10PZP (zał. nr 5b do SWZ). Podmiotowe środki dowodowe Wykonawca<br/>będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni,<br/>określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy po otwarciu ofert w<br/>trybie art.274 ust.1 PZP. Dokumenty wskazane powyżej powinny być aktualne na dzień ich złożenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ). Jeżeli<br/>Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu<br/>wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się<br/>wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert. 2)dowody, że wskazane przez Wykonawcę<br/>roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności<br/>technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie, Dowodami, o<br/>których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego<br/>nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 3)informacji banku lub<br/>spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez<br/>Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.1. lit d) SWZ,<br/>Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają<br/>spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej, 4)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień, wykształcenia,<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 6 do SWZ).<br/>Podmiotowe środki dowodowe Wykonawca będzie obowiązany złożyć w terminie wskazanym przez<br/>Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego<br/>do Wykonawcy. Pełen opis warunków zamówienia znajduje się w SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Inne oświadczenia i dokumenty: 1)Oferta winna zawierać: Formularz Oferty (wg wzoru zał. nr 1<br/>do SWZ) i Kosztorys Ofertowy (zał. nr 2 do SWZ), sporządzone pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2)oświadczenia,<br/>sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 A i załącznik nr 4B do SWZ, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj.opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym osoby/osób upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie,<br/>złożone przez: - Wykonawcę, - Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, 3) jeżeli dotyczy; oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, sporządzone<br/>zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 A i 7 B do SWZ, pod rygorem nieważności, w<br/>formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób<br/>upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie<br/>określonej w art. 118 w zw. z art. 266 PZP, 4)jeżeli dotyczy: zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów<br/>zgodnie z pkt 9.2. SWZ (ich), jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (Niewiążący wzór<br/>zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5a do SWZ),5) pełnomocnictwo lub inny dokument<br/>potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, osoby działającej w imieniu<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub osoby działającej w<br/>imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP. Jeżeli w<br/>imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub<br/>podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP - działa osoba,<br/>której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika ze złożonych dokumentów. 6)<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – z którego wynika, które roboty budowlane<br/>wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 13 do SWZ).7) wadium w<br/>oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób<br/>upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej).8) jeśli dotyczy: Wykaz rozwiązań równoważnych–wykonawca, który powołuje się<br/>na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie<br/>spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca załącza do<br/>oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami. Wykaz musi być złożony w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem<br/>osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji<br/>określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym<br/>dokumencie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 400,00 zł, Wadium należy wnieść<br/>przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2<br/>PZP. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2)<br/>gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielonych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w banku BOŚ SA na numer 67 1540 1056 2105 3519 7973 0001 z dopiskiem:<br/>wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Budowa trzech chłodni kontenerowych<br/>wraz z infrastrukturą” II postępowanie . Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym<br/>terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w<br/>pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.4.Z treści wadium wnoszonego w<br/>formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez<br/>podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5<br/>pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone<br/>przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty<br/>Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. 5.<br/>Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4)<br/>należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego<br/>wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta<br/>Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie<br/>będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek<br/>o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z<br/>postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.6. Treść gwarancji wadialnej musi<br/>zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta<br/>gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej<br/>udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności,<br/>która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia<br/>3)kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia<br/>bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie<br/>Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. 7. Zamawiający zwraca<br/>wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> I. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum): 1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) oferta musi być podpisana w taki sposób,<br/>by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.<br/>Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść<br/>pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; 3) Oświadczenia o których<br/>mowa w art.125 ust 1 ustawy PZP tj. wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału,<br/>sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ oraz wstępne<br/>oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym<br/>załącznik nr 4 A do SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu. Oświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, o których mowa wyżej powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4)<br/>dokumenty, o których mowa w pkt 9.1. lit. g – l SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 5) wszyscy Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy; 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą<br/>spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań,<br/>otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>II. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia<br/>dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)<br/>stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do<br/>złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 9.1.SWZ należy załączyć (1) zaświadczenie<br/>właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a<br/>w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem dokumenty<br/>potwierdzające, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności<br/>należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w<br/>sprawie spłat tych należności oraz (2) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej<br/>jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału<br/>regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne<br/>lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem dokumenty<br/>potwierdzające, że odpowiednio przed upływem terminu składnia ofert Wykonawca dokonał<br/>płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - odrębnie dla<br/>każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Na podst. art. 455 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwości zmian postanowień zawartej<br/>umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1) w<br/>zakresie zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, stosownie do przypadku: a) o czas<br/>opóźnienia Zamawiającego w wykonywaniu jego obowiązków wynikających z Umowy, w tym w<br/>szczególności w zakresie obowiązku wydania Placu Budowy oraz obowiązku dokonania odbioru,<br/>gdyby odbiór taki w pierwotnie założonym terminie był utrudniony lub niemożliwy, jeżeli takie<br/>opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie Przedmiotu Umowy lub jakiejkolwiek jego<br/>części, b)o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i<br/>następstw, w tym sytuacji epidemicznej, c)w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących<br/>przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do<br/>dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego,<br/>d) o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty zewnętrzne czynności koniecznych do<br/>wykonania Przedmiotu Umowy z zastrzeżeniem, że przyczyną opóźnienia nie są działania lub<br/>zaniechania Wykonawcy, e)o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz<br/>następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego<br/>okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, w tym sytuacji epidemicznej,f) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów jeżeli<br/>wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn<br/>niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu<br/>Umowy, w tym sytuacji epidemicznej, g) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany<br/>zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających<br/>dokonanie takiej zmiany, -przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do<br/>wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania<br/>okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw. 2)w zakresie zmiany kolejności<br/>wykonania poszczególnych świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, jednakże bez<br/>dokonywania zmiany terminu wykonania całości Przedmiotu Umowy. Przedmiotowa zmiana<br/>będzie mogła być wprowadzona w szczególności w przypadku zaistnienia okoliczności<br/>wskazanych w pkt 1). 3)w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z<br/>koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań<br/>technicznych lub technologicznych, w szczególności robót zamiennych, gdy wystąpi co najmniej<br/>jedna z okoliczności: a)wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,<br/>b)w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem<br/>lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy, w tym sytuacji epidemicznej, c)w przypadku, gdy<br/>na rynku pojawią się nowsze zamienniki zaoferowanych elementów Przedmiotu Umowy, a<br/>uzyskanie elementów zaoferowanych przez Wykonawcę będzie bardzo utrudnione; d) jak<br/>również w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 1 i 2 powyżej – z<br/>zastrzeżeniem, że inne rozwiązania techniczne będą spełniały wymagania funkcjonalne<br/>określone w dokumentacji projektowej w stopniu nie mniejszym niż rozwiązania<br/>dotychczasowe.4)W zakresie zmiany wynagrodzenia, w przypadku, gdy zmiany, o których mowa<br/>w pkt 3) będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Z uwagi<br/>na ograniczony zakres znaków, pełny opis zmian umowy znajduje się w § 12 wzoru umowy,<br/>będącym załącznikiem nr 12 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu, do dnia 09.07.2021r., do godz. 09:00.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-09 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-07</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy PZP, wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku<br/>pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy<br/>(Dz.U.2020 poz. 1320) przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w<br/>zakresie realizacji zamówienia polegające na wykonaniu: 1) robót ziemnych: oczyszczenie<br/>terenu po karczowaniu; usunięcie warstwy ziemi z terenu przewidzianego pod roboty ziemne; 2)<br/>robót ziemnych: wykopy jamiste, zasypywanie wykopów, formowanie nasypów, ręczne<br/>profilowanie i zagęszczanie podłoża, ręczne wykopywanie dołów i rowów, ręczne układanie kabli i rur, 3) robót zbrojarskich i betoniarskich, 4) obróbek blacharskich. Przed rozpoczęciem<br/>realizacji zamówienia Wykonawcy lub podwykonawcy składają oświadczenie o zatrudnieniu na<br/>podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności (Wzór oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr 3 do umowy). Dokument ten będzie potwierdzeniem dla Zamawiającego, że<br/>przedmiot zamówienia będzie wykonywany przez osoby zatrudnione przez<br/>Wykonawcę lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w oparciu o Kodeks pracy. W<br/>trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności<br/>kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę<br/>wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3<br/>ppkt 19 czynności. Sposób kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa<br/>wzór umowy (Załącznik nr 12 do SWZ).II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast: 1)informacji z Krajowego<br/>Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 9.1. lit. g) SWZ - składa informację z odpowiedniego<br/>rejestru takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny<br/>dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie określonym art. 108 ust. 1 pkt 1,<br/>2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) i b) oraz pkt 3 PZP, 2) zaświadczenia, o którym mowa w pkt 9.1.<br/>lit i), zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o których mowa w pkt 9.1. lit j),<br/>lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 9.1. lit k) - składa dokument lub<br/>dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków,<br/>opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, (b) nie otwarto jego likwidacji, nie<br/>ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej<br/>tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca<br/>wszczęcia tej procedury. III.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które<br/>Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym<br/>pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do<br/>jednego pliku archiwum (ZIP).IV. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert<br/>zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. Sposób zmiany i<br/>wycofania oferty został opisany w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu. Wykonawca<br/>po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać<br/>złożonej oferty.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com